Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette sirkuset er VP 2. Glemmer ikke alle løgnene VP kom med da de skulle lansere leiligheter i Bulgaria. Stort skulle det være om halve ræva hang løst. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanutrine skrev (11 timer siden):

F2DB881C-4A6B-43EA-B1F9-65F131F4A06A.thumb.jpeg.8988b6733bf14b0ffa8b8192a9715caf.jpegUnder 300K følgere…stenger kontoen og spoink -der spratt følgertallet til værs over natta! Sjekk det følgerhoppet! (Instanavigation)

Synes den seneste gradvise økningen, kombinert med konstant åpning/stenging av IG kontoer den siste tiden, er mildt sagt merkelig. Mistenker at det kjøpes følgere i det skjulte og at det forsøkes å gjøres på en mer diskret og mindre iøynefallende måte denne gangen (det forrige plutselige bykset på +4000 nye følgere ble behørig diskutert her inne).  Jeg kan ikke se en eneste grunn til at følgermassen skal øke når det har gått jevnt nedover i så mange år. Ja, dette er spekulasjon men slik går det når man frivillig har stilt seg i en situasjon der all tillit til dem er forsvunnet. 

• Liker 34
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (13 minutter siden):

Synes den seneste gradvise økningen, kombinert med konstant åpning/stenging av IG kontoer den siste tiden, er mildt sagt merkelig. Mistenker at det kjøpes følgere i det skjulte og at det forsøkes å gjøres på en mer diskret og mindre iøynefallende måte denne gangen (det forrige plutselige bykset på +4000 nye følgere ble behørig diskutert her inne).  Jeg kan ikke se en eneste grunn til at følgermassen skal øke når det har gått jevnt nedover i så mange år. Ja, dette er spekulasjon men slik går det når man frivillig har stilt seg i en situasjon der all tillit til dem er forsvunnet. 

Lett å se det. Gå gjennom følgere. Mange rare nick uten bilde og følgere/følger. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (13 minutter siden):

Dukker de opp i kommentarfeltet her også snart?

https://www.seher.no/kjendis/stikk-til-fotballfrue/80021736

Dette har nok blitt et automatisert tillegg til artikler der CBE eller LKE omtales. 
Se og Hør har forsøkt å komme i kontakt med Caroline Berg Eriksen, foreløpig uten hell.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Here we go again 😁 

NB: Helsefarlig påvirkning!!!

Screenshot_20230808-122309_Instagram.jpg

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Here we go again 😁

Caroline har pint seg gjennom nok en runde i kjellerstua. Ingen økter forbigår i stillhet. De MÅ dokumenteres.

- Se hvor flink og disiplinert jeg er, dere! Jeg har ikke lyst til å trene, men det må gjøres. Jeg har full kontroll! -

Senete hals, innsugd mage, lår som spres fra hverandre. 

Trist og skremmende. Alt handler om å høste ros og brenne flest mulig kalorier.

Endret av Irja
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (Akkurat nå):

Jeg skulle likt å se en hel økt i sanntid uten klipp og lim.

Da blir treningsreisen spennende😏 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (41 minutter siden):

@FruRosa og @Irja Det bildet burde ikke deles uten advarsel for helsefarlig påvirkning. ☹️ 

Du har rett! Redigerer inn advarsel NUH.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
Glufseguri skrev (20 minutter siden):

Ref VidaLill sitt innlegg nevnt over her;

La oss bare minne om dette intervjuet når flere i kommentarene påstår hun «shamer» CBE…

(skjermdump fra https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/ )IMG_0873.thumb.jpeg.e9e66ac92b8fd98caf6bd9ab2d46fae5.jpeg

50 -tallet ringte og ville ha holdningene sine tilbake. Tiden hvor kvinner ødelegger kroppen sin med graviditet, må eldes med «verdighet» ( der standarden er satt av en psyk skjønnhetsindustri), og hvor man må være den hotteste dama fremfor den smarte er forbi. Men ikke i Villa Kulås, der patriarken henger på veggen mens han drikker whiskey og skuer ned på frua som tar selfies for å vise mest mulig kropp. Dette kunne vært like aktuelt i dag på CBE sine kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, FruRosa said:

Here we go again 😁 

NB: Helsefarlig påvirkning!!!

Man merker enda mer hvor sjukt dette er om man prøver selv, det der er en totalt kunstig posisjon, selv lårene har hun passet på at for guds skyld ikke møter hverandre. Jeg er bare glad for at hun nå ikke er i nærheten av å påvirke like mange, og like unge som før, for dette er virkelig skadelig, tragisk at en treningsapp holder på slik. Ren proana, skammelig.

• Liker 46
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdommer i slutten av tenårene vet hvem hun er;  «hun veldig tynne som bare løper og kan spise masse is og pizza uten å legge på seg». Om det er bare 10 eller 1 ungdom som påvirkes av disse proana-bildene, er det ille nok. Prøv selv; se på bildet og tenk deg at det er første gangen du ser denne personen, hva ser du da? 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

@FruRosa og @Irja Det bildet burde ikke deles uten advarsel for helsefarlig påvirkning. ☹️ 

Og nettopp derfor valgte jeg å ikke dele det i mitt innlegg. Jeg syns bildet er helt forferdelig. Det burde aldri vært delt, verken på some eller her. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...