Xmasclovn Skrevet 2. januar 2024 #91821 Del Skrevet 2. januar 2024 Apropos pro-ana, thinspo etc diskusjonen. CBE har fortsatt samme fokus 13-14(?) år etter at disse bildene ble tatt. Utviklingen går tregt der i gården kan man si…. 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UltimateNothing Skrevet 2. januar 2024 #91822 Del Skrevet 2. januar 2024 1 hour ago, Korsihalsen said: Ser ut som en klut, hver sin smak. Bare for å si det - navler ser forskjellige ut, hennes er helt normal. Akkurat navlefiltre finnes det nok ikke enda. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UltimateNothing Skrevet 2. januar 2024 #91823 Del Skrevet 2. januar 2024 2 minutter siden, Xmasclovn said: Apropos pro-ana, thinspo etc diskusjonen. CBE har fortsatt samme fokus 13-14(?) år etter at disse bildene ble tatt. Utviklingen går tregt der i gården kan man si…. Det er jo ikke rart, det er jo den hun "er". Det var da hun ble fotballfrue med stor F, senere CBE. Det er mange år i sosiale medier, tilsynelatende uten input og utvikling. De fleste mennesker som har store barn kommer til et punkt der de tenker "hvem er jeg - egentlig"? Kanskje CBE er i en sånn fase? Jeg tviler, men legger meg nesegrus dersom de viser voksne og veloverveide tanker. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2. januar 2024 #91824 Del Skrevet 2. januar 2024 Jøss, kjente ikke damen igjen. Er det mulig? Trist hun opererer seg ihjel, fyller på både her og der. Sykt trist, som ungdommen sier. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 2. januar 2024 #91825 Del Skrevet 2. januar 2024 (endret) 30 minutter siden, Xmasclovn said: Apropos pro-ana, thinspo etc diskusjonen. CBE har fortsatt samme fokus 13-14(?) år etter at disse bildene ble tatt. Utviklingen går tregt der i gården kan man si…. Hva skjer med venstre fot her? 🧐 Endret 2. januar 2024 av CityCityBangBang Skrivefeil 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 2. januar 2024 #91826 Del Skrevet 2. januar 2024 CityCityBangBang skrev (56 minutter siden): Hva skjer med venstre fot her? 🧐 Og så de som aldri redigerte kroppen hennes den gangen heller......... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. januar 2024 #91827 Del Skrevet 3. januar 2024 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Og så de som aldri redigerte kroppen hennes den gangen heller......... Er det dét som egentlig er bloggerfot, kanskje? 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 3. januar 2024 #91828 Del Skrevet 3. januar 2024 Jeg har fulgt litt med diskusjonen de siste ukene. Jeg skjønner at mange av dere tenker filter med en gang hun legger ut bilder. Jeg tror lyset har en del å si. Merker det selv når jeg tar bilder av meg selv. Noen ganger er huden så fin, og andre ganger ser jeg dratt og sliten ut hvor rynkene synes og kvisene likeså. Så hun kan helt klart dette med å stå i riktig lys. Det hadde jeg også gjort om jeg var influenser for man blir jo kritisert og kommentert på uansett hva man legger ut. Tone Damli sa i en podcast at hun ble så lei seg når hun fikk kommentarer på kropp og utseende. For ja, hun var skikkelig sliten en periode da noen skrev "du ser sliten ut". Det sårer veldig så klart. De kan jo unngå å legge ut men det er jo sånn de tjener penger. Så jeg tror nok ikke det er brukt så mye filter som flesteparten skal ha det til. Men HELT KLART er de fleste bildene redigert, den er jeg med på! Enkelt å sveipe til Paris-filter for eks hvor alt blir litt finere på Insta. Det som kommer til å skje om noen år, når dama har bikka 40 kanskje, er at hun kommer til å modnes i topplokket og tenke "oi, hva fader har jeg drevet med" og se tilbake på alt hun har delt av barna og poseringene hennes. Det er et sirkus det hun holder på med, utrolig pinlig og skammelig for barna. Og da er det ingen vei tilbake. Da er det gjort. Kanskje hun tar en sånn "Rebecca Loos" og flytter til Hemsedal og forsvinner helt fra SoMe. Får seg en jobb og slutter med dette pinlige showet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. januar 2024 #91829 Del Skrevet 3. januar 2024 Er vel ikke huden det er mest fokus på her, men endrede ansiktstrekk som større øyne, annen nese og hake, panne, ansiktsformen til lengre, dvs alt annet enn bare å fjerne rynker og annet «rusk». 33 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 3. januar 2024 #91830 Del Skrevet 3. januar 2024 Svært god reklame for Sterk og atletisk….? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stargaze Skrevet 3. januar 2024 Populært innlegg #91831 Del Skrevet 3. januar 2024 miamiamia skrev (32 minutter siden): eg har fulgt litt med diskusjonen de siste ukene. Jeg skjønner at mange av dere tenker filter med en gang hun legger ut bilder. Jeg tror lyset har en del å si. De fleste bildene har INGENTING med lyset å gjøre, men med filter å gjøre. Det ser man på bildet som hun ikke har hart kontroll over selv. Det er trist. Bare trist. Mer enn god nok uten filter❤️ 42 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 3. januar 2024 #91832 Del Skrevet 3. januar 2024 Å ta bort en kvise eller ujevn hud er en sak. Men når det i tillegg endrer form på hele ansiktet, kropp, form på øyne, nese, hake - da blir det problematisk. mangfold er fint, ikke at alle ser ut som plastikdukker støpt i samme form. Da kan vi erstatte alle influencers med ai -varianter. Men da forsvinner «venninnefaktoren», som er det som gir influencer den påvirkning de har. 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. januar 2024 #91833 Del Skrevet 3. januar 2024 vinterskog skrev (11 minutter siden): Å ta bort en kvise eller ujevn hud er en sak. Men når det i tillegg endrer form på hele ansiktet, kropp, form på øyne, nese, hake - da blir det problematisk. mangfold er fint, ikke at alle ser ut som plastikdukker støpt i samme form. Da kan vi erstatte alle influencers med ai -varianter. Men da forsvinner «venninnefaktoren», som er det som gir influencer den påvirkning de har. Den venninnefaktoren har CBE mistet for mange år siden. Hun kommuniserer ikke med følgerne, hun viser seg frem. Og hvis noen stiller et spørsmål, så tolker hun alt i verste mening og svarer der etter. Sånn jeg ser det kunne hun like gjerne vært byttet ut med ai. Kanskje det hadde vært for det bedre, for ai hadde neppe tatt like mange dumme valg. 33 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 3. januar 2024 #91834 Del Skrevet 3. januar 2024 UltimateNothing skrev (16 timer siden): Bare for å si det - navler ser forskjellige ut, hennes er helt normal. Akkurat navlefiltre finnes det nok ikke enda. Tror @Korsihalsensiktet til at toppen ser ut som en klut, ikke navlen...🤔 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 3. januar 2024 #91835 Del Skrevet 3. januar 2024 ~ Ada ~ skrev (14 timer siden): Er det dét som egentlig er bloggerfot, kanskje? Der har du det!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minthia Skrevet 3. januar 2024 Populært innlegg #91836 Del Skrevet 3. januar 2024 Nå har jeg vært innom snappen til CBE et par, tre ganger. Om Instakontoen hennes er innholdsløs er snap-kontoen så kjedelig at det er helt pinlig! Jeg tror ikke dette er så lurt Carro - det er jo bare utmaling av en vanvittig kjedelig hverdag. Barna må trå til mye mer enn før. Der hvor de til en viss grad kunne gjemme seg bak at ingen vet hva de gjør som ikke blir publisert, og hvor de forsøker å skape en illusjon om en travel hverdag er det nå ingen mystikk igjen. Bare en dame som går alene hjemme og gjør husarbeid, leker med barn, og ser ut som hun kjeder vettet av seg mens hun filmer og filmer og filmer et kjedelig liv og legger det ut på internett med håp om noen annonsekroner. 47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 3. januar 2024 #91837 Del Skrevet 3. januar 2024 Minthia skrev (10 minutter siden): Nå har jeg vært innom snappen til CBE et par, tre ganger. Om Instakontoen hennes er innholdsløs er snap-kontoen så kjedelig at det er helt pinlig! Jeg tror ikke dette er så lurt Carro - det er jo bare utmaling av en vanvittig kjedelig hverdag. Barna må trå til mye mer enn før. Der hvor de til en viss grad kunne gjemme seg bak at ingen vet hva de gjør som ikke blir publisert, og hvor de forsøker å skape en illusjon om en travel hverdag er det nå ingen mystikk igjen. Bare en dame som går alene hjemme og gjør husarbeid, leker med barn, og ser ut som hun kjeder vettet av seg mens hun filmer og filmer og filmer et kjedelig liv og legger det ut på internett med håp om noen annonsekroner. Tenkte jeg på også. Men jeg syns det er et vanvittig fokus på kropp og utseende i hennes kanal. Skjønner jo det at dette er nesten håpløst for oss «vanlig dødelig» å i det hele tatt oppnå ! Ihvertfall kombinert med «normal» jobb. En annen ting er jo luksusvarer og overforbruk. Forstår ikke at influensere må snart ha et mer regulert innhold. Tragisk da dette er «påvirkere» 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. januar 2024 #91838 Del Skrevet 3. januar 2024 Stargaze skrev (5 timer siden): Svært god reklame for Sterk og atletisk….? Ser verken sterk eller atletisk. Kun lav fettprosent. Det blir man ikke sterk og atletisk av. Når fitness-folk deffer ned før konkurranse, føler de seg som oftest lite sterke og veldig slitne selv om de reelt sett har bygget muskler som skal synes. Det gjør det ikke her. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 3. januar 2024 Populært innlegg #91839 Del Skrevet 3. januar 2024 Alt er så virkelighetsfjernt. Så meningsløst og repetativt. Et slikt liv er skrekken for meg. Tenk å leve et liv hvor den eneste feedbacken du får er 🤩🔥🍑 på kropp og utseendet, som attpåtil ikke er virkelig. Tenk å ha et liv med så lite intellektuell stimulans, så lite kontakt med normalitet i dagliglivet, fraværet av utfordringer og mestringsfølelse. Tenk å faktisk, kognitivt sett, konkludere med at det er normalt eller interessant å ta filtrerte bilder av deg sjøl på tilfeldige dasser. Jeg hadde blitt et vrak etter en uke på dette influencerkjøret. Hjernen min hadde krøpet sammen i fosterstilling, og hvest 'skyt meg nå'. 47 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 3. januar 2024 #91840 Del Skrevet 3. januar 2024 (endret) Hun minner meg etterhvert om den ene karakteren til Lene Kongsvik. Therèse eller noe sånt? Hun som går hjemme og gjør alt for å opprettholde en fasade og overbevise seg selv om at livet er på topp. Endret 3. januar 2024 av Cinzia 34 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå