Pusern3 Skrevet 12. oktober 2023 #89341 Del Skrevet 12. oktober 2023 Happy13 skrev (10 timer siden): For en stund siden sendte jeg en epost til Kontent og ytret min bekymring om eksponeringen av mindreårige. La også til at jeg har jobbet med barn og unge i over 20 år og har sett mye av baksiden av mye eksponering. Ingen svar Så bra du gjorde det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. oktober 2023 #89342 Del Skrevet 12. oktober 2023 MacBeth skrev (7 timer siden): Har hun egentlig det? Syns det er kjempe vanskelig å se, ettersom sminke og filter er så flittig brukt... Mer markante kinn i 2022 og enda mer i 2023. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. oktober 2023 #89343 Del Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Er vel ikke spesielt markert her? https://tv.vg.no/video/273301/voksenpoeng-jeg-er-ikke-prektig Vet ikke når det ble spilt inn, i sommer, kanskje? Kan ha gjort noe etter det, altså. Endret 12. oktober 2023 av Kollontaj 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 12. oktober 2023 #89344 Del Skrevet 12. oktober 2023 2 minutter siden, Kollontaj said: Er vel ikke spesielt markert her? https://tv.vg.no/video/273301/voksenpoeng-jeg-er-ikke-prektig Vet ikke når det ble spilt inn, i sommer, kanskje? Kan ha gjort noe etter det, altså. Der er det jo nesten bare hååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååår. Og merkelige hodevridninger. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. oktober 2023 #89345 Del Skrevet 12. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (8 minutter siden): Der er det jo nesten bare hååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååår. Og merkelige hodevridninger. Mye hår foran ansiktet, ja. Alt håret er gredd foran skuldrene, skal vel se ut som mer hår og samtidig skjule deler av ansiktet. Slitsomt opplegg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. oktober 2023 #89346 Del Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Er det livsfarlig å vende den høyre delen av ansiktet, (eller forfra for den saks skyld) mot kamera eller? For en tvangspreget handling. Snakker om videoen der hun sprader rundt i gata, som en modell på catwalk'en. Helt naturlig og avslappet, som vanlig. 👏 Endret 12. oktober 2023 av Snødronninga 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 12. oktober 2023 #89347 Del Skrevet 12. oktober 2023 15 minutter siden, Kollontaj said: Mye hår foran ansiktet, ja. Alt håret er gredd foran skuldrene, skal vel se ut som mer hår og samtidig skjule deler av ansiktet. Slitsomt opplegg. Må være ekstremt slitsomt. Håper virkelig for hennes del at hun har timer der hun kan slappe ordentlig av - uten det ekstreme kroppspresset hun fronter. Men har hun det? 😔 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12. oktober 2023 #89348 Del Skrevet 12. oktober 2023 Kollontaj skrev (40 minutter siden): Er vel ikke spesielt markert her? https://tv.vg.no/video/273301/voksenpoeng-jeg-er-ikke-prektig Vet ikke når det ble spilt inn, i sommer, kanskje? Kan ha gjort noe etter det, altså. Det er skjedd noen endringer over årene. Noe har med aldring, vekt og hormoner å gjøre, annet er mer mystisk. https://www.varden.no/nyheter/i/L5KbXx/haaver-inn-penger-etter-fotballkarrieren https://www.seher.no/kjendis/det-er-absolutt-ikke-behagelig/64616889 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 12. oktober 2023 #89349 Del Skrevet 12. oktober 2023 (endret) 18 minutter siden, Revenge o'Cavatina said: Det er skjedd noen endringer over årene. Noe har med aldring, vekt og hormoner å gjøre, annet er mer mystisk. https://www.varden.no/nyheter/i/L5KbXx/haaver-inn-penger-etter-fotballkarrieren https://www.seher.no/kjendis/det-er-absolutt-ikke-behagelig/64616889 Mye mystisk ja. 🙄 Veldig gode eksempler på at det er mye som er "fikset på" på en eller annen måte. Endret 12. oktober 2023 av CityCityBangBang 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. oktober 2023 #89350 Del Skrevet 12. oktober 2023 Revenge o'Cavatina skrev (32 minutter siden): Det er skjedd noen endringer over årene. Noe har med aldring, vekt og hormoner å gjøre, annet er mer mystisk. https://www.varden.no/nyheter/i/L5KbXx/haaver-inn-penger-etter-fotballkarrieren https://www.seher.no/kjendis/det-er-absolutt-ikke-behagelig/64616889 Tror du mener mytisk? ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. oktober 2023 #89351 Del Skrevet 12. oktober 2023 Revenge o'Cavatina skrev (40 minutter siden): Det er skjedd noen endringer over årene. Noe har med aldring, vekt og hormoner å gjøre, annet er mer mystisk. https://www.varden.no/nyheter/i/L5KbXx/haaver-inn-penger-etter-fotballkarrieren https://www.seher.no/kjendis/det-er-absolutt-ikke-behagelig/64616889 Ironisk at hun blir så bekymret for identitetstyveri på egne vegne men å spre bilder av barna på nett er helt greit. Ingen bekymringer for verken identitetstyveri og det som verre er så lenge det ikke handler om henne selv. 23 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 13. oktober 2023 #89352 Del Skrevet 13. oktober 2023 Surikatt skrev (4 timer siden): Ironisk at hun blir så bekymret for identitetstyveri på egne vegne men å spre bilder av barna på nett er helt greit. Ingen bekymringer for verken identitetstyveri og det som verre er så lenge det ikke handler om henne selv. Hun er universets sentrum. For eksempel var det jo også tydelig på podcasten hennes hun er mer opprørt over noen kunne spekulere i rumpeputer og krakk på kjøkkenet enn drapstruslene gjesten Hans Petter Nygård Hansen var utsatt for. Vanskelig å forestille seg en mer egosentrisk person enn det CBE framstiller seg som. 37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MarianneE Skrevet 13. oktober 2023 Populært innlegg #89353 Del Skrevet 13. oktober 2023 Apropos hestehalen.. Det hender at jeg, som er totalt avhengig av å ha håret i strikk, setter opp en hestehale kun ved hjelp av fingrene og et strikk. Ikke så mye som en børste en gang! Take a walk on the wild side.. 36 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 13. oktober 2023 Populært innlegg #89354 Del Skrevet 13. oktober 2023 Bare det at det FINNES et slik program ville vært nok for meg til at jeg hadde rygget baklengs ut av døra ved første besøk. INGEN burde ha et slikt fokus med treningen sin, selv om det skinner gjennom at ekteparet Njetfit tydeligvis har det 😱 38 1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 13. oktober 2023 #89355 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ellie77 skrev (26 minutter siden): Bare det at det FINNES et slik program ville vært nok for meg til at jeg hadde rygget baklengs ut av døra ved første besøk. INGEN burde ha et slikt fokus med treningen sin, selv om det skinner gjennom at ekteparet Njetfit tydeligvis har det 😱 Dette er ille. Burde ikke fokuset være en sterk og sunn kropp? Trenger vi virkelig en proana treningsapp? 31 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 13. oktober 2023 #89356 Del Skrevet 13. oktober 2023 42 likes og null kommentarer på siste netfit innlegget som ble lagt ut igår. Virker ikke akkurat veldig populært dette treningsuniverset deres. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. oktober 2023 #89357 Del Skrevet 13. oktober 2023 Pippio skrev (8 minutter siden): Dette er ille. Burde ikke fokuset være en sterk og sunn kropp? Trenger vi virkelig en proana treningsapp? Det er helt tragisk. Timeglassfigur? Det er så tydelig hvem som styrer skuta der. Og at for han som styrer skuta er timeglassfigur og perfeksjon viktig. Jeg kjenner INGEN som trener for å få timeglassfigur. De trener for å bli sterke, holde kroppen i form, noen for å gjennomføre et løp. Og de fleste for å sikre en viss aktivitet i løpet av en travel arbeidsuke. Fokuset deres er helt avleggs og veldig skremmende. Kombinert med direkte feilinformasjon rundt trening med skader, så skjønner alle at disse bør man bare holde seg lengst mulig unna. Disse har et helt feil og veldig sykt fokus. 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 13. oktober 2023 #89358 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Ellie77 skrev (1 time siden): Bare det at det FINNES et slik program ville vært nok for meg til at jeg hadde rygget baklengs ut av døra ved første besøk. INGEN burde ha et slikt fokus med treningen sin, selv om det skinner gjennom at ekteparet Njetfit tydeligvis har det 😱 Dette høres mer ut som et opplegg profesjonelle fitnessutøvere, som sikter mot prestisjefyllte Mr. Olympia eller andre konkurranser i verdenseliten 🤦♀️ Man kan jo mene hva man vil om dette men innen slike konkurranser bedømmes utøvere på slike kriterier, da det er en sport. Men…derifra til Netfit: jeg vil ikke tro at målgruppen er kunder som har slike ambisjoner og mål. De bommer totalt. Det er nesten litt (tragi)komisk. Edit: må tilføye at innen profesjonell fitness er ikke «no thigh» et tema. Her er det balanse i mellom muskelgrupper som teller. Jeg er faktisk ganske sjokkert over at de fremhever dette (som jeg forbinder utelukkende med thinspo/proana) Endret 13. oktober 2023 av Laia Tilføyelse 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 13. oktober 2023 #89359 Del Skrevet 13. oktober 2023 EmilieH skrev (8 minutter siden): 42 likes og null kommentarer på siste netfit innlegget som ble lagt ut igår. Virker ikke akkurat veldig populært dette treningsuniverset deres. Hjelpes så livløst og robotaktig de øvelsene utføres. Kunne like gjerne benytter AI for visualisering. Jeg skjønner ikke hvem dette skal appellere til (noe som gjenspeiler seg i respons, som du nevner). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 13. oktober 2023 #89360 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ellie77 skrev (1 time siden): Bare det at det FINNES et slik program ville vært nok for meg til at jeg hadde rygget baklengs ut av døra ved første besøk. INGEN burde ha et slikt fokus med treningen sin, selv om det skinner gjennom at ekteparet Njetfit tydeligvis har det 😱 Tittelen Booty No Thigh. Betyr det de forsøker å få til formfull rumpe uten lårene også blir muskuløse og der med uattraktive i LKEs forskrudde kvinneideal-verden? Dette er vel presis det CBE alltid poserer og redigerer seg til. Smale lår, tynn midje og stor rumpe. Er det et oppriktig forsøk på å treffe et marked de selv tror eksisterer fordi de selv er mer opptatt av kvinnekroppens utseende enn styrke, sunnhet og velvære? Eller et forsøk på å få lesere til å tro på CBE faktisk har trent seg til utseendet hun publiserer og ikke redigert, posert og stappet puter i tightsen, hvilket ellers er så veldig tydelig på bildene hun legger ut? 38 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå