Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klink skrev (15 minutter siden):

Venter spent på resten er jo bare en del på ig hennes 

Mye mer på Discord, på influenser-seksjonen..

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kraftwerk said:

Da får jeg sikkert sett andre del senere og 😊.

Syntes det er trist at mediene ikke setter søkelys på akkurat ting som dette, det er svært kritikkverdig - og bekrefter mye av ting som har blitt sagt om han her inne. Jeg vet Kristin Gjelsvik har hatt en del innlegg om CBE og hennes ansvarsfraskrivelse. Kunne virkelig ønske noen litt mer kjente og profilerte, begynte å snakke om denne saken offentlig. Kjenner dog jeg blir engstelig, tenk å faktisk bli så sint og barnslig, at man ødelegger store verdier hos en totalt fremmed - som uttaler sin frie mening. Også går CBE ut i mediene og ynker seg som et lite barn, når hun Er vel vitende om at mannen hennes driver med skremselspropaganda. 

Jeg er enig i at det er sak for feks Dagbladet eller VG. En dom er bevis godt nok. De laget jo store saker på manager Erland Bakke, også før han var dømt, og han er kjendis på samme nivå. Han ble også navngitt. Hulsker ble også outet før han ble dømt. 

• Liker 39
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (4 minutter siden):

Mye mer på Discord, på influenser-seksjonen..

Jeg er ikke helt kjent med discord, hva er det ? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (17 minutter siden):

Venter spent på resten er jo bare en del på ig hennes 

Å jeg venter spent på hva forsvarerne skal forsvare dette med.

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

Å jeg venter spent på hva forsvarerne skal forsvare dette med.

Du får kontakte forsvarerne og høre. 
Jeg lurer selvfølgelig på hvordan vi kan vite at det er sant, men venter altså spent på fortsettelsen, slike grove beskyldninger bør på en eller annen måte dokumenteres. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Klink said:

Jeg er ikke helt kjent med discord, hva er det ? 

Discord er en egen nettside/app hvor hvem som helst kan opprette egne servere for chatting og invitere andre inn. Mange unge bruker det til chat ifm gaming. Noen servere krever invite. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer selvfølgelig på hvordan vi kan vite at det er sant, men venter altså spent på fortsettelsen, slike grove beskyldninger bør på en eller annen måte dokumenteres. 

Ventet på den der ja. Frujohansen  hadde ikke skrevet dette på egen Instagram uten det var sant . 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Klink said:

Det var ikke min mening å slå fast at det var sant. Det vet jeg ikke. Jeg oppfattet det som at det var god dokumentasjon her, men det vet jeg ikke. Beklager om jeg startet spekulasjon. Det var ikke min mening. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, kraftwerk said:

Hun sier jo at hun har sett dokumentasjon, tviler sterkt på at hun ville lagd en video ut fra rene ryker og fantasier. FruJohansen er en person som ønsker å holde seg seriøs og troverdig, så at hun ville lagd videoer av dette uten å vite sannheten - er ganske usannsynlig. 

Samt at - selv om det ikke nevnes navn - ville være ærekrenkende. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (8 minutter siden):

Da er vi to 🤭

LKE tilstod og innrømmet forholdene (forfølgelse, trakassering, og saksskade) under rettsforhandlingene. Jeg er følgelig veldig interessert i forsvarstalene til @Levina, @Luvinesta, @Nudeldama, @Nebel86

Hvor har du funnet denne dokumentasjonen? Og hvorfor skriver ikke media om dette? (Det siste er et retorisk spørsmål og ikke noe jeg forventer at du kan svare på)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (8 minutter siden):

Da er vi to 🤭

LKE tilstod og innrømmet forholdene (forfølgelse, trakassering, og saksskade) under rettsforhandlingene. Jeg er følgelig veldig interessert i forsvarstalene til @Levina, @Luvinesta, @Nudeldama, @Nebel86

La meg gjette; Det er nett troll som var /er problemet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bulsara
Hallepalle2 skrev (Akkurat nå):

Hvor har du funnet denne dokumentasjonen? Og hvorfor skriver ikke media om dette? (Det siste er et retorisk spørsmål og ikke noe jeg forventer at du kan svare på)

Det ligger ingen dokumentasjon ute offentlig. Men FruJohansen har sett den. Det er snakk om en tilståelsesdom. Alvorlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkerende, selv fra den kanten.  Er det noen som vet hvilken kommentar denne brukeren hadde skrevet? Det er jo helt absurd at cbe gikk ut med et innlegg om mobbing og hets i etterkant, mens hennes egen mann og medeier i bedriften gjør dette. Hvem vil samarbeide med disse videre? 

• Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@FruJohansen har ikke navngitt vedkommende på sin Insta, fordi hun vil ha fokus på sak og ikke person. 

Litt usikker på hva man dermed kan skrive / diskutere her. Vil nødig bidra til at frujohansen får problemer. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Sjokkerende, selv fra den kanten.  Er det noen som vet hvilken kommentar denne brukeren hadde skrevet? Det er jo helt absurd at cbe gikk ut med et innlegg om mobbing og hets i etterkant, mens hennes egen mann og medeier i bedriften gjør dette. Hvem vil samarbeide med disse videre? 

Det lurer jeg også på , men om det ikke skrives om så er det vel heller ingen som får vite om det

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...