AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #72801 Del Skrevet 1. desember 2022 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Boble eller ei, man skulle tro at det allikevel finnes en ørliten evne til refleksjon der? Og noen tanker om å fornye seg, være litt mer tidsrelevant og et ønske om å utvikle konseptet sitt. Det må jo en hver bedrift gjøre for å kunne leve av sine produkter og tjenester. Det er ikke-eksisterende hos denne bedriften, og det ser nesten ut som om de kjører seg selv i grøfta nærmest på trass. Når kritikere blir blokkert og sensurert samt forfulgt sier det selv at evne til refleksjon ikke er ansattes sterkeste side. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 1. desember 2022 #72802 Del Skrevet 1. desember 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): Hele bransjen er juks og fanteri. Ja, og de tjener store penger på en bedriten metode. Jeg har til dags dato aldri handlet noe en blogger anbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #72803 Del Skrevet 1. desember 2022 RødeRandi skrev (Akkurat nå): Ja, og de tjener store penger på en bedriten metode. Jeg har til dags dato aldri handlet noe en blogger anbefaler. Nei, har ikke handlet noe som blir anbefalt av den gode venninnen, daglig leder i CBE. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 1. desember 2022 #72804 Del Skrevet 1. desember 2022 Isild skrev (4 timer siden): Hadde jeg ikke visst at det var henne ville jeg ikke kjent henne igjen. En grunn til jeg sliter med å tro på historien om konduktøren som oppsøkte CBE på toget for å skryte av podcasten. CBE er nesten ikke gjenkjennbar hvis man har CBEs sosiale medier som kildegrunnlag. Enig med dem som mener CBE er mye finere og framstår søt og likanes når det ikke brukes filter, redigering og overdreven posering. Synd hun tror det er nødvendig å forandre utseendet sitt til det ukjennelige. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1. desember 2022 #72805 Del Skrevet 1. desember 2022 Trist at jentene eksponeres sånn. Jeg har heller aldri hørt om noen som må oppleve et slikt utseendefokus i hjemmet som disse to. 41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 1. desember 2022 #72806 Del Skrevet 1. desember 2022 For å legge den ballen død, ingen konduktører går bort slik til "c kjendiser " og ei heller andre kjendiser. Snakker for venn..... 44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 1. desember 2022 #72807 Del Skrevet 1. desember 2022 Pæddan skrev (8 minutter siden): For å legge den ballen død, ingen konduktører går bort slik til "c kjendiser " og ei heller andre kjendiser. Snakker for venn..... Ja, det kan jo hende at noen ikke klarte å styre sin begeistring for Caroline? 36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #72808 Del Skrevet 1. desember 2022 NettoppJa skrev (4 minutter siden): Ja, det kan jo hende at noen ikke klarte å styre sin begeistring for Caroline? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. desember 2022 #72809 Del Skrevet 1. desember 2022 RødeRandi skrev (2 timer siden): Ja, og de tjener store penger på en bedriten metode. Jeg har til dags dato aldri handlet noe en blogger anbefaler. Jeg har gjort det en gang. En barbermaskin, ved første gangs bruk forsvant powerknappen nedi maskinen 😂 Det var første og siste gang jeg kjøpte kinavare hos en blogger, bare billig dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. desember 2022 #72810 Del Skrevet 1. desember 2022 Pæddan skrev (1 time siden): For å legge den ballen død, ingen konduktører går bort slik til "c kjendiser " og ei heller andre kjendiser. Snakker for venn..... Kanskje Åge hadde tatt på seg konduktør hatten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #72811 Del Skrevet 1. desember 2022 Keikolina skrev (26 minutter siden): Kanskje Åge hadde tatt på seg konduktør hatten sin? 😂 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 1. desember 2022 #72812 Del Skrevet 1. desember 2022 Keikolina skrev (51 minutter siden): Kanskje Åge hadde tatt på seg konduktør hatten sin? Nå døde jeg her😬🤣 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 1. desember 2022 #72813 Del Skrevet 1. desember 2022 Hun ville vel også fortelle verden at "se - jeg kjører tog". Så miljøbevisst atte. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. desember 2022 #72814 Del Skrevet 1. desember 2022 Ellevira skrev (1 time siden): Hun ville vel også fortelle verden at "se - jeg kjører tog". Så miljøbevisst atte. «Se, jeg kjører bil», sa typen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. desember 2022 #72815 Del Skrevet 1. desember 2022 Jula er til for å eksponere barna litt ekstra, ser jeg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 1. desember 2022 #72816 Del Skrevet 1. desember 2022 ~ Ada ~ skrev (24 minutter siden): «Se, jeg kjører bil», sa typen. "se, jeg riper bil" mener du vel 😛 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #72817 Del Skrevet 1. desember 2022 Skrottefar skrev (2 minutter siden): "se, jeg riper bil" mener du vel 😛 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #72818 Del Skrevet 1. desember 2022 Mange morsomme kommentarer angående Åge.. ser det for meg her 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. desember 2022 #72819 Del Skrevet 1. desember 2022 Skrottefar skrev (5 minutter siden): "se, jeg riper bil" mener du vel 😛 Jeg var kanskje ikke tydelig nok til at dere tog an. Jeg siktet til stalkinga med bilen (med den gode oppfølgeren ripe andres bil)😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #72820 Del Skrevet 1. desember 2022 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Jeg var kanskje ikke tydelig nok til at dere tog an. Jeg siktet til stalkinga med bilen (med den gode oppfølgeren ripe andres bil)😊 Se, jeg kjører etter en annen bil som en av skurkene i CSI.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå