Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fredrik29 skrev (6 timer siden):

Men ærlig talt, hun har ikke et eneste betalt influenceroppdrag lenger? Hun må jo finne på noe crazy og/eller dele mye privat på Snap om hun skal klare å tjene noe særlig penger på den plattformen. Har sett på snapene hennes de siste ukene og hun er virkelig verdens kjedeligste person, og lever et komplett intetsigende liv uten innhold. At du ikke finner på noooooe gøy eller interessant når du har FRI HELE TIDEN, det fatter jeg ikke. 

Har vel vært opptatt med «sterk og atletisk» som hadde oppstart i går…fra spøk til alvor..hvor mange kunder har de egentlig? Hun viser frem et ufattelig kjedelig hverdagsliv nå med en ny tvist: grøt. Snork.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (50 minutter siden):

Har vel vært opptatt med «sterk og atletisk» som hadde oppstart i går…fra spøk til alvor..hvor mange kunder har de egentlig? Hun viser frem et ufattelig kjedelig hverdagsliv nå med en ny tvist: grøt. Snork.

Hvis det var oppstart i går, regner jeg med det vil komme en oppdatering i dag om den store suksessen og pågangen…og hvor glad og takknemlig hun er for at det har vært så stor oppslutning om prosjektet.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vel også komme en oppdatering på jobben med "sterk og atletisk" hvor givende og gøy det er å lage programmet og vise hvordan man følger opp kunder i løpet av hverdagen. Ellers kunne man jo tro at det ikke har blitt noe av.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange andre treningsprofiler jeg følger er nå i gang med sine kundeopplegg for januar, og ALLE bortsett fra Netfit deler tilbakemeldinger fra sine kunder samt litt sneak peaks på hvordan treningen foregår. Dette er essensielt for å sikre flere kunder når neste opplegg starter.

Netfit deler ingenting av sine kunder, men noen kunder må de vel ha? Har de fått dårlige tilbakemeldinger da, som de ikke vil dele eller bare ønsker ikke å reklame for eget opplegg med mindre det kan være reklame som inneholder en poserende CBE? 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å avsløre sin såkalte ‘travle’ hverdag; «har snart rundet Netflix» føler CBE (fra dagens mølleøkt)

Jeg kjenner absolutt ingen yrkesaktive som har ytret noe lignende, og tviler på at det er særlig relaterbart eller inspirerende å høre om heller.

(og jeg er absolutt ikke misunnelig på en slik tilværelse, bare så det er sagt…)

• Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinccis skrev (2 timer siden):

Mange andre treningsprofiler jeg følger er nå i gang med sine kundeopplegg for januar, og ALLE bortsett fra Netfit deler tilbakemeldinger fra sine kunder samt litt sneak peaks på hvordan treningen foregår. Dette er essensielt for å sikre flere kunder når neste opplegg starter.

Netfit deler ingenting av sine kunder, men noen kunder må de vel ha? Har de fått dårlige tilbakemeldinger da, som de ikke vil dele eller bare ønsker ikke å reklame for eget opplegg med mindre det kan være reklame som inneholder en poserende CBE? 

De to skrytepavene der hadde lagt ut all positiv feedback om de hadde fått det. Derfor er det tydelig at de hverken har kunder eller positive tilbakemeldinger. De evner ikke å skape noe, hverken produkt eller engasjement og derfor får vi servert en poserende CBE der det poseres kan.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror CBE raskt ville avslørt sine manglende kunnskaper og kompetanse om hun skulle delt ev. kunders erfaringer på en profesjonell måte.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Men gladnyhet da dere. Coachen har fått seg jobb! Andre dag i dag og han har med makrell i tomat på jobben. Og tyggegummi for sikkerhets skyld 🏆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særp er en liten by. Og influenserverden i Østfold er knappenålstort 😅 Lke har nå begynt å jobbe hos team pt Sarpsborg. Han tjommisen som driver dette er samme som også er «hypnoterapeut» og driver Østfold psykoterapi som sponser Helene drage sin «behandling av sukkeravhengighet»……

• Liker 30
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (21 minutter siden):

Men gladnyhet da dere. Coachen har fått seg jobb! Andre dag i dag og han har med makrell i tomat på jobben. Og tyggegummi for sikkerhets skyld 🏆

La oss feire alle sammen at Coachen faktisk er mennesklig med jobb og matpakke til lunsj👏🏻

• Liker 39
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått seg jobb hos Team PT Sarpsborg ja, blir spennende for de som får han som PT og dersom de ikke er innenfor hva han foretrekker når det gjelder kvinnekropp 😛

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er bra for alle slags folk å komme seg ut blant folk. Spesielt for en som er fullt arbeidsfør. 

• Liker 37
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (29 minutter siden):

Særp er en liten by. Og influenserverden i Østfold er knappenålstort 😅 Lke har nå begynt å jobbe hos team pt Sarpsborg. Han tjommisen som driver dette er samme som også er «hypnoterapeut» og driver Østfold psykoterapi som sponser Helene drage sin «behandling av sukkeravhengighet»……

Ja det er vel de og Eileen Eriksen som klamrer seg til halmstrådet for å holde seg in i influenserverden😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Just now, Xstrella said:

Det var de som skulle pensjonere seg som 35 åringer ...😉

The irony! I stedet må de ut i det normale arbeidslivet for første gang.
Men jeg syns det er utrolig bra at LK har fått seg en jobb, kan ikke være galt å få nye impulser og se litt flere enn egen og konas navle dagen lang.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...