Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fotballfluen skrev (4 minutter siden):

CBE ser ut som et annet menneske i CK. Masse contouring, smale lepper, uren hud og mindre rumpe. Det er stort avvik mellom sosiale medier og det virkelige liv. 

Jeg er enig! I tillegg blir vi liksom ikke kjent med henne heller, det er så mange der som virkelig byr på seg selv, de er morsomme og ser direkte inn i kamera. Til og med han sportsjournalisten i 50-årene fremstår mer karismatisk enn CBE! 

• Liker 30
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pås skrev (1 time siden):

Jeg er enig! I tillegg blir vi liksom ikke kjent med henne heller, det er så mange der som virkelig byr på seg selv, de er morsomme og ser direkte inn i kamera. Til og med han sportsjournalisten i 50-årene fremstår mer karismatisk enn CBE! 

Hun har dessverre ikke sjarm eller evnen til å by på seg selv. Noe som sikkert er vanskelig når hovedfokuset er hvordan en ser ut og om å holde riktig side mot kamera. Tror hun gjør dette helt automatisk. Hun er pen, men gørr kjedelig.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han er fotballkompis med lke. Han vil kanskje ikke ha en oppripet bil han heller.

• Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysemads 😑 men lk går uansett ikke etter menn 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (45 minutter siden):

Han kjenner jo LKE godt etter fotballtiden. 

hadde holdt meg unna jeg og, har fin bil… 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra coach_eriksens instagram - den autocorrecten der var jo mer enn litt vittig, med tanke på hans tidligere karriere i kommentarfeltene 😅🤣🤣😂

3A5267B9-767F-471C-9777-E2F72C1A5D10.jpeg

• Liker 18
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Andrea59 said:

Fra coach_eriksens instagram - den autocorrecten der var jo mer enn litt vittig, med tanke på hans tidligere karriere i kommentarfeltene 😅🤣🤣😂

3A5267B9-767F-471C-9777-E2F72C1A5D10.jpeg

"med overvekt av 13 intervaller"? This makes no sense. Han sier ikke noen tidsperiode, men likevel 13 intervaller.
Dette har ingen verdi som råd! At han her skal være personlig trener er komisk!
I det minste skriver han på norsk, for en gangs skyld.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (46 minutter siden):

"med overvekt av 13 intervaller"? This makes no sense. Han sier ikke noen tidsperiode, men likevel 13 intervaller.
Dette har ingen verdi som råd! At han her skal være personlig trener er komisk!
I det minste skriver han på norsk, for en gangs skyld.

Tror det står i3, altså pulssone 3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (13 timer siden):

Nå er det nok mange grunner til at MyMuse og Chipuelle gikk konkurs, men jeg tenker at begge to sterkt har overvurdert den influnsermarkedsføringen de valgte å bruke. Og ikke minst hvem de valgte å bruke.

De har vel begge hatt flere influensere, men ser vi på CBE og disse firmaene, så blir det veldig vanskelig å tenke seg gode grunner til at disse firmaene valgte henne som (en av) frontfigur(er) for sine produkter.

MyMuse satset sterkt på influencere, og var også eid av Venture Factory.  Om man følger bindingene, kommer vi helt tilbake til Vixen awards.

https://netthandel.no/undertoysbutikk-henter-nye-millioner-vil-bli-storst-i-skandinavia/

https://www.m24.no/even-aas-eng-filter-media-kampanje/blodrodt-for-venture-factory/517933

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det handler mer om at mymuse og chiquelle var nystartede (?) små bedrifter som forsøkte gjøre seg store gjennom influencers. Men ikke hadde råd til de store og med større kredibilitet. Og tok altså de som de kunne og var villige til å gå på deres forettningsidė og konsept. Men i 2020 så ønsker ikke kunder det bildet av kvinner som «sexy husmor kler seg opp». Kropp selger ikke automatisk lengere, iaf ikke i norden. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMuse og Chiquelle har helt klart overvurdert influencermarketing. Det å bruke influencere i markedsføring gir et harrystempel hvis de velger "feil" influencere. 

Det er egentlig helt utrolig at annonsører fortsatt kaster bort markedsføringspenger på det/de. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært få vil ha dårlig kvalitet til høy pris. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Strikkagenser said:

Tror det står i3, altså pulssone 3

okei, det er i det minste litt mindre uforståelig, om enn ikke en veldig hjelpsom tekst!

Dette syns jeg er rart med alt han skriver om trening, det virker ikke motivert av å ville hjelpe noen som helst, bare å briefe med egen "kunnskap"

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (12 timer siden):

Fordi innlegget hans ikke handler om eksponering av barn generelt, men å bruke dem spesifikt som click bait. Selv om CBE eksponerer barna sine i svært stor grad, har hun ikke brukt dem som en clickbait for å få følgerne til seg på samme måte. Typ «i dag avsløres endelig navnet»! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes LKE er så rar. Jeg har lite peiling på trening, så vet ikke helt hva dette VO2 max greiene er, men virker som LKE fikk målt det på seg selv i starten av mai (altså for ca. to uker siden), og etter det er VO2 max tydeligvis alt som har noe å si for trening. De to siste ukene har han bablet om hvor viktig det er konstant på Twitter/X og på instagrammen sin, proklamert at det er "the single most important factor for any endurance training", før mai 2024 derimot har han aldri nevnt det med et ord...

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lenebu skrev (45 minutter siden):

Jeg synes LKE er så rar. Jeg har lite peiling på trening, så vet ikke helt hva dette VO2 max greiene er, men virker som LKE fikk målt det på seg selv i starten av mai (altså for ca. to uker siden), og etter det er VO2 max tydeligvis alt som har noe å si for trening. De to siste ukene har han bablet om hvor viktig det er konstant på Twitter/X og på instagrammen sin, proklamert at det er "the single most important factor for any endurance training", før mai 2024 derimot har han aldri nevnt det med et ord...

Sant det! Før mai 2024 var det laktat som gjaldt... 

• Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (22 timer siden):

Hun har dessverre ikke sjarm eller evnen til å by på seg selv. Noe som sikkert er vanskelig når hovedfokuset er hvordan en ser ut og om å holde riktig side mot kamera. Tror hun gjør dette helt automatisk. Hun er pen, men gørr kjedelig.

Hun er som et orkester som bare spiller en note hele tiden…pinlig kjedelig og ingen sjarm

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (På 12.5.2024 den 23.23):

Det ser sannelig meg også ut som det er et eller annet redigert inn der også 🤔; den hvite linjen som er streket langs asfaltenen ser, i første bildet, og i thigh gap’en, mye smalere og tydeligere ut enn resten av den hvite linjen. I det siste bildet ser man hvordan hele streken ser ut. 

Og der var det siste (tredje) bildet fjernet fra IG innlegget. Noen som følte seg litt avslørt muligens?
Redigeringen er åpenbar og såpass sloppy utført at alle og enhver lett kan avdekke det. Redigeringen av thigh gap er fremdeles lett å spotte på det første bildet (som fremdeles ligger ute) synes jeg.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (10 minutter siden):

Og der var det siste (tredje) bildet fjernet fra IG innlegget. Noen som følte seg litt avslørt muligens?
Redigeringen er åpenbar og såpass sloppy utført at alle og enhver lett kan avdekke det. Redigeringen av thigh gap er fremdeles lett å spotte på det første bildet (som fremdeles ligger ute) synes jeg.

Må jo skjønne at tykke veistriper rundt en CBE som er redigert smalere bare forsterker inntrykket av at hun er tynn. Og når lårene er redigert tynnere så kan de ikke plutselig tillate en veimerking som er normal bredde midt mellom hennes lår for noen kunne sikkert synes den fikk lårene til å virke tykkere også.

Enig i at dette er dårlig utført, både bredden og fargen på stripen er helt feil.

Og slik viser eierne av Treasures AS, Coached by Eriksen, Netfit AS - Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen, at de fortsetter sin influenserbedrifter (for det er det alt er, ingenting annet) med juks og bedrag og løgner og helsefarlig påvirkning... alt er som før, med andre ord...

Og smilene til CBE ser mer og mer stive og anstrengte ut. Det virker ikke som om hun trives med denne "jobben" lenger. Og LKE har tydeligvis lagt sin elsk på det han selv kalte "anabolt lys" i redigeringen han gjør på bilder av seg selv, for også bildene av ham er temmelig heftig redigerte.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...