Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hanne357 skrev (1 minutt siden):

Dette er redigert?! 

Det er stillbilde av videoen Podimo har lagt ut på TikTok. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner faktisk ikke hvorfor ikke det utseendet er bra nok for IG-en (og andre kanaler) til CBE.no. Greit at det er gjort saker og ting, mye dekkende på huden osv, men å utgi seg for å se helt annerledes ut hele tiden, er virkelig uansvarlig og uforståelig. Bra nok som hun er! 

• Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Man skulle ikke tro det er samme dama!

Lagt til: dette er stillbilde fra video.

Screenshot_20240402-202028_Instagram.jpg

Men hvor er de svulmende leppene og store dådyrøynene? Hun har fått det typiske fillers-ansiktet og kunne vært en kvinne på alt mellom 42 og 55 år. 

Men overrasket (positivt) over at hun tillater filming så nært når det kun blir bevis på at det man ser i hennes egne kanaler ikke stemmer med virkeligheten. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig dårlig podcast-episode, de evner jo ikke å være kritiske på noen som helst måte, er bare sånn rævva feelgood-greie, og kalle CBE for legendarisk? Ja, det sier det meste, men legendarisk betyr i dagligtalen fantastisk, sagnomsust eller vidt berømt i følge store norske leksikon, fantastisk? Not so much, if at all......Sagnomsust? Gjort berømt gjennom sagn? Ja, sikkert.....not 😛
Vidt berømt? Ei heller det.....kjent ja, men that's it.

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (10 minutter siden):

Latterlig dårlig podcast-episode, de evner jo ikke å være kritiske på noen som helst måte, er bare sånn rævva feelgood-greie, og kalle CBE for legendarisk? Ja, det sier det meste, men legendarisk betyr i dagligtalen fantastisk, sagnomsust eller vidt berømt i følge store norske leksikon, fantastisk? Not so much, if at all......Sagnomsust? Gjort berømt gjennom sagn? Ja, sikkert.....not 😛
Vidt berømt? Ei heller det.....kjent ja, men that's it.

Tja, vil si at både hun og LKE er ganske legendariske som i årevis har klart å holde seg noenlunde aktuell gjennom halmstrå og luftslott😂

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hun virkelig referert til som «spirituell»? 
CBE må være Norges minst spirituelle- åndelige- menneske. I så fall landets eneste spiritualist som har 90 % fokus på rumpa, stive nippler og bar mage. 

9 % barneeksponering. 0,9 % proteinvafler. 0,1 .. % røkelse under plasttreet? 

• Liker 30
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🙄

5 hours ago, FruRosa said:

Man skulle ikke tro det er samme dama!

Lagt til: dette er stillbilde fra video.

image.png.f10f7a3b9eb91b707573802606dfc2b1.pngimage.png.b9db439dcdc2a2ddd312dbecc5939633.png

Same same, but very different....

Ser utrolig mye mer sjarmerende ut i "virkeligheten"....

Kilde: instanavigation.com cbe og kopi av bildet @FruRosa la ut på (det som nå er) side 4741.

Endret av CityCityBangBang
Glemte som vanlig kildehenvisning.
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Det eneste som er åpenbart her det at den haka (og andre kroppsdeler) ikke er naturlig på dette bildet, og at du ikke forstår hva som faktisk ble kommentert.

Eh, jo. Jeg forstod meget godt.

Målet helliger ikke middelet. Dette er akkurat som meme'n som ble postet. Dere er voksne, oppfør dere som det også 

Ironisk nok er jeg ihugga kritiker av CBE. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rinne skrev (1 time siden):

Ser man hele klippet er det åpenbart at hun er behandlet med injeksjoner som påvirker ansiktsmuskulaturen. Overleppa beveger seg nesten ikke i det hele tatt, og ser svært unaturlig ut.

Ut over dette; forfriskende å se henne betydelig mer naturlig enn i egne kanaler, med smilerynker og annet som hører livet til!

IMG_5723.png

Er overrasket over alle linjene under øynene, men det er sikkert fordi hun aldri viser seg slik på SoMe. Var en voldsom kontrast til resten av det glatte ansiktet. Søvnmangel som har satt sine spor?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (21 minutter siden):

Eh, jo. Jeg forstod meget godt.

Målet helliger ikke middelet. Dette er akkurat som meme'n som ble postet. Dere er voksne, oppfør dere som det også 

Ironisk nok er jeg ihugga kritiker av CBE. 

Jeg skal ha meg frabedt at du påstår å vite hva jeg kommenterer på bedre enn jeg selv gjør. Så enkelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (5 timer siden):

🙄

image.png.f10f7a3b9eb91b707573802606dfc2b1.pngimage.png.b9db439dcdc2a2ddd312dbecc5939633.png

Same same, but very different....

Ser utrolig mye mer sjarmerende ut i "virkeligheten"....

Kilde: instanavigation.com cbe og kopi av bildet @FruRosa la ut på (det som nå er) side 4741.

Hun er lik kona til Robbie Williams nederst der. Plastikk fantastisk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mye fillers i kinnbeina. Og muligens i haken. Så utrolig trist at hun føler behov for å fylle på ansiktet. De fleste ender opp med å se eldre ut når de fyller på, på denne måten her. Dårlig arbeid av klinikken, spør du meg. Hun er jo egentlig utrolig søt hadde hun bare unngått å fikse på ansiktet. Og enig med dere andre, dama er jo knapt å kjenne igjen utifra hva hun selv deler på sine kanaler. Hun har jo ikke delt denne podkastepisoden for eks....

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å se henne smile og være seg selv på bildene fra podden. Bare forferdelig trist at hun ikke føler hun er god nok som hun er, og redigerer bildene sine til det ugjenkjennelige på IG. 

Tenk om denne smilende flotte damen hadde solgt inn trening istedet for den poserende "dukken" i den mørke kjelleren. 

• Liker 16
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål om slike inngrep. Botox, fillers osv. Jeg vet ikke hva som er forskjell🙈

Jeg legger merke til at mange influencere er ganske like. Ansikt som åpenbart endrer seg, ansikter som er stive og uttrykksløse.

Er det et ønske?

Hvorfor blir alle så like utseendemessig? Følger de/behandleren samme «oppskrift»? Eller er det ikke så mange måter å gjøre dette på?

Alle får speilblanke panner, bollekinn, stive og uttrykksløse lepper. Nasale stemmer og nesesprayavhengighet.

Skremmende🫣

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker så anspent og unaturlig når hun blir filmet. ALt virker utstudert og at hun hele tiden tenker på hvordan hun ser ut. da blir det ikke mye plass til personlighet og sjarm, i sin streben etter det perfekte utseende (fra én side, vel å merke) har hun kastet all personlighet på båten, og det gjør henne så utrolig mye mer uinteressant enn hun kunnne ha vært.
Og forskjellen til hvordan hun presenterer se selv, er trist. Hvorfor ikke være fornøyd med den man er, hun er tobarnsmor!

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spenol skrev (20 minutter siden):

Et spørsmål om slike inngrep. Botox, fillers osv. Jeg vet ikke hva som er forskjell🙈

Jeg legger merke til at mange influencere er ganske like. Ansikt som åpenbart endrer seg, ansikter som er stive og uttrykksløse.

Er det et ønske?

Hvorfor blir alle så like utseendemessig? Følger de/behandleren samme «oppskrift»? Eller er det ikke så mange måter å gjøre dette på?

Alle får speilblanke panner, bollekinn, stive og uttrykksløse lepper. Nasale stemmer og nesesprayavhengighet.

Skremmende🫣

Botox gjør deg lam i musklene (meget enkelt forklart). Da blir det ikke mimikk i det området, derav ingen synlige rynker. Denne går ut etter noen måneder og må vedlikeholdes. Fillers brukes for å fylle ut eller forme områder, feks kinn eller lepper. Meningen er vel at man skal se yngre ut, med et resultat som etterhvert gjør at du ser eldre ut. Til slutt blir man puffy og "stram" eller uttrykksløs. De musklene som fortsatt kan beveges gjør dessuten at mimikken i ansiktet endres og tidvis ser rar ut. 

• Liker 29
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (29 minutter siden):

Botox gjør deg lam i musklene (meget enkelt forklart). Da blir det ikke mimikk i det området, derav ingen synlige rynker. Denne går ut etter noen måneder og må vedlikeholdes. Fillers brukes for å fylle ut eller forme områder, feks kinn eller lepper. Meningen er vel at man skal se yngre ut, med et resultat som etterhvert gjør at du ser eldre ut. Til slutt blir man puffy og "stram" eller uttrykksløs. De musklene som fortsatt kan beveges gjør dessuten at mimikken i ansiktet endres og tidvis ser rar ut. 

Sykt.

Vi som oppdrar jentebarn i dag, har en jobb å gjøre. Styrk barnas selvfølelse!

• Liker 20
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...