Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Snødronninga skrev (10 timer siden):

Er det livsfarlig å vende den høyre delen av ansiktet, (eller forfra for den saks skyld) mot kamera eller? For en tvangspreget handling. Snakker om videoen der hun sprader rundt i gata, som en modell på catwalk'en. Helt naturlig og avslappet, som vanlig.  👏

If awkward was a person.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😳 Timeglassfigur! Wrf? Setningen hadde hørtes mer seriøs ut med punktum etter rumpe, ordet formfull kunne også vært strøket slik at egne preferanser ikke ble overtydelige. Jeg kan forresten love at jeg med mine smale og rette hofter aldri ville fått timeglassfigur uansett. 🤣

Her er det ikke fokus på sterk kropp, nei, bare hvordan kroppen ser ut! 

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil ha stor rumpe og tynne lår?? Det ser bare kardashian—fake—ass teit ut! 

Hva med å trene for å bli sterk og få riktige proposjoner! Sterk rumpe og sterke lår følger hverandre og ser flott ut. Det kroppsynet de serverer er helt forskrudd!  

• Liker 35
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år og burde jo vært i målgruppen hennes på mye. Jeg spiller håndball og trener styrke på treningsstudio. Jeg var nettopp på PT time der jeg trener vekter og han var så flink! Han fokuserte på hva JEG ønsket og ikke en gang snakket han om vektnedgang osv. Jeg lærte mye og han var der for å hjelpe meg, ikke brukte han store vanskelige ord heller🫠

Jeg blir ikke inspirert av noe som hun fronter, alt skal være så glanset. Det er synd at det er blitt sånn, tror hun kunne fått til mye om hun var litt mindre oppstilt og glatt. 

• Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (59 minutter siden):

42 likes og null kommentarer på siste netfit innlegget som ble lagt ut igår. Virker ikke akkurat veldig populært dette treningsuniverset deres. 

Både LKE og coacheriksen har likt innlegget. 🤭

• Liker 28
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun plukker 2 *5 kg fra vektene, men bytter og trener med totalt 5 kg belastning i videoen. Gud forby hun faktisk skulle ta i litt og vise hvordan trening faktisk ser ut. 

• Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Revenge o'Cavatina said:

Det er skjedd noen endringer over årene. Noe har med aldring, vekt og hormoner å gjøre, annet er mer mystisk.

https://www.varden.no/nyheter/i/L5KbXx/haaver-inn-penger-etter-fotballkarrieren

https://www.seher.no/kjendis/det-er-absolutt-ikke-behagelig/64616889

Men altså, jeg tror aldri jeg har sett henne slik som det der, og jeg hadde jo heller aldri tippet at det var henne! Det ser jo ikke ut som samme person. 🤯

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (30 minutter siden):

Tittelen Booty No Thigh. Betyr det de forsøker å få til formfull rumpe uten lårene også blir muskuløse og der med uattraktive i LKEs forskrudde kvinneideal-verden? 
Dette er vel presis det CBE alltid poserer og redigerer seg til. Smale lår, tynn midje og stor rumpe.
Er det et oppriktig forsøk på å treffe et marked de selv tror eksisterer fordi de selv er mer opptatt av kvinnekroppens utseende enn styrke, sunnhet og velvære?
Eller et forsøk på å få lesere til å tro på CBE faktisk har trent seg til utseendet hun publiserer og ikke redigert, posert og stappet puter i tightsen, hvilket ellers er så veldig tydelig på bildene hun legger ut? 

Det står jo i beskrivelsen at programmet er for de som vil ha trene og forme rumpe, men ikke trene  lår. Som andre skriver her, tror jeg virkelig ikke at det er så mange som har et sånt fokus når de trener.

Jeg har lest igjennom beskrivelsene til de forskjellige oppleggene de har og jeg synes det ser ut som at de gjør ting litt for komplisert. De har også veldig mange forskjellige opplegg, det må jo bli mye å følge opp ( dersom noen kjøper de).

så lurer jeg på den gruppetreningen til Caroline, det står i beskrivelsen at det er tilpasset forskjellige nivåer, men alke trener mot det samme resultatet? Hva betyr det?

IMG_2920.png

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (36 minutter siden):

Tittelen Booty No Thigh. Betyr det de forsøker å få til formfull rumpe uten lårene også blir muskuløse og der med uattraktive i LKEs forskrudde kvinneideal-verden? 
Dette er vel presis det CBE alltid poserer og redigerer seg til. Smale lår, tynn midje og stor rumpe.
Er det et oppriktig forsøk på å treffe et marked de selv tror eksisterer fordi de selv er mer opptatt av kvinnekroppens utseende enn styrke, sunnhet og velvære?
Eller et forsøk på å få lesere til å tro på CBE faktisk har trent seg til utseendet hun publiserer og ikke redigert, posert og stappet puter i tightsen, hvilket ellers er så veldig tydelig på bildene hun legger ut? 

Ja, de skriver jo akkurat det. 

IMG_4870.jpeg

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de mener de kan isolere og punkttrene kun rumpe uten å aktivere lår?

Ok, det syns jo på bildene brukt.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (Akkurat nå):

Så de mener de kan isolere og punkttrene kun rumpe uten å aktivere lår?

Ok.

Sikkert noe av det samme som skjer som med de vidunderpillene som påvirker hårveksten bare på hodet 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På besøk skrev (1 time siden):

Hun plukker 2 *5 kg fra vektene, men bytter og trener med totalt 5 kg belastning i videoen. Gud forby hun faktisk skulle ta i litt og vise hvordan trening faktisk ser ut. 

Må greie å holde positurer og ansiktet på plass vet du 🥹

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (1 time siden):

Men altså, jeg tror aldri jeg har sett henne slik som det der, og jeg hadde jo heller aldri tippet at det var henne! Det ser jo ikke ut som samme person. 🤯

Virkelig ikke. Og det virker også som hun ønsker fremstille seg selv totalt annerledes også 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (1 time siden):

Det står jo i beskrivelsen at programmet er for de som vil ha trene og forme rumpe, men ikke trene  lår. Som andre skriver her, tror jeg virkelig ikke at det er så mange som har et sånt fokus når de trener.

Jeg har lest igjennom beskrivelsene til de forskjellige oppleggene de har og jeg synes det ser ut som at de gjør ting litt for komplisert. De har også veldig mange forskjellige opplegg, det må jo bli mye å følge opp ( dersom noen kjøper de).

så lurer jeg på den gruppetreningen til Caroline, det står i beskrivelsen at det er tilpasset forskjellige nivåer, men alke trener mot det samme resultatet? Hva betyr det?

IMG_2920.png

Kollontaj skrev (1 time siden):

Ja, de skriver jo akkurat det. 

IMG_4870.jpeg

Takk. Jeg skummet tydeligvis gjennom teksten alt for fort 😅.
For et opplegg. Alt for å oppnå et snevert utseendeideal som har veldig lite med sunnhet å gjøre.

Trodde egentlig Kardasianlook (stor rumpe og tynne bein) var på vei ut av motebildet. Henger CBE etter trendene igjen? 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På besøk skrev (1 time siden):

Altså det er supert hun ikke tar mer vekt enn hun makter. Gir så dårlig læringsutbytte og inntrykk av øvelsen. Har blitt publisert så alt for mange videoer av den dama vakle ustødig med litt for mange kilo. 

Men først plukke mer vekt for så å droppe det under øvelsen er latterlig :skratte:. Hvis det er så ille å innrømme for følgerne hun ikke er sterk, og det er hun ikke, burde hun trene fokusert for å bli så stekt som hun ønsker å framstå som. Men det vil selvfølgelig øke lårvidde og kreve matmengder som monner. Neppe et "offer" hun vil ta, selv ikke for et snev av kredibilitet til Netfit. 

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bilde av akkurat den teksten i første innlegg, ikke du som leste for fort! @Inocybe

På besøk skrev (2 timer siden):

😳 Godt sett, det er den sedvanlige bløffingen fra den kanten. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, På besøk said:

Så hun trener med samme belastning som meg, som er helt nybegynner nå etter 4 års opphold i styrketrening. Vet ikke helt om jeg skal ta det som et kompliment. 😳

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så knebøy gjør ikke noe for lårmusklene? Nei, da så. 🦵🏋️‍♂️

Forøvrig er ikke timeglassfigur noe man får, men noe man har i genene.

Endret av Villroses hage
  • Liker 30
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...