Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (20 minutter siden):

Det har jeg påpekt en stund. Kommunikasjonsmessig er det krise. De tror de legger ut lignende reels som andre moteinfluencere som kan gå og bevege seg som modeller eller ikke-krampaktig, men det blir bare som parodier. Det er faktisk ikke stygt ment, det er fakta. Er bare å se på hvordan andre fikser det. 

https://www.instagram.com/reel/CiU2BpPAsjy/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CjTvOZQjFPU/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
(flere som snurrer, men nailer det ☺️)

Jeg syns det ser omtrent like rart ut hos de du har lagt ut som hos cbe. 

Endret av Klink
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (5 minutter siden):

Jeg syns det ser omtrent like rart ut hos de du har lagt ut som hos cbe. 

Deg om det. Rart, ja, fordi de viser klær/styling ol, men er mer i kontakt med den som ser på. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (29 minutter siden):

Deg om det. Rart, ja, fordi de viser klær/styling ol, men er mer i kontakt med den som ser på. 

Ikke gidd å svare Klink.... det er bare sånn "gjøre seg dum" kverulering hele tiden. 

• Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (57 minutter siden):

Ja, det kan jeg være enig i. Rart syns det ser ut uansett! 

Gameon skrev (27 minutter siden):

Ikke gidd å svare Klink.... det er bare sånn "gjøre seg dum" kverulering hele tiden. 

Det er jævlig dårlig gjort. Jeg gjør meg dum for å mene noe annet enn deg? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (17 timer siden):

Får så lyst til å spørre hva hun hele tiden ser til høyre, men da blir jeg vel blokkert😏 

Samme Skybert som hun også grapskratter til i løse lufta 

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leda skrev (2 timer siden):

Hun hadde fått så mye mer hvis hun hadde sett inn i kamera, smilt genuint til publikum og ikke fremstått som arrogant og selvopptatt. 

Hun fremstår ikke som arrogant og selvopptatt men heller fjern og klein 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (13 timer siden):

Måtte inn og sjekke på Instagram - trodde det var et bilde som var tukla med, men det er jo en reel (video)! Ser ikke redigert ut form-messig, så da skjønner jeg i hvert fall ingenting 🤔

Det er nok ikke videoen som er redigert, men selve mennesket. 🤷‍♀️💉

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (1 time siden):

Tydeligere bilde fra reelen diskutert på forrige side. Dette er dessverre ikke dårlig redigering 😕

1EC31F51-444F-4EB4-B0CC-E9EA4E01981A.png

Ser mest ut som nipplecover som er litt for store...🤷‍♀️ 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (2 timer siden):

Hun fremstår ikke som arrogant og selvopptatt men heller fjern og klein 

Det ene utelukker ikke det andre? Eller, øyet som ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Det har jeg påpekt en stund. Kommunikasjonsmessig er det krise. De tror de legger ut lignende reels som andre moteinfluencere som kan gå og bevege seg som modeller eller ikke-krampaktig, men det blir bare som parodier. Det er faktisk ikke stygt ment, det er fakta. Er bare å se på hvordan andre fikser det. 

https://www.instagram.com/reel/CiU2BpPAsjy/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CjTvOZQjFPU/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
(flere som snurrer, men nailer det ☺️)

Disse to er ukjente for meg, men Polliani virker betydelig lang mer nedpå på cbe. Enig i at de sliter kommunikasjonsmessig, det undrer meg også at bedriftseier etter så mange år fortsatt virker ukomfortabel foran kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leda skrev (7 minutter siden):

Disse to er ukjente for meg, men Polliani virker betydelig lang mer nedpå på cbe. Enig i at de sliter kommunikasjonsmessig, det undrer meg også at bedriftseier etter så mange år fortsatt virker ukomfortabel foran kamera.

Overdreven og manisk (panisk) kroppsbevissthet gjør nok at det ikke fremstår naturlig. Det blir dessverre ofte, som påpekt, litt for uncanny valley. Dessverre har ikke overgangen fra blogg til Instagram, spesielt ikke stories og reels gjort saken bedre. 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder veskene har jeg store problemer med å forstå at Caroline kjøper fake vesker. Hun, av alle, burde ha råd til ekte merkevesker mtp inntekten de har hatt over mange år. I tillegg er designvesker en lønnsom investering, i motsetning til aksjespekuleringen til LKE... De aller fleste med en gjennomsnittlig inntekt kunne tatt seg råd til en merkeveske til 10k om de ønsket å prioritere et slikt kjøp. En influencer med millioninntekt som kan trekke kjøpet fra på skatten burde iallefall ha råd til det. 

Endret av Fotballfluen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fotballfluen skrev (46 minutter siden):

Når det gjelder veskene har jeg store problemer med å forstå at Caroline kjøper fake vesker. Hun, av alle, burde ha råd til ekte merkevesker mtp inntekten de har hatt over mange år. I tillegg er designvesker en lønnsom investering, i motsetning til aksjespekuleringen til LKE... De aller fleste med en gjennomsnittlig inntekt kunne tatt seg råd til en merkeveske til 10k om de ønsket å prioritere et slikt kjøp. En influencer med millioninntekt som kan trekke kjøpet fra på skatten burde iallefall ha råd til det. 

Tror du/ dere at det er bevisst? Kan hun ha kjøpt en veske på ferie fordi at hun glemte å ta med en, kjøpte seg den og brukte den på ferien?  Merket er kanskje så kjent for de som bryr seg med slikt at hun vet nøyaktig hva hun gjør? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (9 minutter siden):

Jeg forstår virkelig ikke CBE sin elsk etter lavpris polyesterklær med cheesy detaljer. Diger snøring både på topp og bukse, noe som gjør inntrykket både billig og rotete. Man skal stå bra lenge i speilet og se på seg selv før det der ser ok ut. Tenk så ufattelig stilig hun hadde vært i svart blazer, svarte stilrene bukser og en enkel topp inni! Men nei da, her skal alt være pølseskinntrangt, polyesterbefengt, sexy og overlesset med rysjer, blonder og snorer. Samme stil som ti år yngre Sophie Elise og Isabel Raad altså. Gratulerer med det, til ei gift tobarnsmor som pusher 40 🤯

Kanskje du og cbe har forskjellig stil? 
Det du tar som eksempel syns jeg høres ekstremt kjerring ut. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (34 minutter siden):

Kanskje du og cbe har forskjellig stil? 
Det du tar som eksempel syns jeg høres ekstremt kjerring ut. 

Ekstremt kjerring? 

Screenshot_20221015-162621_Samsung Internet.jpg

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 minutt siden):

Ekstremt kjerring? 

Screenshot_20221015-162621_Samsung Internet.jpg

Ja eller akkurat det der får jeg assosiasjoner til servitør.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...