Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Ja, samtlige influencere henviser til Snap nå for tiden. De har skjønt at det ligger penger der. Stine Bakken har f.eks det som eneste inntektskilde. Måtte avfølge CBE med flere, som automatisk kom opp som forslag. Og det CBE snapper om er virkelig ikke interessant. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden):

Jeg vet ikke helt om det er så veldig sexy å dolle seg opp for å ta selfier i speilet hjemme i stua når en nærmer seg 40-årene.

Lite å gjøre på, oppmerksomhetsbehov, lever i sin egen verden. Man ser tydelig hvor skadelig og syk man blir etter 10-12 år foran et speil. 

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden):

Jeg vet ikke helt om det er så veldig sexy å dolle seg opp for å ta selfier i speilet hjemme i stua når en nærmer seg 40-årene.

Og alltid med det bildet av LK som titter over kanten på whisky - glasset i bakgrunnen... 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 time siden):

Og alltid med det bildet av LK som titter over kanten på whisky - glasset i bakgrunnen... 

Enerverende tilstede i alt CBE foretar seg. Hun lar oss ikke glemme hans eksistens.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det playmate stil hun prøver seg på når glir rundt i de fluffy tøflene med "sexy" undertøy og stirrer drømmende ut i lufta, midt på dagen? Får assosiasjoner til Hugh Hefner og de damene som hang rundt han i slike kostymer når han gikk rundt i morgenkåpa. 

• Liker 39
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym90059005 skrev (56 minutter siden):

Er det playmate stil hun prøver seg på når glir rundt i de fluffy tøflene med "sexy" undertøy og stirrer drømmende ut i lufta, midt på dagen? Får assosiasjoner til Hugh Hefner og de damene som hang rundt han i slike kostymer når han gikk rundt i morgenkåpa. 

Vi drømmer vel alle om det livet der? 🤦‍♀️ 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (1 time siden):

Kanskje, men den var jo skikkelig morsom! (Ikke sikkert den var ment sånn, men…) 😬

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads Hansen i Asbjørns julekalender, sender et stikk.. om ikke spesifikk til CBE, så til influensere som bruker barna sine på Instagram. 

• Liker 28
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Pasha said:

Mads Hansen i Asbjørns julekalender, sender et stikk.. om ikke spesifikk til CBE, så til influensere som bruker barna sine på Instagram. 

Så bra, med det og den kronikken, kanskje det begynner å bli litt mer bevissthet nå, endelig?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (57 minutter siden):

Rart, men dette var det første som slo meg.

Mens «vanlige» folk er ute og har givende og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver og har kontakt med kolleger og andre, ja så suller CBE alene rundt i hjemmet, der hun har stashet seg opp i litt sexy slåbrok og fullt dandert sminke og hår….for seg selv.

Det så så stusselig og ensomt ut at jeg nesten synes litt synd på henne (med tanke på alt hun ikke får oppleve når hun velger en slik tilværelse)

Enig! Jeg skrev min kommentar da jeg hadde lunsj på jobben. Gikk så og spiste lunsj med mange hyggelige og dyktige pedagog-kollegaer. Vi hadde gløgg og fredagslotteri, snakket om Tinder (de single informerer oss andre), mammatreff og planer for helga. Før vi alle gikk hver til vårt og tok imot elever etter storefri. En hyggelig og nokså vanlig dag på jobb, og jeg får påfyll av faglig gjennom arbeidet mitt, lærer mer om kollegaene mine. Er så takknemmelig for at jeg er frisk og kan gå på jobb hver dag! 

• Liker 22
  • Hjerte 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (6 timer siden):

Det er i tillegg filmet på en måte som atter en gang gir inntrykk av at hun blir stalket av en mann.

Samme med dagens post på Netfit.no også, hvor hun har en treningsøkt som veksler mellom løping og øvelser - det filmes bevisst for å gi inntrykk av at det er en som ligger i skjul for å filme henne.

Det gir et rimelig sykt inntrykk, når man vet hva LKE er dømt for. Men han likte jo å ha dette som uttrykk før han begikk kriminell handling også, så det er noe han (og hun) tydeligvis liker å gi inntrykk av.

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det bare vært en reklame for det tøyet så hadde jeg jo « forstått» den snutten. 
Men her er det jo bare henne som valser rundt, helt naturlig liksom, og drikker kakao midt på dagen ( mens alle andre er på jobb)
Som om det er en del av hverdagen. Det er jo helt sykt. 

Jeg må innrømme at jeg ikke akkurat gikk inn i desember iført rød neglisje…

• Liker 35
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (1 time siden):

Enig! Jeg skrev min kommentar da jeg hadde lunsj på jobben. Gikk så og spiste lunsj med mange hyggelige og dyktige pedagog-kollegaer. Vi hadde gløgg og fredagslotteri, snakket om Tinder (de single informerer oss andre), mammatreff og planer for helga. Før vi alle gikk hver til vårt og tok imot elever etter storefri. En hyggelig og nokså vanlig dag på jobb, og jeg får påfyll av faglig gjennom arbeidet mitt, lærer mer om kollegaene mine. Er så takknemmelig for at jeg er frisk og kan gå på jobb hver dag! 

Denne uka har vi startet på å pynte til jul hjemme etter skole, jobb og fritidsaktiviteter. Vi tasser rundt i ullundertøy, joggebukse eller jeans og t-skjorte innimellom andre hverdagslige gjøremål. I helgen blir det en lengre økt. Andre trenger en arbeidsdag en uke før desember til dette og innbiller seg at det er en jobb.

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pasha skrev (6 timer siden):

Så det.

Tenk om han kunne sendt det stikket spesifikk i CBE sin retning som han har gjort mot andre influencere. Hun er jo ALT han kritiserer med sitt farlige og potensiellt skadelige kropps-og utseende fokus og barneeksponering, det er jo det hun lever av!  Men har til gode å se MH stikke direkte til CBE gjennom sin IG til tross for at hun er en av verstingene innenfor det han kritiserer andre for. 

Endret av K_mb
  • Liker 11
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (3 minutter siden):

Så det.

Tenk om han kunne sendt det stikket spesifikk i CBE sin retning som han har gjort mot andre influencere. Hun er jo ALT han kritiserer med sitt farlige og potensiellt skadelige kropps-og utseende fokus og barneeksponering, det er jo det hun lever av!  Men har til gode å se MH stikke direkte til CBE gjennom sin IG til tross for året hun er en av verstingene innenfor det han kritiserer andre for. 

MH er ex-fotballspiller, det samme er LKE, så det er vel grunnen siden de sikkert kjenner hverandre, men ja, MH burde vært mann nok til å kritisere CBE ja :)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

MH er ex-fotballspiller, det samme er LKE, så det er vel grunnen siden de sikkert kjenner hverandre, men ja, MH burde vært mann nok til å kritisere CBE ja :)

Er jeg fullstendig klar over, det gjør ikke saken bedre. Og synes MH er en feiging da han har bygd seg opp et navn og en stor følgerskare (større enn han klarte gjennom fotballen) gjennom å kritisere nettopp det CBE bedriver og lever av.

Endret av K_mb
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...