MissKatt Skrevet 27. oktober 2022 #70061 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg synes ikke vi mobber Caroline Berg Eriksen. Mobbing er å kalle noen dum, stygg osv. Det vi gjør her er å stille oss kritisk til virksomheten hennes, på samme måte som det er lov til (og vanlig!) og stille seg kritisk til andre lugubre virksomheter 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 27. oktober 2022 #70062 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) 1 hour ago, MissKatt said: Jeg synes ikke vi mobber Caroline Berg Eriksen. Mobbing er å kalle noen dum, stygg osv. Det vi gjør her er å stille oss kritisk til virksomheten hennes, på samme måte som det er lov til (og vanlig!) og stille seg kritisk til andre lugubre virksomheter Og, utelukkende, så vidt jeg har sett, sier folk at hun er penere og søtere i virkeligheten enn i de gjennomredigerte/ihjelposerte bildene/filmene. Det er nærmest det motsatte av mobbing… Endret 27. oktober 2022 av Andrea59 Skrivefeil 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. oktober 2022 #70063 Del Skrevet 27. oktober 2022 Sportsklærne hun reklamerer for var fine. Og det er merket med reklame på hver eneste story. Skriften er hvit og kanskje ikke så synlig, vet ikke om den er for utydelig? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 27. oktober 2022 #70064 Del Skrevet 27. oktober 2022 Klink skrev (17 minutter siden): Sportsklærne hun reklamerer for var fine. Og det er merket med reklame på hver eneste story. Skriften er hvit og kanskje ikke så synlig, vet ikke om den er for utydelig? Helt enig, her var en god reklame! Klærne så skikkelig fine ut. Tydelig merket også 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 27. oktober 2022 #70065 Del Skrevet 27. oktober 2022 Ingen kan vite hva hun faktisk spiser, ettersom vi jo ikke kan følge med på det faktiske livet hennes. Men det hun poster i sosiale media, er under enhver kritikk. Det er nesten aldri ordentlig mat, men bare stort sett bare proteinpulver, ferdigkjøpte produkter som iskaffe, ispinner, sjokolade, merkelige kombinasjoner som hun har oppi blenderen, osv. Og de veldig få gangene hun viser fram ordentlig mat, er det i mikroskopiske porsjoner. Hele kontoen framstår som en syk persons verk. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 27. oktober 2022 #70066 Del Skrevet 27. oktober 2022 Oline12 skrev (26 minutter siden): Helt enig, her var en god reklame! Klærne så skikkelig fine ut. Tydelig merket også Jeg synes reklamen er latterlig dessverre.... hun er så fjollete pga måten hun stikker ræva ut noe voldsomt, det er så kleint at jeg blir matt. Se den snutten når hun setter seg på kafeen, jeg begynte å le, det er helt vilt hvor tilgjort måten å stå og sette seg på er! Jeg skjønner ikke hvordan LKE som filmer ikke ser dette?? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 27. oktober 2022 #70067 Del Skrevet 27. oktober 2022 Gameon skrev (5 minutter siden): Jeg synes reklamen er latterlig dessverre.... hun er så fjollete pga måten hun stikker ræva ut noe voldsomt, det er så kleint at jeg blir matt. Se den snutten når hun setter seg på kafeen, jeg begynte å le, det er helt vilt hvor tilgjort måten å stå og sette seg på er! Jeg skjønner ikke hvordan LKE som filmer ikke ser dette?? Jeg synes at det til deres forsvar er litt mer kontakt med publikum enn hva det er på de aller fleste reklamene, og godt å se en reklame som foregår ute, og ikke på tå foran kamera i stua. Samtidig, jeg blir sjokkert over størrelsesforhold mellom sko og lår/rumpe. Kan det være fordi hun konsekvent er vendt 90 grader fra kamera, eller er det noe med måten det filmes på eller hvordan kamera holdes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 27. oktober 2022 #70068 Del Skrevet 27. oktober 2022 Gameon skrev (11 minutter siden): Jeg synes reklamen er latterlig dessverre.... hun er så fjollete pga måten hun stikker ræva ut noe voldsomt, det er så kleint at jeg blir matt. Se den snutten når hun setter seg på kafeen, jeg begynte å le, det er helt vilt hvor tilgjort måten å stå og sette seg på er! Jeg skjønner ikke hvordan LKE som filmer ikke ser dette?? Den reklamen der 😂😂 merkelige greier også klarer hun jo nesten ikke sette seg opp fordi hun må krumme ryggen så veldig og presse rumpen ut. Bare rart hele greia. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 27. oktober 2022 #70069 Del Skrevet 27. oktober 2022 Gameon skrev (13 minutter siden): Jeg synes reklamen er latterlig dessverre.... hun er så fjollete pga måten hun stikker ræva ut noe voldsomt, det er så kleint at jeg blir matt. Se den snutten når hun setter seg på kafeen, jeg begynte å le, det er helt vilt hvor tilgjort måten å stå og sette seg på er! Jeg skjønner ikke hvordan LKE som filmer ikke ser dette?? Er det ikke sånn du setter deg ned?😂 Han er nok like mye med på dette som fruen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. oktober 2022 #70070 Del Skrevet 27. oktober 2022 Klink skrev (1 time siden): Sportsklærne hun reklamerer for var fine. Og det er merket med reklame på hver eneste story. Skriften er hvit og kanskje ikke så synlig, vet ikke om den er for utydelig? Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober 2022 #70071 Del Skrevet 27. oktober 2022 Hurra for CBE.no som klarer jobben sin etter 10 år som reklamekanal. Jaggu imponerende. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 27. oktober 2022 #70072 Del Skrevet 27. oktober 2022 123Frustrert skrev (15 minutter siden): Den reklamen der 😂😂 merkelige greier også klarer hun jo nesten ikke sette seg opp fordi hun må krumme ryggen så veldig og presse rumpen ut. Bare rart hele greia. Hva er det med de skoene? Ser ut som rulleskøyter.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. oktober 2022 #70073 Del Skrevet 27. oktober 2022 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Hurra for CBE.no som klarer jobben sin etter 10 år som reklamekanal. Jaggu imponerende. Har ikke skrevet at det er imponerende, mente mer at det ikke var noe kritikkverdig der heller. Bortsett fra mulig litt for utydelig skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober 2022 #70074 Del Skrevet 27. oktober 2022 Klink skrev (20 minutter siden): Har ikke skrevet at det er imponerende, mente mer at det ikke var noe kritikkverdig der heller. Bortsett fra mulig litt for utydelig skrift. «Dette er tråden for saklig debatt om slike kritikkverdige forhold.» (HI). Er vel nokså unødvendig å påpeke det når det ikke er noe kritikkverdig? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. oktober 2022 #70075 Del Skrevet 27. oktober 2022 Klærne er sikkert fine de, men selve fremførelsen av reklameringen ble bare flaut, hvorfor krumme rygg og ut med stussen hele tiden, liksom ?!? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 27. oktober 2022 #70076 Del Skrevet 27. oktober 2022 123Frustrert skrev (59 minutter siden): Den reklamen der 😂😂 merkelige greier også klarer hun jo nesten ikke sette seg opp fordi hun må krumme ryggen så veldig og presse rumpen ut. Bare rart hele greia. 😂😂😂🤣🤣🤣🙈 Gi den kvinnen et komi-show! Stor underholdning å se på de daglige blødmene 🤪 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 27. oktober 2022 Populært innlegg #70077 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg vil ha slitesterke turbukser i en størrelse der det er plass til å ha noe i lommene (hva er ellers vitsen med lommer), og som ikke tvinger meg til å gå og stå som en gås. 51 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 27. oktober 2022 #70078 Del Skrevet 27. oktober 2022 Revenge o'Cavatina skrev (11 minutter siden): Jeg vil ha slitesterke turbukser i en størrelse der det er plass til å ha noe i lommene (hva er ellers vitsen med lommer), og som ikke tvinger meg til å gå og stå som en gås. Informativt. Da vet vi det! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. oktober 2022 #70079 Del Skrevet 27. oktober 2022 Lin10 skrev (5 minutter siden): Informativt. Da vet vi det! Bare hyggelig! 24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 27. oktober 2022 #70080 Del Skrevet 27. oktober 2022 123Frustrert skrev (2 timer siden): Den reklamen der 😂😂 merkelige greier også klarer hun jo nesten ikke sette seg opp fordi hun må krumme ryggen så veldig og presse rumpen ut. Bare rart hele greia. Det er også litt komisk å reklamere for turklær inne på en kafe…. Hadde gått ut i skauen jeg🤷🏼♀️ 41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå