Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Holistisk? Hvor i all verden kom det fra? Jeg må virkelig lure på om de vet hva holsime er? Og på hvilken måte anser Caroline seg som kvalifisert til å coache noen på et holistisk grunnlag? 

Screenshot_20231010_214016_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20231010_213940_Samsung Internet.jpg

Endret av FruJohansen
La til en setning
  • Liker 37
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BuffyTheVampire skrev (2 timer siden):

Ikke ofte jeg blir målløs, men… Jente 15, eller kvinne 35?

Jente 15 legger ikke ut sånt i sosiale medier da det er for kleint å skrive og poste. 

Endret av Surikatt
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (7 minutter siden):

Holistisk? Hvor i all verden kom det fra? Jeg må virkelig lure på om de vet hva holsime er? Og på hvilken måte anser Caroline seg som kvalifisert til å coache noen på et holistisk grunnlag? 

Google «holistisk trening»

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (13 minutter siden):

Hvor legger de ut dette? Det er kanskje et ord hun har fanget opp ifm.yogaen, men ikke noe de selv kan signere.

Edit: så det nå i siste innlegg i feeden hennes

Endret av ~ Ada ~
La til
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Kollontaj said:

Hvor har det blitt av yogaen? Sånn generelt i feeden? 

Overrasket? 😁

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (4 minutter siden):

Jeg reagerte også på det ordvalget.

Tror de forsøker å gi et inntrykk av at de tenker på helheten, tilbyr et helhetlig tilbud med ulike treningstilbud, og kosthold. At de slengte på mindfullness og et par andre ord i dette sammen med holistisk blir jo bare komisk, da ingenting av det de har vist på noen av sine kanaler tyder på en holistisk tankegang eller livsstil.

Fint skal det være om hele ræven henger ut...

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har de gått inn for å rette på løperkne-innlegget (uten å fjerne det første):

image.png.3f828b286d9d388c5f59ad245c312aa9.png

https://instanavigation.com/user-profile/netfit.no

Dette endrer ikke noe av det jeg skrev tidligere. Selv nå med en rødfarget oppdatering så avslører de så til de grader sine manglende kunnskaper og evne til å drive forsvarlig treningsveiledning til andre, fordi de ikke retter noe av alt som er galt.

• Liker 28
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (48 minutter siden):

Google «holistisk trening»

Hvis jeg hopper over linken om "holistisk trening for skeive", kommer jeg til disse folka her: https://www.corebalance.no Aner ingenting om dem, men de klarer i alle fall å presentere konseptet sitt, og vise til kompetanse som passer profilen.

Jeg har ingen problemer med å se for meg at et holistisk perspektiv er både nyttig og gunstig innen trening og helse. Det er Eriksens som ikke passer inn i min forestilling av dette. Med en mannlig coach som over flere år har dokumentert sitt treningsregime, jevnt over bestående i å bryte ned målinger og resultater til sine enkelte bestanddeler, og en kvinnelig halvdel som aldri har fremstått som noe annet enn highly strung og intenst fokusert på det ytre, så ser jeg ingen steder hvor en holistisk tilnærming skal finne sted.

Det er som om verdens mest éndimensjonale menneske skulle undervise andre om en virkelighet bestående av fire dimensjoner. Mot betaling. 

Tillegg, nå hørtes det ut som jeg kranglet med deg @LilleSnupp, men den ranten hadde ikke noe med deg å gjøre 😄

Endret av FruJohansen
La til tekst
  • Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frisk Frosk said:

Nå har de gått inn for å rette på løperkne-innlegget (uten å fjerne det første):

image.png.3f828b286d9d388c5f59ad245c312aa9.png

https://instanavigation.com/user-profile/netfit.no

Dette endrer ikke noe av det jeg skrev tidligere. Selv nå med en rødfarget oppdatering så avslører de så til de grader sine manglende kunnskaper og evne til å drive forsvarlig treningsveiledning til andre, fordi de ikke retter noe av alt som er galt.

Det blir jo bare latterlig. Bra ting blir dokumentert her inne. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 minutt siden):

På verdensdagen for psykisk helse, skriver CBE om hestehalen sin - som er ekstra pen i dag. 

Hallo, de har jo også lansert et tilbud om holistisk trening, inkludert mindfulness. 

• Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (2 minutter siden):

På verdensdagen for psykisk helse, skriver CBE om hestehalen sin - som er ekstra pen i dag. 

:whosthere:

Det er vel et godt bilde på hva som er viktigst for bedriftseier...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så pinlig det de holder på med.  Ser de virkelig ikke selv hvor uproffe de fremstår? Jeg nekter å tro på at de ikke selv forstår at de ikke inspirerer lenger, de må ha hivd all verdighet over bord og nå satser på å provosere. Det kan ikke være en annen forklaring på dette de holder på med nå. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, FruJohansen said:

Hallo, de har jo også lansert et tilbud om holistisk trening, inkludert mindfulness. 

Kan man noen fine fremmedord, eller litt "akademisk" engelsk så kan man komme langt. 😉 Eller eventuelt stå på stedet hvil i år etter år etter år etter....

HEI! Hør her CBE og LKE: Verden vil IKKE bedras!!!!!!!

Endret av CityCityBangBang
store og små bokstaver litt om hverandre. :o)
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (30 minutter siden):

Hestehalen, fått vist seg selv i profil mer enn en gang, blurra video i dunkelt lys (som vanlig) hvor hun forteller hun skal på teater. Det er kroppsfokus, skinnende kinnbein, løping på mølle og strutting med rumpe. Meg, meg, meg, og mere meg. At hun ikke nevner verdensdagen for psykisk helse, er ingen overraskelse. 

Endret av Snødronninga
omformulering
  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (2 timer siden):

La ut en kommentar under innlegget på IG. 
Alle kan se at det ligger en kommentar der, men selve kommentaren er synlig bare for meg. 
Nok en gang; proff oppførsel av en bedrift der altså. IMG_7618.thumb.jpeg.fd630f8b83f37e27763f849a9e5c3985.jpegIMG_7617.thumb.jpeg.6a18657bfa327228631989251cfbe9d7.jpeg

De er de verste kundebehandlerne jeg vet om! Når du som bedrift skal nå ut til kunder, så sletter du helt relevante spørsmål du får på et innlegg. Når det er slik de holder på, blir jeg ikke akkurat lei meg om Netfit går til h.......!

• Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de har bomma litt på linken i innlegget sitt. For ved trykking på linken til Netfit havner man i Texas rett og slett ….🤪

IMG_3288.jpeg

Endret av ingo
Skrivefeil
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (4 minutter siden):

Ser dere andre at det står «1 kommentar» under IG-innlegget, men ingen kommentarer som vises? 

Ja, ser det står 1 kommentar, men når man klikker på det står det ingen kommentarer ennå… De sletter altså kommentarer med spørsmål angående opplegget? Helt utrolig. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som ikke tør å like Henrik Troy sine innlegg i frykt for å bli blokkert? 🫠

Men Henrik, om du leser her (det vet vi du gjør..) jeg gir deg 10/10!

• Liker 20
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...