Rev. Revenge Skrevet 6. juni 2023 #83561 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Skrottefar skrev (54 minutter siden): Nei, de står kun under fanen treningskalender https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/treningskalender "Det blir foredrag og workshops knyttet til utvikling og mestring, for økt fysisk og mental styrke. Selvinnsikt, selvfølelse, selvtillit og aktivitetsglede hos hver enkelt står i fokus både i og utenfor aktivitetsprogrammet denne uka." Attehvakaltedubikkja? Endret 6. juni 2023 av Revenge o'Cavatina 38
Jobbermedbarn Skrevet 6. juni 2023 #83562 Skrevet 6. juni 2023 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): "Det blir foredrag og workshops knyttet til utvikling og mestring, for økt fysisk og mental styrke. Selvinnsikt, selvfølelse, selvtillit og aktivitetsglede hos hver enkelt står i fokus både i og utenfor aktivitetsprogrammet denne uka." Attehvakaltedubikkja? Jøssenavn, her må det være ekstremt mye skjult kompetanse som de aldri viser i sine kanaler… Dette er virkelig på grensen til lureri… 43
Rev. Revenge Skrevet 6. juni 2023 #83563 Skrevet 6. juni 2023 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Jøssenavn, her må det være ekstremt mye skjult kompetanse som de aldri viser i sine kanaler… Dette er virkelig på grensen til lureri… Samt yoga: "...vi fokuserer på trygg utførelse av stillingene." 17 3
Frisk Frosk Skrevet 6. juni 2023 #83564 Skrevet 6. juni 2023 Revenge o'Cavatina skrev (11 minutter siden): "Det blir foredrag og workshops knyttet til utvikling og mestring, for økt fysisk og mental styrke. Selvinnsikt, selvfølelse, selvtillit og aktivitetsglede hos hver enkelt står i fokus både i og utenfor aktivitetsprogrammet denne uka." Attehvakaltedubikkja? Revenge o'Cavatina skrev (7 minutter siden): Samt yoga: "...vi fokuserer på trygg utførelse av stillingene." Dette er faktisk villedende markedsføring og atter en gang lovbrudd! Caroline Berg Eriksen har siden slutten av januar vist ikke-trygge utførelser av yogastillinger. I de yogaøvelsene hun har vist har fokuset nærmest utelukkende vært seksualisering av hennes kropp, ikke på korrekt utførelse av øvelsene. Og all denne selv.......greiene deres, det eneste selv-fokuset er på seg selv, sitt ytre, sin egen "flinkhet" der de overtrener og fronter proana. Treningsglede kan jeg faktisk ikke huske at CBE eller LKE har greid å formidle. Ikke dra den stakkars, uskyldige overopphetede bikkja inn i all elendigheten 28 9
loffen Skrevet 6. juni 2023 #83565 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Oi, bildet ble stort.. Men SÅ oppstilt og sminket og stiv for å fortelle at hun liker knekkebrød med kanelsmak. Hun har ikke så mye å komme med om dagen.. Endret 6. juni 2023 av loffen Edit: Screenshot fra instastory, kan ikke linkes til :) 33 5
CityCityBangBang Skrevet 6. juni 2023 #83566 Skrevet 6. juni 2023 14 minutter siden, Revenge o'Cavatina said: "Det blir foredrag og workshops knyttet til utvikling og mestring, for økt fysisk og mental styrke. Selvinnsikt, selvfølelse, selvtillit og aktivitetsglede hos hver enkelt står i fokus både i og utenfor aktivitetsprogrammet denne uka." Attehvakaltedubikkja? Bet meg først og fremst merke i Selvinnsikt... Det er vel ikke der de scorer høyest? Selvtillit og selvfølelse derimot - der er det nok høyere score. Uten at det nødvendigvis er gode grunner til det. I hvert fall ikke heeeeelt uten filter. 38
Frisk Frosk Skrevet 6. juni 2023 #83567 Skrevet 6. juni 2023 Kollontaj skrev (2 timer siden): Store inngrep kan avfeies, ser ut som seg selv igjen. Mye nærmere eget utseende, om ikke annet, men ser ut som om de har jobbet med ansiktet der også med "lys og skygge". Ellers har stillingen tilsynelatende ingenting med "core workout" å gjøre. Men det er jo nok en stilling som deres nye følgere, of-type-følgere, liker. Dette er virkelig ikke noe man kan kalle jobb! 14
Nutz Skrevet 6. juni 2023 #83568 Skrevet 6. juni 2023 18 minutter siden, Revenge o'Cavatina said: Samt yoga: "...vi fokuserer på trygg utførelse av stillingene." Har enda til gode å se CBE utføre "stillingene" (ikke det man kaller det på fagspråket) korrekt. 22
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 6. juni 2023 Populært innlegg #83569 Skrevet 6. juni 2023 loffen skrev (3 minutter siden): Oi, bildet ble stort.. Men SÅ oppstilt og sminket og stiv for å fortelle at hun liker knekkebrød med kanelsmak. Hun har ikke så mye å komme med om dagen.. Skremmende og forferdelig trist å se henne legge ut slike skadelige bilder av seg selv. Filter som får ansiktet hennes til å se ut som en kantet maske, som en dårlig Madam Tussaud-dukke som ikke ville bli brukt fordi den ikke lignet på originalpersonen. Det å legge ut slike bilder er skadelig for henne selv, for to små der hjemme og også for barn, unge og sårbare som ser disse bildene. Dette har bikket over i et fokus som ikke er i nærheten av å være friskt. Dette er et trist skue av hun som en gang var den største bloggeren i landet. Caroline Berg Eriksen - jeg minner deg på dine egne ord fra januar 2016, etter redigeringsskandalene i 2014 og 2015: (kursiv og forstørret skrift gjort av meg) "Jeg var så utrolig lei meg for det jeg hadde gjort, jeg var ydmyk, flau og jeg lovte leserne mine at det aldri ville gjenta seg. Dette løftet har jeg holdt. Ikke bare fordi det var viktig ovenfor meg selv og leserne mine, men også fordi jeg har en datter som jeg elsker over alt på jord, og som jeg ikke ønsker skal vokse opp med en mor som har behov for å redigere kroppen sin. Jeg har alt å tape på å bryte dette løftet og jeg er faktisk et såpass ærlig menneske at jeg holder det jeg lover." https://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/03/frustrerende-start-pa-aret/ Dette er ikke lenger bare et behov for å redigere kroppen sin, dette har bikket over i et sykelig forhold til å fremstille egen kropp og ansikt som noe det ikke er, samt at det er reinbarka proana! Og dette skal to små barn vokse opp med... 37 23
Rev. Revenge Skrevet 6. juni 2023 #83570 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Jeg har en gryende mistanke om at når prosjekt "hjelpe betalende kunder i mørketiden med å fokusere på selvinnsikt og trygge stillinger" skal gå av stabelen der nede, vil noen bli akutt syk og AP hyrer inn en annen. Det er flere å ta av på OT som ikke kler seg som Lara Croft for å trene. https://viaplay.no/store/lara-croft-tomb-raider-2001 Forøvrig fikk jeg hodepine av å lese salgspitchen med alle feil. Endret 6. juni 2023 av Revenge o'Cavatina 24
Frisk Frosk Skrevet 6. juni 2023 #83571 Skrevet 6. juni 2023 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Jeg har en gryende mistanke om at når prosjekt "hjelpe betalende kunder i mørketiden med å fokusere på selvinnsikt og trygge stillinger" skal gå av stabelen der nede, vil noen bli akutt syk og AP hyrer inn en annen. Det er flere å ta av på OT som ikke kler seg som Lara Croft for å trene. Jeg har også sveipet innom omtrent samme tanke noen ganger. Jeg er heller ikke overbevist om at den overhodet vil bli gjennomført. Men slik CBE fremstiller seg med så ekstremt mye filter har jeg vanskelig for å forestille meg at hun er komfortabel med å opptre foran en slik gruppe med eget ansikt (og heller ikke oversminket). 20 1
Surikatt Skrevet 6. juni 2023 #83572 Skrevet 6. juni 2023 loffen skrev (1 time siden): Oi, bildet ble stort.. Men SÅ oppstilt og sminket og stiv for å fortelle at hun liker knekkebrød med kanelsmak. Hun har ikke så mye å komme med om dagen.. For det første er de knekkebrødene veldig usunne og for det andre har hun redigert ihjel eget utseende, atter en gang. Tør ikke vise seg sånn hun egentlig ser ut. Flaut 16 4
Kollontaj Skrevet 6. juni 2023 #83573 Skrevet 6. juni 2023 (endret) loffen skrev (1 time siden): Oi, bildet ble stort.. Men SÅ oppstilt og sminket og stiv for å fortelle at hun liker knekkebrød med kanelsmak. Hun har ikke så mye å komme med om dagen.. Heisan, det var stivt og stramt, ja. Trist! Snakket ikke bare om knekkebrød, da, men også om viktige saker som negler og selvbruning. Viktig. Altså. Endret 6. juni 2023 av Kollontaj 28
loffen Skrevet 6. juni 2023 #83574 Skrevet 6. juni 2023 Ja sant det! Glemte neglene og selvbruningen. Travle dager gitt. 13
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 6. juni 2023 Populært innlegg #83575 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Tok et par skjermdumper fra dagens story, og sammenligner med et bilde fra MyMuse photoshoot. Mulig det er litt pynting på utseende her også, MEN der ser hun virkelig naturlig ut. (Mye flottere!) Jeg er ikke i tvil i min sjel at hun bruker filter nå i dag. (Og har gjort lenge) Plettfri hud, ingen linjer under øynene, noe er «off» med øynene og selvsagt kritthvite tenner. Leppene er kanskje et kapittel for seg selv med fillers og en kilo lipgloss og lipliner. Til og med ansiktsformen virker annerledes. Pluss den blur effekten. Jeg håper folk flest synes naturlig skjønnhet inspirerer mer, enn det Caroline prøver å fremstå som. Å fremme filterbruk, retusjering og et kunstig ytre, burde blitt slått hardere ned på. Tenk at enkelte hyller og skryter av dette. #forskruddskjønnhetsbilde Kilde: Bilde 1&2 er skjermdump fra CBEs instastory. Bilde 3 https://www.instagram.com/p/CGsFP-lg80C/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ== Endret 7. juni 2023 av Snødronninga 31 25
Isild Skrevet 7. juni 2023 #83576 Skrevet 7. juni 2023 Revenge o'Cavatina skrev (7 timer siden): Jeg har en gryende mistanke om at når prosjekt "hjelpe betalende kunder i mørketiden med å fokusere på selvinnsikt og trygge stillinger" skal gå av stabelen der nede, vil noen bli akutt syk og AP hyrer inn en annen. Det er flere å ta av på OT som ikke kler seg som Lara Croft for å trene. https://viaplay.no/store/lara-croft-tomb-raider-2001 Forøvrig fikk jeg hodepine av å lese salgspitchen med alle feil. De står nok nå på trappene til "vinn eller forsvinn". Lansering av Netfit og treningsreise kan floppe totalt, og gjør det det, så har de nok ikke så mange muligheter videre (annet enn å løpe bikkja til heteslag, overeksponere barna - og å kle av a mor) "Avataren" de viser frem på CBE.no skal altså lære andre å utføre yogaøvelser riktig, og "stalkeren i mørten" skal lære bort om disiplin. Det virker ikke helt verdt pengene, men `Tante heldige koppen`, Susan og noen til blir nok sikkert med på denne turen. Lurer på hvor de ser seg selv om 5 år. 36 2
Populært innlegg tøydokka Skrevet 7. juni 2023 Populært innlegg #83577 Skrevet 7. juni 2023 Snødronninga skrev (3 timer siden): Tok et par skjermdumper fra dagens story, og sammenligner med et bilde fra MyMuse photoshoot. Mulig det er litt pynting på utseende her også, MEN der ser hun virkelig naturlig ut. (Mye flottere!) Jeg er ikke i tvil i min sjel at hun bruker filter nå i dag. (Og har gjort lenge) Plettfri hud, ingen linjer under øynene, noe er «off» med øynene og selvsagt kritthvite tenner. Leppene er kanskje et kapittel for seg selv med fillers og en kilo lipgloss og lipliner. Til og med ansiktsformen virker annerledes. Pluss den blur effekten. Jeg håper folk flest synes naturlig skjønnhet inspirerer mer, enn det Caroline prøver å fremstå som. Å fremme filterbruk, retusjering og et kunstig ytre, burde blitt slått hardere ned på. Tenk at enkelte hyller og skryter av dette. #forskruddskjønnhetsbilde Kilde: Bilde 1&2 er skjermdump fra CBEs instastory. Bilde 3 https://www.instagram.com/p/CGsFP-lg80C/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ== Altså, hun er jo veldig naturlig pen i virkeligheten. På bildet til høyre ser hun smellvakker ut. Som et ekte menneske. Nydelig beinstruktur, pene lepper, høy panne og diamantøyne. De der filter greiene gjør jo at alle influensere ser helt like ut. Jeg ser og sånn ut med face-app eller tiktok-glam- filter, ser ut som tvillingsøsteren til cbe, Sofie Elise og resten av filterinfluenserne. Det kan jo være litt gøy/ tilfredsstillende å sitte sånn og se på seg selv i filterversjon. Men selvfølgelig veldig lite oppbyggende tidsfordriv. Tror det kan være avhengighetsskapende om man gjør det mye. Kjenner jeg er så glad for at dette ikke var noe jeg måtte ta stilling til da jeg var yngre. Hadde sikkert sittet i timevis og redigert meg selv til det ugjenkjennelige, så usikker jeg var den gang. Og så hadde jeg sikkert fått angst for å gå ut og bli sett på ekte. Men cbe er småbarnsmor i 30- årene, da blir dette shitshowet rett og slett tragikomisk. Og med kropp og ansikt som hun har, så trenger hun ikke redigere på noe som helst. Bruk heller tiden på å lage noe ekte innhold som engasjerer, som er fremtidsrettet og som kan fungere fremover. Ville startet med å hive ut "mannen", men det er nå meg, hver sin smak og sånn. Men hva bidrar han egentlig med til husholdningen? Driver og amatørjogger rundt omkring mens han filmet seg selv med dronekamera, snakker gebrokkent engelsk og har 3478 følgere? Pynter opp i stuen på et bilde med sigar? "Jobber" med å lese her inne og i kommentarfeltene på cbe og netfit, stalker de som er kritiske og ødelegger eiendelene deres? For en catch, for en "mann". 👏🫠 43 10
minimymlen Skrevet 7. juni 2023 #83578 Skrevet 7. juni 2023 CityCityBangBang skrev (9 timer siden): Bet meg først og fremst merke i Selvinnsikt... Det er vel ikke der de scorer høyest? Selvtillit og selvfølelse derimot - der er det nok høyere score. Uten at det nødvendigvis er gode grunner til det. I hvert fall ikke heeeeelt uten filter. Hadde hun hatt selvtillit, og ikke minst en sunn selvfølelse, så hadde hun ikke drevet på som hun gjør. 22
Isild Skrevet 7. juni 2023 #83579 Skrevet 7. juni 2023 tøydokka skrev (1 time siden): Altså, hun er jo veldig naturlig pen i virkeligheten. På bildet til høyre ser hun smellvakker ut. Som et ekte menneske. Nydelig beinstruktur, pene lepper, høy panne og diamantøyne. De der filter greiene gjør jo at alle influensere ser helt like ut. Jeg ser og sånn ut med face-app eller tiktok-glam- filter, ser ut som tvillingsøsteren til cbe, Sofie Elise og resten av filterinfluenserne. Det kan jo være litt gøy/ tilfredsstillende å sitte sånn og se på seg selv i filterversjon. Men selvfølgelig veldig lite oppbyggende tidsfordriv. Tror det kan være avhengighetsskapende om man gjør det mye. Kjenner jeg er så glad for at dette ikke var noe jeg måtte ta stilling til da jeg var yngre. Hadde sikkert sittet i timevis og redigert meg selv til det ugjenkjennelige, så usikker jeg var den gang. Og så hadde jeg sikkert fått angst for å gå ut og bli sett på ekte. Men cbe er småbarnsmor i 30- årene, da blir dette shitshowet rett og slett tragikomisk. Og med kropp og ansikt som hun har, så trenger hun ikke redigere på noe som helst. Bruk heller tiden på å lage noe ekte innhold som engasjerer, som er fremtidsrettet og som kan fungere fremover. Ville startet med å hive ut "mannen", men det er nå meg, hver sin smak og sånn. Men hva bidrar han egentlig med til husholdningen? Driver og amatørjogger rundt omkring mens han filmet seg selv med dronekamera, snakker gebrokkent engelsk og har 3478 følgere? Pynter opp i stuen på et bilde med sigar? "Jobber" med å lese her inne og i kommentarfeltene på cbe og netfit, stalker de som er kritiske og ødelegger eiendelene deres? For en catch, for en "mann". 👏🫠 En frisk mann i sin beste alder. Det er som å se en oppsetning av "keiserens nye klær". LKE påberoper seg titler, suksess, "hardt arbeid" og rennomè han ikke har. Og det kan virke som han tror på dette selv. 27 3
EmilieH Skrevet 7. juni 2023 #83580 Skrevet 7. juni 2023 Svar på netfit: de løper med ozo hver dag men på de varmeste dagene i skogen hvor det er skygge eller nært vann. Hjelper det? Pelsen blir vel like varm uansett? 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå