Kosemose Skrevet 27. september 2023 #88601 Del Skrevet 27. september 2023 Klink skrev (3 timer siden): Det der er fjorårets deltakere. (?) Åh, sorry, my bad! Ser det nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 27. september 2023 #88602 Del Skrevet 27. september 2023 Kollontaj skrev (3 timer siden): Nå går det ikke an å komme lengre ned på ræva-innhold-til-300000 følgere-skalaen. Eller kjenner jeg CBE.no rett så klarer hun det nok. men kan noen forklare? Hun har satt en iskaffe i et jobbkjøleskap.. Hvilken arbeidsplass er hun innom? Kontent sitt kontor? skjønner ikke 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 27. september 2023 #88603 Del Skrevet 27. september 2023 3 hours ago, Isild said: Dette begynner å minne om de som spammer Facebook med "ikkeno". De man trykker "hide" på så man ikke får alt fjaset i feeden hele tiden. Oh yes, har noen sånne..... Men de er som CBE, dukker opp uansett, så det eneste som hjelper er å fjerne de som venner på FB. Nå er jeg så heldig at jeg har blitt blokkert av CBE &co, uten at jeg har kommentert på noe som helst, utenom å ha likt Henrik Troy sine innlegg på insta og likt noen kommentarer her og der 😂 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 27. september 2023 #88604 Del Skrevet 27. september 2023 24 minutter siden, Minnie Mus said: Oh yes, har noen sånne..... Men de er som CBE, dukker opp uansett, så det eneste som hjelper er å fjerne de som venner på FB. Nå er jeg så heldig at jeg har blitt blokkert av CBE &co, uten at jeg har kommentert på noe som helst, utenom å ha likt Henrik Troy sine innlegg på insta og likt noen kommentarer her og der 😂 Og apropos Henrik Troy. Verdt å ta turen innom IG'en hans og sjekke en av de siste postene. 😄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Triviella Skrevet 27. september 2023 #88605 Del Skrevet 27. september 2023 Minnie Mus skrev (57 minutter siden): Oh yes, har noen sånne..... Men de er som CBE, dukker opp uansett, så det eneste som hjelper er å fjerne de som venner på FB. Nå er jeg så heldig at jeg har blitt blokkert av CBE &co, uten at jeg har kommentert på noe som helst, utenom å ha likt Henrik Troy sine innlegg på insta og likt noen kommentarer her og der 😂 Blir man slettet som følger når man blir blokkert? Slik at følgertallet synker? Eller vil man fremdeles være registrert som en følger, bare at man ikke ser innholdet? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 27. september 2023 #88606 Del Skrevet 27. september 2023 Triviella skrev (25 minutter siden): Blir man slettet som følger når man blir blokkert? Slik at følgertallet synker? Eller vil man fremdeles være registrert som en følger, bare at man ikke ser innholdet? Jeg har blokkert noen kryp på min IG, og da forsvinner de iallfall. Men jeg har ikke bedriftskonto der da, så jeg vet ikke om det er noen forskjell. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. september 2023 #88607 Del Skrevet 27. september 2023 Kollontaj skrev (4 timer siden): Nå går det ikke an å komme lengre ned på ræva-innhold-til-300000 følgere-skalaen. Eller kjenner jeg CBE.no rett så klarer hun det nok. Totalt patetisk!!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. september 2023 #88608 Del Skrevet 27. september 2023 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Kjære vene, nå begynner de å bli virkelig desperate etter innhold og inntjening... Som tidligere dokumentert i tråden er status i dag er at bare 1500 av CBEs 301500 "følgere" på Instagram aktive følgere. Så vet vi videre at av disse 1500 såkalt aktive følgerne så er så godt som 0 engasjerte følgere, da CBEs engasjement ligger på 0 eller 0,1. Av de som engasjerer seg - skriver kommentarer - på CBEs IG-konto, så er dette nesten utelukket, venner, medeiere i bedriften, samarbeidspartnere og familie. Så slenger det en og annen kommentar fra svært få andre. Oppsummerer man dette og ser det i sammenheng med hva CBE selv legger ut, så er CBE i dag egentlig ikke noe mer enn en ytterst lokal influencer som reklamerer litt for vennene sine og gjør det med mer og mindre lovbrudd hver gang, ine/TM-klinikken, neglesalongvenninnen, festivalvenner o.l. Bortsett fra dette er det sjeldne reklameinnslag, og av disse er det stort sett useriøse reklamer også med massive lovbrudd i form av umerket reklame, skjult reklame, ikke merket retusjert person, brudd på alkoholloven. Så gjør de et desperat forsøk på å fortsette med akkurat det samme på Netfit.no for å forsøke å gi seg selv et mer seriøst og aktuelt image - når det de holder på med der synes å være enda mindre seriøst mtp. forsvarlige råd og helse, shady reklame for Netfit, umerket reklame for ICIW, ikke merking av retusjert person, uforsvarlig små porsjonsstørrelser på mat mtp. hvor mye de selv påstår å trene, thinspo... og dessverre er heller ikke Netfit.no heller fri for eksponering av eiernes barn. CBEs lille opptreden i det programmet hvor hun ble snurt over å bli kalt prektig, det har ikke gitt særlig effekt. De har rett og slett ikke lenger noe interessant å gjøre. LKE synes bare å drive med egentrening, selvskryting og massive lovbrudd når det kommer til markedsføringsloven. Caroline har vel ikke greid få tilhengere og fan gjennom sine TV opptredener. Heller ikke Skal vi danse eller Det sang programmet ble en hit for henne - tvert om. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. september 2023 #88609 Del Skrevet 27. september 2023 cerruti skrev (1 time siden): Er det virkelig noe å dele? Hva med å sende en privat melding m takk? Alt må jo dokumenteres vet du 🥹 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 27. september 2023 #88610 Del Skrevet 27. september 2023 Andrea59 skrev (På 26.9.2023 den 17.50): Det aller verste for CBE hadde kanskje vært manipulerte bilder der hun hadde blitt kledd i kjedelige, uflatterende ikke-matchende antrekk - og utseendet fiklet litt med så hun ser plain og grå-mus ut? Rot i stuen og rent-a-wreck-bil på gårdsplassen? 🙈 😂 Denne lo jeg så høyt av at mannen lurte på om det gikk bra med meg! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. september 2023 #88611 Del Skrevet 27. september 2023 Kollontaj skrev (7 timer siden): Nå går det ikke an å komme lengre ned på ræva-innhold-til-300000 følgere-skalaen. Eller kjenner jeg CBE.no rett så klarer hun det nok. Knegg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. september 2023 #88612 Del Skrevet 27. september 2023 Turkis Sau skrev (7 timer siden): Dette er så sant! Hele kontoen hennes kunne bestått av 5 bilder - and repeat Hun kunne lagt det under fem faner, f.eks «kjelleren», «kaffe», «is i bilen»... Et variert bildegalleri. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2023 #88613 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) Under VG Meninger sak på Facebook om Voe og merking av spons slår LKE seg virkelig løs som kverulant. Han er ikke enig i retningslinjene om merking for å si det sånn. #passpåbilendin Endret 28. september 2023 av MarianneE 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. september 2023 #88614 Del Skrevet 28. september 2023 MarianneE skrev (4 minutter siden): Under dagbladets sak om Voe og merking av spons slår LKE seg virkelig løs som kverulant. Han er ikke enig i retningslinjene om merking for å si det sånn. #passpåbilendin Har du lenke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2023 #88615 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) Sugar&Spice skrev (21 minutter siden): Har du lenke? Ligger på VG Meninger Facebook. Ser jeg glemte dette med Facebook Endret 28. september 2023 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 28. september 2023 #88616 Del Skrevet 28. september 2023 MarianneE skrev (2 minutter siden): Ligger på dagbladets Facebook. Ser jeg glemte dette med Facebook Helt umulig å finne omtrent. Scrollet meg gjennom 40 000 innlegg og kom bare et par dager bakover, uten å finne det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2023 #88617 Del Skrevet 28. september 2023 Fjugur skrev (5 minutter siden): Helt umulig å finne omtrent. Scrollet meg gjennom 40 000 innlegg og kom bare et par dager bakover, uten å finne det Herregud!!! UNNSKYLD!!! Det ligger på "VG meninger" Tror jeg driver og poster innlegg i søvne i dag, får jo ingenting riktig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 28. september 2023 #88618 Del Skrevet 28. september 2023 MarianneE skrev (5 minutter siden): Herregud!!! UNNSKYLD!!! Det ligger på "VG meninger" Tror jeg driver og poster innlegg i søvne i dag, får jo ingenting riktig 😂 Da var det brått lett å finne 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2023 #88619 Del Skrevet 28. september 2023 Fjugur skrev (4 minutter siden): Da var det brått lett å finne 😅 Rart det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 28. september 2023 #88620 Del Skrevet 28. september 2023 Aiai. Han sier at håret vokser! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå