Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

…og alle som er så himla positive, hvorfor gir ikke de stjerner da? Eller er det bare random ros, sånn som man også gir små barn som danser såååå søtt på avslutningen og er såååå flinke. Men med den måten og ordlegge seg på er jo det aldersmessig nær sammenligning forøvrig også. 

• Liker 38
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører forøvrig veldig mye på podcaster. Og rater alt mellom topp og bunn. Ingen av de jeg rater lavt beskylder de som rater for hat. 

Veldig umoden oppførsel.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (22 minutter siden):

Og podcasten er i kategorien Komedie?? Er det vanlig kategorisering?

Jeg lo ikke. Men skal det være komedie, bommer de nok kraftig. Det blir ikke komedie bare fordi de to damene flirer og gapskratter, altså. Tror heller ikke jeg er så vanskelig å more. ☺️

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glem denne. Jeg tok fei!!! 🙉

Fremmedspråk er ikke lett altså..... Men i dag så har man jo uante muligheter til å sjekke stavemåter på nettet? Men klart - har man nok selvtillit så dropper man jo det... 😃

image.thumb.png.2b5b650b4c4471ad17a48dcfa697968a.png

https://www.instagram.com/coach_eriksen/

https://storynavigation.com/user-profile/coach_eriksen

Endret av CityCityBangBang
link
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (15 minutter siden):

Jeg lo ikke. Men skal det være komedie, bommer de nok kraftig. Det blir ikke komedie bare fordi de to damene flirer og gapskratter, altså. Tror heller ikke jeg er så vanskelig å more. ☺️

De hadde blant annet et ønske om at lytterne skulle lære noe. Jeg hoppet i stolen straks cbe åpnet festen, registrerte gjennomgående stotring og mangel på ordforråd, og lærte ingenting. Derav kun 1 stjerne på Spotify.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (23 minutter siden):

De hadde blant annet et ønske om at lytterne skulle lære noe. Jeg hoppet i stolen straks cbe åpnet festen, registrerte gjennomgående stotring og mangel på ordforråd, og lærte ingenting. Derav kun 1 stjerne på Spotify.

Jeg ga også en stjerne, dels fordi jeg ikke gadd høre mer enn 1/3 av podcasten. Ja,var kanskje litt forutinntatt i meningene mine før jeg startet å lytte. Men for et fjas, bare pjatt. Mange ord, men lite innhold. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (48 minutter siden):

Fremmedspråk er ikke lett altså..... Men i dag så har man jo uante muligheter til å sjekke stavemåter på nettet? Men klart - har man nok selvtillit så dropper man jo det... 😃

image.thumb.png.2b5b650b4c4471ad17a48dcfa697968a.png

https://www.instagram.com/coach_eriksen/

https://storynavigation.com/user-profile/coach_eriksen

Ser ikke helt hva som er galt her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gogglebox skrev (2 minutter siden):

Ser ikke helt hva som er galt her? 

Du har rett. Var nok jeg som skulle sjekket nettet. 😲 Aldri hørt det ordet før, og var sikker på at han mente freaking.... 🙈

Unnskyld LK. 🤷‍♂️ My bad.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellie77 skrev (14 minutter siden):

Søstera støtter ukritisk CBE og kaller Kvinneguiden patetiske nett-troll 🥱

Det må hun få lov til, familie er familie og de har jo sine egne virkelige nett-troll i familien. Kanskje lære seg å skrive rakke også, for rake gjør man bare i hagen. 🧐
Når man først skal drive seriøs kritikk av kritikken, iallfall. 

• Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at de, både cbe og søsteren, er så opphengt i kg. Med 300.000 trofaste følgere i some, burde vi være en bitteliten dråpe i havet. Kanskje lurt  å publisere noe for de 300.000 i stedet for å fokusere på oss ca 23 kritikere? :vetikke:

• Liker 46
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (10 minutter siden):

Gøy at de, både cbe og søsteren, er så opphengt i kg. Med 300.000 trofaste følgere i some, burde vi være en bitteliten dråpe i havet. Kanskje lurt  å publisere noe for de 300.000 i stedet for å fokusere på oss ca 23 kritikere? :vetikke:

Å, du drar på med 23. 😆 Tviler på at det er så mange, egentlig. Denne tråden er jo den kjedeligste man kan tenke seg, får ikke håpe hun får MBH-folka etter seg, for da blir det vei i vellinga. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snødronninga skrev (8 timer siden):

Heldige KG som har fått omtale på Carolines story i dag! :danse2:
Det er sikkert fint å legge all skyld på KG, da sover du nok bedre om nettene. Tror jeg flere i tråden har gitt podden dårlig rating? Ja absolutt. Man kan nok fort bli ekstra kritisk fordi CBE har gjort og fremdeles gjør, mye kritikkverdig. Jeg legger ikke skjul på at jeg ga de 1️, men tro det eller ei, det er pga innholdet.

Det Caroline ikke skjønner, er at hun får kritikk for de handlingene hun gjør, ikke nødvendigvis fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Gi meg en pod som faktisk viser at du kan noe mer enn å sitte og le, og fjase. Vis meg at du har noe å komme med annet enn tilfeldig venninneprat. Vis at du engasjerer deg i noe, har ett eller annet å by på. 

Det er sant det hun sier, vi har hørt bare en episode. Samtidig oppfordrer hun til å gi de flere stjerner, etter kun episode. Så da må det være innafor å rate, uansett om man gir 1 eller 5 stjerner eller? 

Ja det må være fint å kunne legge all skyld på KG, kritikere, hatere, og alt det der - for ting som ikke går bra. Kan fort få inntrykk av at Caroline ikke er så god på å se seg selv utenfra og ta selvkritikk. Kanskje det faktisk ER ganske dårlig det dere holder på med. For å snakke for meg selv, så kunne jeg selvsagt latt være å rate podden i det hele tatt. Det må også være lov å gi en ærlig tilbakemelding, og det gjorde jeg. 

Storyen om dårlig rating og KG, er nok en handling som viser umodenhet. Vet det virker helt fjernt for Caroline, men kan det muligens være at første episode var skikkelig dårlig? Er podden automatisk bra fordi de koser seg med å spille den inn? Tror hun trives best med å leve i sin egen boble, der hun aldri tar feil og all kritikk hun får, er hat fra misunnelige mennesker. 👏🏻 

Skjermdump fra CBE sin instastory, umulig å linke til 

IMG_4959.jpeg

Hun har ingen evne til selvkritikk. Det har hun vist mange ganger. 
alltid såååå fornøyd med egen innsats enten har vært i sksl vi danse, halvmaraton, veldedighet etc etc.. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (42 minutter siden):

Søstera støtter ukritisk CBE og kaller Kvinneguiden patetiske nett-troll 🥱

Kvinner som rakker ned på andre kvinner, skriver hun. Nei, men en gjeng kvinner (og menn?) som stiller seg kritisk til måten Caroline er som influencer. Det er nemlig mer enn nok å ta av der. 

• Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, om hun tror jeg gidder å bruke tid på å rangere podcasten hennes kun fordi jeg har en guilty pleasure som innebærer å lese denne tråden, så tar hun grundig feil 😄

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...