Kaisa10 Skrevet 19. januar 2024 #92241 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg lurer på hvor de får motivasjonen fra? Er det så enkelt at det å få likes og ros fra fremmede er nok. Er ikke det ganske grunt, eller barnslig? Dette er jobben deres, trene og posere. At det kan være nok til å «fylle» en hverdag! Men på den andre siden så kjenner de ikke til noe annet. Så kanskje det er nok. Altså folk kan stort sett styre sitt eget liv for min del..men når noen skal prøve å prakke det livet på meg blir jeg irritert! Litt samme som jeg føler når noen fra Jehovas V ringer på døren..lev som du vil- men hold det for deg sjøl og kom deg vekk fra døra mi!!! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 19. januar 2024 #92242 Del Skrevet 19. januar 2024 Ikkenoledig skrev (2 timer siden): Man ser posen med vaffelmix på den ene behind the scenes filmen hvor hun står med et vaffeljern. Det er også filmet noe smoothie. Så mitt første gjett er en serie med proteinpulver, proteinvafler osv. Kan være en kokebok også, men februar/mars er en merkelig tid å slippe kokebok på. Burde vært før jul eller nå. Glemmer jo aldri den fantastiske lavkabokokeboka hennes «fotballfrues dagbok» 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 19. januar 2024 #92243 Del Skrevet 19. januar 2024 3 hours ago, gladidag said: Hmmm hva skal den hete tro? « 50 retter med proteinpulver» eller « Hvordan lage mat i bh’n uten å brenne magen?» 😉 Hva med "Fifty shakes - og MEG"? 😁 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19. januar 2024 #92244 Del Skrevet 19. januar 2024 hvalstad45 skrev (3 timer siden): God sammenligning, veldig one hit wonder-band det her. Og sorterer under "hvor er de nå?" Bare at det vet alle til en hver tid som bryr seg... De er så tragiske at man kanskje ikke hadde trengt en «hvor er de nå?» fordi de står og stamper på stedet hvil hvor de har befunnet seg de siste 6-7(?) årene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 19. januar 2024 #92245 Del Skrevet 19. januar 2024 gladidag skrev (3 timer siden): Hmmm hva skal den hete tro? « 50 retter med proteinpulver» eller « Hvordan lage mat i bh’n uten å brenne magen?» 😉 Den er enkel. Trekk den inn til bakpå ryggen.🤭 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 19. januar 2024 #92246 Del Skrevet 19. januar 2024 Doselfie med ugjenkjennelig fjes, i et skittent speil fullt av søl. Classy. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 19. januar 2024 #92247 Del Skrevet 19. januar 2024 Tråden stenges for moderering. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. januar 2024 #92248 Del Skrevet 20. januar 2024 Tråden er ryddet for krenkelser, bilder med opphavsrett, latterliggjøring og persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 20. januar 2024 #92249 Del Skrevet 20. januar 2024 Skal hun bli PT? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 20. januar 2024 #92250 Del Skrevet 20. januar 2024 2 minutter siden, cerruti said: Skal hun bli PT? Hun later vel allerede som om hun er det? Utrolig shady opplegg det på Netfit, vil si det er villedende reklame. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. januar 2024 #92251 Del Skrevet 20. januar 2024 Kan rett og slett ikke se gor meg henne som pt. Skal hun jobbe uten filter med mannen i gata? Vise hvem hun virkelig er? Og vende fokuset bort fra «meg»? Kan jeg aldri tro. Har vurdert pt selv, trenger litt veiledning i treningen, men kan ikke komme på en god grunn til å velge henne. 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 20. januar 2024 #92252 Del Skrevet 20. januar 2024 Så hun figurerte på et bilde som PT-student i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. januar 2024 #92253 Del Skrevet 20. januar 2024 Hun skrev vel studier på story. 🫢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 20. januar 2024 #92254 Del Skrevet 20. januar 2024 Hjelper ikke å ta pt-kurs når hun velger å fortsette thinspo/proana og redigere egen kropp og uteende til det ugjenkjennelige. Når hun slenger på en graduation-hat på bildet - før hun knapt har begynt pt-kurset. Dette viser en ev. fremtidig pt som er farlig overfladisk og sykelig opptatt av utseende på kropp: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. januar 2024 #92255 Del Skrevet 20. januar 2024 De skulle jo pensjonere seg (for lengst), smått komisk at de nå skal begynne å jobbe. Opp som en løve og ned som en skinnfell kunne de unngått ved noe mer troverdighet de siste 10-12 årene. 36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 20. januar 2024 Populært innlegg #92256 Del Skrevet 20. januar 2024 Jeg vil ikke ha en pt som står og tar selfier på do. Ærlig talt. 45 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 20. januar 2024 #92257 Del Skrevet 20. januar 2024 Det er positivt at hun skaffer seg mer kompetanse, med tanke på at hun jo veileder følgere og driver kursvirksomhet allerede. Men jeg stusser over at hun ikke forteller mer om hva slags kurs og hvilke moduler hun skal ta. Når det er lite åpenhet rundt det så er jeg redd for at dette bare er nok et tynt opplegg som hun skal smykke seg med, ala weekend sertifiseringen som yoga-lærer. Den utdanningen tålte ikke dagens lys. Gitt graduation-hatten så får jeg «beret i Paris»-vibber men jeg håper jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 20. januar 2024 #92258 Del Skrevet 20. januar 2024 (endret) Hva er det med det mennesket og opphenget i selfier på offentlige toaletter? Det er jo bare skikkelig ekkelt. Stinker som regel som pokker der inne. Det er en plass man helst ikke vil oppsøke hvis ikke man virkelig må. Og da gjøre seg fort ferdig og komme seg ut derfra asap. Men i Carolines verden er dette altså blitt kulisser til photoshoot. Det er blitt hennes greie. Det oser ikke akkurat av kvalitet lenger, men av drittlukt. Endret 22. januar 2024 av BellaSwan 48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. januar 2024 #92259 Del Skrevet 20. januar 2024 Nytt konsept? Tren med meg på dass! Første leksjon: influencer-vri med filter-forskjønning. Men sånn helt ærlig; lære seg å endre bakgrunnen, kanskje? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20. januar 2024 #92260 Del Skrevet 20. januar 2024 NordreSving skrev (21 minutter siden): Det er positivt at hun skaffer seg mer kompetanse, med tanke på at hun jo veileder følgere og driver kursvirksomhet allerede. Gjør hun virkelig det? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå