Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klink skrev (1 time siden):

Tror du/ dere at det er bevisst? Kan hun ha kjøpt en veske på ferie fordi at hun glemte å ta med en, kjøpte seg den og brukte den på ferien?  Merket er kanskje så kjent for de som bryr seg med slikt at hun vet nøyaktig hva hun gjør? 

Selvsagt. Men da kjøper man ikke fake design og viser det fram på en salgskanal.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det i såfall mange unge og voksne som går "kjerringkledd" om dagen. Blazer og en avslappet klesstil har vært in en god stund nå!

Ikke at man er nødt til å kle seg i hva som enn er trendy, det er kult å kjøre sin egen stil. MEN - når det gjelder Caroline, så er det sjelden jeg synes hun kler seg bra. Det er åletrangt og det er ofte tacky. Et godt eksempel er antrekket i siste instareel. Det er sent på høsten, og kun kler seg i en tynn hvit bluse og kremfargete bukser. Med snøringer overalt. Hun kan rett og slett veldig lite om hva som passer sammen og hva som passer til hvilken årstid. Min mening.

Når det er sagt, så er hun mester i kleine reels! 👏

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (37 minutter siden):

Ja eller akkurat det der får jeg assosiasjoner til servitør.

EtFo skrev (24 minutter siden):

Ja. 

Ja da er vi bare ulike. Kvalitetsdresser er virkelig noe av det mest kule og elegante jeg vet 😁🤩

(Og beklager for bildespam, jeg er ferdig nå 😂)

Screenshot_20221015-170750_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20221015-170740_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20221015-171505_Samsung Internet.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (2 minutter siden):

Ja da er vi bare ulike. Kvalitetsdresser er virkelig noe av det mest kule og elegante jeg vet 😁🤩

Screenshot_20221015-170812_Samsung Internet.jpg

Litt av noen kjerringer 🤫

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (4 minutter siden):

Jeg syns ikke det der er så fint, men igjen det handler om smak. Jeg syns ikke siste bildene fra cbe er så fine heller. Og et annet eksempel er de kjolene og skjørtene og klærne hun bruker med «pels» kant. Absolutt ikke min smak! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Ja dette er stusselig kjerringer uten peil på mote 😅

• Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (31 minutter siden):

Tror du/ dere at det er bevisst? Kan hun ha kjøpt en veske på ferie fordi at hun glemte å ta med en, kjøpte seg den og brukte den på ferien?  Merket er kanskje så kjent for de som bryr seg med slikt at hun vet nøyaktig hva hun gjør? 

Både den fake Dior og den fake Chloe’ vesken var innkjøpt før Hellas turen. «Dior» vesken ble vist i IG innlegg 14.09.22, og begge veskene vist på story da CBE pakket til Hellas… Så nei, dette fremstår som et usannsynlig scenario. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 minutt siden):

Ja dette er stusselig kjerringer uten peil på mote 😅

Huff og uff.. og alt det der. 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Jeg syns ikke det der er så fint, men igjen det handler om smak. Jeg syns ikke siste bildene fra cbe er så fine heller. Og et annet eksempel er de kjolene og skjørtene og klærne hun bruker med «pels» kant. Absolutt ikke min smak! 

Vel, disse kvinnene er trendsettere så det er åpenbart at mange liker stilen.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (33 minutter siden):

Paljettkjolene hennes i skrikende farger og med store fjær, frynser og pelskanter passer bedre på en rød løper eller teaterscene, fremfor i en liten og søvnig gresk landsby hvor de fleste går med shorts og sandaler. Men dette var jo et reklamesamarbeid hun hadde for et års tid siden, så klærne fikk hun jo gratis. Det er naturligvis skjult markedsføring i og med at annonsøren fremdeles profitterer på eksponeringen hennes, men nå er jo ikke lover og regler noe CBE bryr seg nevneverdig om. Utrolig flaut med de piratkopierte veskene hennes også, CBE burde heller gjøre som Juliannes pilotmann Ulrik Nygaard og innrømme at dagene med hodeløs shoppingbonanza er forbi pga strammere økonomi.

Endret av Rastebenk
  • Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (1 time siden):

Jeg har ikke skrevet noe om at de der er kjerringer. Faktisk ikke at noen er kjerringer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (38 minutter siden):

Jeg har ikke skrevet noe om at de der er kjerringer. Faktisk ikke at noen er kjerringer. 

Nei da, jeg bare lekte videre med at du syns klesstilen deres på bildene (altså dress) er "ekstremt kjerring". 

Endret av Rastebenk
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rubella skrev (47 minutter siden):

Synes hun så mye freshere og stiligere ut da hun poserte for Adax! Litt utdatert hårsveis og sånn nå siden det er noen år siden, men det enkle er ofte det beste!

BD0AECF3-52A3-485B-AAFC-5EA94E76E46B.jpeg

Roadrunner skrev (43 minutter siden):

Nesten utrolig å klare og gå fra så klassisk og stilig til så "billig" og ofte vulgær stil. De aller fleste går vel gjerne motsatt vei etter hvert som de blir eldre og modnes.

Ja det er helt rart å tenke på at de heller vil fremstille henne i pinetrange klær med fjær eller sideboob, enkelte av dem hvor hun nesten ikke klarer å gå, fremfor å fortsette på denne stilige og elegante stilen som den profesjonelle stylisten for disse bildene gav henne. CBE så jo råflott ut på disse bildene (og woops, det er visst i "kjerringantrekket" dressjakke og dressbukse 😅).

Endret av Rastebenk
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på siden så er jeg like gammel som Caroline, eller ett år eldre? Litt usikker men kan dere PLEASE slutte å skrive at hun pusher 40🙈

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline1986 skrev (8 minutter siden):

Helt på siden så er jeg like gammel som Caroline, eller ett år eldre? Litt usikker men kan dere PLEASE slutte å skrive at hun pusher 40🙈

Ja beklager, det var en overdrivelse fra min side. Nærmere 40 år enn 30 år er mer korrekt 😊 

Endret av Rastebenk
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Kjerring angående klesstil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...