Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke vi mobber Caroline Berg Eriksen. Mobbing er å kalle noen dum, stygg osv. Det vi gjør her er å stille oss kritisk til virksomheten hennes, på samme måte som det er lov til (og vanlig!) og stille seg kritisk til andre lugubre virksomheter

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, MissKatt said:

Jeg synes ikke vi mobber Caroline Berg Eriksen. Mobbing er å kalle noen dum, stygg osv. Det vi gjør her er å stille oss kritisk til virksomheten hennes, på samme måte som det er lov til (og vanlig!) og stille seg kritisk til andre lugubre virksomheter

Og, utelukkende, så vidt jeg har sett, sier folk at hun er penere og søtere i virkeligheten enn i de gjennomredigerte/ihjelposerte bildene/filmene. Det er nærmest det motsatte av mobbing…

Endret av Andrea59
Skrivefeil
  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsklærne hun reklamerer for var fine. Og det er merket med reklame på hver eneste story. Skriften er hvit og kanskje ikke så synlig, vet ikke om den er for utydelig? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (17 minutter siden):

Sportsklærne hun reklamerer for var fine. Og det er merket med reklame på hver eneste story. Skriften er hvit og kanskje ikke så synlig, vet ikke om den er for utydelig? 

Helt enig, her var en god reklame! Klærne så skikkelig fine ut. Tydelig merket også

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan vite hva hun faktisk spiser, ettersom vi jo ikke kan følge med på det faktiske livet hennes.

Men det hun poster i sosiale media, er under enhver kritikk. Det er nesten aldri ordentlig mat, men bare stort sett bare proteinpulver, ferdigkjøpte produkter som iskaffe, ispinner, sjokolade, merkelige kombinasjoner som hun har oppi blenderen, osv.

Og de veldig få gangene hun viser fram ordentlig mat, er det i mikroskopiske porsjoner.

Hele kontoen framstår som en syk persons verk.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (26 minutter siden):

Helt enig, her var en god reklame! Klærne så skikkelig fine ut. Tydelig merket også

Jeg synes reklamen er latterlig dessverre.... hun er så fjollete pga måten hun stikker ræva ut noe voldsomt, det er så kleint at jeg blir matt. Se den snutten når hun setter seg på kafeen, jeg begynte å le, det er helt vilt hvor tilgjort måten å stå og sette seg på er! Jeg skjønner ikke hvordan LKE som filmer ikke ser dette?? 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gameon skrev (5 minutter siden):

Jeg synes reklamen er latterlig dessverre.... hun er så fjollete pga måten hun stikker ræva ut noe voldsomt, det er så kleint at jeg blir matt. Se den snutten når hun setter seg på kafeen, jeg begynte å le, det er helt vilt hvor tilgjort måten å stå og sette seg på er! Jeg skjønner ikke hvordan LKE som filmer ikke ser dette?? 

Jeg synes at det til deres forsvar er litt mer kontakt med publikum enn hva det er på de aller fleste reklamene, og godt å se en reklame som foregår ute, og ikke på tå foran kamera i stua. Samtidig, jeg blir sjokkert over størrelsesforhold mellom sko og lår/rumpe. Kan det være fordi hun konsekvent er vendt 90 grader fra kamera, eller er det noe med måten det filmes på eller hvordan kamera holdes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (11 minutter siden):

Den reklamen der 😂😂 merkelige greier også klarer hun jo nesten ikke sette seg opp fordi hun må krumme ryggen så veldig og presse rumpen ut. Bare rart hele greia. 

170DAFFF-D68E-49DD-9287-2C07D2DA63A1.png

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Gameon skrev (13 minutter siden):

Er det ikke sånn du setter deg ned?😂 Han er nok like mye med på dette som fruen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (15 minutter siden):

Den reklamen der 😂😂 merkelige greier også klarer hun jo nesten ikke sette seg opp fordi hun må krumme ryggen så veldig og presse rumpen ut. Bare rart hele greia. 

Hva er det med de skoene? Ser ut som rulleskøyter..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Hurra for CBE.no som klarer jobben sin etter 10 år som reklamekanal. Jaggu imponerende. 
:ironi:

Har ikke skrevet at det er imponerende, mente mer at det ikke var noe kritikkverdig der heller. Bortsett fra mulig litt for utydelig skrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (20 minutter siden):

Har ikke skrevet at det er imponerende, mente mer at det ikke var noe kritikkverdig der heller. Bortsett fra mulig litt for utydelig skrift. 

«Dette er tråden for saklig debatt om slike kritikkverdige forhold.» (HI). Er vel nokså unødvendig å påpeke det når det ikke er noe kritikkverdig? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne er sikkert fine de, men selve fremførelsen av reklameringen ble bare flaut, hvorfor krumme rygg og ut med stussen hele tiden, liksom ?!?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (59 minutter siden):

😂😂😂🤣🤣🤣🙈

Gi den kvinnen et komi-show! Stor underholdning å se på de daglige blødmene 🤪

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Revenge o'Cavatina skrev (11 minutter siden):

Jeg vil ha slitesterke turbukser i en størrelse der det er plass til å ha noe i lommene (hva er ellers vitsen med lommer), og som ikke tvinger meg til å gå og stå som en gås.

Informativt. Da vet vi det! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (2 timer siden):

Det er også litt komisk å reklamere for turklær inne på en kafe…. Hadde gått ut i skauen jeg🤷🏼‍♀️

• Liker 41
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...