Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Nå går det ikke an å komme lengre ned på ræva-innhold-til-300000 følgere-skalaen. Eller kjenner jeg CBE.no rett så klarer hun det nok. 

IMG_4701.png

men kan noen forklare? Hun har satt en iskaffe i et jobbkjøleskap.. Hvilken arbeidsplass er hun innom? Kontent sitt kontor? skjønner ikke

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Isild said:

Dette begynner å  minne om de som spammer Facebook med "ikkeno". De man trykker "hide" på så man ikke får alt fjaset i feeden hele tiden. 

Oh yes, har noen sånne..... Men de er som CBE, dukker opp uansett, så det eneste som hjelper er å fjerne de som venner på FB. Nå er jeg så heldig at jeg har blitt blokkert av CBE &co, uten at jeg har kommentert på noe som helst, utenom å ha likt Henrik Troy sine innlegg på insta og likt noen kommentarer her og der 😂

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Minnie Mus said:

Oh yes, har noen sånne..... Men de er som CBE, dukker opp uansett, så det eneste som hjelper er å fjerne de som venner på FB. Nå er jeg så heldig at jeg har blitt blokkert av CBE &co, uten at jeg har kommentert på noe som helst, utenom å ha likt Henrik Troy sine innlegg på insta og likt noen kommentarer her og der 😂

Og apropos Henrik Troy. Verdt å ta turen innom IG'en hans og sjekke en av de siste postene. 😄

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (57 minutter siden):

Blir man slettet som følger når man blir blokkert? Slik at følgertallet synker? Eller vil man fremdeles være registrert som en følger, bare at man ikke ser innholdet? 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triviella skrev (25 minutter siden):

Blir man slettet som følger når man blir blokkert? Slik at følgertallet synker? Eller vil man fremdeles være registrert som en følger, bare at man ikke ser innholdet? 

Jeg har blokkert noen kryp på min IG, og da forsvinner de iallfall. Men jeg har ikke bedriftskonto der da, så jeg vet ikke om det er noen forskjell. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (4 timer siden):

Nå går det ikke an å komme lengre ned på ræva-innhold-til-300000 følgere-skalaen. Eller kjenner jeg CBE.no rett så klarer hun det nok. 

IMG_4701.png

Totalt patetisk!!!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (4 timer siden):

Kjære vene, nå begynner de å bli virkelig desperate etter innhold og inntjening...

Som tidligere dokumentert i tråden er status i dag er at bare 1500 av CBEs 301500 "følgere" på Instagram aktive følgere.

Så vet vi videre at av disse 1500 såkalt aktive følgerne så er så godt som 0 engasjerte følgere, da CBEs engasjement ligger på 0 eller 0,1.

Av de som engasjerer seg - skriver kommentarer - på CBEs IG-konto, så er dette nesten utelukket, venner, medeiere i bedriften, samarbeidspartnere og familie. Så slenger det en og annen kommentar fra svært få andre.

Oppsummerer man dette og ser det i sammenheng med hva CBE selv legger ut, så er CBE i dag egentlig ikke noe mer enn en ytterst lokal influencer som reklamerer litt for vennene sine og gjør det med mer og mindre lovbrudd hver gang, ine/TM-klinikken, neglesalongvenninnen, festivalvenner o.l. Bortsett fra dette er det sjeldne reklameinnslag, og av disse er det stort sett useriøse reklamer også med massive lovbrudd i form av umerket reklame, skjult reklame, ikke merket retusjert person, brudd på alkoholloven.

Så gjør de et desperat forsøk på å fortsette med akkurat det samme på Netfit.no for å forsøke å gi seg selv et mer seriøst og aktuelt image - når det de holder på med der synes å være enda mindre seriøst mtp. forsvarlige råd og helse, shady reklame for Netfit, umerket reklame for ICIW, ikke merking av retusjert person, uforsvarlig små porsjonsstørrelser på mat mtp. hvor mye de selv påstår å trene, thinspo... og dessverre er heller ikke Netfit.no heller fri for eksponering av eiernes barn.

CBEs lille opptreden i det programmet hvor hun ble snurt over å bli kalt prektig, det har ikke gitt særlig effekt.

De har rett og slett ikke lenger noe interessant å gjøre. LKE synes bare å drive med egentrening, selvskryting og massive lovbrudd når det kommer til markedsføringsloven.

Caroline har vel ikke greid få tilhengere og fan gjennom sine TV opptredener. Heller ikke Skal vi danse eller Det sang programmet ble en hit for henne - tvert om. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Er det virkelig noe å dele? Hva med å sende en privat melding m takk? 

Alt må jo dokumenteres vet du 🥹

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (På 26.9.2023 den 17.50):

Det aller verste for CBE hadde kanskje vært manipulerte bilder der hun hadde blitt kledd i kjedelige, uflatterende ikke-matchende antrekk - og utseendet fiklet litt med så hun ser plain og grå-mus ut? Rot i stuen og rent-a-wreck-bil på gårdsplassen? 🙈

😂

Denne lo jeg så høyt av at mannen lurte på om det gikk bra med meg!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 timer siden):

IMG_4701.png

Knegg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (7 timer siden):

Dette er så sant! Hele kontoen hennes kunne bestått av 5 bilder  - and repeat

Hun kunne lagt det under fem faner, f.eks «kjelleren», «kaffe», «is i bilen»... Et variert bildegalleri. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under VG Meninger sak på Facebook  om Voe og merking av spons slår LKE seg virkelig løs som kverulant. Han er ikke enig i retningslinjene om merking for å si det sånn. 

#passpåbilendin

Endret av MarianneE
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (4 minutter siden):

Under dagbladets sak om Voe og merking av spons slår LKE seg virkelig løs som kverulant. Han er ikke enig i retningslinjene om merking for å si det sånn. 

#passpåbilendin

Har du lenke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (21 minutter siden):

Har du lenke?

Ligger på VG Meninger Facebook. Ser jeg glemte dette med Facebook :sjenert:

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (2 minutter siden):

Ligger på dagbladets Facebook. Ser jeg glemte dette med Facebook :sjenert:

Helt umulig å finne omtrent. Scrollet meg gjennom 40 000 innlegg og kom bare et par dager bakover, uten å finne det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fjugur skrev (5 minutter siden):

Helt umulig å finne omtrent. Scrollet meg gjennom 40 000 innlegg og kom bare et par dager bakover, uten å finne det

Herregud!!! UNNSKYLD!!!

Det ligger på "VG meninger"

Tror jeg driver og poster innlegg i søvne i dag, får jo ingenting riktig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (5 minutter siden):

Herregud!!! UNNSKYLD!!!

Det ligger på "VG meninger"

Tror jeg driver og poster innlegg i søvne i dag, får jo ingenting riktig 😂

Da var det brått lett å finne 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...