Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

AntiBullshit skrev (3 minutter siden):

Hendelsen fant sted sommeren 2022, så selve rettssaken regner jeg med var nå i høst en gang. Skal være dømt for forfølgelse og trakassering, vet ikke om det hjelper å søke opp det?

Har prøvd.  Søker i Oslo Tingrett, Follo og Østfold. Men jeg kan Leite en god del til. 

Endret av rundtfingern
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs Robinson skrev (Akkurat nå):

Akkurat det trenger ikke være planlagt.

Men at hele hendelsesforløpet er impulsivt... det er det ikke.

Å mangle impulskontroll betyr ikke nødvendigvis at man handler impulsivt, men at man ikke klarer å stå i mot visse impulser - at de får vokse seg større og at man til slutt gjør handling ut av følelsene. Man er følelsesstyrt heller enn rasjonell.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (2 minutter siden):

Ja, det mener jeg også. Svaret mitt var mer generelt. Kritikk i et kommentarfelt, slik det var rundt Beckham-sekkene, er ingen stor sak om man ser den opp mot alt det andre de jobber med av saker i underholdningsbransjen. Jeg mener at denne saken med dommen er noe det er rart de ikke skriver om, det kan foreligge opplysninger som vi ikke vet om - som psykisk sykdom som har vært nevnt. Da blir det straks vanskeligere å omtale. 

Joda, sant nok, men allikevel, det forsvarer ikke handlingen på noen som helst måte, og er det psykisk sykdom med i bildet så kunne det også kommet frem i en evt. sak

Carrie_S skrev (1 minutt siden):

Å ripe opp en bil kan man gjøre med et et par nøkler, og det har man som regel med seg hele tiden. Så akkurat det trenger ikke være planlagt. 

Det er klart, men hele forløpet frem til at det ble ripet opp på bilen var nok både gjennomtenkt og planlagt på forhånd.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Å mangle impulskontroll betyr ikke nødvendigvis at man handler impulsivt, men at man ikke klarer å stå i mot visse impulser - at de får vokse seg større og at man til slutt gjør handling ut av følelsene. Man er følelsesstyrt heller enn rasjonell.

Da er vi veldig uenige i dette. 

Og om det skulle være så: må han faktisk be om hjelp. For det er så langt fra adekvat for alderen som kan ha alvorlige konsekvenser om han blir trigget, om han er så følelsesstyrt. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dette viser at de faktisk føler seg litt presset, og annonsørene ikke står å banker på dørene lenger. Tenker de merker det godt! Er nok en grunn til at han har laget nettside hvor han selger det ene og det andre!

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rundtfingern skrev (3 minutter siden):

Har prøvd.  Søker i Oslo Tingrett, Follo og Østfold. Men jeg kan Leite en god del til. 

Når mannen er så syk at han forfølger og riper opp bilen til noen som har skrevet en saklig kommentar på instagram så kan jeg godt se for meg at han har vært villig til å kjøre helt til Agder, er jo rett i nærheten av samarbeidspartneren det.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuslix skrev (Akkurat nå):

Er nok en grunn til at han har laget nettside hvor han selger det ene og det andre!

Han selger neppe kurs i impulskontroll 😅

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sykt at Caroline Berg Eriksen inntar offerrollen gjennom medier og egen IG , samtidig som mannen agerer som det stikk motsatte mot en uskyldig part. 

Endret av Lill :)
  • Liker 46
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Han selger neppe kurs i impulskontroll 😅

hehe er vel nå man burde kommentert psykobitch på instagrammen hans si

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare helt sykt. Magefølelsen min sier sitt om ham, og det ser jo riktig ut. Han har nok stålkontroll på frua også.

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 minutter siden):

Bare helt sykt. Magefølelsen min sier sitt om ham, og det ser jo riktig ut. Han har nok stålkontroll på frua også.

Den stålkontrollen er ganske skremmende og jeg håper at magefølelsen min ikke stemmer😔😔

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundtfingern skrev (11 minutter siden):

En sak kan kanskje avgjøres før en eventuell rettssak? Hvis man tilstår og godtar forelegg/bot så blir det ikke sak, bare politisak?

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (2 minutter siden):

En sak kan kanskje avgjøres før en eventuell rettssak? Hvis man tilstår og godtar forelegg/bot så blir det ikke sak, bare politisak?

jepp, det tror jeg er riktig. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AntiBullshit said:

Når mannen er så syk at han forfølger og riper opp bilen til noen som har skrevet en saklig kommentar på instagram så kan jeg godt se for meg at han har vært villig til å kjøre helt til Agder, er jo rett i nærheten av samarbeidspartneren det.

Det er jo ikke mer enn en times kjøring fra Sarpsborg inn i distriktet til Romerike og Glåmdal tingrett heller så tenker det ikke er helt far fetched å utvide søket.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (Akkurat nå):

jepp, det tror jeg er riktig. 

Er berammingslister, så burde dukke opp der om det er noe. Vet ikke om de kan trekke saken fra domstol, men jeg sjekker iallfall.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
pøbelsara skrev (28 minutter siden):

-Snip-

Jeg kan ikke tenke meg at dette er noe CBE har visst eller vært enig i at skal gjøres. det er nok krise i heimen der nå. 

Det får vi muligens snart svar på.

1B973C9E-0466-4505-A883-8A9B3FB51372.thumb.jpeg.a3a9027f77d276c8f30dc251e629abf5.jpeg

Endret av hufsaaaaa
  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MinniMusa skrev (33 minutter siden):

Har noen prøvd å skrive til de på Instagram? Skjønner at det blir blokkert,men da har de hvertfall indirekte innrømt og kanskje fansa ser det?

Jeg skrev og ble umiddelbart blokkert. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...