Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Blinkie
Xstrella skrev (13 minutter siden):

CowboyLaila. Her er midjen redigert smalere slik at puppen har havnet på halv 8. #herlighet 

Enig. Bildet er utrolig merkelig, og rart redigert. Fatter ikke at hun vil legge ut sånne bilder på some 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte inn og sjekke på Instagram - trodde det var et bilde som var tukla med, men det er jo en reel (video)! Ser ikke redigert ut form-messig, så da skjønner jeg i hvert fall ingenting 🤔

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LisenL skrev (På 12.10.2022 den 22.56):

La merke til at det er et spørsmål i kommentarfeltet om hvor Chloe’ vesken er kjøpt, under innlegget fra 4 dager siden. Den som stiller spørsmålet bemerker at hun ikke har sett/ funnet vesken i denne hvite fargen noe sted. Spørsmålet står ubesvart etter 1 døgn. Spent på om CBE svarer, sletter eller ignorerer…

For meg ser det ut som det muligens kan være en Chloè Woody kopi? 🤷https://www.chloe.com/product_image/45660585bi/f/w750.jpg

Endret av duskelapp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (5 minutter siden):

Enig. Bildet er utrolig merkelig, og rart redigert. Fatter ikke at hun vil legge ut sånne bilder på some 😱

Det er ikke et bilde som er lagt ut, det er opprinnelig fra en reel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (På 13.10.2022 den 19.40):

Vesker er fake. Den finnes ikke i hvitt, ikke som jeg har sett hvertfall. Dessuten har ingen «chloe» logoen på håndtaket slik som hennes har. Definitivt en replika. Syns egentlig det er litt rart da hun tidlige har brukt elte Louis vuitton osv.

Lurer heller på hvor hun fikk tak i med brune detaljerw750.jpg

Endret av duskelapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (35 minutter siden):

CowboyLaila. Her er midjen redigert smalere slik at puppen har havnet på halv 8. #herlighet 

Det er bare en skjermdump fra en story altså. Beklager at jeg ikke opplyste om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (13 minutter siden):

Jeg ler så godt av de filmsnuttene. Og håper inni meg at de blir produsert med glimt i øyet. 

Dessverre..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeeze. For deres skyld skulle jeg ønske de hadde en voksen som kunne veilede de litt. 
Burde sikkert hatt det selv også, her jeg sitter og iakttar et langsomt togkræsj. 

• Liker 13
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er dags å bremse kraftig ned på Botox og fillers, altså. Det begynner å se veldig stramt og merkelig ut. Hun var penere før hun injiserte alt mulig!

6248FF01-0604-4D73-9FD4-35FA5470C398.jpeg

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (8 timer siden):

Lurer heller på hvor hun fikk tak i med brune detaljerw750.jpg

Chloé vesken finnes med brune detaljer. Men vesken til CBE er fortsatt en kopi. 

8B5AEEFE-2C3C-47BB-8D90-E443614BEB89.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (8 timer siden):

Dessverre..

Jeg ler men vrir meg også.....det er så ufattelig kleint. Den snutten med blomster, altså hun sitter og ser mot høyre som vanlig og så den gangen mot LKE. Synes jeg ser ham stå der med kamera, og alt er liksom "tilfeldig". Hun greier ikke engang være naturlig på "stumfilm"! Helt utrolig at det legges ut i fullt alvor!?? Det er skikkelig skikkelig puteflaut! Og LKE når, ikke hvis men NÅR du leser dette, ser du ikke hvor fjollete videoen er????? 

• Liker 41
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (25 minutter siden):

Jeg ler men vrir meg også.....det er så ufattelig kleint. Den snutten med blomster, altså hun sitter og ser mot høyre som vanlig og så den gangen mot LKE. Synes jeg ser ham stå der med kamera, og alt er liksom "tilfeldig". Hun greier ikke engang være naturlig på "stumfilm"! Helt utrolig at det legges ut i fullt alvor!?? Det er skikkelig skikkelig puteflaut! Og LKE når, ikke hvis men NÅR du leser dette, ser du ikke hvor fjollete videoen er????? 

Jeg tenker alltid på denne når jeg ser disse snuttene de lager: 

• Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Advokadoen

På den rare videoen/reelen med den blomsterbuketten så er det nå 22 kommentarer. 11 av dem er svar fra Caroline, og hun har også liket alle kommentaren i tillegg til å svare på dem. Jeg lurer på hvor lenge de kan lønne to voksne og brødfø en familie på fire på inntekten fra denne bedriften. Hun har nesten ikke noe annonser lenger, i allefall ikke fra større og anerkjente selskap slik hun hadde før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Advokadoen skrev (26 minutter siden):

På den rare videoen/reelen med den blomsterbuketten så er det nå 22 kommentarer. 11 av dem er svar fra Caroline, og hun har også liket alle kommentaren i tillegg til å svare på dem. Jeg lurer på hvor lenge de kan lønne to voksne og brødfø en familie på fire på inntekten fra denne bedriften. Hun har nesten ikke noe annonser lenger, i allefall ikke fra større og anerkjente selskap slik hun hadde før. 

Hun hadde fått så mye mer hvis hun hadde sett inn i kamera, smilt genuint til publikum og ikke fremstått som arrogant og selvopptatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leda skrev (14 minutter siden):

Hun hadde fått så mye mer hvis hun hadde sett inn i kamera, smilt genuint til publikum og ikke fremstått som arrogant og selvopptatt. 

Det har jeg påpekt en stund. Kommunikasjonsmessig er det krise. De tror de legger ut lignende reels som andre moteinfluencere som kan gå og bevege seg som modeller eller ikke-krampaktig, men det blir bare som parodier. Det er faktisk ikke stygt ment, det er fakta. Er bare å se på hvordan andre fikser det. 

https://www.instagram.com/reel/CiU2BpPAsjy/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CjTvOZQjFPU/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
(flere som snurrer, men nailer det ☺️)

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (11 timer siden):

Men er ikke bildet tatt fra en film? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...