Isild Skrevet 24. februar 2024 #93501 Del Skrevet 24. februar 2024 Kollontaj skrev (14 minutter siden): Magen viser ikke alder, kan henvende seg til de helt unge også. Nå for tiden er det ikke fokus på «livsstil»: ikke antrekk, ikke mat (noe beige greier kaller jeg ikke mat), ikke interiør, kun kropp og noe som skal etterligne trening. Kleint. Ja, det har virkelig sklidd helt ut i ingenting. De må jo ha hatt halvt panikk da motivet (hun) ble syk og bikinibildene i solnedgang sto i fare. Heldigvis så rakk hun å posere i noe som så ut som en veldig ukomfortabel sittestilling på stranden og laget et kort innlegg om "relax" og "sunset". Og de fant heldigvis en location til så de fikk tatt flere bikinibilder - hvor det så ut som hun hadde gjemt seg unna for å gå på do. Hva de ønsket å formidle med de er vanskelig å si, men flott hår da. Phu! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. februar 2024 #93502 Del Skrevet 24. februar 2024 Sagt det før: alt som kommuniseres er SE PÅ MEG, DA! Uansett om det er noe som skal selges (den filmen laget av andre til pulver, var et lite unntak, den viser mer ekte aktivitet og livslyst) eller om det bare er for å ha noe å poste. LKE begynte nylig å jobbe, men to uker ferie rett etterpå vitner ikke om at han er uunnværlig i den jobben. Eller travel. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 24. februar 2024 Populært innlegg #93503 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg har sagt det før, og sier det igjen.. hva er greia med magen?? Hvorfor i huleste tror hun at folk vil se på maven hennes og den klumpete piercingnavlen i nesten hvert eneste jævla bilde? Den er ikke interresant!! Like ekkelt som om en hårete overvektig mann med kulemage skulle spradet rundt og hatt magen i fokus på alle feriebildene og sittet i bar overkropp på restaurant. Det er like lite lekkert å sitte nesten naken på restaurant selv om du er tynn altså. Herregud! Jeg blir bare uvel! Nei jeg er ikke misunnelig, eller feit, men jeg ser ingen grunn til å vise magen min eller rumpa mi eller andre kroppsdeler til alle og enhver. 43 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. februar 2024 #93504 Del Skrevet 24. februar 2024 Tydeligvis mere vanlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 24. februar 2024 #93505 Del Skrevet 24. februar 2024 Måtte bare… tenkte lenge før eg turte å trykke send😅 For har jo ikke lyst å være den surmaga kjerringa🤪 men tok en for laget😅 bor langt unna så ikke redd for repsalier🤪 De fleste går sånnn? 31 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. februar 2024 #93506 Del Skrevet 24. februar 2024 Nå er du content hos CBE. Vel, alle som liker å gå i bikinitopp på markeder er visst samlet akkurat der. Artig. De fleste, faktisk. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 24. februar 2024 Populært innlegg #93507 Del Skrevet 24. februar 2024 Som nylig hjemkommet fra en kanariøy kan jeg melde at ingen går sånn. På stranden ja, på restauranter og markeder og i butikken - nei. Ingen. 56 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. februar 2024 #93508 Del Skrevet 24. februar 2024 Jo! I Mogan! Så det, så! (Hilsen ei som aldri bløffer). 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2024 #93509 Del Skrevet 24. februar 2024 (endret) Husker ikke om denne er postet før - men dette er altså Mogan - der CBE har vært. https://dinside.dagbladet.no/reise/dette-koster-deg-30-000/77793256 Endret 24. februar 2024 av pøbelsara 18 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 24. februar 2024 #93510 Del Skrevet 24. februar 2024 Kollontaj skrev (13 minutter siden): Nå er du content hos CBE. Vel, alle som liker å gå i bikinitopp på markeder er visst samlet akkurat der. Artig. De fleste, faktisk. Oisann!! Se der ja😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. februar 2024 #93511 Del Skrevet 24. februar 2024 Da tipper jeg at siden de fleste bryter de reglene (altså at man ikke kan gå i bikinitopp eller bar overkropp) er det nok en slags protestaksjon CBE har vært med på. De fleste betyr jo over 50 % av alle, det må jo være et organisert opprør mot å ikke få vise navelen offentlig. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 24. februar 2024 #93512 Del Skrevet 24. februar 2024 Jens skrev (57 minutter siden): Tydeligvis mere vanlig. for en trist verden jentene våre vokser opp i. Nervesystem i ubalanse, næringsmangler og undertrykkelse av følelser kamuflerers i injeksjoner, kirurgi og filter. 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. februar 2024 #93513 Del Skrevet 24. februar 2024 Hun lyver så hun tror det selv! 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 24. februar 2024 #93514 Del Skrevet 24. februar 2024 Problemet er ikke hvordan magen til CBE ser ut, problemet er åpenbart at vi vet hvordan den ser ut hver eneste dag… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 24. februar 2024 Populært innlegg #93515 Del Skrevet 24. februar 2024 gladidag skrev (32 minutter siden): Måtte bare… tenkte lenge før eg turte å trykke send😅 For har jo ikke lyst å være den surmaga kjerringa🤪 men tok en for laget😅 bor langt unna så ikke redd for repsalier🤪 De fleste går sånnn? Og de sedvanlige hersketeknikkene fortsetter. "Har du ikke vært her før, de fleste går sånn" med svett latteremoji og hjerte. Nei, Caroline. De fleste går ikke sånn. Jeg er der ofte for å besøke venner som bor der fast - og det er svært uvanlig at noen sprader rundt i bikinitopp på marked, i byen, på spisesteder o.l. Det som er vanlig er å kle på seg før man går ut på offentlige steder. 50 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 24. februar 2024 #93516 Del Skrevet 24. februar 2024 FruRosa skrev (7 minutter siden): Hun lyver så hun tror det selv! Dronninga av Mogan og Granka er selvfølgelig hevet høyt over lokale lover, akkurat som hun nærmest daglig viser at hun tror hun er hevet over norsk lov. Og når hun får kritikk for sine lovbrudd så tyr hun til en eller flere taktikker som hun alltid gjør - hersketeknikk, latterliggjøring, arroganse. Og bruker "de fleste andres" kunnskapløshet og mangel på respekt for lokalt lovverk som forsvar for egen manglende respekt og egne manglende kunnskaper. Tenk å vise så åpenlyst at hun som bedriftseier er fullstendig kunnskapsløs om verden hun beveger seg i... 33 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 24. februar 2024 #93517 Del Skrevet 24. februar 2024 Noen burde nesten ha spurt om firmaene nå plutselig går mye bedre siden de risikerer å få dyre bøter bare for å vise frem bedriftseier i bikini på spisesteder og markeder... 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. februar 2024 #93518 Del Skrevet 24. februar 2024 gladidag skrev (56 minutter siden): Måtte bare… tenkte lenge før eg turte å trykke send😅 For har jo ikke lyst å være den surmaga kjerringa🤪 men tok en for laget😅 bor langt unna så ikke redd for repsalier🤪 De fleste går sånnn? Isabel raad går jo slik ganske så ofte på restauranter. Hører ingen klage på at hun går slik kledd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 24. februar 2024 #93519 Del Skrevet 24. februar 2024 FruRosa skrev (25 minutter siden): Hun lyver så hun tror det selv! Alt de publiserer er jo løgner og luftslott, og kritikk møtes kun med nedlatenhet og latterliggjøring. Og hvis hun innbiller seg at Mogan/GC er et slags eksklusivt feriested, så lever hun virkelig under en stein. «Alle» reiser jo til Granka. Selv foretrekker jeg mer spennende reisemål, men hver sin smak. Nå er det bare å vente på selfier fra dassen på flyplassen. Classy. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 24. februar 2024 #93520 Del Skrevet 24. februar 2024 FruRosa skrev (26 minutter siden): Hun lyver så hun tror det selv! Dette voldsomme fokuset også på å forsvare seg. Hvorfor må hun poste dette? (hun kunne sikkert bare svart @gladidag på spørsmålet). Men neida, hennes forsvar er så viktig at det kreves en egen story. Et tema så viktig for henne at det sikkert kunne gitt kontent til en hel episode av podcasten med Susann 😆 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå