lenebu Skrevet 26. oktober #101021 Del Skrevet 26. oktober (endret) Snødronninga skrev (1 time siden): Kvinner som rakker ned på andre kvinner, skriver hun. Nei, men en gjeng kvinner (og menn?) som stiller seg kritisk til måten Caroline er som influencer. Det er nemlig mer enn nok å ta av der. CBE har jo tidligere vært veldig på hvor ille det er med kvinner som kritiserer andre kvinner (ref. kvinnedagen og konklusjonen med "kvinner er kvinner verst"). Jeg føler en del narrativet er at alle kritikerne er kvinner (men let's face it, målgruppen hennes er jo kvinner, det er ikke mange menn utenom den lojale "plis start en OnlyFans"-gruppa blant følgerne). Er veldig rart nå som podcasten får dårlige reviews (berettiget!) å komme med at de dårlige reviewene er ugyldige fordi de kommer fra kvinner(?), mens CBE samtidig trygler om 5-stjerner fra det hovedsakelig kvinnelige publikummet sitt. "Kvinner som raker [sic] ned på andre kvinner" er bare et så oppbrukt og ugyldig forsvar i 2024, som om alle kvinner alltid må heie på alt det idiotiske alle andre kvinner finner på. Nei takk, slutt! Endret 26. oktober av lenebu La til ordet "andre" i sitatet fra søsteren etter å ha lest på IG en gang til 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 27. oktober #101022 Del Skrevet 27. oktober (endret) Kollontaj skrev (10 timer siden): PS. CBE har alle disse følgerne, veldig merkelig at de da ikke engasjerer seg. Bedriften burde skjønt lunta da dette innlegget ble lagt ut. 544 likes. Kilde: inflact.com Behold det lyse håret ditt. Håper kg kommer med i neste avsnitt, da vant kg.. igjen 😆 Spørr Guri om hun kan finne frem en kassettspiller og en kasset fra når du var liten, og trykke rec knappen,da kan dere ta opp fjortiss snakket deres der, så verden slipper å høre hvor dum du høres ut. Gjør noe nyttig, sett dere ned å skriv manus til Den spanske flue 2 😁 Bare rapporter uten å fortell meg det, unødvendig støy i tråden. Endret 27. oktober av Margit777 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. oktober #101023 Del Skrevet 27. oktober lenebu skrev (8 timer siden): CBE har jo tidligere vært veldig på hvor ille det er med kvinner som kritiserer andre kvinner (ref. kvinnedagen og konklusjonen med "kvinner er kvinner verst"). Jeg føler en del narrativet er at alle kritikerne er kvinner (men let's face it, målgruppen hennes er jo kvinner, det er ikke mange menn utenom den lojale "plis start en OnlyFans"-gruppa blant følgerne). Er veldig rart nå som podcasten får dårlige reviews (berettiget!) å komme med at de dårlige reviewene er ugyldige fordi de kommer fra kvinner(?), mens CBE samtidig trygler om 5-stjerner fra det hovedsakelig kvinnelige publikummet sitt. "Kvinner som raker [sic] ned på andre kvinner" er bare et så oppbrukt og ugyldig forsvar i 2024, som om alle kvinner alltid må heie på alt det idiotiske alle andre kvinner finner på. Nei takk, slutt! Siste er jeg veldig enig. Hvorfor skal kvinner heie på alt andre kvinner gjør bare fordi det er en kvinne? Spesielt her hvor produktet er elendig og virkelig ikke verdt et eneste av sekundene noen har brukt på å høre på det. Enda mer så i de andre tilfellene CBE forventer/forlanger støtte fra andre kvinner når det CBE produserer er regelrett kvinnefientlig og nedverdigende for kvinner, likestilling og kvinnefrigjørelse. Hvordan kan det forventes jeg som kvinne skal heie på det? Nei det CBE egentlig vil ha er hodeløs ukritisk beundrelse. Sorry CBE, det får du ikke før du eventuelt gjør noe for å fortjene det. 34 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 27. oktober Populært innlegg #101024 Del Skrevet 27. oktober (endret) Jeg tror muligens Caroline tar for gitt at podcast med Guri vil bli en suksess - nettopp fordi hun har med Guri. Caroline og mannen har ikke teft for hvordan de skal oppnå suksess, de har bare mange ideèr - som forblir med prat og photoshoot. Selv om Guri Schanke er et kjent navn, så er det ingen selvfølge at bablepod vil slå an. Nå har ikke jeg hørt første episode, men @Felis sin anmeldelse ga et innblikk i at det er repeterende vissvass - i samme gate som den forrige podden. Det virker veldig barnslig å skylde på kvinneguiden for negative tilbakemeldinger. Det slår dem liksom aldri at de ikke oppnår særlig mye fordi det de leverer er skikkelig dårlig. Lykke til videre med det. Endret 27. oktober av Isild 36 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 27. oktober #101025 Del Skrevet 27. oktober (endret) Jeg tror CBE hører svært lite podcaster. Hun vet rett og slett ingen verdens ting om god form eller godt innhold. Det er en av grunnene som kan forklare «resultatet».. Endret 27. oktober av blåbærpai 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. oktober #101026 Del Skrevet 27. oktober blåbærpai skrev (3 minutter siden): Jeg tror CBE hører svært lite podcaster. Hun vet rett og slett ingen verdens ting om god form eller godt innhold. Det er en av grunnene som kan forklare «resultatet».. Hun ser vel mest på serier.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 27. oktober #101027 Del Skrevet 27. oktober LilleSnupp skrev (55 minutter siden): Hun ser vel mest på serier.. Egentlig litt rart at hun er så dårlig på innhold nå, på bloggen klarte hun jo faktisk det. Jeg syns aldri hun var noe imponerende skrivetalent, men jeg leste jo faktisk ofte innleggene hennes med en viss interesse. Nå har det gått helt bakvendt! 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 27. oktober #101028 Del Skrevet 27. oktober Men om hun har 300.000 fans/følgere/tilhengere så burde hun vel fått rundt det i stjerner da, siden hun er så populær? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 27. oktober #101029 Del Skrevet 27. oktober hvalstad45 skrev (20 minutter siden): Egentlig litt rart at hun er så dårlig på innhold nå, på bloggen klarte hun jo faktisk det. Jeg syns aldri hun var noe imponerende skrivetalent, men jeg leste jo faktisk ofte innleggene hennes med en viss interesse. Nå har det gått helt bakvendt! Det var vel helst kommentarfeltet hennes som var interssant 😄 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 27. oktober #101030 Del Skrevet 27. oktober Stakkars han der Stein Morten Lier. Han er naturlig nok ikke i målgruppen til CBE og har sikkert ikke fått med seg hennes status som fallert eksblogger. Siden de ble kjent i CK synes han vel godt om henne og tilbød dette opplegget her. Det kommer jo, som alt annet hun tar i om dagen, til å buklande fullstendig, og da blir han i litt av en skvis som «kompis». Ikke så lett å ta venner av lufta, heller, så kan være at dette kommer til å dure og gå i evigheter. Guri har jo talent som formidler, og jeg har egentlig alltid hatt et godt inntrykk av henne. Hun oppfører seg naturlig både foran kamera og mikrofon. Med dette nye kompaniskapet er jeg redd hun trekkes med i det negative fokuset som til enhver tid omhyller CBE 😬 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 27. oktober #101031 Del Skrevet 27. oktober CBE har fjernet så og si alt innhold på bloggen (carolinebergeriksen.no). Tok noen stikkprøver på søk jeg gjorde for et par tre knappe uker siden og som da leda til de respektive blogginnleggene, men nå kommer jeg bare til "404 not found". Siden heter nå Life by Caroline og ser primært ut til å være en nettside for Ny Start og coaching-opplegget hennes. I tillegg har de beholdt noen (kun 3 etter drt jeg kan se) blogginnlegg. For all del, bloggen hennes var ingen berikelse, så sånn sett er det ikke noe tap for verden at innholdet er tatt ned. Men skal man finne de gamle innleggene (og kommentarene) nå, må det nok gjøres via sider som kan hente fram gammelt nettsideinnhold (de finnes, jeg har brukt det før). Det ser litt uferdig ut på carolinebergeriksen.no så kan jo hende det kommer tilbake etter hvert (det er jo tross alt laget et underkategori som heter "blogg"). Men tviler. I så fall vil en del innlegg være sensurert bort. De er jo ikke akkurat tjent med at folk (KG) kan dokumentere gammel dritt. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. oktober #101032 Del Skrevet 27. oktober (endret) blåbærpai skrev (1 time siden): Jeg tror CBE hører svært lite podcaster. Hun vet rett og slett ingen verdens ting om god form eller godt innhold. Det er en av grunnene som kan forklare «resultatet».. Det har du sannsynligvis rett i. I podden uttalte hun at hun scrollet mye, og brukte 10-11 timer om dagen på mobilen. Noe av dette er sikkert det hun kaller jobb. Ut fra hva som leveres av innhold ser det ikke ut til at Berg Eriksen følger med på noe som inspirerer henne til noe som helst matnyttig eller utviklende kreativitet og nyskapning. Istedet fortsetter kropp, barn, selfier og kropp, og tilbake til den gamle tralten med støy og provokasjon. All flopp skyldes hat og hets fra folk som vil "ødelegge" for henne (og KG). Selv har hun åpenbart glemt kommentar- og bildejukset hun og makker ble avslørt i, med påfølgende omdømmefall. Deretter ble Beckmann-gate enda en spiker i kisten der hun samtidig måtte ty til storytelling om hat og hets i media for å dekke over en rabiat person som vandaliserte en kvinnes bil og drev telefonterror mot henne senere. Kvinner er kvinner verst, sa hun? Akkurat. Dobbeltmoral kaller jeg det. Det ser ikke ut til at hun vil skjønne noe som helst av hva hun selv driver med av negativ innflytelse på andre kvinner, gjerne sårbare, og fortsetter å forfekte et utdatert ideal selv hun ikke når opp til uten å benytte seg av operasjon, injeksjoner, filter og posering. Selv ikke når hun får berettiget kritikk av flere offentlige personer de fleste lytter til når de uttaler seg. Kvinner er kvinner verst, ja. Så til slutt, når produktet hun leverer (dessverre for Guri) er noe forbannet uinteressant pjatt i en podcast som ikke gir noe til noen, da er det jammen kvinner er kvinner verst igjen, direkte rettet mot et forum hun ganske tydelig følger med på (på tross av benektelse) - uten å lære noe som helst av de fleste konstruktive tilbakemeldingene på jobben hennes som ligger her til fri benyttelse helt gratis. Neida, det er å "rake ned på kvinner" igjen, det. Vel, det er ikke jeg som klager over å ligge søvnløs om nettene mens jeg prøver å slå meg opp som kvasilivsstilscoach og leve av å selge barn, pupp, rumpe, kropp, utdatert informasjon, pjatt, kakling, proteinpulver, feilutførte øvelser, elendig formidling som alle andre misforstår, merker ikke reklame, og bor med en løs kanon, hvis bestevenn er chatGPT, i styret i firmaet mitt som for hvert år viser røde og negative tall i driften mens jeg fokuserer sterkt på de onde folkene på Kvinneguiden. Den verdenen hun lever i er forbausende liten og veldig barnslig, og innholdet i kanalene er ikke noe å rope hurra for. Det viser jo nettopp de røde tallene. Jeg vil si at dette er et godt ekskremsel på å ikke se skogen for bare trær fordi nesetippen er redigert altfor kort. Det er synd på både Guri Schancke og Stein Morten Lier som nå må bli med på dette. Endret 27. oktober av Rev. Revenge lagt til Guri 32 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. oktober #101033 Del Skrevet 27. oktober (endret) Stjertmeis skrev (22 minutter siden): CBE har fjernet så og si alt innhold på bloggen (carolinebergeriksen.no). Tok noen stikkprøver på søk jeg gjorde for et par tre knappe uker siden og som da leda til de respektive blogginnleggene, men nå kommer jeg bare til "404 not found". Siden heter nå Life by Caroline og ser primært ut til å være en nettside for Ny Start og coaching-opplegget hennes. I tillegg har de beholdt noen (kun 3 etter drt jeg kan se) blogginnlegg. For all del, bloggen hennes var ingen berikelse, så sånn sett er det ikke noe tap for verden at innholdet er tatt ned. Men skal man finne de gamle innleggene (og kommentarene) nå, må det nok gjøres via sider som kan hente fram gammelt nettsideinnhold (de finnes, jeg har brukt det før). Det ser litt uferdig ut på carolinebergeriksen.no så kan jo hende det kommer tilbake etter hvert (det er jo tross alt laget et underkategori som heter "blogg"). Men tviler. I så fall vil en del innlegg være sensurert bort. De er jo ikke akkurat tjent med at folk (KG) kan dokumentere gammel dritt. Jepp. Her er det "ny start" på flere måter, og igjen skal hun levere ernæring og kosthold hun ikke har kompetanse i. Det vil si, hun henviser til en "Klinisk Ernæringsfysiolog". Hun viser også til utdannelsen sin hos AFPT og at hun er sertifisert yogainstruktør, uten å opplyse om at PT-kurset var et snarkurs, sertifiseringen ikke er ekte sertifisering, og at hun ikke har hatt kunder å øve på ennå. https://www.carolinebergeriksen.no/coaching/ Endret 27. oktober av Rev. Revenge 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. oktober #101034 Del Skrevet 27. oktober Jeg ser coach Eriksen annonserer at han har sluttet å drikke. Igjen! Han har nå oppdaget at alkohol er gift for kroppen og ikke er forenelig med trening. Veldig bra det, jeg tror dette er en berikelse for hele familien og bilparken innenfor en viss radius. Neida. Joda. Neida... Men det er synd han ikke oppdaget dette på den tiden han tjente sine egne penger på nettopp kroppen sin. Den gangen mente han helt seriøst at 5-6 øl alene på rommet kvelden før en kamp ikke hadde noe å si for prestasjonen. Men på den tiden mente han at karbohydrater var gift for kroppen, så det er bare å konstatere at noen modnes senere enn andre. Jeg er spent på om dette betyr at de skal fornye "kunsten" på veggen. Det er noe litt snålt med et bilde av en skulende LKE over kanten på whiskey-glasset, når hovedpersonen endelig har korket flaska, og til og med kommet med en offentlig uttalelse om at det er den beste avgjørelsen han har tatt i sitt liv... 34 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 27. oktober #101035 Del Skrevet 27. oktober (endret) Rev. Revenge skrev (6 minutter siden): Jepp. Her er det "ny start" på flere måter, og igjen skal hun levere ernæring og kosthold hun ikke har kompetanse i. https://www.carolinebergeriksen.no/coaching/ Jadda! Og LKE er "fremdeles" klinisk ernæringsfysiolog..! Tror nemlig ikke et sekund på at de har samarbeidet med noen andre. Endret 27. oktober av Stjertmeis Tillegg 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober #101036 Del Skrevet 27. oktober Stjertmeis skrev (23 minutter siden): CBE har fjernet så og si alt innhold på bloggen (carolinebergeriksen.no). Tok noen stikkprøver på søk jeg gjorde for et par tre knappe uker siden og som da leda til de respektive blogginnleggene, men nå kommer jeg bare til "404 not found". Siden heter nå Life by Caroline og ser primært ut til å være en nettside for Ny Start og coaching-opplegget hennes. I tillegg har de beholdt noen (kun 3 etter drt jeg kan se) blogginnlegg. For all del, bloggen hennes var ingen berikelse, så sånn sett er det ikke noe tap for verden at innholdet er tatt ned. Men skal man finne de gamle innleggene (og kommentarene) nå, må det nok gjøres via sider som kan hente fram gammelt nettsideinnhold (de finnes, jeg har brukt det før). Det ser litt uferdig ut på carolinebergeriksen.no så kan jo hende det kommer tilbake etter hvert (det er jo tross alt laget et underkategori som heter "blogg"). Men tviler. I så fall vil en del innlegg være sensurert bort. De er jo ikke akkurat tjent med at folk (KG) kan dokumentere gammel dritt. Nesten rart de lot den ligge så lenge, med tanke på kommentarfeltet som var ganske så avslørende for dem. Tviler på at den nye starten blir særlig innbringende, tror de må satse på Snapchat og avkledd dame med filter. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 27. oktober #101037 Del Skrevet 27. oktober Kollontaj skrev (1 minutt siden): Nesten rart de lot den ligge så lenge, med tanke på kommentarfeltet som var ganske så avslørende for dem. Tviler på at den nye starten blir særlig innbringende, tror de må satse på Snapchat og avkledd dame med filter. Ja, det kan du si! 😅 Og ja, vanskelig å forstå seg på om de faktisk tror på opplegget sitt selv eller om det utelukkende er for å jakte potensielle samarbeidspartnere (💰). Blir nok snapchat og hudeksponering. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. oktober #101038 Del Skrevet 27. oktober Stjertmeis skrev (1 minutt siden): Jadda! Og LKE er "fremdeles" klinisk ernæringsfysiolog..! Hvis de skal bruke lke som klinisk Ernæringsfysiolog bommer de stygt. Han er ikke utdannet, og har ikke engang en bachelor i ernæring, men det prates mye om denne ernæringsfysiologen. Har de råd til å ansette en ekte variant? Kan det være den mystiske Ernæringsfysiologen de skulle bruke fra september ifjor som aldri dukket opp som har ventet et helt år på å få lov til å jobbe med selveste cbe og lke? 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 27. oktober #101039 Del Skrevet 27. oktober (endret) Når hun lanserer noe nytt, så er det ett uferdig produkt/ nettside og linker virker ikke. Og er det så enkelt å bare rename websiden? LifeByCaroline, pt_carolineberg… Endret 7. november av Mrs Bella Endring forenkling 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober #101040 Del Skrevet 27. oktober Stjertmeis skrev (6 minutter siden): Jadda! Og LKE er "fremdeles" klinisk ernæringsfysiolog..! Tror nemlig ikke et sekund på at de har samarbeidet med noen andre. Ny start koster 4000 i måneden, sterk og atletisk koster 3000! 😳 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå