Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stargaze skrev (5 timer siden):

Å leve i en egen boble er nok ikke et sjakktrekk akkurat.

Fascinert over at hun er med i en teatergruppe, får jo ikke redigert seg der.
Hun er i tillegg så stiv og unaturlig at det bare høres rart ut. Men det kan jo være hun slipper seg løs der da..

Aldri sett noen tegn på at hun har den evnen 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Stort knegg herfra og. Klarer ikke slutte å flire denne gangen😂. Hestehale på verdensdagen for psykisk helse, og disse oppfølgerne i dag, etter gryntende intro på dagen. Det er rett og slett litt for utrolig mtp hennes alder og etter herrens år i bransjen.

Det topper jo dette totalt 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (4 timer siden):

Er det SÅ vanskelig å la være å bruke filter? Igjen så leverer Caroline en sløret video som må være resultat av filterbruk. Jeg er så lei, forbanna og oppgitt på samme tid. Hvordan i all verden er denne filter- og fillersfiguren penere enn den hun er som naturlig? Hun fremstiller seg ikke sånn hvis hun ikke synes det er en finere variant av seg selv. Det er forskrudd! 

Med dette så viser hun at filter er veien å gå. At altfor store og kunstige lepper er flottere enn sine egne. Hun viser med andre ord at hun ikke er fin nok uten alt jukset, og da påvirkes vel andre på den måten også? Det koker inni meg over at en godt voksen kvinne ikke vet bedre, og ønsker å påvirke sine følgere med denne kunstige dritten. Dette er en levende barbie, det ser ikke ut som et menneske en gang. 

https://insta-stories-viewer.com/carolinebergeriksenno/

Collage_Fotor.jpg

Samme dame?😲https://kampanje.com/markedsforing/2023/08/caroline-berg-eriksen-gar-til-kontent---klarer-ikke-alt-selv/

Screenshot_20231012_062523_Chrome.jpg

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (5 timer siden):

Er det SÅ vanskelig å la være å bruke filter? Igjen så leverer Caroline en sløret video som må være resultat av filterbruk. Jeg er så lei, forbanna og oppgitt på samme tid. Hvordan i all verden er denne filter- og fillersfiguren penere enn den hun er som naturlig? Hun fremstiller seg ikke sånn hvis hun ikke synes det er en finere variant av seg selv. Det er forskrudd! 

Med dette så viser hun at filter er veien å gå. At altfor store og kunstige lepper er flottere enn sine egne. Hun viser med andre ord at hun ikke er fin nok uten alt jukset, og da påvirkes vel andre på den måten også? Det koker inni meg over at en godt voksen kvinne ikke vet bedre, og ønsker å påvirke sine følgere med denne kunstige dritten. Dette er en levende barbie, det ser ikke ut som et menneske en gang. 

Collage_Fotor.jpg

Kort og godt sykelig..

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (32 minutter siden):

Kort og godt sykelig..

Narcissius drukna i sitt eget speilbilde og ga navnet sitt til et syndrom..say no more.

• Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (6 timer siden):

Collage_Fotor.jpg

Pamela Andersson møter usminket på rød løper -  og får full applaus for å være sitt naturlige vakre jeg. 

Meanwhile i Sarpsborg: #bildene over

Det ser bare dumt ut. 

Endret av Isild
  • Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (47 minutter siden):

Pamela Andersson møter usminket på rød løper -  og får full applaus for å være sitt naturlige vakre jeg. 

Meanwhile i Sarpsborg: #bildene over

Det ser bare dumt ut. 

Den første jeg tenkte på når jeg så filmen og artikkelen om Pamela var CBE. Råtøft av Pamela! Jeg utfordrer CBE til en video der vi får se henne mens hun vasker vekk sminke og blir seg selv. Bilde holder ikke, da det garantert vil være redigert i hjel før det blir lagt ut. Tørr du Caroline? Er du like tøff som Pamela? 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (7 timer siden):

Collage_Fotor.jpg

Hun har gjort noe mer permanent med kinnene i det siste 🥹

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MacBeth skrev (3 timer siden):

Hun er jo så søt her! Sikkert bearbeidet litt dette bildet også, men fatter ikke hvorfor hun ellers tenker det er nødvendig å ha masse filtre på dette nydelige ansiktet. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (16 minutter siden):

«Og der kom solen..» innholdet står virkelig til gull om dagen

Må ikke glemme at vi fikk info om hennes løpetur nr. #### i tillegg. Sånn for motivasjonens del…

Dagens andre treningsøkt - styrke i kjelleren - blir nok sikkert dokumentert senere i tilfelle noen skulle bli urolig.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden sendte jeg en epost til Kontent og ytret min bekymring om

eksponeringen av mindreårige. La også til at jeg har jobbet med barn og unge i over 20 år

og har sett mye av baksiden av mye eksponering.

Ingen svar

• Liker 22
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Happy13 skrev (1 time siden):

eksponeringen av mindreårige. La også til at jeg har jobbet med barn og unge i over 20 år

Ingen svar

Den som tier samtykker. 

De er mao ukritiske til eksponering av influencerbarn, og overser anbefalinger og advarsler fra Unicef, Kripos m.fl de også. De mener nok (som noen influencere og følgere)  også at mennesker som er bekymret for darkweb og AI osv er "paranoide". 

`Så lenge det er fine delikate bilder er det ikke noe problem`

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 minutter siden):

Den som tier samtykker. 

De er mao ukritiske til eksponering av influencerbarn, og overser anbefalinger og advarsler fra Unicef, Kripos m.fl de også. De mener nok (som noen influencere og følgere)  også at mennesker som er bekymret for darkweb og AI osv er "paranoide". 

`Så lenge det er fine delikate bilder er det ikke noe problem`

Enkelt valg å avfølge de andre Kontent influencerne også da.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borte litt. Ser at alt går i det vante med daglig løpefilming (sooo inspirational) og det eneste som avviker fra løping, pulsklokke, kaffe og et barn i ny og ne er altså todagers fokus på HESTEHALE(!!) for å bygge opp til hestehale-toturial. Altså… liten undervurdering av følgerne dine eller? Sleek ponytail har dessuten vært mote blandt yngre jenter et par år allerede. Så om noe er hun litt late to the party som vanlig. 

Hun kunne kommet med turtips fra Geilo. Kunne kommet med mye mer yoga…osv (hvorfor får vi bare løpetips om det er yogalærer hun er utdannet som?). Jeg klarer ikke forstå hvordan hun har kommet dit at en selfie i speilet, se noen løpe på mølle og hestehale skal være inspirerende for noen??? 

Hun kan kjøpe følgere til krampa tar henne (og det gjør hun jo og😂) men det må være flaut at det er så godt som ingen kommenterer. Kun tante, en venninne og en fyr (som kommenterer på alt) og kanskje et par samarbeidspartnere. Og det er det! Likes skjules nesten alltid. 

Caroline, jeg vet dere leser her. Du har jo et supert utgangspunkt og en solid plattform. Kan du ikke bare steppe up litt? Gi følgerne dine noe som fenger på ekte, skaper engasjement og har litt mer substans?

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy13 skrev (1 time siden):

Ingen svar

Hobbelin lot også være å svare på saklige spørsmål, men blokkerte. 
Proffe aktører altså. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...