Frøkenfryden Skrevet 7. august 2023 #87021 Del Skrevet 7. august 2023 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Fjols til fjells. 😆 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. august 2023 #87022 Del Skrevet 7. august 2023 Dette sirkuset er VP 2. Glemmer ikke alle løgnene VP kom med da de skulle lansere leiligheter i Bulgaria. Stort skulle det være om halve ræva hang løst. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 8. august 2023 #87023 Del Skrevet 8. august 2023 Kanutrine skrev (11 timer siden): Under 300K følgere…stenger kontoen og spoink -der spratt følgertallet til værs over natta! Sjekk det følgerhoppet! (Instanavigation) Synes den seneste gradvise økningen, kombinert med konstant åpning/stenging av IG kontoer den siste tiden, er mildt sagt merkelig. Mistenker at det kjøpes følgere i det skjulte og at det forsøkes å gjøres på en mer diskret og mindre iøynefallende måte denne gangen (det forrige plutselige bykset på +4000 nye følgere ble behørig diskutert her inne). Jeg kan ikke se en eneste grunn til at følgermassen skal øke når det har gått jevnt nedover i så mange år. Ja, dette er spekulasjon men slik går det når man frivillig har stilt seg i en situasjon der all tillit til dem er forsvunnet. 34 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. august 2023 #87024 Del Skrevet 8. august 2023 Laia skrev (13 minutter siden): Synes den seneste gradvise økningen, kombinert med konstant åpning/stenging av IG kontoer den siste tiden, er mildt sagt merkelig. Mistenker at det kjøpes følgere i det skjulte og at det forsøkes å gjøres på en mer diskret og mindre iøynefallende måte denne gangen (det forrige plutselige bykset på +4000 nye følgere ble behørig diskutert her inne). Jeg kan ikke se en eneste grunn til at følgermassen skal øke når det har gått jevnt nedover i så mange år. Ja, dette er spekulasjon men slik går det når man frivillig har stilt seg i en situasjon der all tillit til dem er forsvunnet. Lett å se det. Gå gjennom følgere. Mange rare nick uten bilde og følgere/følger. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 8. august 2023 #87025 Del Skrevet 8. august 2023 Dukker de opp i kommentarfeltet her også snart? https://www.seher.no/kjendis/stikk-til-fotballfrue/80021736 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. august 2023 #87026 Del Skrevet 8. august 2023 Glufseguri skrev (13 minutter siden): Dukker de opp i kommentarfeltet her også snart? https://www.seher.no/kjendis/stikk-til-fotballfrue/80021736 Dette har nok blitt et automatisert tillegg til artikler der CBE eller LKE omtales. Se og Hør har forsøkt å komme i kontakt med Caroline Berg Eriksen, foreløpig uten hell. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. august 2023 #87027 Del Skrevet 8. august 2023 (endret) Here we go again 😁 NB: Helsefarlig påvirkning!!! Endret 8. august 2023 av FruRosa Lagt til tekst 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg PecanPie Skrevet 8. august 2023 Populært innlegg #87028 Del Skrevet 8. august 2023 (endret) Etter det siste «gjort Netfit-styrke og er død»-bildet har jeg så mye på hjertet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang. Og jeg kjenner at jeg må vokte mine ord for å ikke trå feil. Hvordan kan man egnetlig kommentere dette uten at det er å kommentere utseende? Det er synlige sener og innsunket mage og synlige magemuskler og lår som ikke rører hverandre. Jeg får vondt i magen av det. Virkelig. Jeg ser på min fire måneder gamle datter og tenker at joda, vi har nok en vei å gå hva gjelder kosthold og bevegelse. Men dette, å ha ei mor som har gjort til jobb å vise fram sener, magemuskler og tynne lår etter ei treningsøkt som tilsynelatende havner i kategorien «må» framfor «har lyst», DET skal hun slippe. At det finnes barn som må leve i dette gjør meg så uendelig trist. Endret 8. august 2023 av PecanPie 54 6 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8. august 2023 #87029 Del Skrevet 8. august 2023 (endret) FruRosa skrev (1 time siden): Here we go again 😁 Caroline har pint seg gjennom nok en runde i kjellerstua. Ingen økter forbigår i stillhet. De MÅ dokumenteres. - Se hvor flink og disiplinert jeg er, dere! Jeg har ikke lyst til å trene, men det må gjøres. Jeg har full kontroll! - Senete hals, innsugd mage, lår som spres fra hverandre. Trist og skremmende. Alt handler om å høste ros og brenne flest mulig kalorier. Endret 8. august 2023 av Irja 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. august 2023 #87030 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg skulle likt å se en hel økt i sanntid uten klipp og lim. 43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. august 2023 #87031 Del Skrevet 8. august 2023 @FruRosa og @Irja Det bildet burde ikke deles uten advarsel for helsefarlig påvirkning. ☹️ 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 8. august 2023 #87032 Del Skrevet 8. august 2023 Revenge o'Cavatina skrev (Akkurat nå): Jeg skulle likt å se en hel økt i sanntid uten klipp og lim. Da blir treningsreisen spennende😏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uskyldenselv Skrevet 8. august 2023 #87033 Del Skrevet 8. august 2023 Det bilde burde hun slette. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 8. august 2023 Populært innlegg #87034 Del Skrevet 8. august 2023 (endret) Jeg er så enig i det du skriver @PecanPie ! De selfiene der hun ligger og vrir seg på gulvet etter en treningsøkt, er (hvordan skal jeg forklare det?) noe for seg selv. I følge Caroline må jo hun også få vise frem kroppen akkurat slik den er, slik som evt de som har noen ekstra kilo. I utgangspunktet sant, men det er HVORDAN hun gjør dette som er problematisk. Ser vi henne noen gang sitte avslappende så magen "skrukker" seg? Nei. Ser vi henne noen gang der hun ikke poserer i det hele tatt. Eller ikke fremhever mage, rumpe og generelt en "veltrent" kropp? Nei. Problemet slik jeg ser det, er at hun aldri viser seg avslappet og naturlig. Dette gjelder ansiktet også, som 99% av tiden vendes bort fra kameraet når hun ikke er sminket og on fleek. Selfiene og dokumentasjon på treningsøkter ser vi jo hver bidige dag, aldri en økt som ikke skrytes av. Aldri en økt uten en selfie. Det blir rett og slett for mye av det samme. Ser ikke Funkygine holde på slik f.eks, men så er hun en helt annen type influencer og treningsprofil. Det handler ikke om at man ikke kan vise seg på sosiale medier om man er tynn. Det handler om hva du vil formidle, hva du velger å fokusere på, og hvordan du fremstiller deg selv. For hva formidler Caroline? Hun løper hver dag. Hun tar "Netfit økter". Hun spiser pizza, pasta, is og shaker. Og drikker kaffe selvsagt. Av og til vin. Hun tar selfier. Alene eller med hunden. Hun er nøye med redigering, filter, studiolys og vinkling på en bestemt måte for å se bra ut. Hun deler noe av barna. Dette går på repeat hver eneste dag, med innslag av nye negler eller frisørbesøk. Hun deler sjelden eller aldri noe personlig, hun engasjerer seg ikke i noe interessant eller samfunnsnyttig (ikke som deles, i alle fall). Det er for det aller meste hjernedødt og overfladisk innhold. Det er ikke rart at man får inntrykk av at kropp er det eneste Caroline har å stille opp med. Hun påstår at hun fronter en sunn livsstil, jeg er ikke enig. Ikke i det hele tatt! Endret 8. august 2023 av Snødronninga 60 1 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. august 2023 #87035 Del Skrevet 8. august 2023 Kollontaj skrev (41 minutter siden): @FruRosa og @Irja Det bildet burde ikke deles uten advarsel for helsefarlig påvirkning. ☹️ Du har rett! Redigerer inn advarsel NUH. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 8. august 2023 #87036 Del Skrevet 8. august 2023 Ref VidaLill sitt innlegg nevnt over her; La oss bare minne om dette intervjuet når flere i kommentarene påstår hun «shamer» CBE… (skjermdump fra https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/ ) 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 8. august 2023 #87037 Del Skrevet 8. august 2023 Glufseguri skrev (20 minutter siden): Ref VidaLill sitt innlegg nevnt over her; La oss bare minne om dette intervjuet når flere i kommentarene påstår hun «shamer» CBE… (skjermdump fra https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/ ) 50 -tallet ringte og ville ha holdningene sine tilbake. Tiden hvor kvinner ødelegger kroppen sin med graviditet, må eldes med «verdighet» ( der standarden er satt av en psyk skjønnhetsindustri), og hvor man må være den hotteste dama fremfor den smarte er forbi. Men ikke i Villa Kulås, der patriarken henger på veggen mens han drikker whiskey og skuer ned på frua som tar selfies for å vise mest mulig kropp. Dette kunne vært like aktuelt i dag på CBE sine kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 8. august 2023 #87038 Del Skrevet 8. august 2023 2 hours ago, FruRosa said: Here we go again 😁 NB: Helsefarlig påvirkning!!! Man merker enda mer hvor sjukt dette er om man prøver selv, det der er en totalt kunstig posisjon, selv lårene har hun passet på at for guds skyld ikke møter hverandre. Jeg er bare glad for at hun nå ikke er i nærheten av å påvirke like mange, og like unge som før, for dette er virkelig skadelig, tragisk at en treningsapp holder på slik. Ren proana, skammelig. 46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. august 2023 #87039 Del Skrevet 8. august 2023 Ungdommer i slutten av tenårene vet hvem hun er; «hun veldig tynne som bare løper og kan spise masse is og pizza uten å legge på seg». Om det er bare 10 eller 1 ungdom som påvirkes av disse proana-bildene, er det ille nok. Prøv selv; se på bildet og tenk deg at det er første gangen du ser denne personen, hva ser du da? 26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 8. august 2023 #87040 Del Skrevet 8. august 2023 Kollontaj skrev (1 time siden): @FruRosa og @Irja Det bildet burde ikke deles uten advarsel for helsefarlig påvirkning. ☹️ Og nettopp derfor valgte jeg å ikke dele det i mitt innlegg. Jeg syns bildet er helt forferdelig. Det burde aldri vært delt, verken på some eller her. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå