Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Frisk Frosk skrev (14 minutter siden):

Noen burde nesten ha spurt om firmaene nå plutselig går mye bedre siden de risikerer å få dyre bøter bare for å vise frem bedriftseier i bikini på spisesteder og markeder...

De syns jo de fleste lover og regler er tullete, og velger å bryte de på ganske fast basis. Mulig de har lagt inn i budsjettet at det må bli noen bøter for å slippe å forholde seg til alt "tullet". Litt herverk på biler og sprading i bikini her og der. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loffen skrev (1 time siden):

Jeg har sagt det før, og sier det igjen.. hva er greia med magen?? Hvorfor i huleste tror hun at folk vil se på maven hennes og den klumpete piercingnavlen i nesten hvert eneste jævla bilde? Den er ikke interresant!!

Den er åpenbart kjempeinteressant, siden det blir side opp og side ned om den hver gang hun viser seg i bar mage.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (48 minutter siden):

Hun lyver så hun tror det selv!

Screenshot_20240224-134859_Instagram.jpg

DGB! Hilsen Carro 15 år. Når jeg trodde hun hadde makset umodenhet- og harrynivået med antrekk og mage, så slår hun jaggu til med litt slang opp i det hele! Made my day🤣 DGB Carro, DGB!

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (40 minutter siden):

Tenk å vise så åpenlyst at hun som bedriftseier er fullstendig kunnskapsløs om verden hun beveger seg i...

Hun har vel strengt tatt ikke beveget seg mye utenfor «Særp» og kjelleren de siste årene (ikke før heller egentlig) så hvor skal kunnskapen komme fra? Egen navle? Den allvitende LKE? Er ikke rart det er manko på ymse der i gården.

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Dronninga av Mogan og Granka er selvfølgelig hevet høyt over lokale lover, akkurat som hun nærmest daglig viser at hun tror hun er hevet over norsk lov.

Og når hun får kritikk for sine lovbrudd så tyr hun til en eller flere taktikker som hun alltid gjør - hersketeknikk, latterliggjøring, arroganse. Og bruker "de fleste andres" kunnskapløshet og mangel på respekt for lokalt lovverk som forsvar for egen manglende respekt og egne manglende kunnskaper.

Tenk å vise så åpenlyst at hun som bedriftseier er fullstendig kunnskapsløs om verden hun beveger seg i...

Itpd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Da tipper jeg at siden de fleste bryter de reglene (altså at man ikke kan gå i bikinitopp eller bar overkropp) er det nok en slags protestaksjon CBE har vært med på.  De fleste betyr jo over 50 % av alle, det må jo være et organisert opprør mot å ikke få vise navelen offentlig. 

Revolusjonen i Mogan👊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (59 minutter siden):

Hun har vel strengt tatt ikke beveget seg mye utenfor «Særp» og kjelleren de siste årene (ikke før heller egentlig) så hvor skal kunnskapen komme fra? Egen navle? Den allvitende LKE? Er ikke rart det er manko på ymse der i gården.

Har hun egentlig reist noe utenfor A4 charterdestinasjoner? Vært i USA? Asia? Besøkt noen europeiske storbyer? Praha, Wien, Berlin, Paris, Roma? Mulig de har vært der, jeg har ikke fulgt henne så nøye i alle årene hun har holdt på, men kan ikke komme på noen sånne turer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (10 minutter siden):

Har hun egentlig reist noe utenfor A4 charterdestinasjoner? Vært i USA? Asia? Besøkt noen europeiske storbyer? Praha, Wien, Berlin, Paris, Roma? Mulig de har vært der, jeg har ikke fulgt henne så nøye i alle årene hun har holdt på, men kan ikke komme på noen sånne turer. 

Åh joda, hun har vært i Paris, ref det mye omtalte Paris antrekket hennes 😂https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/18/bonjour-paris/

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (19 minutter siden):

Det er leeenge siden jeg har fulgt ordentlig med på henne, men jeg tror ikke det. Det har vel gått i Tyrkia med hans foreldre, Granca med hennes, litt Hellas og Maldivene på bryllupsreise for 100 år siden…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Isabel Raad er en harrytass som erkjenner at hun er en harrytass. Litt sånn nyrik russer og ikke redd for å vise det. CBE derimot ønsker sterkt å være fin frue, med bibliotek og whiskey sour, samtidig som det går i magetopp på Granka restaurant. Det går ikke.

Videre er hun en snart 40 år gammel tobarnsmor, i motsetning til Isabel.

Helt sant. Isabel sier jo selv at hun er harry - og eier det, det er endel av businessopplegget hun kjører. CBE.no derimot insisterer jo på å være "klasse" som når ut til kjøpe- og ressurssterke kvinner og småbarnsmødre i samme alder - med relevant content for nettopp den "gruppen". 

Det er nok mange småbarnsmødre/karrierekvinner som kommer på at de burde vise mer mage på markedene på Granca nå! For en inspirasjon!

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (3 timer siden):

Hun lyver så hun tror det selv!

Screenshot_20240224-134859_Instagram.jpg

Hun har for vane å svare kritikken med hjerter, det er så sarkastisk kvalmende. Uansett har jo frua alltid rett, er det ikke sånn det funker? Nå som hun har fått spørsmål/kritikk om denne måten å kle seg på, kommer hun sikkert til å gjøre det enda mer. På trass. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (38 minutter siden):

Helt sant. Isabel sier jo selv at hun er harry - og eier det, det er endel av businessopplegget hun kjører. CBE.no derimot insisterer jo på å være "klasse" som når ut til kjøpe- og ressurssterke kvinner og småbarnsmødre i samme alder - med relevant content for nettopp den "gruppen". 

Det er nok mange småbarnsmødre/karrierekvinner som kommer på at de burde vise mer mage på markedene på Granca nå! For en inspirasjon!

Som en relativt ressurssterk kvinne med god økonomi føler jeg meg veldig inspirert av henne daglig, og planlegger Granca som neste feriedestinasjon med mann og barn🙄😎

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (3 timer siden):

:knegg:

Husker ikke om denne er postet før - men dette er altså Mogan - der CBE har vært.

https://dinside.dagbladet.no/reise/dette-koster-deg-30-000/77793256 

Noen bør sende denne linken til henne, men tipper hun gir blaffen. Hadde vært en skam om Caroline måtte dekke til sixpacken og kroppen sin. 🙄

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MacBeth skrev (1 time siden):

Åh joda, hun har vært i Paris, ref det mye omtalte Paris antrekket hennes 😂https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/18/bonjour-paris/

Flott, Paris altså. Jeg har som sagt ikke fulgt med konstant i alle de år, men det var snart 7 år siden. Mener å huske de var noen turer i København også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (4 timer siden):

:knegg:

Husker ikke om denne er postet før - men dette er altså Mogan - der CBE har vært.

https://dinside.dagbladet.no/reise/dette-koster-deg-30-000/77793256 

Stakker CBE 🥲. Hun (bikinitopp) er ikke lengre velkommen i Morgán. De ønsker å tiltrekke seg bedre klasse. Ikke harrytasser som henne. 

Sitat artikkelen @pøbelsara linket til over: 

Mogán blir med dette den første kommunen på Kanariøyene som innfører nye regler for å radikalt rydde opp i bildet av området og tiltrekke seg en «bedre klasse» av turisme. 

Fra nå av vil myndighetene blant annet forby og straffe personer som går i gatene, til butikker eller på restaurant og kafé når de er iført badetøy eller bikinioverdel. 

3000 euro i bot er betydelig andel av en lakkering av andres biler. LKE får be henne slenge på seg en t-shirt.🙈

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har rett i en ting.. jeg har aldri vært på Granka eller noen av de andre Kanariøyene, har valgt andre reisemål. 

Isabell Raad kler seg og lett… syns ikke hun er classy heller

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Isabel raad går jo slik ganske så ofte på restauranter. Hører ingen klage på at hun går slik kledd. 

Mulige forklaringer:

Folk her følger ikke med på henne

Hun er langt yngre

Hun har ikke barn og er et forbilde for dem (muligens andre barn, selvsagt)

Hun oppleves mer ærlig? (Usikker på den, altså.) 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...