Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Mrs Bella skrev (19 timer siden):

CBE la ut et bilde på insta 22.04.2018 med teksten ‘Going must for coconuts’. Kort tid senere var brystpartiet vesentlig endret. Får dessverre ikke lastet opp skjermbilde. Flere poster etter dette innlegget indikerte at hun har ‘gjort noe’, da hun bl a gledet seg til å ta karbad senere. Ila den sommeren endret brystpartiet seg radikalt. Inngrepet og bildene i etterkant var nok planlagt nøye.

Jeg bladde meg tilbake og det som slo meg var at bildene var jo så normale på den tida! En hvilken som helst husmor på bilder som kunne vært i Hjemmet eller Familien, liksom. Det har virkelig skjedd mye på imagefronten til Bedriften siden det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felis skrev (10 timer siden):

Først må jeg si at det er litt søtt at en artikkel med overskriften "Slår tilbake mot operasjonsryktene" er fulgt av et utall bilder som så tydelig viser Carolines vei gjennom skjønnhetsindustriens magiske verktøy...

Fra artikkelen: Hun avkrefter operasjonsryktene, og forteller at hun som regel ikke tar seg nær av folks kommentarer.

Tar seg ikke nær av folks kommentarer? Hun har faktisk viet en hel podcastepisode til spekulasjoner om at hun står på krakk på kjøkkenet sitt. I følge Caroline var det likestilt (eller verre enn) drapstrusler.  - Jeg har blitt så voksen at jeg ikke orker å forholde meg til det. Folk synser, graver og holder på. Hvis det gir dem glede, så får de bare fortsette med det. Haha, akkurat...

Hun forteller at hun deler bilder fra ferieturer, julefeiring, hytteliv, matoppskrifter og treningstips. Hun glemte å nevne brystvorter og toaletter, som må sies å være hovedfokuset hennes om dagen. I følge artikkelen har det blitt langt roligere i kommentarfeltet. Det er en pen omskriving for null engasjement, vil jeg tro.

Hun trekker også frem den enorme støtten fra ektemannen. Han har stått ved hennes side i tykt og tynt. Her føler jeg artikkelen med fordel kunne kommet med noen eksempler. For eksempel hvordan LKE kveler kritikk ved å oppsøke uskyldige kvinner, stalke dem, ødelegge eiendelens deres og skremme livskiten ut av dem med langvarig telefonterror. Det er en ganske rørende kjærlighetshistorie, når man tenker seg om. Kanskje jeg burde minne journalisten på det? Hvis LKE ikke har dokumentene enda, så har jeg dem fremdeles lagret i skyen, tror jeg, hvis journalisten trenger dokumentasjon... 

Akkurat denne støtten fra ektemannen er nok en av grunnene til at det har blitt mer stille rundt CBE. Hun selv skylder på tidsklemma og barna, men sannheten er at de fleste journalister kvier seg for å skrive gladsaker som dette, når de kjenner sannheten. Selv de fleste rampelysjournalisterd har et snev av integritet.

Var hun selv som kom med ryktet om at det ble spekulert med rumpe operasjon, det var ingen som sa hun var rumpe operert. Men puppene svarer hun ikke på 😄 ingen har sånne halvrunde pupper med brystvorter stikkende opp i haka, hvis man ikke er operert.  Tror ikke man så at hun hadde pupper engang før operasjonen. Var nok en liten A.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon15 skrev (42 minutter siden):

Jeg bladde meg tilbake og det som slo meg var at bildene var jo så normale på den tida! En hvilken som helst husmor på bilder som kunne vært i Hjemmet eller Familien, liksom. Det har virkelig skjedd mye på imagefronten til Bedriften siden det. 

Hun hadde normale mengder klær på var min første tanke. Ikke så mye kløft og pupp, ræv og magemuskler..ett og annet bikinibilde ja…men langt fra den filtrerte dama vi presenteres i dag.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon15 skrev (1 time siden):

Det har virkelig skjedd mye på imagefronten til Bedriften siden det. 

Eller mener du magefronten? 😛

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Dette er jo (gammelt) blogger/influencer brukermanual vol.1:

Hvis ingen kjenner til deg/bryr seg/er likegyldige -> skap drama på et eller annet vis, kreer en provokasjon/skandale for økt engasjement.

Sofie Elise Isachsens mangeårige karriere som Sophie Elise er bygget på dette, godt fulgt av Iselin Guttormsens klasseløse vulgaritet og et lite kurs fra Danmark. Utdannelse er noe herk.

Det nyskapende byrået Kontent benytter seg av gamle, men velfungerende triks for å gjøre gamle fotballfrue aktuell igjen, og ekteparet bidrar med det de kan best: bløff og distraksjon.

Litt artig logikk at ferskvaren er så dårlig at det må graves i fortid og fantaseres for å gjøres aktuell.  

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, duskelapp said:

Synes Caroline er veldig lik på camp som på insta jeg da 🤗

Skulle gått til Specsavers.

• Liker 35
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder for tiden på å rydde et døsdsbo, og selger/gir bort mye gamle leker via Finn.no. Hver gang jeg velger "leker" som kategori på torget på Finn.no får jeg opp en advarsel om å ikke laste opp bilder av barn, med henvisning til Datatilsynet og FNs barnekonvensjon mtp. barns rettigheter, med videre henvisning til kilder via Finns hjelpesenter ang. bilder. Veldig positivt overrasket over Finn!

Samtidig har du CBE som har postet bilder av barna siden før de var født, som reserverte en instagramprofil for eldstedatteren fra ca. da hun ble født, og som nå uttaler at det samme barnet (som vel er blitt 10 år) også ønsker å bli influencer...

Endret av lenebu
  • Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det handler om å vise at man er stolt av seg selv, hvorfor skal man ikke få lov til å vise det?" Sier Caroline til Se og Hør.

Du har nettopp født et barn, også er det kroppen du er stolt over? Hvordan den ser ut, vel og merke, ikke at den har gjort en kjempejobb ved å føde et barn. Nei, til og med da er det fokus på å vise seg frem, slank og "sexy". Det er helt forskrudd.

Det at Caroline er så inni hampen stolt over seg sitt eget utseende og kropp, er uheldig for henne selv (tror jeg) men aller mest for de som måtte se opp til henne. Hun legger en enorm verdi i og være vakker, veltrent og å fremstille seg på en måte som ikke stemmer overens med virkeligheten. Slike influencere har vi virkelig ikke bruk for. De gjør verken kloden, samfunnet eller sine følgere og fans noen tjeneste. Heller stikk motsatt. 

Det er bare å håpe på at påvirkere som Caroline, blir mer og mer uinteressante i årene som kommer. 

• Liker 36
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo allerede laget eget Instagram-konto til eldste datteren, så hun er nok veldig klar og klør i fingrene for å starte ny business med henne så fort hun er gammel nok til å begynne med Instagram. Skummelt og uansvarlig. Er hun bare så naiv at hun ikke forstår hva hun utsetter barna for, eller bryr hun seg bare ikke?

• Liker 29
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (3 minutter siden):

Det er bare å håpe på at påvirkere som Caroline, blir mer og mer uinteressante i årene som kommer. 

I alle fall for annonsører og sponsorer, for så lenge disse ikke skjønner at CBE ikke er god pr, ja, da vil de bare fortsette å dekke livsoppholdet til CBE & Co dessverre

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenebu skrev (16 minutter siden):

Jeg holder for tiden på å rydde et døsdsbo, og selger/gir bort mye gamle leker via Finn.no. Hver gang jeg velger "leker" som kategori på torget på Finn.no får jeg opp en advarsel om å ikke laste opp bilder av barn, med henvisning til Datatilsynet og FNs barnekonvensjon mtp. barns rettigheter, med videre henvisning til kilder via Finns hjelpesenter ang. bilder. Veldig positivt overrasket over Finn!

Samtidig har du CBE som har postet bilder av barna siden før de var født, som reserverte en instagramprofil for eldstedatteren fra ca. da hun ble født, og som nå uttaler at det samme barnet (som vel er blitt 10 år) også ønsker å bli influencer...

Ja, og dette, sammen med doselfies og sysler som alle gjør (drikke kaffe, trene, rydde kjøkkenskuffen) kaller hun jobb. I en podkast til klinikk-venninnen og samarbeidspartneren Møller Anwar uttalte hun at hun har verdens beste jobb (til spm.om hva som er drømmejobben). Nå sier hun at jobben (mens hun samtidig utfører deler av jobben, å eksponere mindreårige) er til etterfølgelse for neste generasjon. Hva er det som skal videreføres? Hva er jobben? HVA er jobben? 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben er å skape et narrativ ved hjelp av bløff og filter, en «virkelighet» som enkelte, heldigvis færre og færre, tror på og kan tilbys annonsører for penger. 

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ~ Ada ~ said:

Ja, og dette, sammen med doselfies og sysler som alle gjør (drikke kaffe, trene, rydde kjøkkenskuffen) kaller hun jobb. I en podkast til klinikk-venninnen og samarbeidspartneren Møller Anwar uttalte hun at hun har verdens beste jobb (til spm.om hva som er drømmejobben). Nå sier hun at jobben (mens hun samtidig utfører deler av jobben, å eksponere mindreårige) er til etterfølgelse for neste generasjon. Hva er det som skal videreføres? Hva er jobben? HVA er jobben? 

Det rimer på kontorist, pensjonist, gitarist, og kalles narsissist. 😕

(Pensjonist er vel egentlig ikke en jobb, men noe man har fortjent å være etter et langt yrkesliv...)

image.png

Endret av CityCityBangBang
La til det i parentes.
  • Liker 11
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CityCityBangBang skrev (11 minutter siden):

Det rimer på kontorist, pensjonist, gitarist, og kalles narsissist. 😕

image.png.3bee91306468e062406cb6a121fd2cb6.png

He, he. Liten tvil om at de omfavner den økende narsissistiske kulturen i Vesten, i hvert fall. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det blir flere influencere i familien Eriksen som bidrar til omsetning for Treasures AS, får en håpe at stimulien utenfor husholdningen er sterkere og mer verdiskapende enn å flyte på mammas oppdolling og forførende blikk mot seg selv i et speil på dass med puppen blottlagt, noe folk flest ikke vil ha.

Det er en periode der avkom tar etter og ønsker å bli som opphavet, men som oftest vokser de det av seg lenge før russetiden.

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vårtegnet skrev (1 time siden):

Lest litt her og for en tråd! Begredelig! 

Du får lese noe annet da;)

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårtegnet skrev (2 timer siden):

Lest litt her og for en tråd! Begredelig! 

Uff da, og det er jo tid du aldri får tilbake heller. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (7 timer siden):

Dersom det blir flere influencere i familien Eriksen som bidrar til omsetning for Treasures AS, får en håpe at stimulien utenfor husholdningen er sterkere og mer verdiskapende enn å flyte på mammas oppdolling og forførende blikk mot seg selv i et speil på dass med puppen blottlagt, noe folk flest ikke vil ha.

Det er en periode der avkom tar etter og ønsker å bli som opphavet, men som oftest vokser de det av seg lenge før russetiden.

Hvis ungene går på på CIS, gjør det bra og går videre til en ok videregående så håper jeg virkelig at de har gode folk rundt seg.

Som kan guide de til en god utdanning og et liv uten å måtte leve av å være så selvopptatt. 
Er fortsatt sjokkert over at moren tenker det er greit at barna går i hennes fotspor, men ikke sjokkert over det mentale modenhetsnivået hennes. Det er er bare litt verre enn jeg trodde.

Forundrer meg ikke om de tar helt avstand fra foreldrene etterhvert. Når de skjønner hva de har levd under.

• Liker 25
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg kommer litt sent til festen men.. 

https://www.seher.no/kjendis/slar-tilbake-mot-operasjonsryktene/81378053

Altså, hva skal man si?  Min første tanke er at det som muligens er ennå mindre nyttig enn influencere, må være Se & Hør. Slår tilbake mot ryktene? Hvilke rykter? Damen blir stort sett kun omtalt HER, og her leser hun jo ikke. Her er det jo bare feite, sjalu kjerringer uten eget liv. Og de (vi) er så i forhold til den enorme fanskaren som hyller influenceren, at det ikke engang er gyldige diskusjoner som kommer herfra - det er bare trolling og dritt (mvh LKE og CBE) 

Og med dette som referanse så lager Se & Hør en artikkel om "rykteflom" om operasjoner ? Det er så flaut. 

• Liker 32
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...