Zenhouse Skrevet 9. september 2023 #88021 Del Skrevet 9. september 2023 MarianneE skrev (4 timer siden): Jepp, og hvordan vet vi egentlig at hun har trent? Alt vi får se ofte er et bilde hvor hun ligger på gulvet i en eller annen positur og er våt. For alt vi vet kan LK akkurat sprayet henne ned med vann fra sprayflaske. Hun er hverfall ikke redd for å vise svette nå i motsetning til før i tiden, da var hun alltid tørr 🤭 jeg tror verken på det ene el det andre, sier litt om troverdigheten hun har opparbeidet seg hos meg dessverre. ( jeg hadde ikke blitt overrasket over sprayflaska for å si det sånn. ) Bilde just for fun: 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 9. september 2023 #88022 Del Skrevet 9. september 2023 Zenhouse skrev (3 minutter siden): Hun er hverfall ikke redd for å vise svette nå i motsetning til før i tiden, da var hun alltid tørr 🤭 jeg tror verken på det ene el det andre, sier litt om troverdigheten hun har opparbeidet seg hos meg dessverre. ( jeg hadde ikke blitt overrasket over sprayflaska for å si det sånn. ) Bilde just for fun: Hun er så nebbete når hun svarer.. dette er 13 år siden. Dårlig måte å kommunisere på. Hun virker fortsatt til å bli svært fornærmet og sjokkert over at leserne/ «vi» ikke forstår henne eller ser hvem hun er (ref utsagn om prippen), når det er hun som gir og skaper det inntrykket hun ønsker. 31 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9. september 2023 #88023 Del Skrevet 9. september 2023 Kokosmakron skrev (1 time siden): Nå tror jeg ikke du og Era Vulgaris har lest teksten ordentlig. Det er snakk om at hun bruker 4 min per km, ikke at mølla står på 4 km/t… Da misforsto jeg, beklager det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 9. september 2023 #88024 Del Skrevet 9. september 2023 AnnaCotta skrev (1 time siden): Hun har nok trent. Hun har åpen profil på Strava. Men ingen av øktene hennes er særlig harde, i hvert fall ikke så man ligger der som et slakt etterpå. På den siste økta der hun ligger utmattet på gulvet i blå topp, har hun hatt stigende intervaller med maksfart på 4:00 /km. Det er jo ikke fort i det hele tatt og helt merkelig at en som løper så mye ikke tar det tempoet greit. På strava profilen til Caroline Berg Eriksen har det ikke skjedd noe side 19.8.23. Mulig den er åpen, men privat.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 9. september 2023 #88025 Del Skrevet 9. september 2023 Kleenex skrev (2 timer siden): På strava profilen til Caroline Berg Eriksen har det ikke skjedd noe side 19.8.23. Mulig den er åpen, men privat.. Hun har bare ikke lagt ut øktene sine siden da. Det er helt vanlig å ikke ha automatisk publisering av økter, man går inn og publiserer den enkelte økt selv om selve profilen er åpen. Hvis hun ikke kan/vil avsløre hvor hun er fortiden så er det jo ikke rart at hun ikke publiserer øktene sine på Strava for tiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. september 2023 #88026 Del Skrevet 9. september 2023 Hunter7 skrev (På 2.9.2023 den 11.43): Mon tro om det er en rebranding? At den fordums rosablogg-dronninga nå skal reise seg igjen som en fugl føniks fra askene fra selv-forårsakede sosiale storbranner og lignende miserer. Det ble vel også ytret et ønske fra CBE for en tid tilbake om å returnere til blogging. Men! som skrevet i et tidligere innlegg - så lenge verken Treasures AS og nå Konkret ikke gjør noe med de stadige juridiske ulovlighetene, samt gjentagende brudd på samfunnskontrakten, så vil dette bli fint lite foruten "putting lipstick on a pig". (Reality-sporet er enn så lenge kun spekulasjon) Hun er nok med å løse nye kriminalsaker i Wisting😀 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 9. september 2023 #88027 Del Skrevet 9. september 2023 annsme89 skrev (4 timer siden): Hun er så nebbete når hun svarer.. dette er 13 år siden. Dårlig måte å kommunisere på. Hun virker fortsatt til å bli svært fornærmet og sjokkert over at leserne/ «vi» ikke forstår henne eller ser hvem hun er (ref utsagn om prippen), når det er hun som gir og skaper det inntrykket hun ønsker. Så vanvittig nebbete. Tenk at hun faktisk svarte folk på den måten?!😂🙈 Også gikk de over til blokkering istedet. Kanskje like så greit. Prektig? Ja. Og usedvanlig usympatisk🤮 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. september 2023 #88028 Del Skrevet 9. september 2023 Farmen spilles inn nå. Mulig hun er utfordrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. september 2023 #88029 Del Skrevet 9. september 2023 annsme89 skrev (4 timer siden): Hun er så nebbete når hun svarer.. dette er 13 år siden. Dårlig måte å kommunisere på. Hun virker fortsatt til å bli svært fornærmet og sjokkert over at leserne/ «vi» ikke forstår henne eller ser hvem hun er (ref utsagn om prippen), når det er hun som gir og skaper det inntrykket hun ønsker. Jeg er enig i at hun har en nebbete måte å svare på. Samtidig blir en vel drittlei og sikkert litt paranoid av spørsmål med en baktanke og helt unødvendige spørsmål om dusjing etter trening som eksempelet over. Hva er poenget med slike spørsmål? «Hahah du går å steller negler mens du stinker svette, stakkars alle som må gå å lukte på deg.» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. september 2023 #88030 Del Skrevet 9. september 2023 Klink skrev (10 minutter siden): Jeg er enig i at hun har en nebbete måte å svare på. Samtidig blir en vel drittlei og sikkert litt paranoid av spørsmål med en baktanke og helt unødvendige spørsmål om dusjing etter trening som eksempelet over. Hva er poenget med slike spørsmål? «Hahah du går å steller negler mens du stinker svette, stakkars alle som må gå å lukte på deg.» Hvis hun blir så drittlei og "paranoid" så har hun valgt feil yrke spør man meg. Når man faktisk lever av å vise blandt annet at man går rett til en eller annen salong etter trening, så spør jo de som følger med på sånt "ikkeno" om nettopp det. 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. september 2023 #88031 Del Skrevet 9. september 2023 Isild skrev (6 minutter siden): Hvis hun blir så drittlei og "paranoid" så har hun valgt feil yrke spør man meg. Når man faktisk lever av å vise blandt annet at man går rett til en eller annen salong etter trening, så spør jo de som følger med på sånt "ikkeno" om nettopp det. Hender jeg blir drittlei yrket mitt også. Uten at det går ut over pasienter og kollegaer da så klart, men likevel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. september 2023 #88032 Del Skrevet 9. september 2023 Klink skrev (1 minutt siden): Hender jeg blir drittlei yrket mitt også. Uten at det går ut over pasienter og kollegaer da så klart, men likevel. Vi blir nok alle lei jobben vår innimellom (og kunder, pasienter, følgere alt ettersom hvilken gruppe mennesker vi har med å gjøre) men hun/de har jo ikke vist annet enn at de er sure, nærtagende og egentlig hater å få spørsmål ift det de "leverer". Da er de i feil bransje syns jeg. Hun burde heller satse på noe som gjør henne hyggelig og lykkelig. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. september 2023 #88033 Del Skrevet 9. september 2023 Isild skrev (9 minutter siden): Vi blir nok alle lei jobben vår innimellom (og kunder, pasienter, følgere alt ettersom hvilken gruppe mennesker vi har med å gjøre) men hun/de har jo ikke vist annet enn at de er sure, nærtagende og egentlig hater å få spørsmål ift det de "leverer". Da er de i feil bransje syns jeg. Hun burde heller satse på noe som gjør henne hyggelig og lykkelig. Der er jeg enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. september 2023 #88034 Del Skrevet 9. september 2023 annsme89 skrev (5 timer siden): Hun er så nebbete når hun svarer.. dette er 13 år siden. Dårlig måte å kommunisere på. Hun virker fortsatt til å bli svært fornærmet og sjokkert over at leserne/ «vi» ikke forstår henne eller ser hvem hun er (ref utsagn om prippen), når det er hun som gir og skaper det inntrykket hun ønsker. Med tanke på at CBE.no dro inn gode årsinntekter på annonsering i flere år, er det dessverre ingen garanti for å være hyggelig eller høflig med kundene dvs inntektsgrunnlaget. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 9. september 2023 #88035 Del Skrevet 9. september 2023 (endret) . Endret 8. februar 2024 av Diosa skrivefeil 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 9. september 2023 #88036 Del Skrevet 9. september 2023 9 hours ago, Zenhouse said: Hun er hverfall ikke redd for å vise svette nå i motsetning til før i tiden, da var hun alltid tørr 🤭 jeg tror verken på det ene el det andre, sier litt om troverdigheten hun har opparbeidet seg hos meg dessverre. ( jeg hadde ikke blitt overrasket over sprayflaska for å si det sånn. ) Bilde just for fun: Men dette var og er utrolig snålt. Jeg føler meg kjip når jeg, med ytterklær og ikke våt t-skjorte, går inn på matbutikken etter trening, de går på café og alt mulig, jeg syns det er kjemperart! Hun har dokumentert det gang på gang, ikke rart hun fikk spørsmål. Eneste treningen jeg ikke blir skikkelig svett etter er evt noen yogatimer. Men veldig lite prektig å gå rundt svett, da. Den tonen der brukte hun for øvrig veldig mye. Hun virket søt i innleggene, men var en bitch i kommentarfeltet helt fra første stund. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 9. september 2023 #88037 Del Skrevet 9. september 2023 7 hours ago, Xstrella said: Farmen spilles inn nå. Mulig hun er utfordrer? Da tror jeg heller på utfordrer i Camp Culinaris. Men det beste hadde vært hvis hun «gjenoppstår» som seg selv. Velger bort filtre og redigering, slutter med eksponering av egne barn. Velger bort Thinspo og Pro-ana, slutter å endre kroppen med fillers og diverse inngrep. Sannsynligheten for det? Jo det skjer en vårdag til høsten når katta får fjær og alle potetene er like store. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. september 2023 #88038 Del Skrevet 9. september 2023 AnnaCotta skrev (15 timer siden): Hun har nok trent. Hun har åpen profil på Strava. Men ingen av øktene hennes er særlig harde, i hvert fall ikke så man ligger der som et slakt etterpå. På den siste økta der hun ligger utmattet på gulvet i blå topp, har hun hatt stigende intervaller med maksfart på 4:00 /km. Det er jo ikke fort i det hele tatt og helt merkelig at en som løper så mye ikke tar det tempoet greit. Hun løper/trener uten tvil mer for vektregulering enn for å øke formen så mye. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. september 2023 #88039 Del Skrevet 9. september 2023 Zenhouse skrev (14 timer siden): Hun er hverfall ikke redd for å vise svette nå i motsetning til før i tiden, da var hun alltid tørr 🤭 jeg tror verken på det ene el det andre, sier litt om troverdigheten hun har opparbeidet seg hos meg dessverre. ( jeg hadde ikke blitt overrasket over sprayflaska for å si det sånn. ) Bilde just for fun: For et ubehagelig og ovenfra ned svar. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. september 2023 #88040 Del Skrevet 9. september 2023 annsme89 skrev (14 timer siden): Hun er så nebbete når hun svarer.. dette er 13 år siden. Dårlig måte å kommunisere på. Hun virker fortsatt til å bli svært fornærmet og sjokkert over at leserne/ «vi» ikke forstår henne eller ser hvem hun er (ref utsagn om prippen), når det er hun som gir og skaper det inntrykket hun ønsker. Eneste hun godtar (den dag i dag også) er grenseløs beundring og halleluja stemning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå