Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Skrottefar skrev (54 minutter siden):

Nei, de står kun under fanen treningskalender

https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/treningskalender

"Det blir foredrag og workshops knyttet til utvikling og mestring, for økt fysisk og mental styrke. Selvinnsikt, selvfølelse, selvtillit og aktivitetsglede hos hver enkelt står i fokus både i og utenfor aktivitetsprogrammet denne uka."

Attehvakaltedubikkja?

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 38
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

"Det blir foredrag og workshops knyttet til utvikling og mestring, for økt fysisk og mental styrke. Selvinnsikt, selvfølelse, selvtillit og aktivitetsglede hos hver enkelt står i fokus både i og utenfor aktivitetsprogrammet denne uka."

Attehvakaltedubikkja?

Jøssenavn, her må det være ekstremt mye skjult kompetanse som de aldri viser i sine kanaler… 

Dette er virkelig på grensen til lureri…

• Liker 43
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Jøssenavn, her må det være ekstremt mye skjult kompetanse som de aldri viser i sine kanaler… 

Dette er virkelig på grensen til lureri…

Samt yoga: "...vi fokuserer på trygg utførelse av stillingene."

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (11 minutter siden):

Attehvakaltedubikkja?

Revenge o'Cavatina skrev (7 minutter siden):

Dette er faktisk villedende markedsføring og atter en gang lovbrudd!

Caroline Berg Eriksen har siden slutten av januar vist ikke-trygge utførelser av yogastillinger. I de yogaøvelsene hun har vist har fokuset nærmest utelukkende vært seksualisering av hennes kropp, ikke på korrekt utførelse av øvelsene.

Og all denne selv.......greiene deres, det eneste selv-fokuset er på seg selv, sitt ytre, sin egen "flinkhet" der de overtrener og fronter proana.

Treningsglede kan jeg faktisk ikke huske at CBE eller LKE har greid å formidle.

Ikke dra den stakkars, uskyldige overopphetede bikkja inn i all elendigheten ;)

• Liker 28
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Skjermbilde2023-06-06kl_21_28_35.png.f2bddc6d147039f5be283f5c4c2ea04c.png

Oi, bildet ble stort.. Men :overrasket: SÅ oppstilt og sminket og stiv for å fortelle at hun liker knekkebrød med kanelsmak. :rulle: 

Hun har ikke så mye å komme med om dagen..

Endret av loffen
Edit: Screenshot fra instastory, kan ikke linkes til :)
  • Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet
14 minutter siden, Revenge o'Cavatina said:

Attehvakaltedubikkja?

Bet meg først og fremst merke i Selvinnsikt... Det er vel ikke der de scorer høyest? Selvtillit og selvfølelse derimot - der er det nok høyere score. Uten at det nødvendigvis er gode grunner til det. I hvert fall ikke heeeeelt uten filter.

• Liker 38
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Store inngrep kan avfeies, ser ut som seg selv igjen. 

5AD90A59-49C1-4275-80A5-BDF47FDD7FCF.jpeg

Mye nærmere eget utseende, om ikke annet, men ser ut som om de har jobbet med ansiktet der også med "lys og skygge".

Ellers har stillingen tilsynelatende ingenting med "core workout" å gjøre. Men det er jo nok en stilling som deres nye følgere, of-type-følgere, liker.

Dette er virkelig ikke noe man kan kalle jobb!

• Liker 14
Skrevet
18 minutter siden, Revenge o'Cavatina said:

Har enda til gode å se CBE utføre "stillingene" (ikke det man kaller det på fagspråket) korrekt.

• Liker 22
Skrevet (endret)

Jeg har en gryende mistanke om at når prosjekt "hjelpe betalende kunder i mørketiden med å fokusere på selvinnsikt og trygge stillinger" skal gå av stabelen der nede, vil noen bli akutt syk og AP hyrer inn en annen. Det er flere å ta av på OT som ikke kler seg som Lara Croft for å trene.

1468830108-d4859dc9f7555a1c35bac82798907b986a4b6dc2.jpg.f127e1ca0e726f40091df970ed8d49c3.jpg

https://viaplay.no/store/lara-croft-tomb-raider-2001

Forøvrig fikk jeg hodepine av å lese salgspitchen med alle feil.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 24
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

Jeg har en gryende mistanke om at når prosjekt "hjelpe betalende kunder i mørketiden med å fokusere på selvinnsikt og trygge stillinger" skal gå av stabelen der nede, vil noen bli akutt syk og AP hyrer inn en annen. Det er flere å ta av på OT som ikke kler seg som Lara Croft for å trene.

Jeg har også sveipet innom omtrent samme tanke noen ganger. Jeg er heller ikke overbevist om at den overhodet vil bli gjennomført.

Men slik CBE fremstiller seg med så ekstremt mye filter har jeg vanskelig for å forestille meg at hun er komfortabel med å opptre foran en slik gruppe med eget ansikt (og heller ikke oversminket).

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Oi, bildet ble stort.. Men :overrasket: SÅ oppstilt og sminket og stiv for å fortelle at hun liker knekkebrød med kanelsmak. :rulle: 

For det første er de knekkebrødene veldig usunne og for det andre har hun redigert ihjel eget utseende, atter en gang. Tør ikke vise seg sånn hun egentlig ser ut. Flaut 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
loffen skrev (1 time siden):

Heisan, det var stivt og stramt, ja. Trist! 
Snakket ikke bare om knekkebrød, da, men også om viktige saker som negler og selvbruning. :nikke: Viktig. Altså. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 28
Skrevet

Ja sant det! Glemte neglene og selvbruningen. :ler: Travle dager gitt.

• Liker 13
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (7 timer siden):

1468830108-d4859dc9f7555a1c35bac82798907b986a4b6dc2.jpg.f127e1ca0e726f40091df970ed8d49c3.jpg

https://viaplay.no/store/lara-croft-tomb-raider-2001

Forøvrig fikk jeg hodepine av å lese salgspitchen med alle feil.

De står nok nå på trappene til "vinn eller forsvinn". Lansering av Netfit og treningsreise kan floppe totalt, og gjør det det, så har de nok ikke så mange muligheter videre (annet enn å løpe bikkja til heteslag, overeksponere barna - og å  kle av a mor) 

"Avataren" de viser frem på CBE.no skal altså lære andre å utføre yogaøvelser riktig, og "stalkeren i mørten" skal lære bort om disiplin. Det virker ikke helt verdt pengene, men `Tante heldige koppen`, Susan og noen til blir nok sikkert med på denne turen. 

Lurer på hvor de ser seg selv om 5 år. 

• Liker 36
  • Nyttig 2
Skrevet
CityCityBangBang skrev (9 timer siden):

Bet meg først og fremst merke i Selvinnsikt... Det er vel ikke der de scorer høyest? Selvtillit og selvfølelse derimot - der er det nok høyere score. Uten at det nødvendigvis er gode grunner til det. I hvert fall ikke heeeeelt uten filter.

Hadde hun hatt selvtillit, og ikke minst en sunn selvfølelse, så hadde hun ikke drevet på som hun gjør. 

• Liker 22
Skrevet
tøydokka skrev (1 time siden):

Altså, hun er jo veldig naturlig pen i virkeligheten. På bildet til høyre ser hun smellvakker ut. Som et ekte menneske. Nydelig beinstruktur, pene lepper, høy panne og diamantøyne. De der filter greiene gjør jo at alle influensere ser helt like ut. Jeg ser og sånn ut med face-app eller tiktok-glam- filter, ser ut som tvillingsøsteren til cbe, Sofie Elise og resten av filterinfluenserne.

Det kan jo være litt gøy/ tilfredsstillende å sitte sånn og se på seg selv i filterversjon. Men selvfølgelig veldig lite oppbyggende tidsfordriv. Tror det kan være avhengighetsskapende om man gjør det mye. Kjenner jeg er så glad for at dette ikke var noe jeg måtte ta stilling til da jeg var yngre. Hadde sikkert sittet i timevis og redigert meg selv til det ugjenkjennelige, så usikker jeg var den gang. Og så hadde jeg sikkert fått angst for å gå ut og bli sett på ekte. 

Men cbe er småbarnsmor i 30- årene, da blir dette shitshowet rett og slett tragikomisk. Og med kropp og ansikt som hun har, så trenger hun ikke redigere på noe som helst. Bruk heller tiden på å lage noe ekte innhold som engasjerer, som er fremtidsrettet og som kan fungere fremover.

Ville startet med å hive ut "mannen", men det er nå meg, hver sin smak og sånn. Men hva bidrar han egentlig med til husholdningen? Driver og amatørjogger rundt omkring mens han filmet seg selv med dronekamera, snakker gebrokkent engelsk og har 3478 følgere? Pynter opp i stuen på et bilde med sigar? "Jobber" med å lese her inne og i kommentarfeltene på cbe og netfit, stalker de som er kritiske og ødelegger eiendelene deres? For en catch, for en "mann". 👏🫠

En frisk mann i sin beste alder.

Det er som å se en oppsetning av "keiserens nye klær". LKE påberoper seg titler, suksess, "hardt arbeid" og rennomè han ikke har. Og det kan virke som han tror på dette selv. 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet

Svar på netfit: de løper med ozo hver dag men på de varmeste dagene i skogen hvor det er skygge eller nært vann. Hjelper det? Pelsen blir vel like varm uansett? 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...