Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (10 timer siden):

599.- i mnd for Sterk og atletisk med Caroline.😳og 3 mnd binding

Stadig nye pakker, men ingen som kjøper tydeligvis.

Slik økonomien er for mange nå så kaster jo ikke folk penger ut av vinduet, men det ser ut som om de tror at folk er dumme.

De er desperate nå.

IMG_1648.jpeg

Det er helt sjuk pris. Jeg betalte 1000 kroner for Centr appen, og der får du tilgang til mange ulike programmer, matplan om du vil, meditasjon med mer. Og det er for et helt år! 

https://centr.com/ det er vel en de beste appene for onlinetrening, så at de skal ta mer enn hva det koster å gå på treningsstudio er jo helt bak mål. 79 kroner måneden kunne de startet med. Da ville de sikkert fått en del medlemmer, og ville sikkert tjent mer enn om 4 melder seg på til 599. Betaler du 79 kroner glemmer du fort å melde deg av også, noe som gir ekstra inntekter for passive medlemmer. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisk Frosk skrev (6 timer siden):

Fra 1. oktober i år har Forbrukertilsynet fått mulighet til sterkere sanksjoner, også økonomiske, mot bedrifter som bryter regelverket, herunder manglende merking av reklame.

https://www.kvale.no/artikler/strengere-krav-for-naeringsdrivende-i-mote-med-forbruker-fra-1-oktober/

Det kan gis overtredelsesgebyrer på inntil 4 % av årsomsetning. For eierne av Treasures AS så vil vel det si noe slikt som

kr 76 000 for slike lovbrudd.

Dette kan bli dyrt for både Treasures AS og Netfit AS og deres samarbeidspartnere.

Treasures AS har via carolinebergeriksen begått flere/mange brudd på lovverket hver dag siden 1. oktober. 76 000 x minst fem...

For Vestlia Resort, Geilo kan disse fem dagene bli veldig dyre - så dyre at jeg tviler på at Vestlias eier og styreleder, Pål Georg Gundersen, vil sette pris på...

(Det kan bli dyrt for både Netfit AS, Zara, Twentyfour også...).

https://www.forbrukertilsynet.no/nye-reglar-styrkar-forbrukarvernet

Dette må være Treasures AS og Netfit AS svanesang (takk @Andrea59 ), jeg kan ikke forstå annet. Lurer på hvilken plan B de har?

Kanskje man skal begynne å tipse igjen da? Jeg har helt sluttet å tipse fordi det får absolutt null konseknser og blir ikke sett på, men om de faktisk får muligheten til å snakskjonere selv, uten at det må gjennom markedsrådet og alt som var vanskelig før bør jeg begynne å tipse igjen! 

Endret av pop up bruker
  • Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje man skal begynne å tipse igjen da? Jeg har helt sluttet å tipse fordindet får absolutt null konseknser og blir ikke sett på, men om de faktisk får muligheten til å snakskonere selv, uten at det må gjennom markedsrådet og alt som var vanskelig før bør jeg begynne å tipse igjen! 

Jeg har dessverre ingen særlig tro på at det kommer til å bli noe videre bedring på dette området. Det har ikke forbrukermyndighetene ressurser til. De kommer bare til å gå etter de største gjeddene, ikke småfisk som Treasures og Netfit.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (17 timer siden):

IMG_1648.jpeg

Kanskje man skal bestemme seg litt for hvilken type kropp man skal selge?

På bildet i innlegget ditt ser det ikke ut som hun er så tynn som på de fleste andre bildene hun legger ut, her vises en sterk-isj kropp fordi det er et styrkekurs som selges. 

Jeg har sagt det før når C har deltatt i TV-produksjoner, hun ser nesten ugjenkjennelig ut når andre filmer og tar bilder av henne. Og på bildet ditt ser hun veldig annerledes ut enn slik ekteparet selv pleier å fremstille henne. Rart hvordan man kan se ut som man vil på bilder bare de tas på riktig måte, eller hva? Set blir for dumt til at man lar seg lure hvertfall.

Her ble hun filmet av TV2 under forrige "Bloggerne", men hun var ikke selv en av deltakerne.

20221109_151546.jpg

Endret av Blåttvann
  • Liker 36
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være så flaut å gå ut og se folk i øynene? På barnas skole, på teatergruppen hun er med i, på aktiviteter med ungene etc. 

Garantert mange som får med seg den filtrerte usannheten, for så å treffe den ufiltrerte sannheten. Hadde vært dødsflau. Må være slitsomt å alltid ville være en annen enn den man er. Eller å ha en mann som ønsker deg annerledes. 

• Liker 40
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (18 minutter siden):

Kanskje man skal begynne å tipse igjen da? Jeg har helt sluttet å tipse fordi det får absolutt null konseknser og blir ikke sett på, men om de faktisk får muligheten til å snakskjonere selv, uten at det må gjennom markedsrådet og alt som var vanskelig før bør jeg begynne å tipse igjen! 

Jeg tror man bør tipse, ja!

Ved en slik endring er det naturlig å tro at FT vil følge ekstra opp, for det er noe med å vise at sanksjonsmulighetene var nødvendig å innføre, og det gjør det i tillegg synlig for folk at FT følger opp (noe som har vært veeldig vanskelig å se altfor lenge).

Omfanget av lovbrudd Treasures AS har gjort daglig siden 1. oktober har vært stort! Det har vært 4-5-6 brudd på alkoholloven, brudd på flere paragrafer i markedsføringsloven (manglende merking, skjult reklame, villedende reklame, manglende merking av retusjert person...), det er flere firmaer involvert i disse umerkede reklamene i tillegg til Treasures AS, Netfit AS og coach_eriksen/Coached by Eriksen  - Vestlia Resort Geilo, ICIW treningstøy, Zara, Twentyfour, muligens også den kaferestauranten i Sarpsborg hvor de også brøt alkoholloven - med barn i videoen samtidig... sukk...

Dette er så systematiske, konsekvente og svært hyppige lovbrudd fra Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksens side at hvis Forbrukertilsynet ikke tar tak i dette, da kan de snart bare legge ned. Disse sakene er meget mulig også en sak for Skatteetaten, hvis det er slik at de forsøker å skjule at de får dekket og/eller betalt for f.eks. oppholdet på Vestlia Resort, noe det dessverre er god grunn til å tro trikses med, pga. den totale mangelen på merking av reklame på Vestlia.

Så tips!

https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (På 5.10.2023 den 22.24):

Det må jo være så flaut å gå ut og se folk i øynene? På barnas skole, på teatergruppen hun er med i, på aktiviteter med ungene etc. 

Garantert mange som får med seg den filtrerte usannheten, for så å treffe den ufiltrerte sannheten. Hadde vært dødsflau. Må være slitsomt å alltid ville være en annen enn den man er. Eller å ha en mann som ønsker deg annerledes. 

Det er kanskje der hyppige besøk på klinikken kommer inn, fordi det blir et større og større behov for å ligne mer på den avataren man har bygget bedriften sin på, men som ikke finnes i virkeligheten...

• Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (14 timer siden):

Slik økonomien er for mange nå så kaster jo ikke folk penger ut av vinduet, men det ser ut som om de tror at folk er dumme.

De er desperate nå.

IMG_1648.jpeg

Jeg synes ikke hun ser noe sterk ut her jeg,  bare skrapa. Dessuten ser det ut som hun nesten ikke greier å løfte den manualen på bare ti kilo. :laugh: 

Endret av loffen
stavfeil
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke hun ser noe serk ut her jeg,  bare skrapa. Dessuten ser det ut som hun nesten ikke greier å løfte den manualen på bare ti kilo. :laugh: 

Og det blikket da - minner ikke mye om trenings look. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (8 timer siden):

Og det blikket da - minner ikke mye om trenings look. 

Hva med å se på leseren og smile, hvis cbe.no skal få med seg et publikum som skal betale for moroa? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og huske på hva de støtter. Dette! 
Jeg kjøper aldri Tesla pga Musk feks, kunne heller aldri støttet foreldre som bedriver barneeksponering.

IMG_4764.jpeg

Endret av Kollontaj
  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten89 skrev (20 minutter siden):

Er det ingen her som har kontaktet vestlia for å høre dems side av saken? Tenker at de også er medskyldig.

Oppdragsgiver har ansvar for p sørge for reklamemerking, ja. Og det ligger en epost fra markedsansvarlig hos Vestlia i tråden her.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mrs Bella skrev (25 minutter siden):

Jeg har hatt dialog med direktøren, og opplever han som imøtekommende og ærlig. Det er privat opphold, de betaler selv, ikke betalt samarbeid, ikke motytelser, ikke kreativ fakturering. Han presiserte at ‘Og de siste årene er vi veldig tydelig på de vi jobber med at opphold som er sponset av oss SKAL merkes med reklame. Vi har nok problemer om vi ikke også skal slite med dette også.’ Faktisk virket han oppgitt over at hun har postet mye fra Vestlia, og at de tidligere har hatt utfordringer med influenser og kjendiser. Jeg har spurt direkte:)

Da kan du spørre han hvorfor Vestlia Resort deler stories hvor barn filmes i privat lek, finnes ikke troverdig. Hvorfor skulle de dele noe sånt om de ikke var sponset? 

• Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de betaler for opphold i et av de dyreste rommene selv, utfører bildebonanza, og utgiftsfører oppholdet i Treasures AS som jobb, da?

• Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden):

Så de betaler for opphold i et av de dyreste rommene selv, utfører bildebonanza, og utgiftsfører oppholdet i Treasures AS som jobb, da?

Kaaaan jo hende at de gjør dette MEN ønsker at det skal fremstå som spons/ reklame fordi det ser bra ut?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MarianneE said:

Kaaaan jo hende at de gjør dette MEN ønsker at det skal fremstå som spons/ reklame fordi det ser bra ut?

Kanskje ikke så dumt, da kan de jo trekke av ferien på skatten og si det er innhold til bloggen og ha rett. Kreativt, men fullt mulig når jobben din er å vise livet ditt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...