CityCityBangBang Skrevet 8. mai #95941 Del Skrevet 8. mai 6 hours ago, Frisk Frosk said: LKE skal heldigvis aldri bli hjernekirurg, men der andre forstår at den eneste måten de kan lære seg yrket sitt og bli virkelig god på det, det er ved å ha en ydmyk holdning til alt de har å lære etter at de er ferdig med den rene teoretiske utdannelsen, og at det å klatre til topps, det er noe som gjøres med ett skritt om gangen. Og det (uthevet) er du sikker på? 😆 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 8. mai #95942 Del Skrevet 8. mai 2 hours ago, Stargaze said: Bra skrevet. Han øndker å være ekspert i alt han prøver på. Men har vel aldri lykkes med noe særlig. At han skal trene andre i Hyrox, når han har drevet med det selv i 5 min og aldri deltatt i konkurranse er jo latterlig, og sier mye om hvilken høye tanker han har om seg selv. Hyrox er stort i mange land.Så de møtter tøff motstand når de skal konkurrere i desember. Og for å si det sånn, de konkurrentene der fremstår også som sympatisk.Viktig egenskap om du ønsker at noen skal «kjøpe» noe av deg. Det er en fordel for LKE at han ikke trenger å jobbe og kan dedikere livet sitt til å trene som en toppidrettsutøver. Allikevel tviler jeg på at han kan hevde seg mot utøvere som er 10-15 år yngre. Men han har nok et visst talent for løping siden han har løpt 10 km ned mot 32 minutter. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. mai #95943 Del Skrevet 8. mai Jeg tenker det er en fordel at lke fortsetter å lalle på egne kontoer fremfor å drive arbeidsgivere og kolleger fra vettet med arrogant besserwissung. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UltimateNothing Skrevet 8. mai #95944 Del Skrevet 8. mai 3 hours ago, CityCityBangBang said: Og det (uthevet) er du sikker på? 😆 LKE har hatt hjerne hele livet, så dette kan han. 😎 (Beklager, jeg bare måtte...🤭) 22 6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 8. mai #95945 Del Skrevet 8. mai Isild skrev (4 timer siden): LKE begynner å bli selve definisjonen på "Hvorfor være stille og la folk tro du er dum, når du kan åpne munnen og fjerne enhver tvil". Det er så flaut å lese besserwisseriene hans. Han har ikke gjennomført noe som helst etter fotballkarrieren, annet enn liksom-coaching, og liksom-treningsunivers osv. Men på tross av at luftslottene er helt transparente, så ranter og laller han på nettet som om han er big deal innen ulike idretter - og ikke minst trener/coaching. Men de er jo ikke uenige? De skriver begge 2 at han ikke bare trent rolig. Både LK og Ole skriver at det ble trent rolig off season og tøffere inn mot sesong.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 8. mai #95946 Del Skrevet 8. mai (endret) . Endret 3. september av Diosa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 8. mai #95947 Del Skrevet 8. mai Diosa skrev (1 time siden): Hvor fant du det? Aftenposten på FB. En artikkel om noen som trener lavintensivt med suksess, og en professor som støtter dette (fra i går). 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. mai #95948 Del Skrevet 8. mai Ikkenoledig skrev (2 timer siden): Men de er jo ikke uenige? De skriver begge 2 at han ikke bare trent rolig. Både LK og Ole skriver at det ble trent rolig off season og tøffere inn mot sesong.. Jeg leste det som at poenget til Ole gikk fullstendig over hodet på LKE, og at han gikk rett i "la meg lire av meg litt belærende "kunnskap" her" istedetfor å kanskje lese det en gang til først. 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 8. mai #95949 Del Skrevet 8. mai Isild skrev (14 minutter siden): Jeg leste det som at poenget til Ole gikk fullstendig over hodet på LKE, og at han gikk rett i "la meg lire av meg litt belærende "kunnskap" her" istedetfor å kanskje lese det en gang til først. Enig. Jeg leser det som at han kaster seg på atter en mulighet til å opptre belærende. Og går FEM PÅ når han prøver å argumentere mot en kar som faktisk var lagkamerat med ham som omtales - og altså en som har lykkes i sin idrettsgren, i motsetning til visse andre. 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 8. mai #95950 Del Skrevet 8. mai (endret) CityCityBangBang skrev (7 timer siden): Og det (uthevet) er du sikker på? 😆 Det kan han sikkert alt om, han har jo hatt en hjerne hele livet 😵🤕 Endret 8. mai av Margit777 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 8. mai #95951 Del Skrevet 8. mai UltimateNothing skrev (4 timer siden): LKE har hatt hjerne hele livet, så dette kan han. 😎 (Beklager, jeg bare måtte...🤭) Og det (uthevet) er du sikker på?😂 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 8. mai #95952 Del Skrevet 8. mai FruRosa skrev (På 7.5.2024 den 9.52): Måtte smile litt da jeg så CampKulinaris går. Caroline håpte å få lage fiskeburger (sunt), men endte opp med sjokoladefondant (usunt). Skjønte rett etter hun kom tilbake fra innspillingen at de hadde lært å lage posjert egg, for plutselig var det mye av det i monitor. I hvilken episode kom Caroline inn i Camp Kulinaris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. mai #95953 Del Skrevet 8. mai Hulderen skrev (1 time siden): I hvilken episode kom Caroline inn i Camp Kulinaris? Mandag denne uken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 8. mai #95954 Del Skrevet 8. mai Skulle hatt felis, eller var det felix kommentarer på episoden. Jeg vrir meg i kleinhet av å se henne på tv. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 8. mai #95955 Del Skrevet 8. mai Margit777 skrev (19 minutter siden): Skulle hatt felis, eller var det felix kommentarer på episoden. Jeg vrir meg i kleinhet av å se henne på tv. «Deer in headlights» 🦌 De kunne like gjerne hatt en pappfigur der, så lite kommer hun «gjennom skjermen». 🥱 Ser også fram til Felis’ analyse 🍿 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 8. mai #95956 Del Skrevet 8. mai Har ikke sett mye av første episoden med henne, men har hun seriøst fått det til slik at hun nesten utelatende filmes fra favorittsiden? 😅 Ser så teit ut, hvordan hun vinkler ansiktet bort fra kamera hele tiden.. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UltimateNothing Skrevet 8. mai #95957 Del Skrevet 8. mai 3 hours ago, Xmasclovn said: Og det (uthevet) er du sikker på?😂 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. mai #95958 Del Skrevet 8. mai Ellie77 skrev (4 timer siden): «Deer in headlights» 🦌 De kunne like gjerne hatt en pappfigur der, så lite kommer hun «gjennom skjermen». 🥱 Ser også fram til Felis’ analyse 🍿 Hun er så selvbevisst at hun fremstår tilnærmet apatisk. Egentlig et trist skue. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. mai #95959 Del Skrevet 8. mai FruRosa skrev (13 minutter siden): Hun er så selvbevisst at hun fremstår tilnærmet apatisk. Er vel det man ender opp å bli når livet består av å se seg selv i speil, ta bilder og generelt bedrive selvdigging i den tro at det vil føre til likes og hjerter og koz og klemz fra de som ikke ser det åpenbare 20 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. mai #95960 Del Skrevet 8. mai Margit777 skrev (6 timer siden): Skulle hatt felis, eller var det felix kommentarer på episoden. Jeg vrir meg i kleinhet av å se henne på tv. Hun har virkelig ingen kamera utstråling - blir bare kleint og teit. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå