Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pøbelsara skrev (Akkurat nå):

Men det er jo ikke bra å trene hver dag, når man er syk og sliten. Det er ikke sunt, det er dumt.  

Ja enda mer imponert over at hun selv om hun er syk og sliten likevel gjennomfører. (Ikke at jeg har sett at hun har lagt ut at hun er syk og trener i det siste. Men det kan jeg ha misset) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 minutt siden):

De fleste mennesker har selvdisiplin nok til å klare å gå på jobb hver dag.

Trening og utseende ER CBE sin jobb ...

Cbe sin jobb er å påvirke oss og legge ut det hun driver med på sosiale media uavhengig av om det er trening, frisørtime eller bursdag. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 minutter siden):

Cbe sin jobb er å påvirke oss og legge ut det hun driver med på sosiale media uavhengig av om det er trening, frisørtime eller bursdag. 

Nettopp!

Som jeg skrev: de aller fleste mennesker har selvdisiplin nok til å gå på jobb hver dag. Trening ER (en del av) hennes jobb, så selvsagt bør hun klare å gjennomføre!

Om det er smart og/eller sunt er en annen sak...

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 minutter siden):

Nettopp!

Som jeg skrev: de aller fleste mennesker har selvdisiplin nok til å gå på jobb hver dag. Trening ER (en del av) hennes jobb, så selvsagt bør hun klare å gjennomføre! Om det er smart og eller sunt er en annen sak...

Ok. Da hadde ikke jeg hatt selvdiiplin nok til å ha en slik jobb🤣 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (1 time siden):

Jeg har tatt en videreutdanning i Tiltak mot seksuelle overgrep mot barn, og jeg kan underskrive på at det skjer. Og det er en godteributikk for dem å plukke fra, alt som villig legges ut og deles. Det skal minimalt til for å seksualisere et bilde eller video. Folk skulle bare visst. 

Så ja, lytt til Kripos, Redd Barna, Barneombudet m.m, de VET hva de snakker om gjeldende deling av barn på nett

Ja, ikke sant! Hadde folk visst, ville de aldri i verden ha lagt ut. Også er det enda så inngrodd at overgripere er skrekkelige monstre man aldri møter på eller har i sin nærhet. Barn «vi» kjenner er ikke i nærheten av «slike». Også er de rett der.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (25 minutter siden):

Jeg er litt imponert over disiplinen hun må ha da, for å gjennomføre et slikt opplegg hver dag. 

Du kaller det disiplin, jeg kaller det sykdom. 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Klink said:

Og så lurer jeg på, hvordan klarer influensere som blant annet Sophie Elise  å holde fasongen med all drikkinga , spisinga på restaurant og lignende. Jeg vet at nevnte influencer operer seg, men magen er jo fremdeles flat. Og til og med cbe drikker vin og drinker. Alkohol er jo ikke det beste man har i seg når en skal trene og for fasongen. 

Sophie Elise er vel ikke 30 ennå, mange holder seg naturlig tynne på den tida. Og hvis man fester mye, er man gjerne veldig mye i aktivitet og, vært på klubb en natt? Det er jo en treningsøkt! SE er vel naturlig svært tynn og petit, alle formene hennes er jo operert på, så på den måten "jukser" hun en god del. Men om et par år kan det nok være det blir langt vanskeligere, for jeg oppfatter ikke at hun trener så mye, bare spiser lite, I guess?

Til alle trollene her som snakker om CBEs heldige gener: Det er jo det hun beviser hver dag at hun ikke har, hun sliter jo maks for å opprettholde sin lave vekt. Og lite er mindre sunt enn å presse kroppen sin sånn konstant.

• Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (11 minutter siden):

Sophie Elise er vel ikke 30 ennå, mange holder seg naturlig tynne på den tida. Og hvis man fester mye, er man gjerne veldig mye i aktivitet og, vært på klubb en natt? Det er jo en treningsøkt! SE er vel naturlig svært tynn og petit, alle formene hennes er jo operert på, så på den måten "jukser" hun en god del. Men om et par år kan det nok være det blir langt vanskeligere, for jeg oppfatter ikke at hun trener så mye, bare spiser lite, I guess?

Til alle trollene her som snakker om CBEs heldige gener: Det er jo det hun beviser hver dag at hun ikke har, hun sliter jo maks for å opprettholde sin lave vekt. Og lite er mindre sunt enn å presse kroppen sin sånn konstant.

Det om SE oppfatter jeg også lite trening og mye festing. Du har sikkert rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gener eller en mann som er god på å redigere deg tynn????gode gener eller alle mulige filter??de har så elendige matvaner og restitusjonsdager at kroppen kommer til å brytes ned.....hadde vert greit med litt intellekt også,spesielt når en tenker på de stakkars barna som de daglig utnytter for at mor og far ska ha inntekt

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke med dere andre, men jeg føler at antall troll øker proporsjonalt med antall tapte samarbeid for Caroline og mannen? Jeg tenker at noen gjerne skulle sett denne tråden, med alle sine velformulerte innlegg og all dokumentasjonen, stengt...

Og behovet ble sikkert ikke mindre etter at @Levina var så vennlig å sende link til tråden til en av samarbeidspartnerne😂

Bulsara skrev (2 timer siden):

Må det inn med teskje? Det er ikke selve magen til CBE som kritiseres, men hvordan den stadig fremstilles kunstig. Med knekk i bekken og innsuget unaturlig. Det er STOR forskjell på akkurat det å kritisere en kroppsdel kontra hvordan den fremvises.

Jeg opplever ikke noe behov for å bruke tiden min på å besvare åpenbare trollekontoer, men dere skal ha takk for at dere gidder å prøve.🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, pøbelsara said:

Det er jo helt typisk at noen kommer innom og kaster et par misunnelseskort. Jeg tenker at de som holder på slik, har litt vanskelig for å forstå argumenter som er mer avansert enn "du er bare misunnelig". Slike ting som samfunnsansvar, barns rettigheter, påvirkning og kroppspress og sånn, blir for vanskelig å sette seg inn i.  

Jeg tenker at et liv som bare handler om hvordan man ser ut, re en haug av bortkastede muligheter. 

Og spørsmålet om piercing, var selvsagt oppspill til reklamesamarbeid med piercingstudioet. 

Selvfølgelig var det oppspill til reklame, men poseringsfrua prøver krampeaktig å holde på venninnefølelsen til sine følgere ved å spørre om "råd". Den timen til piercing var nok booket for lenge siden. Ekstra kleint når hun skriver at denne baben har fått ny piercing.....kjenner ingen som beskriver seg selv som babe, spesielt ikke godt voksne småbarnsmødre 🤣

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie Mus skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig var det oppspill til reklame, men poseringsfrua prøver krampeaktig å holde på venninnefølelsen til sine følgere ved å spørre om "råd". Den timen til piercing var nok booket for lenge siden. Ekstra kleint når hun skriver at denne baben har fått ny piercing.....kjenner ingen som beskriver seg selv som babe, spesielt ikke godt voksne småbarnsmødre 🤣

Tror det var annonsøren som skrev det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Jeg er litt imponert over disiplinen hun må ha da, for å gjennomføre et slikt opplegg hver dag. 

Ja, men er nok lettere når det så å si er jobben hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kollontaj said:

Tror det var annonsøren som skrev det. 

Ok, godt mulig og håper egentlig det 🤣 Veldig flaut å kalle seg selv for babe evt, men man vet jo aldri med denne dama 🤣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (1 time siden):

De fleste i dette landet går på jobb hver dag, har familie og leverer samt henter barn i bhg, skole /SFO hver dag. Noen er politisk engasjerte også. I tillegg til alt dette er de fysisk aktive alene og sammen med barna sine. Hvilken disiplin er det du refererer til?  

Endret av AnnePåLande
  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (8 minutter siden):

De fleste i dette landet går på jobb hver dag, har familie og leverer samt henter barn i bhg, skole /SFO hver dag. Noen er politisk engasjerte også. I tillegg til alt dette er de fysisk aktive alene og sammen med barna sine. Hvilken disiplin er det du refererer til?  

At hun trener så mye hver dag. Klarer å holde rutinen selv etter fest, på ferie og lignende. Men jeg må jo nesten snakke for meg selv og jeg hadde ikke klart det. Hadde ikke kunnet ha en slik type jobb heller. Må ha noe fast å gå til. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

At hun trener så mye hver dag. Klarer å holde rutinen selv etter fest, på ferie og lignende. Men jeg må jo nesten snakke for meg selv og jeg hadde ikke klart det. 

Daglig leder i dette virket er ikke i jobb.. Hun lever som vi andre gjør nå vi har ferie. Det er ikke noe særlig imponerende. 

• Liker 29
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...