Hallepalle2 Skrevet 1. november 2022 #70221 Del Skrevet 1. november 2022 Ingen glimt fra festen, hotellsengen eller trening? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 1. november 2022 #70222 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg ser ikke helt problemet med at cbe gikk på fest i går, spesielt ikke hvis mannen var hjemme. Det som er rart er jo at de som arrangerte festen ikke valgte å ha den på lørdag, sikkert flere småbarnsforeldre som var invitert. Nå har jeg bare sett bildet i Dagbladet som var henvist her, men hun så jo flott ut som hun alltid gjør når bildene ikke er så mye «jobbet med». Det som er bra er jo at barna da forhåpentligvis fikk en privat og eksponeringsfri knask og knep, det skal ikke undervurderes i denne bedriften👍 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. november 2022 #70223 Del Skrevet 1. november 2022 Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Ingen glimt fra festen, hotellsengen eller trening? Var hun på fest? På story ser det mer ut som hun er ute og spiser med en venninne, man kan skimte et eldre par i bakgrunnen, som absolutt ikke er sminket til Halloween😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. november 2022 #70224 Del Skrevet 1. november 2022 Hallepalle2 skrev (33 minutter siden): Jeg kritiserer ikke, jeg bemerker. Du kritiserer😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 1. november 2022 #70225 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Camillalilla skrev (20 minutter siden): Jeg synes faktisk ikke at å si at de ditcher, eller dropper barna på godt norsk, er å ta litt vel hardt i. At denne familien har «feiret» Halloween i flere dager spiller ingen rolle; å gå knask eller knep sammen med mamma og pappa på den faktiske Halloween kan ikke sammenlignes. De har jo garantert ikke gått knask eller knep med foreldrene og venner før i dag. Når det er viktigere for mor (og muligens far) å dra på kjendisfest og vise seg frem enn å tilbringe Halloween med sine døtre så sier det dessverre en hel del om hva mor synes er viktigst. Skjerp deg! Trist om du mener ikke mødre kan sette seg selv først av og til. Men momshaming går igjen her inne. Endret 1. november 2022 av Sunfl0wer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. november 2022 #70226 Del Skrevet 1. november 2022 Aquarius04 skrev (59 minutter siden): De voksne som gikk knask eller knep med barna i gata mi i går, var enten ikke utkledd eller kledd ut i alt annet enn sexy kostymer. Enkelte ting er bare ikke passende og frua er ikke kjent for å være så god på å lese situasjoner eller settinger i forhold til antrekk. Selvfølgelig kler man seg ikke sexy da, er på fest den typen for voksne/unge voksne det har vært en greie å kle seg sexy 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 1. november 2022 Populært innlegg #70227 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Jeg syns C skal få ha på seg det hun vil, hun har en flott figur og det er ikke noe galt i å skille seg ut. Hun har alltid sagt at hun ikke bryr seg om hun framstår overpyntet, og jeg kan ikke annet enn å heie på det, hurra for å stå for sitt eget personlige uttrykk. Likevel: jeg så Alexandra Joner sine storier fra festen, og jeg ble positivt overrasket over hvor få av gjestene som hadde valgt den klassiske sexy utgaven av skremmende figurer, til tross for høy tetthet av slående vakre kvinner (og menn). Alle jeg så var "stygge" monstre med forseggjort sminke og kosmtymer, og Marna Haugen (?) var stylet som dronning Elizabeth 🤩 Jeg elsker Halloween, det har naturligvis Instagram oppdaget, og har vist meg reels relatert til feiringen siden september. Der har jeg lagt merke til at flere innholdsskapere har latterliggjort denne greia med at jenter endelig kan kle seg som "en hore" denne ene dagen i året, uten at andre jenter kan si noe på det. (Et sitat fra en serie, som jeg husker ble diskutert i tråden her i fjor på denne tiden, nettopp fordi CBE brukte den som omtale på sitt eget kostyme den gang) Trenden nå er altså å IKKE kle seg ut sexy, fordi det er gjennsomskuelig og litt kleint. Ikke at man skal følge alle trender. Men det er smått symptomatisk for influenserbedriften til C og LK at de nok en gang framstår noe bakpå og malplasseet, fordi trangen til å vise fram mest mulig av frontfigurens kropp veier så tungt. For referanser: jeg så én person som viste nesten like mye pupp og lår samtidig som C, men til gjengjeld i en minikjole med løsere passform - det var en mann i rosa fjær. Hun som underholdt med poledance var også mer tildekket enn CBE. Endret 1. november 2022 av FruJohansen 61 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 1. november 2022 #70228 Del Skrevet 1. november 2022 Sunfl0wer skrev (10 timer siden): Du sier selv at hun fokuserer på at hun trener,har trent eller skal trene. Altså,fokus på trening😛 Fokus på hennes trening, hennes regime og mest av alt hennes kropp. Til forskjell fra de seriøse treningsprofiler som fx Melina Magules, Fitfocus, MaksPrestasjon,Johannes Korneliussen som fokuserer på følgernes behov og forsøker å formidle lavterskel trening som får folk til å få lyst å trene. @Bdccarpenter som er en internasjonal seriøs treningsinfluencer sier selv at han sjeldent viser egen trening, fordi det har lite nytteverdi for følgere. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. november 2022 #70229 Del Skrevet 1. november 2022 Det er interessant at debatten nå stadig mer handler om hva man kan diskutere og kritisere av innhold som legges ut i de kommersielle kanalene til CBE. Jeg synes det er interessant at flere mener at man ikke kan diskutere eller kommentere det CBE faktisk selv velger å legge ut. Når det er sagt, så tenker jeg at folkeskikk alltid er på sin plass - også når man diskuterer fenomener i samfunnet man synes er kritikkverdige. Men jeg synes det er illustrerende for hva som skjer når man stadig velger å legge ut private detaljer fra eget ag egne barns liv. Hvorfor vet vi i det hele tatt noe om hvordan CBE feirer halloween? Hvorfor vet vi i noe om hvordan hun feirer - og dermed noe om hvem ungene hennes ikke feirer sammen med? Er det en privat greie at hun er på den festen? eller er hun på jobb? Og hvis hun er på jobb - kan man kommentere hvordan hun velger å fremstå? Så mange spørsmål. 40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily91 Skrevet 1. november 2022 #70230 Del Skrevet 1. november 2022 monstergospel skrev (1 time siden): Å herregud, skjerp deg a! Denne diskusjonstråden må være den tristeste på hele Internett. Mer bitterhet, momshaming og baksnakking har jeg ikke sett noe sted. Helt enig. Dette er bakmål. Var ikke klar over at når vi får barn så kan vi ikke kle oss sexy eller ha kort kjole på bare fordi vi har barn. Det oser misunnelse. Ei heller kan vi dra ut noe sted uten barn. Da er vi også dårlige mødre.🤦♀️ 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. november 2022 #70231 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) pøbelsara skrev (3 minutter siden): Det er interessant at debatten nå stadig mer handler om hva man kan diskutere og kritisere av innhold som legges ut i de kommersielle kanalene til CBE. Jeg synes det er interessant at flere mener at man ikke kan diskutere eller kommentere det CBE faktisk selv velger å legge ut. Når det er sagt, så tenker jeg at folkeskikk alltid er på sin plass - også når man diskuterer fenomener i samfunnet man synes er kritikkverdige. Men jeg synes det er illustrerende for hva som skjer når man stadig velger å legge ut private detaljer fra eget ag egne barns liv. Hvorfor vet vi i det hele tatt noe om hvordan CBE feirer halloween? Hvorfor vet vi i noe om hvordan hun feirer - og dermed noe om hvem ungene hennes ikke feirer sammen med? Er det en privat greie at hun er på den festen? eller er hun på jobb? Og hvis hun er på jobb - kan man kommentere hvordan hun velger å fremstå? Så mange spørsmål. Det er nok et jobbevent da det er andre «kjendiser» og influensere der. Det er flere der med barn, så da vet man jo også at deres barn ikke feirer med mor eller far i år. Og at hun legger ut hva hun selv gjør er virkelig helt greit, så langt kan en ikke dra det å kalle det eksponering av barn når en legger ut at en er på fest på Halloween. Endret 1. november 2022 av Klink 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 1. november 2022 #70232 Del Skrevet 1. november 2022 Dragonheart skrev (4 minutter siden): Fokus på hennes trening, hennes regime og mest av alt hennes kropp. Til forskjell fra de seriøse treningsprofiler som fx Melina Magules, Fitfocus, MaksPrestasjon,Johannes Korneliussen som fokuserer på følgernes behov og forsøker å formidle lavterskel trening som får folk til å få lyst å trene. @Bdccarpenter som er en internasjonal seriøs treningsinfluencer sier selv at han sjeldent viser egen trening, fordi det har lite nytteverdi for følgere. Det du sier her er så viktig. Det er INGENTING i hva verken Netfit eller de to ansattes formidling av trening, som gir meg lyst til å trene. Konklusjon: Påvirkning ikke utført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. november 2022 #70233 Del Skrevet 1. november 2022 pøbelsara skrev (4 minutter siden): Det er interessant at debatten nå stadig mer handler om hva man kan diskutere og kritisere av innhold som legges ut i de kommersielle kanalene til CBE. Jeg synes det er interessant at flere mener at man ikke kan diskutere eller kommentere det CBE faktisk selv velger å legge ut. Når det er sagt, så tenker jeg at folkeskikk alltid er på sin plass - også når man diskuterer fenomener i samfunnet man synes er kritikkverdige. Men jeg synes det er illustrerende for hva som skjer når man stadig velger å legge ut private detaljer fra eget ag egne barns liv. Hvorfor vet vi i det hele tatt noe om hvordan CBE feirer halloween? Hvorfor vet vi i noe om hvordan hun feirer - og dermed noe om hvem ungene hennes ikke feirer sammen med? Er det en privat greie at hun er på den festen? eller er hun på jobb? Og hvis hun er på jobb - kan man kommentere hvordan hun velger å fremstå? Så mange spørsmål. Og hva er kritikkverdig med å fremstå sexy? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 1. november 2022 #70234 Del Skrevet 1. november 2022 Hjelp. Her var det flere sider med usaklig kritikk. La nå dama kle seg ut som hva hun vil. Hadde reagert mer på sexy, lårkort og utringet dersom hun var sammen med barna. Hvorfor i alle dager kritiseres hun for å ikke gå med barna på knask eller knep? Mitt barn er ca jevnaldrende med hennes eldste barn, og hen skulle gå sammen med en vennegjeng, og to foreldre ble med som følge. Mitt barn kunne ikke brydd seg mindre om jeg var med eller ikke 😂 De siste sidene her er god gammeldags sladder og baksnakking en bør holde seg for god til. Fins mye annet som faktisk fortjener kritikk. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. november 2022 #70235 Del Skrevet 1. november 2022 Klink skrev (14 minutter siden): Det er nok et jobbevent da det er andre «kjendiser» og influensere der. Det er flere der med barn, så da vet man jo også at deres barn ikke feirer med mor eller far i år. Og at hun legger ut hva hun selv gjør er virkelig helt greit, så langt kan en ikke dra det å kalle det eksponering av barn når en legger ut at en er på fest på Halloween. Jeg har ikke kalt det eksponering av barn. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. november 2022 #70236 Del Skrevet 1. november 2022 Det er jo ikke akkurat Alexandra Joner som betaler denne festen, det er Se og hør. Jeg ser på det som et jobbevent som jeg forstår at influensere drar på. Jeg lurer dog på hvem hun får til å filme seg, men det er vel sånn influenserlivet er, å stadig ha noen man spør om å filme, der man vandrer målløst opp og ned en trapp, ler og kikker ut av vinduet og vinker - selv om ingen går forbi. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 1. november 2022 Populært innlegg #70237 Del Skrevet 1. november 2022 Et argument som stadig går igjen i debatten om eksponering av barn, er at det er til barnas beste fordi det gir dem mye tid med mor (og far). Vel, nå har de gått glipp av både bursdag og Halloween fordi mamma måtte jobbe. Fra før vet vi at de går på SFO og stadig passes av besteforeldre på fritiden. For det første er det galskap at vi vet dette, men det er altså foreldrene som legger det ut på sin bedriftskanal. For det andre faller hele argumentet i fisk, da de slett ikke ser foreldrene mer enn jevnaldrende. Tvert imot er mye av tiden sammen med mor jobb, hvor kontakten skjer gjennom skjermen på en mobil. 45 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. november 2022 #70238 Del Skrevet 1. november 2022 pøbelsara skrev (58 minutter siden): Jeg har ikke kalt det eksponering av barn. Beklager, var utydelig. men jeg oppfattet at du drar det dit når du skriver : «Hvorfor vet vi i det hele tatt noe omhvordan CBE feirer halloween? Hvorfor vet vi i noe om hvordan hun feirer - og dermed noe om hvem ungenehennes ikke feirer sammen med?» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. november 2022 #70239 Del Skrevet 1. november 2022 Felis skrev (18 minutter siden): Et argument som stadig går igjen i debatten om eksponering av barn, er at det er til barnas beste fordi det gir dem mye tid med mor (og far). Vel, nå har de gått glipp av både bursdag og Halloween fordi mamma måtte jobbe. Fra før vet vi at de går på SFO og stadig passes av besteforeldre på fritiden. For det første er det galskap at vi vet dette, men det er altså foreldrene som legger det ut på sin bedriftskanal. For det andre faller hele argumentet i fisk, da de slett ikke ser foreldrene mer enn jevnaldrende. Tvert imot er mye av tiden sammen med mor jobb, hvor kontakten skjer gjennom skjermen på en mobil. Vet vi HVOR mye tid egentlig? Er ikke lange snuttene vi får se. De som direkte inneholder barn burde vi ikke sett i det hele tatt, men tror ikke så mye av tiden nødvendigvis skjer gjennom skjermen på en mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 1. november 2022 #70240 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) 4 hours ago, Aquarius04 said: De voksne som gikk knask eller knep med barna i gata mi i går, var enten ikke utkledd eller kledd ut i alt annet enn sexy kostymer. Enkelte ting er bare ikke passende og frua er ikke kjent for å være så god på å lese situasjoner eller settinger i forhold til antrekk. Men nå gikk ikke hun Knask eller knep med barna, men var på en voksenfest. Og det var flere som spilte på sex i sine antrekk der. Se feks Christopher Huseby, Annijor, den ukjente som var Black Panther og flere av antrekkene til kvinnene. Endret 1. november 2022 av Carrie_S 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå