leetha Skrevet 18. desember 2022 #73581 Del Skrevet 18. desember 2022 Skrottefar skrev (På 17.12.2022 den 16.43): Ja, det med at MH aldri rører CBE og LKE er uforståelig, men mye mulig de er bekjente på et vis siden de begge er tidligere fotballspillere, tror MH har blitt spurt om det på instagram, men etter hva jeg forsto så har han ikke svart på det Det er nok fordi de kjenner hverandre. Blant annet så var LKE gjest i et tv program som heter: (får ikke linket) «2 mot 1»: Bli med hjem til Lars-Kristian Eriksen og «Fotballfrue» Christian Gauseth og Mads Hansen besøker Odds Lars-Kristian Eriksen. Vil si LKE fremsto som sympatisk den gang🤔 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 18. desember 2022 #73582 Del Skrevet 18. desember 2022 leetha skrev (3 minutter siden): Det er nok fordi de kjenner hverandre. Blant annet så var LKE gjest i et tv program som heter: (får ikke linket) «2 mot 1»: Bli med hjem til Lars-Kristian Eriksen og «Fotballfrue» Christian Gauseth og Mads Hansen besøker Odds Lars-Kristian Eriksen. Vil si LKE fremsto som sympatisk den gang🤔 Ja, regner jo med at det er derfor han ikke vil røre verken LKE eller fruen. https://www.tv2.no/video/sport/fotball/2-mot-1-bli-med-hjem-til-lars-kristian-eriksen-og-fotballfrue/807917/ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NurseRatched Skrevet 18. desember 2022 Populært innlegg #73583 Del Skrevet 18. desember 2022 cerruti skrev (På 1.12.2022 den 16.04): Trist at jentene eksponeres sånn. Jeg har heller aldri hørt om noen som må oppleve et slikt utseendefokus i hjemmet som disse to. 🙋🏼♀️ Moren min var like kropps- og utseendefokusert som Caroline (heldigvis vokste jeg opp før sosiale medier). Jeg er kun et par-tre år yngre enn CBE, og sliter fortsatt med SF (anoreksi). Akkurat nå er jeg på grad 3, går til behandling hos DPS, og jobber BEINHARDT med meg selv hver eneste dag for å bli frisk. Mamma var aldri tynn nok, jeg var aldri tynn nok. Jeg ble dollet opp etter alle kunstens regler fra ung alder, jeg danset ballett (som ikke akkurat IKKE er kroppsfokusert), og lærte at en tynn kropp og et pent utseende kan ta deg langt. For noe bullshit. Det tok meg til psykiatrien. Jeg sier IKKE at døtrene til CBE får spiseforstyrrelser, men jeg viser til egen erfaring om hvordan det er å leve med en mor (og far forøvrig) med enormt fokus på utseende. Jeg tror ingen har godt av det, og jeg håper virkelig at de lærer ungene at det er de indre verdiene som faktisk teller og vil få deg opp og frem i verden. 45 41 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 18. desember 2022 #73584 Del Skrevet 18. desember 2022 Er det egentlig sikkert at den Warholm øvelsen er seriøs da, eller er det bare noe de har lagt ut på kødd? At det er grunnen til at mange spør hva den øvelsen egentlig trener... 🤷♂️ 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 18. desember 2022 #73585 Del Skrevet 18. desember 2022 Under LKEs Twitter-innlegg om Warholm, har en bruker kommentert ‘Han er rask da’, og LKE svarer ‘Brukbar 😝’. Jeg er klar over at han slenger på en smiley, og skjønner at han sikkert synes Warholm er mye bedre enn bare ‘brukbar’, men føler det er så typisk LKE-kommentar. Det blir liksom ikke sagt med humor, men på en klysete og usmakelig måte. Tåler ikke at noen er bedre. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 18. desember 2022 #73586 Del Skrevet 18. desember 2022 AnnePåLande skrev (3 timer siden): «Godt gjort er bedre enn godt sagt» 😅 Herregud lke. Jeg blir kvalm av slike guttunger som deg. Grow up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 18. desember 2022 #73587 Del Skrevet 18. desember 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 18. desember 2022 #73588 Del Skrevet 18. desember 2022 Blinkie skrev (2 timer siden): Herregud lke. Jeg blir kvalm av slike guttunger som deg. Grow up! Tror nok det er for sent til at det er noe håp om å grow up 😛 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 18. desember 2022 #73589 Del Skrevet 18. desember 2022 Anonym90059005 skrev (3 timer siden): Er det egentlig sikkert at den Warholm øvelsen er seriøs da, eller er det bare noe de har lagt ut på kødd? At det er grunnen til at mange spør hva den øvelsen egentlig trener... 🤷♂️ Nei, det kan se ut som at den ikke er det, men måten LKE spør på og skriver - er som et stikk eller at han ikke skjønner humor eller godter seg på et vis. Det er ikke noe nytt at hverken LKE eller frua har særlig med humor eller skjønner seg på andres humor, og det synes jo godt her. Igjen sier det ganske mye om han. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 18. desember 2022 #73590 Del Skrevet 18. desember 2022 Aquarius04 skrev (10 minutter siden): Nei, det kan se ut som at den ikke er det, men måten LKE spør på og skriver - er som et stikk eller at han ikke skjønner humor eller godter seg på et vis. Det er ikke noe nytt at hverken LKE eller frua har særlig med humor eller skjønner seg på andres humor, og det synes jo godt her. Igjen sier det ganske mye om han. Sjelden god på det nei, enig i det. Mener dog han først hadde en story på insta hvor han lurte på om det var kødd eller om noen kunne forklare hva dette trener. Syns uansett altfor mange i tråden her kommenterer bombastisk som om det faktisk var en reell treningsøvelse Warholm gjennomførte. Ikke så sikker på det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 18. desember 2022 #73591 Del Skrevet 18. desember 2022 Anonym90059005 skrev (38 minutter siden): Sjelden god på det nei, enig i det. Mener dog han først hadde en story på insta hvor han lurte på om det var kødd eller om noen kunne forklare hva dette trener. Syns uansett altfor mange i tråden her kommenterer bombastisk som om det faktisk var en reell treningsøvelse Warholm gjennomførte. Ikke så sikker på det. Jeg tolker det som tull fra Warholm sin side og at LKE ikke klarer å se at det er humor og svarer derfor som om den skulle være blodseriøs. Litt sånn som frua sin terningkast 6. 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 18. desember 2022 #73592 Del Skrevet 18. desember 2022 Anonym90059005 skrev (1 time siden): Sjelden god på det nei, enig i det. Mener dog han først hadde en story på insta hvor han lurte på om det var kødd eller om noen kunne forklare hva dette trener. Syns uansett altfor mange i tråden her kommenterer bombastisk som om det faktisk var en reell treningsøvelse Warholm gjennomførte. Ikke så sikker på det. neon_sun skrev (23 minutter siden): Jeg tolker det som tull fra Warholm sin side og at LKE ikke klarer å se at det er humor og svarer derfor som om den skulle være blodseriøs. Litt sånn som frua sin terningkast 6. Du klarte å forklare det bedre enn meg, @neon_sun. Helt enig. Hva var fruas terningkast 6? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 19. desember 2022 #73593 Del Skrevet 19. desember 2022 (endret) Aquarius04 skrev (2 timer siden): Du klarte å forklare det bedre enn meg, @neon_sun. Helt enig. Hva var fruas terningkast 6? CBEs deltagelse i "Norges nye megahit" i fjor høst endte med en sekser fra Dagbladets anmelder. En sekser CBE uttalte at hun skulle lenge på. Hun hadde tydeligvis ikke lest anmeldelsen. @Ultiva skrev gode innlegg rundt det: Endret 19. desember 2022 av Christiane_W La til link 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 19. desember 2022 #73594 Del Skrevet 19. desember 2022 Aquarius04 skrev (4 timer siden): Nei, det kan se ut som at den ikke er det, men måten LKE spør på og skriver - er som et stikk eller at han ikke skjønner humor eller godter seg på et vis. Det er ikke noe nytt at hverken LKE eller frua har særlig med humor eller skjønner seg på andres humor, og det synes jo godt her. Igjen sier det ganske mye om han. Og særlig humor på egne vegne mangler de totalt 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. desember 2022 #73595 Del Skrevet 19. desember 2022 neon_sun skrev (9 timer siden): Jeg tolker det som tull fra Warholm sin side og at LKE ikke klarer å se at det er humor og svarer derfor som om den skulle være blodseriøs. Litt sånn som frua sin terningkast 6. Slik tolket jeg det også. Jeg oppfattet at det var med humor fra Warholm. Litt tull ift å få vekten til å se sprettende lett ut med knebøystativet. At LKE da blodseriøst kommer med sitt kritiske gulp så bare dumt ut. Aller mest var JT sin kommentar veldig treffende. Vi trenger IKKE å bekymre oss over om Warholm trenger treningstips. Veldig i samme flaue gate som terningkastet dette her. Han/de virker rett og slett ikke helt med til tider. 31 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 19. desember 2022 #73596 Del Skrevet 19. desember 2022 Skrottefar skrev (13 timer siden): Tror nok det er for sent til at det er noe håp om å grow up 😛 Sant så sant 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 19. desember 2022 #73597 Del Skrevet 19. desember 2022 neon_sun skrev (15 timer siden): Jeg tolker det som tull fra Warholm sin side og at LKE ikke klarer å se at det er humor og svarer derfor som om den skulle være blodseriøs. Litt sånn som frua sin terningkast 6. Ja det var bare tull og fjas, og god humor fra trenerteamet. Og så kommentaren til treneren da,til LKE: "Godt gjort er bedre enn godt sagt" 😄🤣🤣🙏 kunne ikke vært mer treffende! 31 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 19. desember 2022 #73598 Del Skrevet 19. desember 2022 neon_sun skrev (16 timer siden): Jeg tolker det som tull fra Warholm sin side og at LKE ikke klarer å se at det er humor og svarer derfor som om den skulle være blodseriøs. Litt sånn som frua sin terningkast 6. Ikke rart LKE bommer på humoren til andre. Han syns jo det er skikkelig gøy å finne igjen kjøttbiter av hesten han ihjelkjørte. Er noen antenner som er litt kortklipte der. 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 19. desember 2022 #73599 Del Skrevet 19. desember 2022 Inocybe skrev (1 time siden): Ikke rart LKE bommer på humoren til andre. Han syns jo det er skikkelig gøy å finne igjen kjøttbiter av hesten han ihjelkjørte. Er noen antenner som er litt kortklipte der. Har han kjørt på en hest? Uhell kan skje, men hvordan vedkommende tar det sier en del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 19. desember 2022 #73600 Del Skrevet 19. desember 2022 Jeg blir av en eller annen grunn småflau av å lese instaen til coachen. Er han virkelig en «verdensmester», eller er han bare en vanlig trimmer med litt for god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå