Pusern3 Skrevet 11. oktober 2023 #89301 Del Skrevet 11. oktober 2023 Xstrella skrev (10 timer siden): Synd vi ikke har LOL knapp. Veeeeldig synd - de hadde blitt brukt hyppig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. oktober 2023 #89302 Del Skrevet 11. oktober 2023 Stargaze skrev (5 timer siden): Å leve i en egen boble er nok ikke et sjakktrekk akkurat. Fascinert over at hun er med i en teatergruppe, får jo ikke redigert seg der. Hun er i tillegg så stiv og unaturlig at det bare høres rart ut. Men det kan jo være hun slipper seg løs der da.. Aldri sett noen tegn på at hun har den evnen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. oktober 2023 #89303 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ellie77 skrev (4 timer siden): Sykt spennende. 🤥 Ukas høydepunkt 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. oktober 2023 #89304 Del Skrevet 11. oktober 2023 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Stort knegg herfra og. Klarer ikke slutte å flire denne gangen😂. Hestehale på verdensdagen for psykisk helse, og disse oppfølgerne i dag, etter gryntende intro på dagen. Det er rett og slett litt for utrolig mtp hennes alder og etter herrens år i bransjen. Det topper jo dette totalt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 11. oktober 2023 Populært innlegg #89305 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) Er det SÅ vanskelig å la være å bruke filter? Igjen så leverer Caroline en sløret video som må være resultat av filterbruk. Jeg er så lei, forbanna og oppgitt på samme tid. Hvordan i all verden er denne filter- og fillersfiguren penere enn den hun er som naturlig? Hun fremstiller seg ikke sånn hvis hun ikke synes det er en finere variant av seg selv. Det er forskrudd! Med dette så viser hun at filter er veien å gå. At altfor store og kunstige lepper er flottere enn sine egne. Hun viser med andre ord at hun ikke er fin nok uten alt jukset, og da påvirkes vel andre på den måten også? Det koker inni meg over at en godt voksen kvinne ikke vet bedre, og ønsker å påvirke sine følgere med denne kunstige dritten. Dette er en levende barbie, det ser ikke ut som et menneske en gang. https://insta-stories-viewer.com/carolinebergeriksenno/ Endret 11. oktober 2023 av Snødronninga la til noen nord 36 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 12. oktober 2023 #89306 Del Skrevet 12. oktober 2023 Snødronninga skrev (4 timer siden): Er det SÅ vanskelig å la være å bruke filter? Igjen så leverer Caroline en sløret video som må være resultat av filterbruk. Jeg er så lei, forbanna og oppgitt på samme tid. Hvordan i all verden er denne filter- og fillersfiguren penere enn den hun er som naturlig? Hun fremstiller seg ikke sånn hvis hun ikke synes det er en finere variant av seg selv. Det er forskrudd! Med dette så viser hun at filter er veien å gå. At altfor store og kunstige lepper er flottere enn sine egne. Hun viser med andre ord at hun ikke er fin nok uten alt jukset, og da påvirkes vel andre på den måten også? Det koker inni meg over at en godt voksen kvinne ikke vet bedre, og ønsker å påvirke sine følgere med denne kunstige dritten. Dette er en levende barbie, det ser ikke ut som et menneske en gang. https://insta-stories-viewer.com/carolinebergeriksenno/ Samme dame?😲https://kampanje.com/markedsforing/2023/08/caroline-berg-eriksen-gar-til-kontent---klarer-ikke-alt-selv/ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 12. oktober 2023 #89307 Del Skrevet 12. oktober 2023 Snødronninga skrev (5 timer siden): Er det SÅ vanskelig å la være å bruke filter? Igjen så leverer Caroline en sløret video som må være resultat av filterbruk. Jeg er så lei, forbanna og oppgitt på samme tid. Hvordan i all verden er denne filter- og fillersfiguren penere enn den hun er som naturlig? Hun fremstiller seg ikke sånn hvis hun ikke synes det er en finere variant av seg selv. Det er forskrudd! Med dette så viser hun at filter er veien å gå. At altfor store og kunstige lepper er flottere enn sine egne. Hun viser med andre ord at hun ikke er fin nok uten alt jukset, og da påvirkes vel andre på den måten også? Det koker inni meg over at en godt voksen kvinne ikke vet bedre, og ønsker å påvirke sine følgere med denne kunstige dritten. Dette er en levende barbie, det ser ikke ut som et menneske en gang. https://insta-stories-viewer.com/carolinebergeriksenno/ Kort og godt sykelig.. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 12. oktober 2023 #89308 Del Skrevet 12. oktober 2023 Stargaze skrev (32 minutter siden): Kort og godt sykelig.. Narcissius drukna i sitt eget speilbilde og ga navnet sitt til et syndrom..say no more. 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. oktober 2023 #89309 Del Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Snødronninga skrev (6 timer siden): Er det SÅ vanskelig å la være å bruke filter? Igjen så leverer Caroline en sløret video som må være resultat av filterbruk. Jeg er så lei, forbanna og oppgitt på samme tid. Hvordan i all verden er denne filter- og fillersfiguren penere enn den hun er som naturlig? Hun fremstiller seg ikke sånn hvis hun ikke synes det er en finere variant av seg selv. Det er forskrudd! Med dette så viser hun at filter er veien å gå. At altfor store og kunstige lepper er flottere enn sine egne. Hun viser med andre ord at hun ikke er fin nok uten alt jukset, og da påvirkes vel andre på den måten også? Det koker inni meg over at en godt voksen kvinne ikke vet bedre, og ønsker å påvirke sine følgere med denne kunstige dritten. Dette er en levende barbie, det ser ikke ut som et menneske en gang. https://insta-stories-viewer.com/carolinebergeriksenno/ Pamela Andersson møter usminket på rød løper - og får full applaus for å være sitt naturlige vakre jeg. Meanwhile i Sarpsborg: #bildene over Det ser bare dumt ut. Endret 12. oktober 2023 av Isild 33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 12. oktober 2023 #89310 Del Skrevet 12. oktober 2023 Isild skrev (47 minutter siden): Pamela Andersson møter usminket på rød løper - og får full applaus for å være sitt naturlige vakre jeg. Meanwhile i Sarpsborg: #bildene over Det ser bare dumt ut. Den første jeg tenkte på når jeg så filmen og artikkelen om Pamela var CBE. Råtøft av Pamela! Jeg utfordrer CBE til en video der vi får se henne mens hun vasker vekk sminke og blir seg selv. Bilde holder ikke, da det garantert vil være redigert i hjel før det blir lagt ut. Tørr du Caroline? Er du like tøff som Pamela? 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. oktober 2023 #89311 Del Skrevet 12. oktober 2023 Snødronninga skrev (7 timer siden): Er det SÅ vanskelig å la være å bruke filter? Igjen så leverer Caroline en sløret video som må være resultat av filterbruk. Jeg er så lei, forbanna og oppgitt på samme tid. Hvordan i all verden er denne filter- og fillersfiguren penere enn den hun er som naturlig? Hun fremstiller seg ikke sånn hvis hun ikke synes det er en finere variant av seg selv. Det er forskrudd! Med dette så viser hun at filter er veien å gå. At altfor store og kunstige lepper er flottere enn sine egne. Hun viser med andre ord at hun ikke er fin nok uten alt jukset, og da påvirkes vel andre på den måten også? Det koker inni meg over at en godt voksen kvinne ikke vet bedre, og ønsker å påvirke sine følgere med denne kunstige dritten. Dette er en levende barbie, det ser ikke ut som et menneske en gang. https://insta-stories-viewer.com/carolinebergeriksenno/ Hun har gjort noe mer permanent med kinnene i det siste 🥹 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. oktober 2023 #89312 Del Skrevet 12. oktober 2023 MacBeth skrev (2 timer siden): Samme dame?😲https://kampanje.com/markedsforing/2023/08/caroline-berg-eriksen-gar-til-kontent---klarer-ikke-alt-selv/ Ikke mange ville gjettet det om de ikke viste…. ingen tvil om Hvilken variant av de to jeg foretrekker.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 12. oktober 2023 #89313 Del Skrevet 12. oktober 2023 «Og der kom solen..» innholdet står virkelig til gull om dagen 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 12. oktober 2023 #89314 Del Skrevet 12. oktober 2023 MacBeth skrev (3 timer siden): Samme dame?😲https://kampanje.com/markedsforing/2023/08/caroline-berg-eriksen-gar-til-kontent---klarer-ikke-alt-selv/ Hun er jo så søt her! Sikkert bearbeidet litt dette bildet også, men fatter ikke hvorfor hun ellers tenker det er nødvendig å ha masse filtre på dette nydelige ansiktet. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 12. oktober 2023 #89315 Del Skrevet 12. oktober 2023 Stargaze skrev (16 minutter siden): «Og der kom solen..» innholdet står virkelig til gull om dagen Må ikke glemme at vi fikk info om hennes løpetur nr. #### i tillegg. Sånn for motivasjonens del… Dagens andre treningsøkt - styrke i kjelleren - blir nok sikkert dokumentert senere i tilfelle noen skulle bli urolig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy13 Skrevet 12. oktober 2023 #89316 Del Skrevet 12. oktober 2023 For en stund siden sendte jeg en epost til Kontent og ytret min bekymring om eksponeringen av mindreårige. La også til at jeg har jobbet med barn og unge i over 20 år og har sett mye av baksiden av mye eksponering. Ingen svar 22 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. oktober 2023 #89317 Del Skrevet 12. oktober 2023 Happy13 skrev (1 time siden): For en stund siden sendte jeg en epost til Kontent og ytret min bekymring om eksponeringen av mindreårige. La også til at jeg har jobbet med barn og unge i over 20 år og har sett mye av baksiden av mye eksponering. Ingen svar Den som tier samtykker. De er mao ukritiske til eksponering av influencerbarn, og overser anbefalinger og advarsler fra Unicef, Kripos m.fl de også. De mener nok (som noen influencere og følgere) også at mennesker som er bekymret for darkweb og AI osv er "paranoide". `Så lenge det er fine delikate bilder er det ikke noe problem` 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 12. oktober 2023 #89318 Del Skrevet 12. oktober 2023 Isild skrev (3 minutter siden): Den som tier samtykker. De er mao ukritiske til eksponering av influencerbarn, og overser anbefalinger og advarsler fra Unicef, Kripos m.fl de også. De mener nok (som noen influencere og følgere) også at mennesker som er bekymret for darkweb og AI osv er "paranoide". `Så lenge det er fine delikate bilder er det ikke noe problem` Enkelt valg å avfølge de andre Kontent influencerne også da. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutrine Skrevet 12. oktober 2023 #89319 Del Skrevet 12. oktober 2023 Har vært borte litt. Ser at alt går i det vante med daglig løpefilming (sooo inspirational) og det eneste som avviker fra løping, pulsklokke, kaffe og et barn i ny og ne er altså todagers fokus på HESTEHALE(!!) for å bygge opp til hestehale-toturial. Altså… liten undervurdering av følgerne dine eller? Sleek ponytail har dessuten vært mote blandt yngre jenter et par år allerede. Så om noe er hun litt late to the party som vanlig. Hun kunne kommet med turtips fra Geilo. Kunne kommet med mye mer yoga…osv (hvorfor får vi bare løpetips om det er yogalærer hun er utdannet som?). Jeg klarer ikke forstå hvordan hun har kommet dit at en selfie i speilet, se noen løpe på mølle og hestehale skal være inspirerende for noen??? Hun kan kjøpe følgere til krampa tar henne (og det gjør hun jo og😂) men det må være flaut at det er så godt som ingen kommenterer. Kun tante, en venninne og en fyr (som kommenterer på alt) og kanskje et par samarbeidspartnere. Og det er det! Likes skjules nesten alltid. Caroline, jeg vet dere leser her. Du har jo et supert utgangspunkt og en solid plattform. Kan du ikke bare steppe up litt? Gi følgerne dine noe som fenger på ekte, skaper engasjement og har litt mer substans? 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 12. oktober 2023 #89320 Del Skrevet 12. oktober 2023 Happy13 skrev (1 time siden): For en stund siden sendte jeg en epost til Kontent og ytret min bekymring om eksponeringen av mindreårige. La også til at jeg har jobbet med barn og unge i over 20 år og har sett mye av baksiden av mye eksponering. Ingen svar Hobbelin lot også være å svare på saklige spørsmål, men blokkerte. Proffe aktører altså. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå