Populært innlegg Fredrik29 Skrevet 8. januar 2024 Populært innlegg #92001 Del Skrevet 8. januar 2024 Men ærlig talt, hun har ikke et eneste betalt influenceroppdrag lenger? Hun må jo finne på noe crazy og/eller dele mye privat på Snap om hun skal klare å tjene noe særlig penger på den plattformen. Har sett på snapene hennes de siste ukene og hun er virkelig verdens kjedeligste person, og lever et komplett intetsigende liv uten innhold. At du ikke finner på noooooe gøy eller interessant når du har FRI HELE TIDEN, det fatter jeg ikke. 49 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. januar 2024 #92002 Del Skrevet 9. januar 2024 Fredrik29 skrev (6 timer siden): Men ærlig talt, hun har ikke et eneste betalt influenceroppdrag lenger? Hun må jo finne på noe crazy og/eller dele mye privat på Snap om hun skal klare å tjene noe særlig penger på den plattformen. Har sett på snapene hennes de siste ukene og hun er virkelig verdens kjedeligste person, og lever et komplett intetsigende liv uten innhold. At du ikke finner på noooooe gøy eller interessant når du har FRI HELE TIDEN, det fatter jeg ikke. Har vel vært opptatt med «sterk og atletisk» som hadde oppstart i går…fra spøk til alvor..hvor mange kunder har de egentlig? Hun viser frem et ufattelig kjedelig hverdagsliv nå med en ny tvist: grøt. Snork. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 9. januar 2024 #92003 Del Skrevet 9. januar 2024 Isola2 skrev (50 minutter siden): Har vel vært opptatt med «sterk og atletisk» som hadde oppstart i går…fra spøk til alvor..hvor mange kunder har de egentlig? Hun viser frem et ufattelig kjedelig hverdagsliv nå med en ny tvist: grøt. Snork. Hvis det var oppstart i går, regner jeg med det vil komme en oppdatering i dag om den store suksessen og pågangen…og hvor glad og takknemlig hun er for at det har vært så stor oppslutning om prosjektet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. januar 2024 #92004 Del Skrevet 9. januar 2024 Det burde vel også komme en oppdatering på jobben med "sterk og atletisk" hvor givende og gøy det er å lage programmet og vise hvordan man følger opp kunder i løpet av hverdagen. Ellers kunne man jo tro at det ikke har blitt noe av. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 9. januar 2024 #92005 Del Skrevet 9. januar 2024 Mange andre treningsprofiler jeg følger er nå i gang med sine kundeopplegg for januar, og ALLE bortsett fra Netfit deler tilbakemeldinger fra sine kunder samt litt sneak peaks på hvordan treningen foregår. Dette er essensielt for å sikre flere kunder når neste opplegg starter. Netfit deler ingenting av sine kunder, men noen kunder må de vel ha? Har de fått dårlige tilbakemeldinger da, som de ikke vil dele eller bare ønsker ikke å reklame for eget opplegg med mindre det kan være reklame som inneholder en poserende CBE? 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 9. januar 2024 #92006 Del Skrevet 9. januar 2024 Snakk om å avsløre sin såkalte ‘travle’ hverdag; «har snart rundet Netflix» føler CBE (fra dagens mølleøkt) Jeg kjenner absolutt ingen yrkesaktive som har ytret noe lignende, og tviler på at det er særlig relaterbart eller inspirerende å høre om heller. (og jeg er absolutt ikke misunnelig på en slik tilværelse, bare så det er sagt…) 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. januar 2024 #92007 Del Skrevet 9. januar 2024 Sinccis skrev (2 timer siden): Mange andre treningsprofiler jeg følger er nå i gang med sine kundeopplegg for januar, og ALLE bortsett fra Netfit deler tilbakemeldinger fra sine kunder samt litt sneak peaks på hvordan treningen foregår. Dette er essensielt for å sikre flere kunder når neste opplegg starter. Netfit deler ingenting av sine kunder, men noen kunder må de vel ha? Har de fått dårlige tilbakemeldinger da, som de ikke vil dele eller bare ønsker ikke å reklame for eget opplegg med mindre det kan være reklame som inneholder en poserende CBE? De to skrytepavene der hadde lagt ut all positiv feedback om de hadde fått det. Derfor er det tydelig at de hverken har kunder eller positive tilbakemeldinger. De evner ikke å skape noe, hverken produkt eller engasjement og derfor får vi servert en poserende CBE der det poseres kan. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. januar 2024 #92008 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg tror CBE raskt ville avslørt sine manglende kunnskaper og kompetanse om hun skulle delt ev. kunders erfaringer på en profesjonell måte. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 9. januar 2024 #92009 Del Skrevet 9. januar 2024 Men gladnyhet da dere. Coachen har fått seg jobb! Andre dag i dag og han har med makrell i tomat på jobben. Og tyggegummi for sikkerhets skyld 🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 9. januar 2024 #92010 Del Skrevet 9. januar 2024 Særp er en liten by. Og influenserverden i Østfold er knappenålstort 😅 Lke har nå begynt å jobbe hos team pt Sarpsborg. Han tjommisen som driver dette er samme som også er «hypnoterapeut» og driver Østfold psykoterapi som sponser Helene drage sin «behandling av sukkeravhengighet»…… 30 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 9. januar 2024 #92011 Del Skrevet 9. januar 2024 Han kommer seg i det minste ut og gjør noe annet enn å drive dank hjemme. 37 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. januar 2024 #92012 Del Skrevet 9. januar 2024 Bulsara skrev (21 minutter siden): Men gladnyhet da dere. Coachen har fått seg jobb! Andre dag i dag og han har med makrell i tomat på jobben. Og tyggegummi for sikkerhets skyld 🏆 La oss feire alle sammen at Coachen faktisk er mennesklig med jobb og matpakke til lunsj👏🏻 39 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. januar 2024 #92013 Del Skrevet 9. januar 2024 Fått seg jobb hos Team PT Sarpsborg ja, blir spennende for de som får han som PT og dersom de ikke er innenfor hva han foretrekker når det gjelder kvinnekropp 😛 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. januar 2024 #92014 Del Skrevet 9. januar 2024 Tror det er bra for alle slags folk å komme seg ut blant folk. Spesielt for en som er fullt arbeidsfør. 37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. januar 2024 #92015 Del Skrevet 9. januar 2024 Summeer skrev (29 minutter siden): Særp er en liten by. Og influenserverden i Østfold er knappenålstort 😅 Lke har nå begynt å jobbe hos team pt Sarpsborg. Han tjommisen som driver dette er samme som også er «hypnoterapeut» og driver Østfold psykoterapi som sponser Helene drage sin «behandling av sukkeravhengighet»…… Ja det er vel de og Eileen Eriksen som klamrer seg til halmstrådet for å holde seg in i influenserverden😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 9. januar 2024 Populært innlegg #92016 Del Skrevet 9. januar 2024 Så utrolig bra at LKE har fått seg jobb! Gratulerer! Jeg er sikker på at det hjelper både på humøret og økonomien, det har åpenbart ikke vært bra å dyrke hobby på fulltid i flere år. Jeg håper han trives og får masse verdifull erfaring! Jeg tok en titt på siden til hans nye arbeidsplass, og tenker at det virker som et jordnært treningsopplegg for helt vanlige mennesker. Kanskje ikke helt den kundegruppen han har sett for seg, men jeg er usikker på om drømmekunden til Eriksen egentlig finnes. Jeg håper han tilpasser seg, for jeg skulle likt å vært flua på veggen hvis han insisterer på å bruke uttrykk som accommodated resistance, cm lateral polymetrit session og plyo explosives til den gjengen her: https://www.teamptsarpsborg.no 71 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. januar 2024 #92017 Del Skrevet 9. januar 2024 Det var de som skulle pensjonere seg som 35 åringer ...😉 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 9. januar 2024 #92018 Del Skrevet 9. januar 2024 Just now, Xstrella said: Det var de som skulle pensjonere seg som 35 åringer ...😉 The irony! I stedet må de ut i det normale arbeidslivet for første gang. Men jeg syns det er utrolig bra at LK har fått seg en jobb, kan ikke være galt å få nye impulser og se litt flere enn egen og konas navle dagen lang. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 9. januar 2024 #92019 Del Skrevet 9. januar 2024 Dette er det jo bare å applaudere tenker jeg. Tror det blir bra for de begge to. 😊 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BuffyTheVampire Skrevet 9. januar 2024 Populært innlegg #92020 Del Skrevet 9. januar 2024 Ler godt av at det applauderes at en normalt oppegående og normalt fungerende mann får sin første ‘ordentlige’ jobb som 40-åring 😂 at han tar det skrittet, setter vel mer eller mindre punktum for Netfit. Hadde jo ikke gjort dette i tillegg om Netfit hadde slått an. 45 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå