hvalstad45 Skrevet 28. oktober #101141 Del Skrevet 28. oktober Kollontaj skrev (4 minutter siden): Denne (med ho, slik noen sier) Saklig, jeg sliter stort med å tro noen som ikke er i CBEs indre krets har skrevet dette, særlig når man tenker på deres historie. For det første var den forrige podcasten elendig, og ingen andre steder ser man spor etter så dedikerte fans av CBE lenger. Og så til det språklige: "ho" i overskriften, åpenbart for å gi et dialektisk inntrykk, men obs, det har man glemt i selve anmeldelsen, hvor det brukes "hun", og det generelt ikke skrives på dialekt. Alle jeg kjenner som skriver på dialekt, er veldig klar over det og bytter ikke sånn. 30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 28. oktober #101142 Del Skrevet 28. oktober «Savnet podcasten helt ekstremt» faktisk. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Spade Skrevet 28. oktober Populært innlegg #101143 Del Skrevet 28. oktober Kollontaj skrev (5 minutter siden): Denne (med ho, slik noen sier) Jeg elsker ironien i hvordan jeg fant kvinneguiden, det var på bloggen til Caroline for lenge siden, der hun klagde over kg og tråden om seg selv, gikk inn her, det var mye mer interessant😅 44 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 28. oktober #101144 Del Skrevet 28. oktober Spade skrev (5 minutter siden): Jeg elsker ironien i hvordan jeg fant kvinneguiden, det var på bloggen til Caroline for lenge siden, der hun klagde over kg og tråden om seg selv, gikk inn her, det var mye mer interessant😅 Samme her. 😅 Og det er jeg faktisk veldig glad for, for her har jeg lært mye om mangt. 😉 30 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spade Skrevet 28. oktober #101145 Del Skrevet 28. oktober Kollontaj skrev (14 minutter siden): Denne (med ho, slik noen sier) Og foresten… hvor i landet sier de «trolla» 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 28. oktober #101146 Del Skrevet 28. oktober Isola2 skrev (29 minutter siden): Er ukritisk hylling fra bekjente bedre enn påstått trolling fra kvinneguiden? De har jo samarbeidet mye. Alle kakene til bursdager osv er fra Frøken Holm. 22 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 28. oktober #101147 Del Skrevet 28. oktober (endret) lenebu skrev (5 timer siden): Hvilket PT-kurs hos AFPT er det egentlig hun har, er det dette? https://afpt.no/studietilbud/personlig-trener (nettsidene til AFPT er helt grusomme å navigere). Grunnen til at jeg spør er at hvis PT-"utdannelsen" hun innehar koster rett over tusenlappen per måned, og varer i ca. to måneder, er det jo faktisk mye billigere for kundene å bli sertifiserte PTer selv enn å ta CBE-kurset som varer i fem måneder (minimum 4 måneder for å "se om det fungerer" + det koster tilsynelatende det firedoble i månedspris). Forskjellen i så fall er jo ca. 2200,- for å bli sertifisert PT vs. ca. 20.000,- for å delta på et kurs som avholdes av en PT som kun har førstnevnte kurs til en verdi av 2200,-. Men mulig jeg misforstår AFPT sine nettsider, de er som sagt grusomme å navigere og jeg ser de prater om at verdien er over 50.000,- (CBE har vel uansett fått det sponset, men jeg synes allikevel det er relevant at en PT som kun har tatt et to måneder langt kurs til en verdi av ca. 2000,- for å få en serifisering plutselig skal arrangere et kurs til femdobbel pris som går over fem måneder uten at kundene skal få noen form for setifisering). Endret 28. oktober av lenebu 15 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 28. oktober #101148 Del Skrevet 28. oktober cerruti skrev (19 minutter siden): De har jo samarbeidet mye. Alle kakene til bursdager osv er fra Frøken Holm. Tenkte jeg også på, at det er hun som alltid lager kake til barnas bursdager. Tar ikke den anmeldelsen veldig seriøst, de er sikkert venner. Rosen er veldig overdreven, og det med at alle dårlige ratinger kommer fra KG, er så forutinntatt. Er det sånn at alle som ikke snakker om CBE på KG, er fans og liker alt hun gjør? Så klart ikke. Det med at folk på KG ødelegger, hater og kritiserer, er noe hun hele tiden gjemmer seg bak når det kommer kritikk på noe hun legger ut. Det er ALDRI noen andre, kun kjerringer fra KG. Klart det kommer kritikk herfra, men jeg kjøper ikke den i det hele tatt. Bare sjekk de 1400 (eller fler) som likte Senneset sin kritikk til CBE. CBE lever virkelig i sin egen boble. 42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 28. oktober #101149 Del Skrevet 28. oktober Siste innlegg på PTCBE kontoen er så nedlatende at det nesten ikke er mulig! Hun er utrolig dårlig til å formulere seg. Det kommenteres at hun er nedlatende, hun svarer at innlegget er tydelig. Uansett hva hun mener så har Wegovy gitt meg muligheten til å trene på en helt annen måte, enn jeg kunne før. Men sånne som meg trener jo ikke ordentlig så det teller vel ikke. 30 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 28. oktober #101150 Del Skrevet 28. oktober allie skrev (4 minutter siden): Siste innlegg på PTCBE kontoen er så nedlatende at det nesten ikke er mulig! Hun er utrolig dårlig til å formulere seg. Det kommenteres at hun er nedlatende, hun svarer at innlegget er tydelig. Uansett hva hun mener så har Wegovy gitt meg muligheten til å trene på en helt annen måte, enn jeg kunne før. Men sånne som meg trener jo ikke ordentlig så det teller vel ikke. Skjermbilde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 28. oktober #101151 Del Skrevet 28. oktober (endret) Skjermbilde fra Instagram https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno?igsh=MXhmNjFiZWJzd2ZsdA== Endret 28. oktober av allie La inn link til instagramprofil 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. oktober #101152 Del Skrevet 28. oktober Herlighet, for noen folk, LKE har selvsagt også bidratt i kommentarfeltet. 😖 Alle som går fort ned i vekt, mister også muskelmasse, det sier seg selv at ikke kun fett forsvinner. Jeg kan veldig lite om slanking og disse medisinene, men jeg oppfatter innlegget som «trening er bedre enn medisiner», men hva f kan disse folka om de som er veldig overvektige? 23 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frk.Fjas Skrevet 28. oktober Populært innlegg #101153 Del Skrevet 28. oktober allie skrev (Akkurat nå): Hjelpes!! Altså, er det mulig? Jeg har ikke ord!! Nei, verken wegovy eller ozempic gjør det anorektisk, selvopptatt, redigert eller seksualisert 🙏 Jeg er selv heldig at jeg aldri har hatt behov for den type medisiner, men de som bruker medisinene gjør det jo av god grunn.. 45 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 28. oktober #101154 Del Skrevet 28. oktober allie skrev (3 minutter siden): Er det virkelig mulig? Kan solide fagpersoner få ta seg av dette? 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 28. oktober #101155 Del Skrevet 28. oktober Kollontaj skrev (1 minutt siden): Herlighet, for noen folk, LKE har selvsagt også bidratt i kommentarfeltet. 😖 Alle som går fort ned i vekt, mister også muskelmasse, det sier seg selv at ikke kun fett forsvinner. Jeg kan veldig lite om slanking og disse medisinene, men jeg oppfatter innlegget som «trening er bedre enn medisiner», men hva f kan disse folka om de som er veldig overvektige? INGENTING! Overvekt/fedme er kroniske sykdommer og de kan niks og nada om det. De har riktignok brukererfaring med spiseforstyrrelser, men de er ikke helsepersonell og bør ikke uttale seg om medisiner. Det er jo ikke enten medisiner eller trening/kosthold! Pasienter med overvekt kan fint benytte begge deler.. Altså, hvordan i all verden tror hun at overvektige skal bli inspirert av det der? (Nei, jeg er ikke feit eller sjalu, bare veldig veldig oppgitt) 31 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 28. oktober #101156 Del Skrevet 28. oktober Frk.Fjas skrev (Akkurat nå): Hjelpes!! Altså, er det mulig? Jeg har ikke ord!! Nei, verken wegovy eller ozempic gjør det anorektisk, selvopptatt, redigert eller seksualisert 🙏 Jeg er selv heldig at jeg aldri har hatt behov for den type medisiner, men de som bruker medisinene gjør det jo av god grunn.. Helt klart, det er ikke så mange som gidder å bruke sp mye penger på disse medisinene om det ikke var stort behov for det. selve teksten over bildet av henne gir jo en litt sånn ædda bædda følelse, dette får du aldri…. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. oktober #101157 Del Skrevet 28. oktober allie skrev (1 minutt siden): Helt klart, det er ikke så mange som gidder å bruke sp mye penger på disse medisinene om det ikke var stort behov for det. selve teksten over bildet av henne gir jo en litt sånn ædda bædda følelse, dette får du aldri…. Takk, det var egentlig den følelsen jeg fikk også. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 28. oktober #101158 Del Skrevet 28. oktober Har ikke vært ikke på kontoen der før, men så den er åpen. Neste innlegg handler om den største feilen jenter gjør når de trene styrke (trene med for lett vekt), med en video av CBE med dårlig teknikk. Budskapet er da: Viktigere å løfte tungt enn rett eller?? 14 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 28. oktober #101159 Del Skrevet 28. oktober (endret) Som overvektig og glad i å trene ( joda, vi finnes) så er jo jeg egentlig i målgruppen hennes. Selv om jeg er noen år eldre, men jeg oppfatter innlegget som nedlatende og da tar jeg visst feil. Jeg tviler på at jeg er alene om å oppfatte det sånn, men hvordan skal hun klare å tjene penger på dette når hun støter fra seg de som kunne vært kunder?? Endret 28. oktober av allie Skrivefeil 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lenebu Skrevet 28. oktober Populært innlegg #101160 Del Skrevet 28. oktober Hvordan kan en PT poste en story med teksten "ozempic og wegovy vil aldri kunne gi deg dette" med masse videoer av at du selv trener? Altså, er ikke hele poenget med en PT å oppmuntre kunden og motivere dem til å trene og komme i bedre form? Hvis en potensiell kunde tidligere veide 300 kg og nå veier 75 takket være wegovy og endelig er i god nok form til å trene igjen, skal hen da tenke at CBE sitt treningsprogram er en lukket gruppe som ikke inkluderer deg fordi du tidligere har brukt wegovy til vektnedgang? Hva slags reklame er det? Hun prøver hardnakket i etterkant å si at hun er for slankemedisiner i kombinasjon med trening, men budskapet jeg leser ut fra innlegget er at dersom du tyr til slankesprøyter som wegovy og ozempic kan du bare gi opp først som sist, for du vil aldri bli like flink som CBE... 40 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå