Kollontaj Skrevet 7. januar 2024 #91981 Del Skrevet 7. januar 2024 Takk, var det jeg trodde angående SC og reklame. Siden jeg har kikket to ganger; det er akkurat det samme som på story, bare mer uinteressant siden det er mer av det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. januar 2024 #91982 Del Skrevet 7. januar 2024 Så de tror de vil ha mer suksess på Snapchat? Det er jo innholdet som er problemet - det har råtna på rot, men det har de ikke tenkt til å forandre på. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 7. januar 2024 #91983 Del Skrevet 7. januar 2024 Isild skrev (18 minutter siden): Så de tror de vil ha mer suksess på Snapchat? Det er jo innholdet som er problemet - det har råtna på rot, men det har de ikke tenkt til å forandre på. Gikk inn for å se. Mest skap og skap-innhold, pepperkakehus og kald kjeller. Høydepunktet var et skap med en sladda hylle med forklaringen «hemmelig innhold»..så mulig hun prøver å skape engasjement rundt en hemmeligholdt skaphylle. Jeg kjenner jeg bryr mer minimalt…samme kjedelige innhold..bare mer av det😴 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. januar 2024 #91984 Del Skrevet 7. januar 2024 Isola2 skrev (3 minutter siden): Gikk inn for å se. Mest skap og skap-innhold, pepperkakehus og kald kjeller. Høydepunktet var et skap med en sladda hylle med forklaringen «hemmelig innhold»..så mulig hun prøver å skape engasjement rundt en hemmeligholdt skaphylle. Jeg kjenner jeg bryr mer minimalt…samme kjedelige innhold..bare mer av det😴 De vil altså satse på å gjøre MER av det som ikke fungerer. Snakk om å ha mistet "teften". 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 7. januar 2024 #91985 Del Skrevet 7. januar 2024 Isild skrev (1 time siden): Så de tror de vil ha mer suksess på Snapchat? Det er jo innholdet som er problemet - det har råtna på rot, men det har de ikke tenkt til å forandre på. De er nok så oppegående ja, at de tror kaffekopp og svett, seinete og vridd kropp i kjelleren appellerer mer på snap enn andre SoMe kanaler. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. januar 2024 #91986 Del Skrevet 7. januar 2024 Hun har jo helt mistet alt det som gjorde henne stor engang. Hun brukte mye tid og engasjement til å snakke om den fæle kvinneguiden i podkasten sin. Jeg tenker at det som kommer til uttrykk i denne tråden, i stort grad er hva folk flest faktisk tenker. Hvis det bare hadde vært en gjeng gærne kritikere på KG som mente det hun representerer, er uinteressant og uetisk og tildels ulovlig, ville hun hatt like mange kommentarer og likes som før - i bloggens glanstid var det jo hundrevis av kommentarer på et helt vanlig innlegg om antrekk eller oppskrift. eller umerket reklame. Hun har jo alltid jukset med reklamemerkingen og furtet over kritikk eller uenighet. Men før brukte hun jo faktisk litt tid på innleggene, om ikke annet. Nå fyrer hun av en do-selfie eller et bilde av seg selv liggende på gulvet og forvridde og svette posisjoner. De fleste på hennes alder har veldig mye mer på agendaen enn å studere seg selv i speil og fokusere på eget utseende. 37 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. januar 2024 #91987 Del Skrevet 7. januar 2024 pøbelsara skrev (5 minutter siden): Hun har jo helt mistet alt det som gjorde henne stor engang. Hun brukte mye tid og engasjement til å snakke om den fæle kvinneguiden i podkasten sin. Jeg tenker at det som kommer til uttrykk i denne tråden, i stort grad er hva folk flest faktisk tenker. Hvis det bare hadde vært en gjeng gærne kritikere på KG som mente det hun representerer, er uinteressant og uetisk og tildels ulovlig, ville hun hatt like mange kommentarer og likes som før - i bloggens glanstid var det jo hundrevis av kommentarer på et helt vanlig innlegg om antrekk eller oppskrift. eller umerket reklame. Hun har jo alltid jukset med reklamemerkingen og furtet over kritikk eller uenighet. Men før brukte hun jo faktisk litt tid på innleggene, om ikke annet. Nå fyrer hun av en do-selfie eller et bilde av seg selv liggende på gulvet og forvridde og svette posisjoner. De fleste på hennes alder har veldig mye mer på agendaen enn å studere seg selv i speil og fokusere på eget utseende. Da de fikk "guilty pleasure"-prisen på Vixen, så var det nok nettopp den tiden som ble vist til - da fotballfrue hadde en blogg hun faktisk la ned tid i. Innholdet var overflatisk da også, men jeg husker at det ble lagt vekk på å ha mye tekst, og det var liv i kommentarfeltene. Det ble lagt ned en innsats. Den gangen kunne det kalles et slags "glanset magasin". Jeg vet ikke om noen som finner det inspirerende å se på posert trening og do-selfier anno 2010. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 7. januar 2024 #91988 Del Skrevet 7. januar 2024 MarianneE skrev (11 timer siden): Christine Weber, 3 barn, har bygd seg en sterk kropp og ser hundre ganger sunnere enn CBE. I tillegg så viser hun treningsvideoer (i dagslys...), bruker enkle ord og uttrykk alle forstår, er åpen om at noen ganger kjenner vi alle på dørstokkmila osv Og Kristine viser ALDRI barna. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2024 #91989 Del Skrevet 7. januar 2024 miss summers skrev (35 minutter siden): Og Kristine viser ALDRI barna. Det er helt sant. Var i tvil om hun har 2 eller 3 barn faktisk, vi ser dem jo aldri allikevel. Heldigvis. 13 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 7. januar 2024 #91990 Del Skrevet 7. januar 2024 I podcasten mener jeg hun fikk spm om hun hadde tenkt å begynne å blogge igjen, og DET skulle hun. Begynner vel å nærme seg 1 år siden, men selvsagt har det ikke blitt noe blogging. Er ikke noe som haster, si. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 7. januar 2024 #91991 Del Skrevet 7. januar 2024 Snødronninga skrev (2 minutter siden): I podcasten mener jeg hun fikk spm om hun hadde tenkt å begynne å blogge igjen, og DET skulle hun. Begynner vel å nærme seg 1 år siden, men selvsagt har det ikke blitt noe blogging. Er ikke noe som haster, si. Stemmer det, sa hun ikke noe om at hun hadde et nytt, spennende prosjekt på gang i den forbindelse også? Mye snakk og lite innhold... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. januar 2024 #91992 Del Skrevet 7. januar 2024 (endret) Planlegger uken som kommer; hvilken oppskrift vil du at deles (er delt før, men på nytt)? Får opp kommentartallet (ny lærdom fra Kontent) Nesten bare blass mat (veldig få farger). Hva er det å planlegge når man skal dele en oppskrift? (Jeg har sittet med PC-en noen timer nå, sikker på at jeg kunne delt noen hundre oppskrifter på IG dersom jeg gadd på den tida. Men obs, jeg har gjort skikkelig jobb.) Endret 7. januar 2024 av Kollontaj 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 7. januar 2024 #91993 Del Skrevet 7. januar 2024 Trener Mariann Deila har rett under 10k følgere på insta, en brøkdel av CBEs. Hun selger boka si og et 8 ukers opplegg for 349 kroner, har 166 likes på den posten og tre kommentarer/spørsmål (postet for en dag siden.) DEt tilsvarer at CBE skulle hatt oppmot 5000 likes på sine innlegg, noe hun aldri har. De som betaler CBE for reklame viser med det samme hvor lite innsikt de har i sosiale medier. 1 hour ago, pøbelsara said: 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. januar 2024 #91994 Del Skrevet 7. januar 2024 De har ikke akkurat hatt mye (merket) reklame det siste året, så hvis de følger reglene for merking, er det svært få som betaler dem for reklame nå. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 7. januar 2024 #91995 Del Skrevet 7. januar 2024 Doloressa skrev (På 6.1.2024 den 16.44): Man kan jo slenge dritt hvor mye man vil, men jeg tror at det er veldig få dager her som kan si at de har like fast & trent kropp etter 2 barn som CBE. Fint hår også, men usikker på om de er extensions. Funky har fire barn, er fast og fin OG STERK. I tillegg sjonglerer hun et travelt liv med en haug med prosjekter. Hun inspirerer og deler ordentlig treningsglede. Og jeg er helt sikkert på at det er treningen hennes som gjør at hun klarer å ha så mange baller i luften, parallelt med fire unger med forskjellige behov/stort aldersspenn. CBE sin tvangspregede løping derimot gjør henne bare syk og svak. Hun når ikke funky til anklene engang. 26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fjugur Skrevet 7. januar 2024 Populært innlegg #91996 Del Skrevet 7. januar 2024 Et helt døgn siden siste do-selfie nå (eller er det 2?), men kunne ikke dy meg når jeg kom over denne (velbrukte) meme-n 🤣🤣 52 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 8. januar 2024 #91997 Del Skrevet 8. januar 2024 2 hours ago, Fjugur said: Et helt døgn siden siste do-selfie nå (eller er det 2?), men kunne ikke dy meg når jeg kom over denne (velbrukte) meme-n 🤣🤣 Ja, og ingen tvil om hvem som bringer verden videre.... Er nok hu til høyre. 😁 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 8. januar 2024 #91998 Del Skrevet 8. januar 2024 Se hvordan hun står på mølla når hun skal vise at hun har løpt med tightsen på vranga! 😂 Knærne inn, anklene ut, spente lår og tutræv! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 8. januar 2024 #91999 Del Skrevet 8. januar 2024 Lorieen skrev (5 timer siden): Se hvordan hun står på mølla når hun skal vise at hun har løpt med tightsen på vranga! 😂 Knærne inn, anklene ut, spente lår og tutræv! Dette er det Caroline på 37 fra Sarpsborg er opptatt av å formidle 😂🤦♀️ 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 8. januar 2024 #92000 Del Skrevet 8. januar 2024 SLutt å følg henne, det er en fryd i verden å slippe å se den dama syns hun er så deilig at hun nesten besvimer av seg selv. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå