Surikatt Skrevet 12. september 2022 #68521 Del Skrevet 12. september 2022 Rastebenk skrev (1 time siden): ... Og til helgen skal CBE og LKE reise bort igjen, for da skal de løpe halvmaraton i Danmark. Med hånden på hjertet så kjenner jeg ingen som har mer barnefri enn de to der 😆 Og ja, akkurat der ER jeg faktisk misunnelig. Jeg trenger ikke 1-2 hotellweekender i måneden slik som de har selvfølgelig (dette blir vel forresten CBEs tredje barnefrie helg på rad), men 3-4 slike helger i året hadde jo vært stas 😁 Er ikke hun «syk» og skal trekke seg? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruGlad Skrevet 12. september 2022 Populært innlegg #68522 Del Skrevet 12. september 2022 Litt morsomt at musikken til siste post på IG er «take my breath away». Så trang som den kjolen er så tror jeg jammen den gjør akkurat det for å være ærlig 🤷🏻♀️ 48 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 12. september 2022 #68523 Del Skrevet 12. september 2022 NewStart87 skrev (På 11.9.2022 den 15.58): Jeg så filmen Lars Kristian la ut av Caroline igår, hvor man ser henne bakfra gående ute i den altfor trange kjolen, man ser jo at kjolen er så trang at hun såvidt kan gå?! Skjønner ikke hvordan hun orker å gå i en sånn kjole, spesielt ikke under et bryllup som fort varer noen timer. For å ikke snakke om hvordan det blir å spise i en slik kjole? Bryllup består jo som regel av mye god mat og kaker, for å ikke glemme drikke. Dette minner meg om en gang da jeg var i 20 årene og hadde bestilt en for liten kjole på internett som jeg tvang meg i før jeg dro på fest og byen med venninner. Jeg husker kjolen plagde meg hele kvelden og hvor nydelig det var å få den av da jeg kom hjem! Så hvis det er sånn hun følte seg igår, noe jeg dessverre tror, så skjønner jeg ikke at hun orker. Hun har jo ikke akkurat få kjoler å velge mellom heller for å si det sånn. Også var dette med at kjolen er for liten en ting, men den er også for dristig. Ser jo ut som brystene nesten detter ut og det er jo naturlig med tanke på at kjolen er så liten at de nesten presses ut. Kan ikke være godt å gå med slikt press på brystene hele kvelden ( og sikkert også litt av natten ). Jeg blir litt flirfull av dette bildet, jeg😂😂😂 Hun går jo som en muppet🙈 Ser henne for meg stabbende rundt kakebordet (spiser hun kake?) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 12. september 2022 #68524 Del Skrevet 12. september 2022 FruGlad skrev (56 minutter siden): Litt morsomt at musikken til siste post på IG er «take my breath away». Så trang som den kjolen er så tror jeg jammen den gjør akkurat det for å være ærlig 🤷🏻♀️ Selvdiggingen når nye høyder når du legger ut en film av deg selv med «take my breath away”. Se for deg naboen eller en mor i klassen til barnet ditt gjøre det. Det hadde vært tidenes snakkis her hvertfall. Og hun gjør det gang etter gang 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. september 2022 #68525 Del Skrevet 12. september 2022 Kleenex skrev (1 time siden): "Reklamemessig har hun høyere markedsverdi på kroppen sin enn de som kommenterer her" Kan du dokumentere dette og i tillegg fortelle hvem som kommenterer her? Tror du får problemer! Er bare trollmor som er på tur igjen før hun blir kasta it igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. september 2022 #68526 Del Skrevet 12. september 2022 FruGlad skrev (2 timer siden): Litt morsomt at musikken til siste post på IG er «take my breath away». Så trang som den kjolen er så tror jeg jammen den gjør akkurat det for å være ærlig 🤷🏻♀️ Jeg tenkte på hvordan det i fullt alvor er mulig å legge på den sangen mens man poserer… 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 12. september 2022 #68527 Del Skrevet 12. september 2022 Er hun virkelig så usikker på seg selv at hun må spørre på insta om hun skal ta flere hull i ørene eller ikke??? Snakk om å hige etter oppmerksomhet.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 12. september 2022 #68528 Del Skrevet 12. september 2022 Minnie Mus skrev (25 minutter siden): Er hun virkelig så usikker på seg selv at hun må spørre på insta om hun skal ta flere hull i ørene eller ikke??? Snakk om å hige etter oppmerksomhet.... Det er ikke pga usikkerhet, det e fordi internettvenninnene hennes skal føle seg som en del av dronningens nærmeste når de har stemt og hun gjør nøyaktig det de stemte på 🥰 BFFs 🙌🏻 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 12. september 2022 #68529 Del Skrevet 12. september 2022 🤭🤭🤭 Forsvinner nok før fuglen fiser i morgen… 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 12. september 2022 #68530 Del Skrevet 12. september 2022 Ellie77 skrev (9 minutter siden): 🤭🤭🤭 Forsvinner nok før fuglen fiser i morgen… 🙈😂 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 13. september 2022 #68531 Del Skrevet 13. september 2022 Ellie77 skrev (7 timer siden): 🤭🤭🤭 Forsvinner nok før fuglen fiser i morgen… Usaklig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 13. september 2022 #68532 Del Skrevet 13. september 2022 En viktig video om hvorfor man IKKE skal dele noe om barna sine på internett. Dette burde Monica Nyhus,Benedicte Haugaard og andre influencere som tjener rått på sine egne barn tenke over! At folk ikke enda har vett til å fatte at å dele så mye av barnas hverdag og bilder ikke er greit med tanke på barnas sikkerhet er helt bak mål. Til og med helt uskyldige bilder av barn blir brukt til syke folks behov! Burde vært en lov mot å bruke barn spesielt til kommersielle formål på internett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempen Skrevet 13. september 2022 #68533 Del Skrevet 13. september 2022 EtFo skrev (17 timer siden): Jeg blir litt flirfull av dette bildet, jeg😂😂😂 Hun går jo som en muppet🙈 Ser henne for meg stabbende rundt kakebordet (spiser hun kake?) Veldig flott dame i sexy kjole🙂Det er så utrolig mye misunnelse her inne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 13. september 2022 #68534 Del Skrevet 13. september 2022 Sunfl0wer skrev (4 timer siden): En viktig video om hvorfor man IKKE skal dele noe om barna sine på internett. Dette burde Monica Nyhus,Benedicte Haugaard og andre influencere som tjener rått på sine egne barn tenke over! At folk ikke enda har vett til å fatte at å dele så mye av barnas hverdag og bilder ikke er greit med tanke på barnas sikkerhet er helt bak mål. Til og med helt uskyldige bilder av barn blir brukt til syke folks behov! Burde vært en lov mot å bruke barn spesielt til kommersielle formål på internett! Jeg lurer på at særlig dette med at bilder kan misbrukes av pedofile, er noe folk egentlig ikke vik tenke på eller tro er mulig. Når en ser hvor sjeldent overgripere blir dømt og hvor vanskelig det er å bli trodd for de som har blitt misbrukt, så tror jeg mye ligger på at hvermannsen ikke vil tro. Ikke av vondt vilje, men at det ligger så langt utenfor ens fatteevne at noen kan være så grusomme med barn. Det faller en rett og slett ikke inn at noen kan gjøre slikt med uskyldige bilder. Kanskje det er derfor flere deler, fordi de ikke tror det er mulig. I dag bør vi likevel være såpass opplyst, og særlig de som har levebrødet sitt på nett. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 13. september 2022 Populært innlegg #68535 Del Skrevet 13. september 2022 LullaSkrulla skrev (50 minutter siden): Jeg lurer på at særlig dette med at bilder kan misbrukes av pedofile, er noe folk egentlig ikke vik tenke på eller tro er mulig. Når en ser hvor sjeldent overgripere blir dømt og hvor vanskelig det er å bli trodd for de som har blitt misbrukt, så tror jeg mye ligger på at hvermannsen ikke vil tro. Ikke av vondt vilje, men at det ligger så langt utenfor ens fatteevne at noen kan være så grusomme med barn. Det faller en rett og slett ikke inn at noen kan gjøre slikt med uskyldige bilder. Kanskje det er derfor flere deler, fordi de ikke tror det er mulig. I dag bør vi likevel være såpass opplyst, og særlig de som har levebrødet sitt på nett. Dette argumentet, om pedofile som misbruker bilder av barn, ble spikeren i kista for min del og nå deler jeg ikke bilder av barnet mitt på Instagram Nære venner-lenger en gang. Det er kun på snap til familien og nærmeste venner som får. Og selv det er det mindre av. Et annet argument her inne, for en stund tilbake, er nettopp det med barns identitet og mobbing. Jeg vil ikke at noe jeg har lagt ut skal kunne bidra til mobbing i senere tid. Jeg kan ikke leve med at et bilde jeg syns er søtt, er noe min sønn kan gjøres narr av for senere. Og her har vi altså et influenserpar som serverer barna sine på et SØLVFAT!!!!!! til en uant mengde mennesker som influenserne SELV har sagt er slemme. Spar barna deres, Treasures! Dere burde skamme dere!!!! 50 1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 13. september 2022 #68536 Del Skrevet 13. september 2022 LullaSkrulla skrev (1 time siden): Jeg lurer på at særlig dette med at bilder kan misbrukes av pedofile, er noe folk egentlig ikke vik tenke på eller tro er mulig. Når en ser hvor sjeldent overgripere blir dømt og hvor vanskelig det er å bli trodd for de som har blitt misbrukt, så tror jeg mye ligger på at hvermannsen ikke vil tro. Ikke av vondt vilje, men at det ligger så langt utenfor ens fatteevne at noen kan være så grusomme med barn. Det faller en rett og slett ikke inn at noen kan gjøre slikt med uskyldige bilder. Kanskje det er derfor flere deler, fordi de ikke tror det er mulig. I dag bør vi likevel være såpass opplyst, og særlig de som har levebrødet sitt på nett. Jeg har tatt en videreutdanning i Tiltak mot seksuelle overgrep mot barn, og jeg kan underskrive på at det skjer. Og det er en godteributikk for dem å plukke fra, alt som villig legges ut og deles. Det skal minimalt til for å seksualisere et bilde eller video. Folk skulle bare visst. Så ja, lytt til Kripos, Redd Barna, Barneombudet m.m, de VET hva de snakker om gjeldende deling av barn på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. september 2022 #68537 Del Skrevet 13. september 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Jeg er litt imponert over disiplinen hun må ha da, for å gjennomføre et slikt opplegg hver dag. Hvorfor? Hva er imponerende med det hun driver med? Blir du imponert over at noen bruker str xs? 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. september 2022 #68538 Del Skrevet 13. september 2022 Og så lurer jeg på, hvordan klarer influensere som blant annet Sophie Elise å holde fasongen med all drikkinga , spisinga på restaurant og lignende. Jeg vet at nevnte influencer operer seg, men magen er jo fremdeles flat. Og til og med cbe drikker vin og drinker. Alkohol er jo ikke det beste man har i seg når en skal trene og for fasongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. september 2022 #68539 Del Skrevet 13. september 2022 pøbelsara skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Hva er imponerende med det hun driver med? Blir du imponert over at noen bruker str xs? Nei imponert over at hun klarer å trene så mye hver eneste dag. Hadde jeg aldri hatt disiplin til selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. september 2022 #68540 Del Skrevet 13. september 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Nei imponert over at hun klarer å trene så mye hver eneste dag. Hadde jeg aldri hatt disiplin til selv. Men det er jo ikke bra å trene hver dag, når man er syk og sliten. Det er ikke sunt, det er dumt. 40 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå