Kollontaj Skrevet 27. oktober #101061 Del Skrevet 27. oktober (endret) Nye kunder i sterk og atletisk skal nå følge CBEs personlige program? Eh? 🧐 Endret 27. oktober av Kollontaj 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 27. oktober #101062 Del Skrevet 27. oktober Det er begrensede plasser folkens, så løp og kjøp, så dere ikke går glipp av dette! Er nok rift om plassene her 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. oktober #101063 Del Skrevet 27. oktober Er det 4k for å følge hennes treningsprogram nå?!?! Som mest sannsynlig mannen setter opp til henne. Ingen individuelle tilpasninger? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober #101064 Del Skrevet 27. oktober LilleSnupp skrev (2 minutter siden): Er det 4k for å følge hennes treningsprogram nå?!?! Som mest sannsynlig mannen setter opp til henne. Ingen individuelle tilpasninger? Fire var vel for det nye greiene, 3000 for sterk og atletisk, der skriver hun nå at alle må følge hennes eget program fra november. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 27. oktober #101065 Del Skrevet 27. oktober LilleSnupp skrev (47 minutter siden): Er det 4k for å følge hennes treningsprogram nå?!?! Som mest sannsynlig mannen setter opp til henne. Ingen individuelle tilpasninger? Per måned! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 27. oktober #101066 Del Skrevet 27. oktober lenebu skrev (5 timer siden): På nettsiden der hun beskriver programmet nevner hun vektreduksjon åtte ganger. Det er også åtte knapper som sier "Meld deg på her". Hvis du trykker på en av de åtte påmeldingsknappene blir du tatt til en ny beskrivelse av programmet, hvor hun gjentar at programmet ikke innebærer kaloritelling åtte ganger. - "Helt Uten Kaloritelling!" - "Er du lei av å telle kalorier[...]" - "[...] helt uten å telle en eneste kalori!" - "Dette handler ikke om å telle kalorier [...]" - "Ingen kaloritelling, [...]" - "[...] uten å måtte bekymre deg for å telle kalorier [...]" - "Glem alt om kjedelige dietter og kaloritelling!" - "[...] uten stresset med å telle kalorier [...]" Hva er greia med å gjenta alt om igjen og om igjen? Når jeg tenker meg om sa vel @Felis at de innledet podcasten også med å si "Det må vi snakke om" syv ganger, for så å drive å gjenta hva hverandre sa. Hvor finner dere dette? Finner bare «sterk og atletisk» til 599kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober #101067 Del Skrevet 27. oktober Ikkenoledig skrev (1 minutt siden): Hvor finner dere dette? Finner bare «sterk og atletisk» til 599kr På det som før var bloggsiden. Det om at kundene må følge hennes eget program fra november står på Instagram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 27. oktober #101068 Del Skrevet 27. oktober Ikkenoledig skrev (3 minutter siden): Hvor finner dere dette? Finner bare «sterk og atletisk» til 599kr Hvis du trykker på "Meld deg på her" på denne siden, blir du videresendt til der prisen står: https://www.carolinebergeriksen.no/nystart/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober #101069 Del Skrevet 27. oktober Ikkenoledig skrev (10 minutter siden): Hvor finner dere dette? Finner bare «sterk og atletisk» til 599kr Stemmer, står det nå. Tidligere i dag var det 3000. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 27. oktober Populært innlegg #101070 Del Skrevet 27. oktober Var inne og kikket på dette nye opplegget henne. Burde ikke være sjokkert, men dette fremstår like useriøst som alt annet disse holder på med. Helt uprofesjonelt. Hun kuppet netfit.nos konto på Instagram og kalte den pt_carolineberg. Netfit.nos hjemmeside er uforandret, ingenting tyder på at det er noen aktiviet der. Og nå skal hun plutselig bruke sin gamle bloggkonto med navn carolinebergeriksen.no for å selge tjenester som personlig trener. Hun skal være "livsstilscoach", hvor kosthold tilsynelatende skal være en stor del av det hele, mens Caroline Berg Eriksen selv har nøyaktig ingen utdannelse inne kosthold og ernæring. Hennes mann Lars-Kristian Eriksen hoppet av og fullførte aldri en bachelor innen ernæring. Og nå snakker CBE om "hele teamet mitt" - og forventer at folk skal betale 4000 kr pr måned i 5 måneder, uten at hvem dette sjybert-teamet faktisk er. Og uansett hvilken bakgrunn "hele teamet mitt" har, så kan det aldri endre det faktum at CBE faktisk ikke har mer enn ett lite 8-ukers hovedsaklig nettbasert pt-kurs (med få samlinger), og et yogakurs som ikke en gang (iflg. arrangørs egne hjemmesider) ikke en gang oppfylte kravet til å kvalifisere til den sertifiseringen 100 % av elevene har fått etter fullført 12 uker nettbasert (for lite) læring og 3 helgesamlinger + eksamenshelg. Hjelper ikke å ha en sjybert-KEF når CBE selv ikke har noen som helst faglig bakgrunn innen kosthold og ernæring (ytterst få timer på et kort pt-kurs teller ikke). Altså, dette er null, niks og INGENTING å betale noe som helst for! Men Caroline Berg Eriksen og hele det usynlige og navnløse "teamet mitt", de krever 4000 kr i 5 måneder for å coache andre i livsstilsendringer. Caroline Berg Eriksen som selv har vist gjennom altfor mange år nå at hun selv nærmest er resistent mot å endre noe som helst i egen forretningsvirksomhet av det som overhodet ikke fungerer. "Personlig trener" Caroline Berg Eriksen som er så godt som helt uten erfaring med å trene andre, men heller bruker tiden sin på å fremstille seg selv, egen trening og eget kosthold som ikke annet enn et ekstremt anstrengt og nærmest tvangsmessig forhold til trening, mat og vekt. "Personlig trener" Caroline Berg Eriksen som bare i dag og i går har hatt flere bilder av seg selv på IG som ikke kan kalles for annet enn ren proana-reklame. At en klinisk ernæringsfysiolog, som var ferdig utdannet i 2023, er villig til å bli med på dette fullstendig uforsvarlige opplegget og gi det alibi om kompetanse, det er helt uforståelig, og faktisk ikke i tråd med det lovverket denne som helsepersonell har å forholde seg til så lenge denne bruker sin tittel. Men, nå er jo også lovbrudd noe som CBE og LKE er godt kjent med å utføre, gjennom hele sine influenserkarrierer, så de bryr seg nok ikke om en ny som de tror skal ro båten for dem vil ødelegge sitt profesjonelle rykte nesten før han har begynt å praktisere sitt fag... 29 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober #101071 Del Skrevet 27. oktober 👏🏻 takk for at du gidder! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 27. oktober #101072 Del Skrevet 27. oktober Kollontaj skrev (8 timer siden): Ny start koster 4000 i måneden, sterk og atletisk koster 3000! 😳 Lurer på hva Johaugs «tilsvarende» opplegg koster i forhold… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27. oktober #101073 Del Skrevet 27. oktober Mariss@68 skrev (2 minutter siden): Lurer på hva Johaugs «tilsvarende» opplegg koster i forhold… Kr 649,- pr måned... https://theresejohaug.no/ 24 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 27. oktober #101074 Del Skrevet 27. oktober Kollontaj skrev (2 timer siden): Fire var vel for det nye greiene, 3000 for sterk og atletisk, der skriver hun nå at alle må følge hennes eget program fra november. Kollontaj skrev (47 minutter siden): På det som før var bloggsiden. Det om at kundene må følge hennes eget program fra november står på Instagram. Mariss@68 skrev (Akkurat nå): Lurer på hva Johaugs «tilsvarende» opplegg koster i forhold… Det er 599/mnd for Sterk og Atletisk, ikke 3000. 599 er ca samme pris som alle andre online gruppeopplegg tar. Johaug tar 649/mnd. Det går jo 13 på dusinet av disse "følg mitt unike konsept"-oppleggene om dagen, alle i Boon sin app. 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober #101075 Del Skrevet 27. oktober issoras skrev (6 minutter siden): Det er 599/mnd for Sterk og Atletisk, ikke 3000. 599 er ca samme pris som alle andre online gruppeopplegg tar. Johaug tar 649/mnd. Det går jo 13 på dusinet av disse "følg mitt unike konsept"-oppleggene om dagen, alle i Boon sin app. 🙄 Men tidligere i dag stod det altså 2999, se bildet jeg la inn over. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. oktober #101076 Del Skrevet 27. oktober Det er jo klin umulig å holde oversikt over treningstilbudene deres, i alle fall for meg (kan ha sammenheng med inn ett øre, ut andre grunnet kvalitetsmangelen). Ny start -det er i tillegg til sterk&atletisk, og fremdeles under netfit appen, men uten det annonserte teamet og nå overtatt av pt_carolineberg? Makker trener ikke eliteutøvere, men barn, men nå også voksne på treningssenter i Særp? Ikke lenger barn? Og han har ørten programmer jeg ikke engang husker navnet på. I tillegg tar han (og fruen Hyroxøvelser? Hun er yogainstruktør (sies det..), men jeg har ikke sett "yoga" siden hun og venninnene samtidig solgte klær-var det på forsommeren? Ikke at jeg trenger svar på disse spørsmålene, men det var dette med mål og retning (hei, podkast), og gjennomføringsevne. Kaos. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Globus Skrevet 27. oktober #101077 Del Skrevet 27. oktober Kanskje noen kunne lage et flytskjema? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 27. oktober #101078 Del Skrevet 27. oktober ~ Ada ~ skrev (2 minutter siden): Det er jo klin umulig å holde oversikt over treningstilbudene deres, i alle fall for meg (kan ha sammenheng med inn ett øre, ut andre grunnet kvalitetsmangelen). Ny start -det er i tillegg til sterk&atletisk, og fremdeles under netfit appen, men uten det annonserte teamet og nå overtatt av pt_carolineberg? Makker trener ikke eliteutøvere, men barn, men nå også voksne på treningssenter i Særp? Ikke lenger barn? Og han har ørten programmer jeg ikke engang husker navnet på. I tillegg tar han (og fruen Hyroxøvelser? Hun er yogainstruktør (sies det..), men jeg har ikke sett "yoga" siden hun og venninnene samtidig solgte klær-var det på forsommeren? Ikke at jeg trenger svar på disse spørsmålene, men det var dette med mål og retning (hei, podkast), og gjennomføringsevne. Kaos. De trenger cash. Eneste grunnen til meningsløs hopping fra det ene til det andre. 4000 for Ny Start med cbe med et par måneders pt og yoga kurs😂 No thank you! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 27. oktober #101079 Del Skrevet 27. oktober Ja nå fikk jeg veeldig lyst til å melde meg på.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. oktober #101080 Del Skrevet 27. oktober Stargaze skrev (18 minutter siden): De trenger cash. Eneste grunnen til meningsløs hopping fra det ene til det andre. 4000 for Ny Start med cbe med et par måneders pt og yoga kurs😂 No thank you! Men hvordan skal de ha tid til alt dette, i tidsklemma? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå