Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjugur skrev (2 minutter siden):

Han har blokkert de som har kommentert posten som ble vist her

Morsomt at han tror å blokkere dem på Twitter gjør at dritten forsvinner..

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 minutt siden):

Er du seriøs nå?

I tilfelle du er seriøs: FruJohansen og Lars Kristian Eriksen vet hvem A er, holder det? (det var et retorisk spørsmål...)

Siden folk skriver «henne» om A så tenkte jeg kanskje at det var lekket hvem det er. Så ja helt seriøs. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (1 time siden):

Ok, da stiller jeg et oppfølgingsspørsmål: Tror du LKE hadde gjort dette mot en mann?

Jeg tror at bruken av ordet "henne" er en naturlig deduksjon ut ifra LKEs tidligere handlinger. Du vet, det velkjente kvinnesynet hans

Så svaret var nei du vet ikke hvem A er den er grei.

Endret av Klink
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvins skrev (6 minutter siden):

Det var ikke et blodbad med mange negative kommentarer, det er det CBE ønsker at alle skal tro med å påstå at hun ble hetset og mobbet i kommentarfeltet til Beckmann. Det var saklige og konstruktive kommentarer som skrev at de ikke ønsker å handle hos dem når de samarbeider med en influencer som driver utstrakt barneeksponering. Det var en som kommenterte at frua har anoreksi (enig i at det var en unødvendig og irrelevant kommentar, men det var denne CBE hang seg opp i), og en forsvarer som kalte en kritiker for fittetryne.

Det er ikke rart at dette ikke har kommet frem før nå. "A" ønsker å være anonym, hun anmeldte saken og ville nok ikke oute dette så lenge det var under etterforskning og LK ventet på straff. Som en annen sier her så har dette vært kjent i lokalmiljøet en stund, og jeg er glad for at folk ikke har respektert A og ikke klint navnet og hendelsen ut i some. 

👍

Jeg tror vi er mange her som fulgte med denne diskusjonen på Beckmann sin IG side og kan bekrefte at dette hverken var hets eller mobbing. Det var fokus på eksponering. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 39
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (4 timer siden):

Jeg foreslår at alle tar en titt på @FruJohansen Instagram, så slipper vi spekulasjoner om spekulasjoner. Det har ikke vært noen rettssak, det kommer ikke til å bli noen rettssak, ergo må LKE ha tilstått hos politiet, og så har de skrevet ut en bot. Og i det ligger det også at han tar på seg erstatningsansvar.

Og så får man selv avgjøre om man vil tro på Fru Johansen eller ei, når hun sier at hun har sett dokumentasjon på dette. Personlig synes jeg det ville være veldig rart om hun ofret sitt gode navn og rykte, som er bygget opp over år, ved å publisere noe hun ikke er 100% sikker på. hun har en kilde å beskytte, og dette er et velkjent journalistisk grep "forfatteren har sett dokumentasjon..."

Og hvis dette ikke var sant, tror dere det hadde vært så godt som stille i kanalene til paret? Her kommer det en avsløring som potensielt legger karrieren til CBE i grus, og dermed også tar fra mannen levebrødet, tror dere ikke at de hadde gjort alt de kunne for å bevise sin uskyld, dersom det var tilfellet? Vi så jo hvordan hun forsvarte seg selv på egne kanaler under Beckmann bråket, og vi vet hvordan han oppfører seg i kommentarfeltene. De hadde ikke sittet stille i båten hvis historien var usann!

Jeg betviler ikke FruJohansen, dette skreiv jeg før den siste reelen kom ut. Jeg lurte bare på hvordan folk visste at LKE hadde innrømmet forholdene, for det snakket ikke FruJohansen om før i siste reel. Nå derimot er jo enda mer kommet fram i lyset.

Hårreisende hele greia!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanedis
Jobbermedbarn skrev (27 minutter siden):

👍

Jeg tror vi er mange her som fulgte med denne diskusjonen på Beckmann sin IG side og kan bekrefte at dette hverken var hets eller mobbing. Det var fokus på eksponering. 

Ja, det var flere som fikk med seg hva som skjedde. Bl.a. Sarah Sørheim fulgte med "minutt for minutt"  og hun oppfattet kritikken på Beckmann sin IG som berettiget, og at der var en god diskusjon.  Jf. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/3191/#comment-30031350

Endret av Vanedis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Consita skrev (1 minutt siden):

Noen tanker om det totale fraværet av heiagjengen til Treasures???

De er veldig travle med å slette kommentarer og blokkere folk på SoMe?

• Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (Akkurat nå):

De er veldig travle med å slette kommentarer og blokkere folk på SoMe?

Apropos det; så noen skrev at det ikke hjelper å blokkere på Twitter, at det er bare de som da ikke ser kommentaren lenger, stemmer dette? De som blir blokkert kan da ikke skrive mer, men kommentaren er synlig for alle andre? Har ikke Twitter selv, så bare lurer. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (11 minutter siden):

Apropos det; så noen skrev at det ikke hjelper å blokkere på Twitter, at det er bare de som da ikke ser kommentaren lenger, stemmer dette? De som blir blokkert kan da ikke skrive mer, men kommentaren er synlig for alle andre? Har ikke Twitter selv, så bare lurer. 

Jeg har ikke Twitter, men mannen min har så jeg spurte han om å søke. Slik det ser ut så får man opp kommentaren hvor LK ikke er tagget, men den han var tagget i fikk han ikke opp. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Felis skrev (På 1.11.2022 den 19.33):

Joda, hvis du ser på regnskapet, så har de tatt ut 750 000 i lønn. Det er en inntekt på 375 000 på begge to, før skatt.

Og en omsetning på 2,4 mill fordelt på 2 fulltidsansatte er ikke mye å rope hurra for! Når man sammenligner med andre influencere, er det direkte trist. Til sammenligning omsatte Funkygine for nesten 8 mill, Isabel Raad 6,6 mill, Sara Emilie 4,4 mill og vi har vel alle fått med oss at Sophie Elise tjener 390 000 i uka... Felles for alle disse er at de driver alene, summen må ikke deles på to.

Heldigvis har de en god buffer, og slik som foreningene går, så kommer de til å trenge det. Og så håper jeg at utestående fordringer faktisk er utestående fordringer, ikke tullefakturaer ala den @FruJohansen fikk, eller utestående fakturaer hos samarbeidspartneren som gikk konk. for i så fall ser det virkelig grimt ut!

Det som er litt skummelt, for deres del, er at inntekten deres er relativt lav, ca 370k på LKE og 267 på CBE i 2020. Noe som indikerer at de ikke tar ut mye lønn, og dermed ikke pensjonsgivende inntekt. Jeg håper for deres del at de har pensjonssparing. Det er kult å føre alt på firmaet - men det kommer en dag når man skal over på pensjon og det er litt lusent å leve på minstepensjon

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...