Mrs Bella Skrevet 29. desember 2023 #91701 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Over tid har treningsøktene bestått av både løping OG styrketrening. I dag viser hun f eks 11km løping og påfølgende styrke. På spørsmålsrunder på netfit (tror jeg) var hun og antakelig LKE veldig påståelige at man måtte ha x antall timer mellom løping og styrke. Mener det var snakk om 6t… Gjelder ikke denne filosofien lenger? Og er det forklart hvorfor og hva hun vil oppnå når hun først gjennomfører 11km løping og deretter påfølgende tilsynelatende tung styrke (story på CBE)? På netfit er det meste reposting. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring spørsmålstegn forenkling 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 29. desember 2023 #91702 Del Skrevet 29. desember 2023 Igjen.. dårlig teknikk på frontfiguren til «Sterk og atletisk» på Hip trust’n. Skjønner ikke at de legger ut sin inkompetanse til skue for alle og enhver. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 29. desember 2023 #91703 Del Skrevet 29. desember 2023 1 hour ago, Mrs Bella said: Over tid har jeg lagt merke til at treningsøktene til CBE består av både løping OG styrketrening. I dag viser hun f eks 11km løping og påfølgende styrke. På spørsmålsrunder på netfit (tror jeg) var hun og antakelig LKE veldig påståelige at man måtte ha x antall timer mellom løping og styrke. Mener det var snakk om 6t… Gjelder ikke denne filosofien lenger? Og har hun forklart hvorfor og hva hun vil oppnå når hun først gjennomfører 11 km løping og deretter påfølgende tilsynelatende tung styrke (story på CBE)? Forøvrig så er det en sviske av hva som publiseres på story CBE og netfit, da det meste er reposting. Hun vil bli/være tynn og atletisk, ikke sterk og atletisk, derfor slenger hun på litt styrke på denne måten, hun kan gud forby ikke droppe noe løping, da kan man jo bli TJUKK!! Syns den appen bare blir verre og verre, virkelig ingen bør trene som CBE. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 29. desember 2023 #91704 Del Skrevet 29. desember 2023 hvalstad45 skrev (1 minutt siden): Hun vil bli/være tynn og atletisk, ikke sterk og atletisk, derfor slenger hun på litt styrke på denne måten, hun kan gud forby ikke droppe noe løping, da kan man jo bli TJUKK!! Syns den appen bare blir verre og verre, virkelig ingen bør trene som CBE. For å bli sterk/bygge muskler trengs kalorioverskudd - og det tror jeg ikke skjer der i gården! Gud forby! 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 29. desember 2023 #91705 Del Skrevet 29. desember 2023 LilleSnupp skrev (20 timer siden): Før jeg hadde vurdert ett sekund coach Eriksen burde han virkelig jobbe med egen teknikk (jf story på utføring av imtp). Den fører kun til skader slik han bruker overkroppen. Ser du har respondert på denne, LKE 👋🏻 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. desember 2023 #91706 Del Skrevet 29. desember 2023 Mrs Bella skrev (1 time siden): Over tid har jeg lagt merke til at treningsøktene til CBE består av både løping OG styrketrening. I dag viser hun f eks 11km løping og påfølgende styrke. På spørsmålsrunder på netfit (tror jeg) var hun og antakelig LKE veldig påståelige at man måtte ha x antall timer mellom løping og styrke. Mener det var snakk om 6t… Gjelder ikke denne filosofien lenger? Og har hun forklart hvorfor og hva hun vil oppnå når hun først gjennomfører 11 km løping og deretter påfølgende tilsynelatende tung styrke (story på CBE)? Forøvrig så er det en sviske av hva som publiseres på story CBE og netfit, da det meste er reposting. Best å ikke lytte til deres råd. I morgen mener de det motsatte. Hvor blir det av netfit, yoga og kommende lansering 7 januar? Ernæringsfysiologen som skulle komme i september? Og, og..og? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. desember 2023 #91707 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) LilleSnupp skrev (22 timer siden): Før jeg hadde vurdert ett sekund coach Eriksen burde han virkelig jobbe med egen teknikk (jf story på utføring av imtp). Den fører kun til skader slik han bruker overkroppen. Var det denne du mente? (sorry, @LilleSnupp, så se bort fra spørsmålet mitt her, ser du mente det han la ut i går, at du har kommentert CBE og annet i dag. Beklager sammenblandingen min!) https://instanavigation.com/user-profile/coach_eriksen Måten han utfører den på i videoen er oppskriften på å påføre seg selv skader både i rygg og hele overkroppen. Det er så ille at det gjør vondt å se på. Helt uforsvarlig av en som har tenkt å tjene penger på å trene andre! Det er så ille at det burde vært ulovlig å vise noe så potensielt skadelig på en bedriftskanal uten sladding og sterke advarsler om at ingen må finne på å etterligne det han gjør, da det kan føre til varige skader. Endret 29. desember 2023 av Frisk Frosk 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. desember 2023 #91708 Del Skrevet 29. desember 2023 LilleSnupp skrev (2 timer siden): Igjen.. dårlig teknikk på frontfiguren til «Sterk og atletisk» på Hip trust’n. Skjønner ikke at de legger ut sin inkompetanse til skue for alle og enhver. De gjør det jo åpenbart fordi de ikke forstår hvor inkompetente de er... Klassisk Dunning-Kruger-effekt. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon.extravaganza Skrevet 29. desember 2023 #91709 Del Skrevet 29. desember 2023 Tydelig at både han og Caroline løfter for tungt når de ikke klarer å holde rett teknikk gjennom en eneste repetisjon. Synd! De kunne jo brukt all denne treningsinteressen til noe annet enn navlebeskuende jåleri. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. desember 2023 #91710 Del Skrevet 29. desember 2023 ~ Ada ~ skrev (58 minutter siden): Best å ikke lytte til deres råd. I morgen mener de det motsatte. Hvor blir det av netfit, yoga og kommende lansering 7 januar? Ernæringsfysiologen som skulle komme i september? Og, og..og? Bare luftslott og luftspeilinger... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. desember 2023 #91711 Del Skrevet 29. desember 2023 moon.extravaganza skrev (3 minutter siden): Tydelig at både han og Caroline løfter for tungt når de ikke klarer å holde rett teknikk gjennom en eneste repetisjon. Synd! De kunne jo brukt all denne treningsinteressen til noe annet enn navlebeskuende jåleri. Trene slik de gjør er noe andre gjør på fritiden, før eller etter jobb, selv om de har barn. De er på ingen måte kompetente til å kalle seg for trenere ut fra hva de viser på sine ulike kanaler. De burde stikke fingeren i jorda og innse det, før de ødelegger både for seg selv og andre. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 29. desember 2023 #91712 Del Skrevet 29. desember 2023 moon.extravaganza skrev (1 time siden): Tydelig at både han og Caroline løfter for tungt når de ikke klarer å holde rett teknikk gjennom en eneste repetisjon. Synd! De kunne jo brukt all denne treningsinteressen til noe annet enn navlebeskuende jåleri. Det er helt normalt at teknikken kan skrante litt når man gjennomfører et maksløft. Problemet er bare at man ikke bør bruke videoer av de løftene som demovideo på selve øvelsen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 29. desember 2023 #91713 Del Skrevet 29. desember 2023 moon.extravaganza skrev (1 time siden): Tydelig at både han og Caroline løfter for tungt når de ikke klarer å holde rett teknikk gjennom en eneste repetisjon. Synd! De kunne jo brukt all denne treningsinteressen til noe annet enn navlebeskuende jåleri. Rart at begge elsker thinspo, for han så ikke så utmagret ut fra videoen noen hadde lagt ut fra alpene. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2023 #91714 Del Skrevet 29. desember 2023 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Var det denne du mente? (sorry, @LilleSnupp, så se bort fra spørsmålet mitt her, ser du mente det han la ut i går, at du har kommentert CBE og annet i dag. Beklager sammenblandingen min!) https://instanavigation.com/user-profile/coach_eriksen Måten han utfører den på i videoen er oppskriften på å påføre seg selv skader både i rygg og hele overkroppen. Det er så ille at det gjør vondt å se på. Helt uforsvarlig av en som har tenkt å tjene penger på å trene andre! Det er så ille at det burde vært ulovlig å vise noe så potensielt skadelig på en bedriftskanal uten sladding og sterke advarsler om at ingen må finne på å etterligne det han gjør, da det kan føre til varige skader. Det bildet…😮 Ser ut som klipp fra en dokumentar om at trening ødela livet😔 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. desember 2023 #91715 Del Skrevet 29. desember 2023 Vil du være med ned i mørkekjelleren og se på at jeg løfter noe supertungt? Helst nå, før foreldrene mine kommer hjem. (min tolkning av bildet over, i tilfelle noen misforstår 😎) 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. desember 2023 #91716 Del Skrevet 29. desember 2023 Ingen treningsglede i hvertfall. Bare thinspo og ingen inspirasjon. Ser virkelig ikke sunn og sterk ut noen av dem.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniedoug Skrevet 30. desember 2023 #91717 Del Skrevet 30. desember 2023 For meg så det mest ut som pushup ble tatt med knærne i gulvet? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. desember 2023 #91718 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) De lever for å posere og skryte av at de trener. Feil strategi om man ønsker å være PT og inspirere andre. En trener skal ha fokus på andre og ikke være selvopptatt og skryte av seg selv. Dette har de ikke skjønt bæret av. Et godt eksempel på en god trener jeg har sett på TV er Martin Johnsrud Sundby. Det hjelper ikke å være tynn eller løpe maraton om du ikke har personlighet til å trene andre. Endret 30. desember 2023 av Surikatt 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon.extravaganza Skrevet 30. desember 2023 #91719 Del Skrevet 30. desember 2023 Sursøtsaus skrev (11 timer siden): Det er helt normalt at teknikken kan skrante litt når man gjennomfører et maksløft. Problemet er bare at man ikke bør bruke videoer av de løftene som demovideo på selve øvelsen. Det er jeg ikke uenig med deg i, men hverken av dem fremstiller disse øvelsene som maksløft? Begge legger ut videoer der de gjør opp til flere repetisjoner med dårlig teknikk og for tunge vekter. Direkte farlig. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon.extravaganza Skrevet 30. desember 2023 #91720 Del Skrevet 30. desember 2023 Surikatt skrev (18 minutter siden): De lever for å posere og skryte av at de trener. Feil strategi om man ønsker å være PT og inspirere andre. En trener skal ha fokus på andre og ikke være selvopptatt og skryte av seg selv. Dette har de ikke skjønt bæret av. Et godt eksempel på en god trener jeg har sett på TV er Martin Johnsrud Sundby. Det hjelper ikke å være tynn eller løpe maraton om du ikke har personlighet til å trene andre. De har vel for lengst vist at de ikke har den pedagogiske ryggsekken til å trene andre, som basically er veiledning/undervisning; ei heller at de har evnen til å relatere til andre mennesker og deres livssituasjoner. 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå