Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Satt og glodde noe meningsløst igjennom reelsvideoer på face nå og da dukket det opp en video fra denne nye jobben til LKE og en presentasjon av hvordan de jobber med denne 13åringen. Selvfølgelig med barnet tilstede hele tiden derfor ingen screenshot fra meg.

Det hele gav meg en ekkel følelse. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Nå blir det enkelt for media - de kan bare hente frem gamle artikler og kronikker, skifte dato og så publisere som det er:

https://www.nettavisen.no/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/personlig-trener/na-blir-hun-personlig-trener/s/12-95-8540741

Ååå hun har nok glemt at hun allerede har «studert» til pt. Noen burde minne henne på det😉

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (5 minutter siden):

Ååå hun har nok glemt at hun allerede har «studert» til pt. Noen burde minne henne på det😉

Hun avsluttet jo dette lenge før hun skulle vært ferdig. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (På 21.1.2024 den 23.15):

Hva skjedde med det låret her, det fremste, det svinger ved den flasken, på et vis. 😅

image.thumb.jpeg.b6663f3e2e9681966b19389685bd37ce.jpeg

Ser redigert ut spør du meg 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (4 timer siden):

Tviler på at hun får det sponset, men det er vel bare å høre med Akademiet for Personlig Trening om de har noe samarbeid med CBE. 

I følge nettsiden så koster det fra kr. 56 900,- dersom det er Personlig Trener-studiet hun går på.

https://afpt.no/studietilbud/personlig-trener

Hvis hun hadde fullført studiet de faktisk fikk sponsa noen år tilbake hadde hadde hun hatt denne utdannelsen allerede, og de kunne spart over 50 tusen kroner 🤦‍♀️

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger bare igjen denne her, jeg. Skulle skrive noe, men manglet litt ord til hvordan jeg skulle beskrive denne poseringen. Til sammenheng så er dette bildet lagt til på stories der hun forteller (egenreklame da?) om det nye treningsprogrammet sitt. Dette her skal altså friste potensielle kunder til å kjøpe av denne PT-en. 🙂 En PT som ser kun på seg selv i kameraet/speilet og poserer på en veldig, veldig usporty måte.

IMG_2781.jpeg

• Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (18 minutter siden):

Legger bare igjen denne her, jeg. Skulle skrive noe, men manglet litt ord til hvordan jeg skulle beskrive denne poseringen. Til sammenheng så er dette bildet lagt til på stories der hun forteller (egenreklame da?) om det nye treningsprogrammet sitt. Dette her skal altså friste potensielle kunder til å kjøpe av denne PT-en. 🙂 En PT som ser kun på seg selv i kameraet/speilet og poserer på en veldig, veldig usporty måte.

IMG_2781.jpeg

Lurer på hva hun tenker at hun kommuniserer ut til folk, og hva som får en voksen person til å posere på den måten? Ikke rart det går nedover med antall følgere og engasjement. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (4 minutter siden):

Lurer på hva hun tenker at hun kommuniserer ut til folk, og hva som får en voksen person til å posere på den måten? Ikke rart det går nedover med antall følgere og engasjement. 

Jeg spurte henne hva hun egentlig ønsker å formidle med speilselfiene fra treningsrommet, dag ut og dag inn i samme positur.  "At jeg har trent👍🏻🤠"

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympeline skrev (Akkurat nå):

Jeg spurte henne hva hun egentlig ønsker å formidle med speilselfiene fra treningsrommet, dag ut og dag inn i samme positur.  "At jeg har trent👍🏻🤠"

Hun har trent? 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (1 time siden):

IMG_2781.jpeg

Dame snart 40 i midtlivskrise.

Stakkars døtrene som lever opp i dette her. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinccis skrev (1 time siden):

IMG_2781.jpeg

Det viktigste er vel å vise at ribbeina stikker ut. #proana

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (10 timer siden):

Her er dagen hennes: image.thumb.png.6e448a779570b07c124fddb24ebb583d.png

Og FOR et spenningsmoment med den smoothien/shaken og ikke minst neglene... Hva HAR de funnet på idag???? 

Sånn går nu dagan......

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Etter en lang arbeidsdag i psykiatrien, så kommer man hjem og leser dette. Livet altså 😆 

• Liker 40
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (3 timer siden):

IMG_2781.jpeg

Ser ut som hun burde ta en tur til legen.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sidene til Athlete Excel oppgir de nå at de trener barn ned i 7 års alder.

I den forbindelse har de endret teksten på siden. Som dere kanskje husker var Eriksen og makkeren hans i utgangspunktet ganske kresne, og ville bare trene de som "har det som trengs for å ta steget opp blant de beste" Og "villig til å leve livet til en 24-timers utøver"

Det er få 7-åringer som lever som en 24-timers utøver. De skal jo gjerne gå på skolen, leke litt med venner, game litt (kanskje) og se på barneTV. Så nå har de moderert teksten til "Om du er villig til å legge ned innsatsen og tiden som kreves for å få ut potensialet ditt" Ett skikkelig nedrykk for en trener som trodde han kunne starte med å trene kremen av kremen, men likevel ganske drøye krav til en unge!

Jeg legger også merke til at de har fjernet garantiene. Det var nok ikke så dumt, det er vanskelig å garantere resultater, særlig hos barn.

Skjermbilde2024-01-23kl_11_02_16.png.5a60c37829f75a7e9a373cdae165df95.png

Tidligere tekst

Skjermbilde2024-01-23kl_10_57_05.thumb.png.0572b277d382b699136c35b98760aead.png

Tillegg: Jeg ser de har laget den nye teksten litt lysere også. Det er nok ikke så dumt, for det er så mørkt at det er vanskelig å lese. De har nok fått tilbakemeldinger på at folk synes det er vanskelig å kalibrere skjermen ut ifra deres sider...

Endret av Felis
  • Liker 30
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (5 timer siden):

IMG_2781.jpeg

Helt syk, bare selvdigging..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 timer siden):

Ser ut som hun burde ta en tur til legen.

Få henvisning til psykolog er en god start.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Felis said:

På sidene til Athlete Excel oppgir de nå at de trener barn ned i 7 års alder.

I den forbindelse har de endret teksten på siden. Som dere kanskje husker var Eriksen og makkeren hans i utgangspunktet ganske kresne, og ville bare trene de som "har det som trengs for å ta steget opp blant de beste" Og "villig til å leve livet til en 24-timers utøver"

Det er få 7-åringer som lever som en 24-timers utøver. De skal jo gjerne gå på skolen, leke litt med venner, game litt (kanskje) og se på barneTV. Så nå har de moderert teksten til "Om du er villig til å legge ned innsatsen og tiden som kreves for å få ut potensialet ditt" Ett skikkelig nedrykk for en trener som trodde han kunne starte med å trene kremen av kremen, men likevel ganske drøye krav til en unge!

Jeg legger også merke til at de har fjernet garantiene. Det var nok ikke så dumt, det er vanskelig å garantere resultater, særlig hos barn.

Skjermbilde2024-01-23kl_11_02_16.png.5a60c37829f75a7e9a373cdae165df95.png

Tidligere tekst

Skjermbilde2024-01-23kl_10_57_05.thumb.png.0572b277d382b699136c35b98760aead.png

Tillegg: Jeg ser de har laget den nye teksten litt lysere også. Det er nok ikke så dumt, for det er så mørkt at det er vanskelig å lese. De har nok fått tilbakemeldinger på at folk synes det er vanskelig å kalibrere skjermen ut ifra deres sider...

Så flaut å gå ut så hardt, for deretter å trene 7-åringer. Men ærlig talt, det er da ingen 7-åringer som trenger ekstra trening for å bli fotballproff en gang i fremtiden, stakkars barn som blir presset sånn. Det de fleste suksessrike fotballspillere har til felles, er at de har elsket fotball og spilt det konstant, også alene, fra de var så små. De trenger ikke "profesjonelle" trenere, de trenger å lære seg å bli god med ball og å digge spillet, noe de klarer helt fint uten LKE og hans fettklype og måling av alder.

• Liker 36
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...