FruRosa Skrevet 3. februar 2023 #76601 Del Skrevet 3. februar 2023 2 filmsnutter på rad av mindreårig på story 🥺 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 3. februar 2023 #76602 Del Skrevet 3. februar 2023 FruRosa skrev (19 minutter siden): 2 filmsnutter på rad av mindreårig på story 🥺 Det er som å peke finger til "de dumme kritikerne". To voksne omsorgsfulle foreldre fortsetter ikke å ta så elendig valg for sine barn... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. februar 2023 #76603 Del Skrevet 3. februar 2023 Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): Det er som å peke finger til "de dumme kritikerne". To voksne omsorgsfulle foreldre fortsetter ikke å ta så elendig valg for sine barn... Ikke sant? Og dette skjer på samme nettet som har så mange slemme troll som har gitt mamma panikkangst ... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 3. februar 2023 #76604 Del Skrevet 3. februar 2023 Kanskje hun grep øyeblikket (kairos, et kjent begrep i retorikk). Martha Leivestad har jo fått en del oppmerksomhet for å ha satt søkelyset på shitstormen hun fikk i kommentarfelt etter roasten av Erik Follestad. Så nå prøver hun å få oppmerksomhet og sympati for at nett trollene gir henne panikkangst. 🤷🏼♀️ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. februar 2023 #76605 Del Skrevet 3. februar 2023 BaHare skrev (8 minutter siden): Kanskje hun grep øyeblikket (kairos, et kjent begrep i retorikk). Martha Leivestad har jo fått en del oppmerksomhet for å ha satt søkelyset på shitstormen hun fikk i kommentarfelt etter roasten av Erik Follestad. Så nå prøver hun å få oppmerksomhet og sympati for at nett trollene gir henne panikkangst. 🤷🏼♀️ Kommentarene Martha fikk er dokumenterte, har ennå til gode å se hatefulle kommentarer til eller om CBE.no noe sted. Så kontroversiell er hun da ikke, det viste kommentarfeltet til Beckmann der det kun var nøktern kritikk som vi kjenner igjen (herfra feks) om barne-eksponering. De stygge kommentarene der kom fra fansen. CBE.no må rett og slett vise frem dette hatet hun får. Jeg tror ikke det finnes, annet enn i en strategiplan. 31 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 3. februar 2023 #76606 Del Skrevet 3. februar 2023 Surikatt skrev (2 timer siden): Hun må ta ansvar for sine egne handlinger. Har hun tenkt over det kroppspresset hun fronter og hvordan det påvirker andre negativt? Det er ekstremt. Det ser ikke ut til at hun tenker spesielt over det ! Bilde fra CBEs IG story i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 3. februar 2023 #76607 Del Skrevet 3. februar 2023 Bulsara skrev (6 minutter siden): Det ser ikke ut til at hun tenker spesielt over det ! Bilde fra CBEs IG story i dag Det er faktisk helt hårreisende, hva slags bilder er det hun legger ut? Samme poseringen for å se tynnest mulig ut, men med mindre og mindre klær. Hva vil hun oppnå? «Se hvor tynn og flink jeg er» 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 3. februar 2023 #76608 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Bulsara skrev (14 minutter siden): Det ser ikke ut til at hun tenker spesielt over det ! Bilde fra CBEs IG story i dag Nå har vel CBE alltid lagt ut en del bikini-bilder o.l (ikke noe galt i det), men kan ikke huske at det har vært så mye nakenhet som de siste årene. Flott at hun tilsynelatende er stolt av kroppen sin… Eller, er hun egentlig det? Internett 101 lærte nemlig meg at de som postet mye innhold som dette - er de som er mest misfornøyde med seg selv, men muligens jeg tar feil. Jeg er veldig fornøyd med meg selv, og har ingen trang til å poste noe, jeg hadde derimot mye trang til å poste når jeg var svært misfornøyd og usikker på meg selv, for noen år siden. Fikk selvfølgelig mye bekreftelse, og det gjør vel CBE også - fra menn spesielt. Blir jo undrende over hvorfor hun har det slik, og hvorfor hun føler hun må lure alle sammen? Får hun ikke den tryggheten og bekreftelsen av mannen sin - og hvorfor oppsøker hun ikke hjelp hvis hun tilsynelatende sliter psykisk. Endret 3. februar 2023 av kraftwerk 30 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 3. februar 2023 #76609 Del Skrevet 3. februar 2023 Stargaze skrev (9 timer siden): 🙈🙈🙈 En som tydeligvis følte seg truffet🎯 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 3. februar 2023 #76610 Del Skrevet 3. februar 2023 Bulsara skrev (52 minutter siden): Det ser ikke ut til at hun tenker spesielt over det ! Bilde fra CBEs IG story i dag Dette er ikke friskt! Dette er mer pro-ana enn thinspo. 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. februar 2023 #76611 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Aricia skrev (4 timer siden): Jeg mener at hvorvidt privatpersonen CBE faktisk har en angstlidelse eller ikke er noe som faller utenfor denne diskusjonen. Hvorfor hun velger å fronte og tematisere i sine SoMe-kanaler og i andre medier at hun angivelig har en angstlidelse, det er derimot absolutt aktuelt å diskutere. Og da tenker jeg følgende: Hun trenger flere plattformer til inntjening, har startet en podkast som ikke kan handle om jul hele året, men trenger annet innhold som trekker lyttere, og har antakelig i den forbindelse fått råd om at det å være mer personlig og vise seg sårbar skaper større interesse (hun sier jo omtrent rett ut i podkasten at dette er motivasjonen for åpne mer opp, etter det jeg forstår?). Tilbud og etterspørsel, med andre ord. Større åpenhet om psykisk helse er kjempeviktig. Men heller ikke det bør være til salgs. Og det bør i hvert fall ikke brukes manipulativt som et middel for å gjenopprette et skadet omdømme. Dette! (og hele innlegget ditt). Endret 3. februar 2023 av ~ Ada ~ 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. februar 2023 #76612 Del Skrevet 3. februar 2023 FruRosa skrev (2 timer siden): Ikke sant? Og dette skjer på samme nettet som har så mange slemme troll som har gitt mamma panikkangst ... Helt utrolig…… er de dumme? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. februar 2023 #76613 Del Skrevet 3. februar 2023 Frisk Frosk skrev (32 minutter siden): Dette er ikke friskt! Dette er mer pro-ana enn thinspo. Ja, hva er dette?????? Hun ser ikke ut som et menneske lengre… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. februar 2023 #76614 Del Skrevet 3. februar 2023 Breakeven skrev (1 time siden): Det er faktisk helt hårreisende, hva slags bilder er det hun legger ut? Samme poseringen for å se tynnest mulig ut, men med mindre og mindre klær. Hva vil hun oppnå? «Se hvor tynn og flink jeg er» Og se øynene/blikket… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. februar 2023 #76615 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg har ikke hørt podkasten og skal ikke heller. Leser her at hun - som så mange andre - nevner noen angst-episoder. Garantert i håp om å skape litt innhold. Det virker på meg bare spekulativt og gjør henne enda mindre interessant. Når man må prøve alt liksom… 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. februar 2023 #76616 Del Skrevet 4. februar 2023 Hun sliter med angst og søvnproblemer men å spre filmer og bilder av mindreårige på nett, det er helt greit. Hun mangler helt selvinnsikt. Skjønner ikke at det er mulig. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 4. februar 2023 #76617 Del Skrevet 4. februar 2023 Frisk Frosk skrev (12 timer siden): Det er tydelig at hun øver på disse poseringene, måten hun slik poserer på er jo skrekkeksempler på manipulasjon for å skape det uoppnåelige resultatet med egen kropp som hun ikke en gang greier selv. Det er når hun får andre til å føle misnøye med seg selv hun tjener penger. Dette er kynisk og helt bevisst strategi. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Xstrella Skrevet 4. februar 2023 Populært innlegg #76618 Del Skrevet 4. februar 2023 Hun ser drittlei ut. Cbe ta pause nå. Det er nok. Du har strevet lenge nå. Skru av kamera og se ut i verden. Ta vare på deg selv uten å dokumentere. Du trenger ikke stå halvnaken på nett med innsugd mage og med filter. Lytt til folk som har rett om eksponering og filterbruk. Ta en lang pause fra soMe. Det har du virkelig godt av. 50 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon15 Skrevet 4. februar 2023 #76619 Del Skrevet 4. februar 2023 dette bildet må da være heftig fotoshoppet? hva skjer egentlig med stussen her? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 4. februar 2023 #76620 Del Skrevet 4. februar 2023 cerruti skrev (7 timer siden): Jeg har ikke hørt podkasten og skal ikke heller. Leser her at hun - som så mange andre - nevner noen angst-episoder. Garantert i håp om å skape litt innhold. Det virker på meg bare spekulativt og gjør henne enda mindre interessant. Når man må prøve alt liksom… Hun har vel sett at andre, som SE, har fått blest om seg selv ved å snakke om personlige problemer, så da prøver hun på det samme. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå