Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klink skrev (16 minutter siden):

Snart ferdig med bedriftens hår? 

Bedriften er veldig opptatt av hår og dets vekst, så naturlig å prate om her og.. 

Endret av Fjugur
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge håret til Caroline legges ut som innhold, så er det helt ok å diskutere det. 

"Ojj, nå har håret vokst ja"

"Jeg ser ikke at håret har vokst". 

"Så teit å legge ut at håret vokser"

"Så kjedelig å høre om håret"

"Så flott hår hun har fått". 

Osv... 

Dette er det de velger å dele, så da er det dette de ønsker at publikum skal la seg inspirere til å prate om/diskutere. Det er SÅ mye mer trist at de har så intetsigende innhold, enn at det `hårete innholdet` (pun intended) faktisk diskuteres. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Der fant jeg det. 

Altså, han må være internetts sureste fyr! 

Konstant PMS. Litt sånn livets harde skole meninger. Bastante og uten innvendinger, de blir blokkert 🤐

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (3 timer siden):

Der fant jeg det. 

Altså, han må være internetts sureste fyr! 

Klodens mest sure og ubehagelige fyr

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (22 minutter siden):

Klodens mest sure og ubehagelige fyr

Isild skrev (25 minutter siden):

Han fremstår som det beste eksempelet på en gruppe mennesker han selv håner : "Mennesker uten et liv som bare går hjemme. Folk som ikke får til noe selv, og som er sjalu på andre som får til ting - og som på grunn av mangel på suksess og eget liv sprer dritt og møkk på nettet". 

Det er altså så fantastisk ironisk at han selv har endt opp som de han snakker så nedlatende om. 

Og i offentligheten i tillegg! Fascinerende skue, det må jeg si. Den skuta de fører har maaaaange lag. 

• Liker 26
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (8 timer siden):

Under VG Meninger sak på Facebook  om Voe og merking av spons slår LKE seg virkelig løs som kverulant. Han er ikke enig i retningslinjene om merking for å si det sånn. 

#passpåbilendin

Fra https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0ZsvjRKx3TymysY1ZH4LHFWzi6N4cerfQBJJLbzDdq66VytKUU5prURTACZHks4Byl&id=100064622982087

20230928_142421.thumb.jpg.a6fd56987c641668b407592d01c319cf.jpg

Det Lars Kristian Eriksen skriver her om 7-8 år er helt feil. De fikk iallefall brev fra Forbrukertilsynet (Forbrukerombudet) den 13.11.2017. Dvs. 5 år, 10 måneder, 15 dager siden, jf. https://influencere.wordpress.com/cbe-reklame/.

Det er i tillegg dokumentert (både i vedlagte lenke og her inne) manglende og dårlig reklamemerking i årene etter dette.  Slik at om Treasures ikke har hørt noe, så handler det om andre forhold enn at bedriften har merket korrekt. Derfor kan ikke Lars Kristian Eriksen bruke at de ikke har hørt fra Forbrukertilsynet som et gyldig argument for at de merker slik de skal etter regelverket.

Endret av Vanedis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanedis skrev (7 timer siden):

Det er i tillegg dokumentert (både i vedlagte lenke og her inne) manglende og dårlig reklamemerking i årene etter dette.  Slik at om Treasures ikke har hørt noe, så handler det om andre forhold enn at bedriften har merket korrekt. Derfor kan ikke Lars Kristian Eriksen bruke at de ikke har hørt fra Forbrukertilsynet som et gyldig argument for at de merker slik de skal etter regelverket.

De har ikke hørt noe på 5 år fordi forbrukermyndighetene ikke har kapasitet til å ettergå alle mulige småbloggere og useriøse IG-kontoer til en hver tid. Regelverket er tillitsbasert, og det er meningen at man skal følge det. Hvis du aldri har fått en fartsbot, betyr det ikke at du aldri har kjørt for fort. Faktisk kan man gå gjennom livet som notorisk bilbølle og råkjører uten å bli tatt en eneste gang. 

Endret av AnnaCotta
redigert setning
  • Liker 25
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (På 6.7.2023 den 20.39):

Er det bare meg som er dum eller er det andre som heller ikke forstår  hva «å supersette Triceps Extension eller Overhead Lateral Raise) er for noe?? ( fra Netfit IG)  

Jeg forstår jo at det sikkert vises på videoer…men jeg blir bare skremt bort av slike setninger. 

Hvilken kundegruppe er de ute etter å nå? 

658D2011-0975-4765-A51E-EEB320287F11.png

Jeg tror ikke mine egne øyne!! Jeg er over snittet interessert i trening, en ren amatør altså, men jeg leser MYE om trening; treningsprogrammer, treningstips, beskrivelse av øvelser osv., det har jeg gjort i mange år, men aldri sett noe som dette! Hverken på proffe sider (som trening.no, iform, hardworkout.no osv) eller hos de mange flinke treningsinfluencerne, Ser jo ut som en spøk. Fremstår useriøst, klipp og lim, fremmedord og blanding av engelsk og norsk. Konstruert for at de fleste IKKE skal forstå og fremstår da som rent sprøyt - helt blottet for kundefokus. Helt utrolig å observere! 

• Liker 21
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeeeeeeeeeei!

Her står jeg og tar en selfie og føler meg deilig. Er du ikke enig?

Seeeeer du hvordan jeg har plassert armen min? Så tilfeldig lizzom……

Jeg gidder ikke se på deg – for det viktigste er tross alt at DU ser på MEEEEEEG!!!!

image.png.032f69ff86e1385db12bf1ed9d23506f.png

Kilde: Skjermdump fra Instanavigation.com CBE

• Liker 33
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Administrerende direktør for Treasures AS ser ut til å være dritfornøyd med at filteret bretter ut profilen todimensjonalt og flatt mens det gis en high five til den sunne inspirasjonen fra Senneset. Eventuelt ektemannens siste fremvisning av dyp intellekt.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (51 minutter siden):

Heeeeeeeeeeeeeeeeei!

Her står jeg og tar en selfie og føler meg deilig. Er du ikke enig?

Seeeeer du hvordan jeg har plassert armen min? Så tilfeldig lizzom……

Jeg gidder ikke se på deg – for det viktigste er tross alt at DU ser på MEEEEEEG!!!!

image.png.032f69ff86e1385db12bf1ed9d23506f.png

Kilde: Skjermdump fra Instanavigation.com CBE

Og filtre på toppen av det hele før hun publiserer fordi hun ikke liker seg selv sånn hun egentlig ser ut. Hvorfor gjør man ellers noe sånt ?

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Surikatt said:

Og filtre på toppen av det hele før hun publiserer fordi hun ikke liker seg selv sånn hun egentlig ser ut. Hvorfor gjør man ellers noe sånt ?

Det blir vel sånn når man tror man er universets midtpunkt.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

CBE, du blir ikke Jenny Skavlan, selv om jeg hører at du prøver. (Siste innlegg). Ikke morsomt. 

Mange mange mils forskjell på de to ja 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...