Glufseguri Skrevet 3. november 2022 #70721 Del Skrevet 3. november 2022 Noen har tagget LKE i kommentarfeltet til Fru Johansen! Dette blir spennende😬🍿 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3. november 2022 #70722 Del Skrevet 3. november 2022 Kartoffel skrev (1 minutt siden): Har dessverre ikke instagram, derfor jeg spør her 🙈 Da må du bla deg 10-15 sider bakover, og lese deg opp derfra 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 3. november 2022 #70723 Del Skrevet 3. november 2022 Kartoffel skrev (2 minutter siden): Har dessverre ikke instagram, derfor jeg spør her 🙈 Du kan se det på fb på gruppa som er nevnt over her. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. november 2022 #70724 Del Skrevet 3. november 2022 Orly skrev (2 minutter siden): Blir veldig spennende å se om LKE tør å skrive noe der Jeg vil heller tro han kontakter kameraten sin, Hans Petter Nygård Hansen (SoMe-eksperten som fremdeles tyr til blogging, og som uttalte at det var en genistrek å bruke ordet "kvinnehelse" i markedsføringen av en skjønnhetsklinikk, sånn ca to minutter før alle de involverte beklaget og trakk seg fra prosjektet), og ber om å få innlegget fjernet. Strutsementalitet ser ut til å være taktikken i dag... Men det hadde vært interessant om de lot det stå, og LKE kommenterte. Han bruker jo å gå berserk i det kommentarfeltet, og så slette alle innleggene sine morgenen etter, så bare andres svar står igjen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 3. november 2022 #70725 Del Skrevet 3. november 2022 Galdame skrev (Akkurat nå): Du kan se det på fb på gruppa som er nevnt over her. Ut fra hva jeg så der så er det bare linket til innlegget på insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 3. november 2022 #70726 Del Skrevet 3. november 2022 Glufseguri skrev (3 minutter siden): Noen har tagget LKE i kommentarfeltet til Fru Johansen! Dette blir spennende😬🍿 Hææææ hvor ser ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Andrea59 Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70727 Del Skrevet 3. november 2022 Angående kommentarfeltet på Beckmann - den ene kommentaren som ikke var saklig, som nevnte anoreksi - jeg mistenker at den var skrevet av noen som støttet the Eriksens (eller til og med dem selv). Og hvis ikke det var slik, var de nok utrolig takknemlige for at de var så heldige at i hvert fall én kommentar var over streken, sånn at de kunne påberope seg offer-rollen, sutre om «haters» osv. 58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. november 2022 #70728 Del Skrevet 3. november 2022 Andrea59 skrev (1 minutt siden): Angående kommentarfeltet på Beckmann - den ene kommentaren som ikke var saklig, som nevnte anoreksi - jeg mistenker at den var skrevet av noen som støttet the Eriksens (eller til og med dem selv). Og hvis ikke det var slik, var de nok utrolig takknemlige for at de var så heldige at i hvert fall én kommentar var over streken, sånn at de kunne påberope seg offer-rollen, sutre om «haters» osv. 👆🏻 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 3. november 2022 #70729 Del Skrevet 3. november 2022 Sugar&Spice skrev (Akkurat nå): Hææææ hvor ser ikke Slettet nå nettopp men den var der! (For ordens skyld, ikke jeg som skrev) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Taffel Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70730 Del Skrevet 3. november 2022 Som @FruJohansen er klar over, nok har planlagt og handler etter, så har hun fullstendig anonymisert saken og kan følgelig ikke si noe om det her. Dyktig gjort. Hele denne diskusjonen om hendelsen er brukere som går ut i fra at det handler om LKE. Så han kan ikke skrive noe som helst noen plass, uten å være den som selv bekrefter det. Må være ekstremt frustrerende... 48 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70731 Del Skrevet 3. november 2022 Glufseguri skrev (7 minutter siden): Noen har tagget LKE i kommentarfeltet til Fru Johansen! Dette blir spennende😬🍿 Kan alle være så snille å ikke gjøre dette? FruJohansen ønsker ikke at personen skal identifiseres på hennes IG, da hun har redaktør-ansvar. Ikke gi LKE ammunisjon til å ta henne! 86 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 3. november 2022 #70732 Del Skrevet 3. november 2022 1 minutt siden, Felis said: Kan alle være så snille å ikke gjøre dette? FruJohansen ønsker ikke at personen skal identifiseres på hennes IG, da hun har redaktør-ansvar. Ikke gi LKE ammunisjon til å ta henne! Tiltredes. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. november 2022 #70733 Del Skrevet 3. november 2022 skruf skrev (38 minutter siden): stalkeren som hun var så redd for. Vet vi forresten at dette er sant? Jeg tviler på alt som legges ut jeg. Hadde noen oppsøkt meg på denne måten, hadde jeg ikke turt å være alene der igjen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 3. november 2022 #70734 Del Skrevet 3. november 2022 Kartoffel skrev (9 minutter siden): Har dessverre ikke instagram, derfor jeg spør her 🙈 Jeg har heller ikke Instagram men fikk sett likevel (i porsjoner). Skremmende er det, nesten så man tror det ikke kan være sant fordi det liksom er slikt man bare ser i filmer. Men fru Johansen har integritet og som de andre også sier så stoler jeg fullt og helt på det hun kommer med. Flott det finnes slike som henne som tør å stå frem med fullt navn! 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 3. november 2022 #70735 Del Skrevet 3. november 2022 1 hour ago, Luka_S said: Alle sier "stakkars CBE" og at hun sikkert er styrt og kontrollert av denne fyren. Det skulle sannelig ikke forundre meg om hun er så hjernevasket at hun synes det er helt supert at han "forsvarer hennes ære" mot "netthets og troll" på denne måten. Jeg nekter å tro at hun har holdt ut med ham i så mange år uten at hun er i det minste litt av samme ulla. Enig. Hun er nok ikke så søt og uskyldig som hun gjerne vil fremstille seg. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 3. november 2022 #70736 Del Skrevet 3. november 2022 Andrea59 skrev (22 minutter siden): Angående kommentarfeltet på Beckmann - den ene kommentaren som ikke var saklig, som nevnte anoreksi - jeg mistenker at den var skrevet av noen som støttet the Eriksens (eller til og med dem selv). Og hvis ikke det var slik, var de nok utrolig takknemlige for at de var så heldige at i hvert fall én kommentar var over streken, sånn at de kunne påberope seg offer-rollen, sutre om «haters» osv. Noen som vet hvordan profil det var som kommenterte det? Var det en typisk fake profil uten noe innhold? For da er det godt mulig det er dem selv, ja. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 3. november 2022 #70737 Del Skrevet 3. november 2022 Kartoffel skrev (30 minutter siden): Har dessverre ikke instagram, derfor jeg spør her 🙈 Du kan gå på Google, søke opp "frujohansen" så går du inn på IGen hennes. Inne på reels er det 3 videoer (nye), del 1, del 2 og del 3. Du trenger ikke ha Ig-konto for å se minst én video av gangen, så anbefaler deg å gjøre det. Kanskje du må vente til senere eller i morgen for å se resten. Hvis ikke så blir dette også diskutert i "stort og smått i sosiale medier" på FB. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 3. november 2022 #70738 Del Skrevet 3. november 2022 Minnie Mus skrev (9 minutter siden): Enig. Hun er nok ikke så søt og uskyldig som hun gjerne vil fremstille seg. Tenker man skal være litt forsiktig med å si det. Man aner virkelig ikke hva som foregår bak 4 vegger. Særskilt når han gjør og sier såpass kritikkverdige ting offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 3. november 2022 #70739 Del Skrevet 3. november 2022 16 minutter siden, Sirisiri10 said: Tenker man skal være litt forsiktig med å si det. Man aner virkelig ikke hva som foregår bak 4 vegger. Særskilt når han gjør og sier såpass kritikkverdige ting offentlig. Dette har jeg og tenkt på, en mann som oppfører seg sånn i all offentlighet, hva kan han finne på å gjøre hjemme? Han er en kontrollfreak som ikke takler at ting ikke går som han vil. Sykelig opptatt av både eget og konas utseende. Jeg tror CBE hadde hatt godt av en pause fra mannen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. november 2022 #70740 Del Skrevet 3. november 2022 Kartoffel skrev (59 minutter siden): Har dessverre ikke instagram, derfor jeg spør her 🙈 Man kan fint se instragramposter uten å ha insta. Prøv deg fram, søk på Instagram+frujohansen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå