Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Nye kunder i sterk og atletisk skal nå følge CBEs personlige program? Eh? 🧐

Endret av Kollontaj
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er begrensede plasser folkens, så løp og kjøp, så dere ikke går glipp av dette! Er nok rift om plassene her

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 4k for å følge hennes treningsprogram nå?!?! Som mest sannsynlig mannen setter opp til henne. Ingen individuelle tilpasninger?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (2 minutter siden):

Er det 4k for å følge hennes treningsprogram nå?!?! Som mest sannsynlig mannen setter opp til henne. Ingen individuelle tilpasninger?

Fire var vel for det nye greiene, 3000 for sterk og atletisk, der skriver hun nå at alle må følge hennes eget program fra november. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (47 minutter siden):

Per måned!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenebu skrev (5 timer siden):

På nettsiden der hun beskriver programmet nevner hun vektreduksjon åtte ganger. Det er også åtte knapper som sier "Meld deg på her". Hvis du trykker på en av de åtte påmeldingsknappene blir du tatt til en ny beskrivelse av programmet, hvor hun gjentar at programmet ikke innebærer kaloritelling åtte ganger.

- "Helt Uten Kaloritelling!"

- "Er du lei av å telle kalorier[...]"

- "[...] helt uten å telle en eneste kalori!"

- "Dette handler ikke om å telle kalorier [...]"

- "Ingen kaloritelling, [...]"

- "[...] uten å måtte bekymre deg for å telle kalorier [...]"

- "Glem alt om kjedelige dietter og kaloritelling!"

- "[...] uten stresset med å telle kalorier [...]"

Hva er greia med å gjenta alt om igjen og om igjen? Når jeg tenker meg om sa vel @Felis at de innledet podcasten også med å si "Det må vi snakke om" syv ganger, for så å drive å gjenta hva hverandre sa. 

Hvor finner dere dette? Finner bare «sterk og atletisk» til 599kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkenoledig skrev (1 minutt siden):

På det som før var bloggsiden. Det om at kundene må følge hennes eget program fra november står på Instagram. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (10 minutter siden):

Stemmer, står det nå. Tidligere i dag var det 3000.

IMG_7378.png

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 timer siden):

Ny start koster 4000 i måneden, sterk og atletisk koster 3000! 😳

Lurer på hva Johaugs «tilsvarende» opplegg koster i forhold…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Fire var vel for det nye greiene, 3000 for sterk og atletisk, der skriver hun nå at alle må følge hennes eget program fra november. 

Kollontaj skrev (47 minutter siden):

På det som før var bloggsiden. Det om at kundene må følge hennes eget program fra november står på Instagram. 

Mariss@68 skrev (Akkurat nå):

Lurer på hva Johaugs «tilsvarende» opplegg koster i forhold…

Det er 599/mnd for Sterk og Atletisk, ikke 3000. 599 er ca samme pris som alle andre online gruppeopplegg tar. Johaug tar 649/mnd. 

Det går jo 13 på dusinet av disse "følg mitt unike konsept"-oppleggene om dagen, alle i Boon sin app. 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (6 minutter siden):

Det er 599/mnd for Sterk og Atletisk, ikke 3000. 599 er ca samme pris som alle andre online gruppeopplegg tar. Johaug tar 649/mnd. 

Det går jo 13 på dusinet av disse "følg mitt unike konsept"-oppleggene om dagen, alle i Boon sin app. 🙄

Men tidligere i dag stod det altså 2999, se bildet jeg la inn over. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klin umulig å holde oversikt over treningstilbudene deres, i alle fall for meg (kan ha sammenheng med inn ett øre, ut andre grunnet kvalitetsmangelen). Ny start -det er i tillegg til sterk&atletisk, og fremdeles under netfit appen, men uten det annonserte teamet og nå overtatt av pt_carolineberg? Makker trener ikke eliteutøvere, men barn, men nå også voksne på treningssenter i Særp? Ikke lenger barn? Og han har ørten programmer jeg ikke engang husker navnet på. I tillegg tar han (og fruen Hyroxøvelser? Hun er yogainstruktør (sies det..), men jeg har ikke sett "yoga" siden hun og venninnene samtidig solgte klær-var det på forsommeren?

Ikke at jeg trenger svar på disse spørsmålene, men det var dette med mål og retning (hei, podkast), og gjennomføringsevne. Kaos.

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Det er jo klin umulig å holde oversikt over treningstilbudene deres, i alle fall for meg (kan ha sammenheng med inn ett øre, ut andre grunnet kvalitetsmangelen). Ny start -det er i tillegg til sterk&atletisk, og fremdeles under netfit appen, men uten det annonserte teamet og nå overtatt av pt_carolineberg? Makker trener ikke eliteutøvere, men barn, men nå også voksne på treningssenter i Særp? Ikke lenger barn? Og han har ørten programmer jeg ikke engang husker navnet på. I tillegg tar han (og fruen Hyroxøvelser? Hun er yogainstruktør (sies det..), men jeg har ikke sett "yoga" siden hun og venninnene samtidig solgte klær-var det på forsommeren?

Ikke at jeg trenger svar på disse spørsmålene, men det var dette med mål og retning (hei, podkast), og gjennomføringsevne. Kaos.

De trenger cash. Eneste grunnen til meningsløs hopping fra det ene til det andre. 4000 for Ny Start med cbe med et par måneders pt og yoga kurs😂

No thank you!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (18 minutter siden):

De trenger cash. Eneste grunnen til meningsløs hopping fra det ene til det andre. 4000 for Ny Start med cbe med et par måneders pt og yoga kurs😂

No thank you!

Men hvordan skal de ha tid til alt dette, i tidsklemma?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...