Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nysgjerrigheten tok overhånd og jeg måtte bare høre på podcasten. Hørte på noen minutter, herrefred noe så platt og kjedelig.... Hvordan kan CBE tro at spying og kvalme kan ha noe interesse for noen?  Dette virket bare som en helt random kjedelig venninne pjatt, ikke noe jeg er fristet til å ha på øret mens jeg ordner til jul, langt ifra. Da hører jeg heller på fin julemusikk for å komme i stemning.

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte akkurat podcasten til CBE, og syntes det er dumt at de ikke introduserer seg ordentlig. Hvem er de? Hva driver de med? Hallo liksom, jeg aner virkelig ikke hvem Susan er, foruten nå at hun er agenten til CBE. Er dette noe agenten da har kommet opp med? For å få opp engasjement? 

Hun sa nå i slutten av episoden at de skal ha fast tema hver episode frem til jul, så muligens dette bare var en "introduksjon"? Ble isåfall ikke så veldig imponert uavhengig hva som lå bak, da de to snakket mest som om de var gode venninner fra før (noe de er) - og snakket om løst og fast. Dette er nok ikke en pod jeg kommer til å lytte til videre. Beit meg merke i at Caroline sa, at hun hvert år kjøper en sjokoladekalender til LK og henne selv, men i år skal hun droppe å kjøpe for å se om han gjør det (?!) - noe han ikke kommer til å gjøre, sa hun. Snakk om å slite med kommunikasjonen innad i et parforhold, ønsker jeg at samboer skal gjøre noe for meg - så sier jeg klart ifra hva forventningene mine er. Og det vil jeg tro flertallet av folk i sunne parforhold også gjør. 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Endret av kraftwerk
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (5 timer siden):

Tror nok dette er tenkt som noe mer enn en jule-podcast, noe navnet også bærer preg av. Life of Caroline. Dette inntrykket understrekes ved at de første minuttene går med til å utdype detaljene rundt bilsyken under Halloween-festen, der bla. antall turer på do antas å være av interesse for lytteren. Samme med venninnen/agenten/managerens bryllup, og hvor fyllesyke de var etter den festen.

Det ligger an til nok en podcast av typen to venninner skravler, du skal føle at du sitter ved samme cafebord som dem, evt bordet ved siden av, mens du lytter og koser deg sammen med dem.

Som rendyrket "julestemning-pod" kan det kanskje fungere hvis de går inn for det med liv og sjel.

Men som nok en  "tovenninnersomskravler"-podcast vil den neppe ha noe for seg, annet enn for ekte fans av CBE. Hadde podcast vært nytt da CBE var stor, og hun hadde kastet seg på, hadde det vært noe annet.

Det er vel agenten hennes som har kommet med denne ideen, for å prøve redde engasjementet og hele virksomheten hennes. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig på hvordan agentens respons hadde vært, på spørsmål om LKE sine handlinger som reaksjon på helt legitime kommentarer om bedriften. 
Om hun hadde svart saklig og profesjonelt, eller kjørt på med blokkering. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkenoledig skrev (3 timer siden):

Å påstå at CBE ikke er godt trent er bare tullete. At du er bedre betyr ikke at hun ikke er i god form. Hun har løpt flere løp med offentlige tider, og ligger godt an i forhold til sin klasse.

Liker jeg kroppsfokuset hennes? Absolutt ikke! Det er også grunnen til at jeg har sluttet å følge henne. Men basert på de bilder som er postet her inne tror ikke jeg hun bruker rumpepute.

Hvilke løp utenom Oslo halvmaraton for en god stund siden har hun løpt?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (24 minutter siden):

Hun løp vel en helt ok halvmaraton i sommer, og en helt ok 10km, men hun er nok en «koseløper», var ofte 10km på mølle på en time - helt til coachen begynte å blande seg og trene henne halvt ihjel. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hun har løpt to løp i år, en halvmaraton og en 10km. Begge var i nærområdet, og det ble delt både bilder fra løpet og resultatene ble diskutert her inne.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (På 11.11.2022 den 20.50):

COSRX er et veletablert og populært koreansk hudpleie-merke, vet ikke om de har makeup, men hudpleien deres er visst helt fantastisk. Har selv veldig lyst til å kjøpe snail essence som de har - har sett flere bruke den, huden blir helt perfekt glødene og fuktig. Beklager avsporing jeg og, men så du hadde fått kommentar om å gå i FB-grupper. Ville ikke helt stolt på slikt, gå heller for veletablerte merker med gode resultater. 

Det er to FB grupper som er meget bra. Send PM om du vil vite hvilke det er - til det som etterlyste informasjon om KK.

KK er er hav av merker og myr kan gå galt om man begynner uten å ha lest seg opp. 
mange har fått overstimulert hud som ender med super betente kviser og verre er. 

Du må også kun begynne med ett produkt av gangen, og ekte KK er jo maaaange steg 😉

#beklager avsporing

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (10 timer siden):

Hørte akkurat podcasten til CBE, og syntes det er dumt at de ikke introduserer seg ordentlig. Hvem er de? Hva driver de med? Hallo liksom, jeg aner virkelig ikke hvem Susan er, foruten nå at hun er agenten til CBE. Er dette noe agenten da har kommet opp med? For å få opp engasjement? 

Hun sa nå i slutten av episoden at de skal ha fast tema hver episode frem til jul, så muligens dette bare var en "introduksjon"? Ble isåfall ikke så veldig imponert uavhengig hva som lå bak, da de to snakket mest som om de var gode venninner fra før (noe de er) - og snakket om løst og fast. Dette er nok ikke en pod jeg kommer til å lytte til videre. Beit meg merke i at Caroline sa, at hun hvert år kjøper en sjokoladekalender til LK og henne selv, men i år skal hun droppe å kjøpe for å se om han gjør det (?!) - noe han ikke kommer til å gjøre, sa hun. Snakk om å slite med kommunikasjonen innad i et parforhold, ønsker jeg at samboer skal gjøre noe for meg - så sier jeg klart ifra hva forventningene mine er. Og det vil jeg tro flertallet av folk i sunne parforhold også gjør. 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Enig! Det var en merkelig måte å starte en helt ny podd på. Det kom ikke skikkelig fram at det faktisk var en julepodd en gang. Virket lettvint og lite gjennomtenkt. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trelawney skrev (26 minutter siden):

Enig! Det var en merkelig måte å starte en helt ny podd på. Det kom ikke skikkelig fram at det faktisk var en julepodd en gang. Virket lettvint og lite gjennomtenkt. 

Eller en måte å prøve å få oppmerksomheten bort fra mannens eskapader i det siste…?

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (52 minutter siden):

Eller en måte å prøve å få oppmerksomheten bort fra mannens eskapader i det siste…?

*Legger to og to sammen …* 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tenker vel at folk skal synes det er inspirerende og spennende å høre på dette pjattet «bare fordi jeg er meg». Jeg står over.

Endret av Lopploella
  • Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke se antall lyttere på podcasten? 

Forøvrig enig med de fleste andre her, dette her var kjedelige greier. Jeg hørte 4 minutter og da var jeg lei av det alt for tydelige overbevisningsspillet og at Caroline faktisk igjen skylder på andre (taxisjåføren). Syns den var ufin jeg, mtp historikk. Jeg tror folk i 2022 vil ha litt mer susbstans enn i CBE sin glanstid. Verden er i endring, CBE står stille i båten. 

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to løpene hun deltok på, så var LKE med for å sette farten og passe intensitet, mener jeg å huske. Da er det enklere å løpe på en bestemt tid.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kosemose skrev (På 10.11.2022 den 22.47):

Har du noen bra å anbefale og er det bra for sensitiv hud?  (sorry avsporing) 

Karebeauty.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at CBE (i det minste i de siste årene) har gjort lite og dårlig planlegging av arbeidsoppgaver som medfører mange timer med brainstorming, skrive utkast og plan. Dermed blir podcasten lite gjennomarbeidet og flat, de satser på at «å være meg» fortsatt er oppsiktsvekkende nok for publikum (jmf alle hudpleiereklamer som er kliss like). Hvis presentasjon og bakgrunnsinfo mangler i podcasten, tror jeg forarbeidet er for dårlig. Ingen bevissthet om mottakere og involvering av disse.   

«Rambling is one of the most common mistakes new podcasters make, and the best way to fight this tendency is by writing a podcast script or outline

https://www.buzzsprout.com/blog/how-to-start-a-podcast##podcast-concept

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...