Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

AnnaCotta skrev (39 minutter siden):

Kan hun egentlig stå på ski? Det har vært noen oppstilte skibilder fra påsken som jeg kan huske, men da på langrennski.

Ser at Nikkie har fått minst tre influensere ut i bakken på ski, men de har åpenbart ikke stått mye på ski. De kan ikke carve og skrenser svingene med skiene klint inntil hverandre og rumpa struttende ut. Helt korte klipp så følgerne ikke skal få med seg pinlige scener som setter merket i et dårlig lys. Spesielt med et klesmerke som lager skiklær, men ikke bruker modeller som kan stå på ski. 

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felis skrev (1 time siden):

Jeg tror det er reklame for et klesmerke, siden Caroline plutselig er kledd i dette. Tror det er en årlig greie. Klærne er langt dyrere enn de sedvanlige chiquelle-antrekkene hennes, så hvis hun beholder klærne blir det et betydelig bidrag til skatteetaten (for jeg regner jo med at de følger reglene...)

Jeg ser de andre som er på samme tur hatt massevis av utendørsaktiviteter (blant annet slalåm, kjøretur med hest og kjerre, snøballkrig, sjampis ved bassenget, tivoli og en slags fest) og tilsynelatende har tilbragt dagen sammen. Jeg håper jo at CBE har gjort noe annet enn å trene alene og drikke kaffe på rommet? Det har i hvert fall vært nok av muligheter til å produsere bilder med mer spennende motiver enn kjelleren på Kulås.

Herregud så trist om hun ikke var med på alt det andre... Kan jo bare spekulere på hvorfor. Tenk å reise, sponset, for å gjøre eksakt samme som hjemme. Kaffe og trening på mølle. Og speilselfie - når til og med familiefotografen er med.

Kan det være at de gjør absolutt minimum av det kontrakten krever? Og bestilleren er så sløv at det står bare xx antall reels og yy antall innlegg? 

Ikke spesifisert hva og hvor det skal fotograferes eller innehold?

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (5 minutter siden):

Herregud så trist om hun ikke var med på alt det andre... Kan jo bare spekulere på hvorfor. Tenk å reise, sponset, for å gjøre eksakt samme som hjemme. Kaffe og trening på mølle. Og speilselfie - når til og med familiefotografen er med.

Kan det være at de gjør absolutt minimum av det kontrakten krever? Og bestilleren er så sløv at det står bare xx antall reels og yy antall innlegg? 

Ikke spesifisert hva og hvor det skal fotograferes eller innehold?

Som @Minthia påpekte, så er hun en annen aldersgruppe enn resten av deltakerne. Og hun har aldri virket komfortabel i slike grupper. Dessuten har hun jo med seg mannen sin, som alle de andre helt sikkert vet at riper biler i arbeidstiden. Det er sikkert litt pinlig...

Samtidig er det merkelig at hun ikke griper denne sjansen med begge hender og gjør maks ut av muligheten. Alt er tilrettelagt for å kunne gjøre en glimrende jobb, kulissene er skreddersydd for influencerbilder. I tillegg er oppdragsgiver i en klasse CBE vanligvis bare kan drømme om. Det ser til og med ut til at Nikkie har med egen fotograf. Likevel velger hun å gjøre jobben halvhjertet i skjul på rommet...

• Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (3 timer siden):

Når du er i alpene (!), men er mer opptatt av å trene innendørs og ta speilselfier.

:snapoutofit:

Kunne like godt vært en teams bakgrunn 😄

Har de egentlig forlatt landet overhode? 😆

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (15 minutter siden):

Som @Minthia påpekte, så er hun en annen aldersgruppe enn resten av deltakerne. Og hun har aldri virket komfortabel i slike grupper. Dessuten har hun jo med seg mannen sin, som alle de andre helt sikkert vet at riper biler i arbeidstiden. Det er sikkert litt pinlig...

Samtidig er det merkelig at hun ikke griper denne sjansen med begge hender og gjør maks ut av muligheten. Alt er tilrettelagt for å kunne gjøre en glimrende jobb, kulissene er skreddersydd for influencerbilder. I tillegg er oppdragsgiver i en klasse CBE vanligvis bare kan drømme om. Det ser til og med ut til at Nikkie har med egen fotograf. Likevel velger hun å gjøre jobben halvhjertet i skjul på rommet...

Elisabeth Asserson ankommer i privatjet og har fått ut skibilder. Merke postene gjør hun også. Flink dame som skjønner greia. 👏

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (2 timer siden):

Hun er mer hun med sosial angst som ikke drar inn til Oslo på arrangement. Om hun ikke får betalt for det. Som reiser på charter til folkelige destinasjoner. Hun som trener alene i kjelleren, tar bilde av seg i speilet i spisestuen, og som går alene nedover gata mens mannen ligger i buskene og lurer med kamera.

Kobler meg litt videre på denne, da jeg synes dette kan forklare mye. Hun begynner å gi inntrykk av å egentlig like det litt enkle og trygge, men av en eller annen grunn presser hun seg til et «ekstravagant» liv og roller som hun fremstår å mistrives i. Er det kanskje derfor karrieren har stanset opp, fordi det ble for tungt å jakte berømmelse når man helst egentlig vil være i sin egen kjellerstue og pusle i huset…?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (På 17.12.2023 den 19.38):

Vi snakket kanskje litt forbi hverandre. Men det er også viktig for meg å presisere hvor medfølelse jeg har for kvinnen som ble utsatt for dette. Jeg kan levende forestille meg at det var en skremmende og traumatisk opplevelse. Å bli forfulgt av en slik mann, finne bilen i den tilstanden, og så tar det ikke slutt, men fortsetter med flere skremmende telefoner utover kvelden... Dette er jo en grov overreaksjon på en enkel, helt uskyldig,  kommentar. Som ikke engang var til LKE. Graden av tap av selvkontroll er nesten uten sidestykke.

At han og konen samtidig har klart å dra i gang en røyklegging av mannens handlinger, hvor de kontaktet pressen og presenterte CBE som et slags offer for netthat er nesten ikke til å tro. Særlig sett i lys av uttalelser de selv kom med i forbindelse med stalkerepisodeån de selv ble utsatt for for noen år siden

Jeg er en person som tar det meste med knusende ro, og det gjorde jeg forsåvidt også da hun ringte for å fortelle hva som hadde skjedd. På tidspunktet da hun ringte var jo situasjonen over, og naboene var oppe hos Caroline for å forsikre seg om at hun var trygg. Men det er jo klart at det hele var en ubehagelig opplevelse, hvor jeg satt igjen med en følelse av maktesløshet. Jeg var jo ikke tilstede og kunne derfor ikke hjelpe de to som betyr mest for meg i livet 😕  Jeg blir sint på vedkommende som satt dem i en slik situasjon at de begge var livredde. Han oppsøkte dem på et tidspunkt hvor han visste at jeg ikke var hjemme, og det gjør det hele ekstra ille.

Her har mannen altså forfulgt en annen mor, som var alene, og skremt henne såpass alvorlig at han får erstatningsansvar, men både Caroline og mannen ofrer ikke kvinnen en tanke, i stedet gjør de alt for å dekke over forbrytelsen. Det sier en del om evnen til empati...

Men ja, det er påfallende at politiet brukte såpass mye ressurser på dette. Saken ble jo også løst rimelig raskt. Man hører om voldtektssaker som blir liggende i flere år... 

For de som har sett Netflix serien «You»  (se vekk fra all  drepingen) så får jeg Joe vibber av hele LKE. Og det hjelper ikke på inntrykket  med alle dystre og mørke bilder  han legger ut….. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (47 minutter siden):

Dessuten har hun jo med seg mannen sin, som alle de andre helt sikkert vet at riper biler i arbeidstiden.

Nå lo jeg godt!!😂

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle de andre damene reiser alene må det jo være pinlig å ha den karismatiske coachen på slep. Men han skal vel kanskje kontrollere trening, kosthold etc. Han er jo tross alt coachen

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at denne Nikkie antageligvis har livet CBE drømmer om. Tv-personlighet og tidligere modell på 38 år, gift med gründer og mangemillionær på 53 år. Nederlandsk «powercouple» med vakre barn. Må være en ære å være invitert. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (4 timer siden):

image.thumb.png.7f78cc05f79c3ab933783ecd2b0262d4.png

Our favourite girls...... and LKE. 😏

IG: nikkie_official

Gir ikke spesielt profesjonelt inntrykk, den postingen der, med elementær skrivefeil.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (3 timer siden):

Ser at Nikkie har fått minst tre influensere ut i bakken på ski, men de har åpenbart ikke stått mye på ski. De kan ikke carve og skrenser svingene med skiene klint inntil hverandre og rumpa struttende ut. Helt korte klipp så følgerne ikke skal få med seg pinlige scener som setter merket i et dårlig lys. Spesielt med et klesmerke som lager skiklær, men ikke bruker modeller som kan stå på ski. 

Nikkie sier egentlig rett ut at:

"Om du liker å stå på ski - IKKE velg NIKKIE!!!"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare masse jenter og så den eldre mannen Lars Kristian. Sikkert slitsomt for de unge jentene å ha denne selverklærte eksperten i alt sitte å mainsplaine gjennom hele middagen. Bilde hentet fra Instagram story til A. Raaket

IMG_2311.jpeg

• Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klappe skrev (1 time siden):

Bare masse jenter og så den eldre mannen Lars Kristian. Sikkert slitsomt for de unge jentene å ha denne selverklærte eksperten i alt sitte å mainsplaine gjennom hele middagen. Bilde hentet fra Instagram story til A. Raaket

IMG_2311.jpeg

Kjente ikke igjen han fra egne bilder heller, har han brudd i armen siden han sitter så rart?

Endret av Korsihalsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline har pyntet seg og poserer med ski på beina. At hun faktisk sto på skiene ned bakken, står det ingenting om. Dette er så trist! Det mest triste er at hun gir uttrykk for å være på en sponset skievent, mens hun egentlig gjør nøyaktig det samme som hjemme. Også i dag løp hun på hotellets treningsrom

Screenshot_20231219_231523_Instagram.jpg

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (12 timer siden):

Merket får vel ikke tak i noen andre.. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kleenex skrev (17 minutter siden):

Uflaks at det står et vinglass foran dem. Bilde fra instagram story. _20231220_091913.thumb.JPG.fe8409131221e36ac2014210e4c135f4.JPG

Så godt det ikke er (merket med) reklame da :ironi:

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...