Ellie77 Skrevet 29. oktober 2022 #70121 Del Skrevet 29. oktober 2022 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Nå ble jeg underholdt og inspirert. 40 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 29. oktober 2022 #70122 Del Skrevet 29. oktober 2022 Felis skrev (1 time siden): Under innlegget om manflu skriver LKE at han er dårlig på å ta fridager når kroppen er trøtt og sliten. Men at han er konservativ på hard trening på de han "coacher". Det gjelder åpenbart ikke kona hans, så da tolker jeg det dit at han har betalende kunder. Det er en skremmende tanke. Er det innlegget borte? Jeg finner det ikke. Var det på hans ‘private’ konto eller på coachen’s? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. oktober 2022 #70123 Del Skrevet 29. oktober 2022 (endret) Skrottefar skrev (59 minutter siden): Er noen så hjernedøde at de lar seg coache av en herremann som løper rundt med fettklype og generelt er opptatt av at å trene må man uansett, morgen, middag og kveld og restitusjon er et fremmedord 😛 Derom strides de lærde. Som potensiell kunde vet jeg ikke engang hvordan man oppnår kontakt for prisforespørsel. Så hvordan han selger tjenestene sine vites ikke. Husker bare en himmelropende dyr prisliste over ymse tjenester som i svært kort tid lå på Netfit.nos nettside. Det er noen år siden nå, og nettsiden ligger fortsatt brakk med tomme løfter og tomme sider. Tilføyelse: Han har sin egen nettside utenom Netfit.no. larskristianeriksen.com Endret 29. oktober 2022 av Revenge o'Cavatina 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 29. oktober 2022 #70124 Del Skrevet 29. oktober 2022 Felis skrev (2 timer siden): Under innlegget om manflu skriver LKE at han er dårlig på å ta fridager når kroppen er trøtt og sliten. Men at han er konservativ på hard trening på de han "coacher". Det gjelder åpenbart ikke kona hans, så da tolker jeg det dit at han har betalende kunder. Det er en skremmende tanke. At LKE har reelle coaching oppdrag, ut over kanskje en PM eller to, tror jeg lite på. Han som har null, zero, niks, nada, ingen respekt for andres privatliv sammen med hans betydelige bekreftelsesbehov hadde benyttet sjansen til å skryte (eller henge ut alt etter kundens fettprosent). Klientene hans begrenser seg nok til ham selv, kona og bikkja. Og på alle tre feiler han stort. 33 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. oktober 2022 #70125 Del Skrevet 29. oktober 2022 Ellie77 skrev (2 timer siden): Nå ble jeg underholdt og inspirert. Så hyggelig å høre, det var meningen😊. Glemte å merke med reklame, da. Det var Evergood. Ups. 29 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 30. oktober 2022 #70126 Del Skrevet 30. oktober 2022 Regnbueruby skrev (På 18.10.2022 den 13.46): https://gullbarbie.no/ anbefaler alle å lese om nominasjonen og nominere CBE. Kanskje hun faktisk kan vinne. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #70127 Del Skrevet 30. oktober 2022 ~ Ada ~ skrev (6 timer siden): Så hyggelig å høre, det var meningen😊. Glemte å merke med reklame, da. Det var Evergood. Ups. Ikke hør på eventuell kritikk! De er bare misunnelige. Du er 💛❤️🔥❤️🔥🍑🥥🥥😛 😂 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. oktober 2022 #70128 Del Skrevet 30. oktober 2022 Felis skrev (10 timer siden): Under innlegget om manflu skriver LKE at han er dårlig på å ta fridager når kroppen er trøtt og sliten. Men at han er konservativ på hard trening på de han "coacher". Det gjelder åpenbart ikke kona hans, så da tolker jeg det dit at han har betalende kunder. Det er en skremmende tanke. Her insinuerer han iallefall at han har kunder. Jeg tviler sterkt på at det stemmer, men ja - HVIS det stemmer, så er det en skremmende tanke. Det vi har sett av opplegget hans så langt er det han kjører kona på: Overdreven cardio. Trening selv om man er syk/skadet. Feil utført (ofte) styrketrening. Kcal-underskudd (ifølge matinnleggene som deles) Tvangspreget (ofte klaging på at det er grusomt, slitsomt osv) Stort fokus på å posere med kropp. Ingen fokus på restitusjon. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 30. oktober 2022 #70129 Del Skrevet 30. oktober 2022 ~ Ada ~ skrev (7 timer siden): Så hyggelig å høre, det var meningen😊. Glemte å merke med reklame, da. Det var Evergood. Ups. 😂😂😂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. oktober 2022 #70130 Del Skrevet 30. oktober 2022 De lider nok av energiunderskudd. Det sier seg jo selv på bildene de legger ut av seg selv hvor de ser skrapa ut. Da blir alt tungt og grusomt. De kunne trent annenhver dag, de er ikke eliteidrettsutøvere men mosjonister. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 30. oktober 2022 #70131 Del Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Sorthvittbildet av coachen for seks dager siden lyser ikke av sunnhet og treningsglede akkurat. Endret 30. oktober 2022 av Lopploella 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 30. oktober 2022 #70132 Del Skrevet 30. oktober 2022 Isild skrev (4 timer siden): Her insinuerer han iallefall at han har kunder. Jeg tviler sterkt på at det stemmer, men ja - HVIS det stemmer, så er det en skremmende tanke. Det vi har sett av opplegget hans så langt er det han kjører kona på: Overdreven cardio. Trening selv om man er syk/skadet. Feil utført (ofte) styrketrening. Kcal-underskudd (ifølge matinnleggene som deles) Tvangspreget (ofte klaging på at det er grusomt, slitsomt osv) Stort fokus på å posere med kropp. Ingen fokus på restitusjon. «De»?? Kona og..bikkja? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. oktober 2022 #70133 Del Skrevet 30. oktober 2022 Isola2 skrev (16 minutter siden): «De»?? Kona og..bikkja? Aldri sett eller hørt om noen andre iallefall. Dersom han har kunder, så er det i tilfelle helt hemmeligholdt i hans sosiale medier. Det virker også veldig utilgjengelig å finne ut hva slags opplegg han selger, hvor man kan melde interesse og hvordan det fungerer. Bare tull alt sammen. Akkurat som Netfit. Men, hvis man bygger opp luftslott på nettet - så tror sikkert noen på at det er virkelig ( annonsører) Kanskje han/de til og med tror på det selv. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 30. oktober 2022 #70134 Del Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Ikke hør på eventuell kritikk! De er bare misunnelige. Du er 💛❤️🔥❤️🔥🍑🥥🥥😛 😂 😂😂😂 du glemte noe viktig: heldige kaffekoppen 😍 14 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 30. oktober 2022 #70135 Del Skrevet 30. oktober 2022 Bedre sent enn aldri - tusen takk @Aquarius04 @AnnePåLande @kraftwerk og @Christiane_W for kommentarer og tilbakemeldinger på innlegget jeg skrev tidligere. Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste som tenker dette omkring bedriften. @Klink takk til deg også som sier deg enig. Jeg sier ingen steder at man MÅ gjøre alt det jeg skriver, men det er rett og slett dybde og refleksjon jeg savner hos bedriftseier. Jeg har tro på at det kommer både med erfaringer, utfordringer, utdanning (som @Aquarius04 nevner) og dannelse, og det er det jeg savner med bedriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 30. oktober 2022 #70136 Del Skrevet 30. oktober 2022 Isild skrev (1 time siden): Aldri sett eller hørt om noen andre iallefall. Dersom han har kunder, så er det i tilfelle helt hemmeligholdt i hans sosiale medier. Det virker også veldig utilgjengelig å finne ut hva slags opplegg han selger, hvor man kan melde interesse og hvordan det fungerer. Bare tull alt sammen. Akkurat som Netfit. Men, hvis man bygger opp luftslott på nettet - så tror sikkert noen på at det er virkelig ( annonsører) Kanskje han/de til og med tror på det selv. Det kunne være veldig interessant å vite noe mer om hvordan de har tenkt å balansere nettsiden til LKE og Netfit. Ser at LKE bruker bilder av både CBE og Andrian Paul på sin hjemmeside - bilder fra Netfit, noe som gjør det hele litt underlig glidende det over i hverandre. Er nettsiden en forlengelse av Netfit? Har LKE meldt seg helt ut av Netfit? Er Netfit cbe´s andre konto, men kun med trening (og noen oppskrifter)? Dette kan det være greit å opplyse potensielle kunder om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 30. oktober 2022 #70137 Del Skrevet 30. oktober 2022 12 hours ago, MinniMusa said: https://gullbarbie.no/ anbefaler alle å lese om nominasjonen og nominere CBE. Kanskje hun faktisk kan vinne. Hvis man ønsker at prisen skal kunne tas seriøst, er det helt bak mål å oppfordre medlemmer på et nettsted for kvinner til å stemme. Dette er en pris hvor de unge skal nominere og stemme. Det finnes riktignok ingen mulighet for å sjekke at de som stemmer faktisk er i målgruppen, det er en av årsakene til at man ikke kan slå fast at det er de unge som har stemt frem prisen. Noe av kritikken mot prisen går nettopp på det du gjør her: at man drar i gang stemmekampanjer på nettsteder hvor helt andre enn målgruppen for prisen deltar. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 30. oktober 2022 #70138 Del Skrevet 30. oktober 2022 Carrie_S skrev (1 minutt siden): Hvis man ønsker at prisen skal kunne tas seriøst, er det helt bak mål å oppfordre medlemmer på et nettsted for kvinner til å stemme. Dette er en pris hvor de unge skal nominere og stemme. Det finnes riktignok ingen mulighet for å sjekke at de som stemmer faktisk er i målgruppen, det er en av årsakene til at man ikke kan slå fast at det er de unge som har stemt frem prisen. Noe av kritikken mot prisen går nettopp på det du gjør her: at man drar i gang stemmekampanjer på nettsteder hvor helt andre enn målgruppen for prisen deltar. Godt poeng! Kan ikke tenke meg at unge mennesker følger med på CBE. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 30. oktober 2022 #70139 Del Skrevet 30. oktober 2022 3 hours ago, Isild said: Aldri sett eller hørt om noen andre iallefall. Dersom han har kunder, så er det i tilfelle helt hemmeligholdt i hans sosiale medier. Det virker også veldig utilgjengelig å finne ut hva slags opplegg han selger, hvor man kan melde interesse og hvordan det fungerer. Bare tull alt sammen. Akkurat som Netfit. Men, hvis man bygger opp luftslott på nettet - så tror sikkert noen på at det er virkelig ( annonsører) Kanskje han/de til og med tror på det selv. Noe har de tjent på dette. I følge PureHelp hadde Netfit AS driftsinntekter på 156 000 kr i fjor. Tilsvarende hadde selve bloggbedriften inntekter på 2,4 millioner kroner. Regnskapene til begge bedriftene er offentlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 30. oktober 2022 #70140 Del Skrevet 30. oktober 2022 2 minutter siden, Pippio said: Godt poeng! Kan ikke tenke meg at unge mennesker følger med på CBE. Det kan ikke jeg tenke meg heller. Målgruppen hennes er vel 30 +. Hvorvidt hun når målgruppen er en annen sak, men hun er jo ikke en som henvender seg til unge. Jeg synes intensjonen bak denne prisen er god, men som det ble nevnt da Sophie Elise vant så kan man ikke slå ettertrykkelig fast at det er unge som har nominert og stemt frem da det ikke er noen kontroll over hvem som stemmer. I Sophie Elises tilfelle ble det også kjørt nominasjonskampanjer. Jeg så flere voksne damer kommentere i kommentarfelt på Facebook at de hadde nominert og så stemt på henne. Da mister dessverre prisen litt av sin viktige verdi, og kan derfor ikke tas til inntekt for noe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå